Картки
з
математики
4 клас
Картка №1
1. Виконайте обчислення в стовпчик. 428 – 239 = 123 + 254 = 1000 – 325 = 356 + 478 = 897 – 156 = 238 + 762 = Обчисліть. 570+30 - 20 = 620 - (180+20) = 35 : 5 + 36 : 4 – 3 = 26 + 6 ∙ 8 – 45 : 5 =
|
2. Розв'яжіть задачу. У цирковій касі за три дні було продано 480 квитків. У перший день було продано 120 квитків, у другий – 140. Скільки квитків було продано на третій день?
|
3. Розв'яжіть рівняння. 800 - х = 1000 – 600 х – 200 = 450+50
|
4. Побудуйте прямокутник зі сторонами 6 см і 4 см., знайдіть периметр і площу.
|
Картка №2
1. Виконайте обчислення у стовпчик. 821 – 793 = 321 + 564 = 1000 - 547 = 786 + 127 = 987 - 253 = 458 + 542 = Обчисліть. 280 + 20 - 40 = 790 - (130+70) =
|
2. Розв'яжіть задачу. На базі було 390 велосипедів. З них 140 – для чоловіків, 100 – для жінок, а решта – для дітей. Скільки дитячих велосипедів було на базі.
|
3. Розв'яжіть рівняння. 900 – х = 600 – 200 х – 300 = 160 + 40
|
4. Побудуйте прямокутника зі сторонами 5 см і 2 см. , знайдіть периметр і площу прямокутника.
|
Картка №3
1. Розв'яжіть рівняння. 6 : x = 9 : 3 x : 3 = 171 – 162
|
2. Розв'яжіть задачі.
|
3. Побудуйте прямокутник , знайдіть його периметр і площу. Довжина прямокутника дорівнює 6 см, а ширина в 3 рази менше. |
4. Обчисліть вирази. 48 : 8 + 32 – 54 : 6 + 7 ∙ 4 = 17 + 24 : 3 ∙ 4 – 27 : 3 ∙ 2 = 6 ∙ 4 : 3 + 54 : 6 : 3 ∙ 6 + 2 ∙ 9 = 100 – 6 ∙ 2 : 3 ∙ 9 – 39 + 7 ∙ 4 =
|
Картка №4
1. Розв'яжіть рівняння. 8 : x = 16 : 2 x : 2 = 154 – 145
|
2. Розв'яжіть задачі.
|
3. Побудуйте прямокутник, знайдіть периметр і площу. Ширина прямокутника - 3 см, а довжина - в 3 рази більше.
|
4. Обчисліть вирази. 100 – 27 : 3 ∙ 6 + 7 ∙ 4 = 2 ∙ 4 + 24 : 3 + 18 : 6 ∙ 9 = 9 ∙ 3 – 19 + 6 ∙ 7 – 3 ∙ 5 = 7 ∙ 4 + 35 : 7 ∙ 5 – 16 : 2 : 4 ∙ 3 =
|
Картка №5
1. Виконайте обчислення в стовпчик. 649 – 205 = 96 + 778 = 700 – 546 = 460 + 88 =
|
2. Розв'яжіть задачу. У крамниці було 6 ящиків хліба, по 70 хлібин у кожному. Ми продали 40 покупцям по 3 хлібини. Скільки хлібин залишилося?
|
3.Порівняйте і поставте знак >, <, = 8 дм 7 см ... 8 м 7 дм 5 т 80 кг ... 5 т 8 кг 2 дні 3 години ... 46 год 2 дні 3 год ... 46 годин
|
4. Побудуйте прямокутник зі сторонами 3 см і 4 см. Знайдіть його площу і периметр, зафарбуйте третю частину.
|
5. Побудуйте 2 різних прямокутника, площі яких однакові і дорівнюють 12 см2. Обчисліть периметри отриманих прямокутників.
|
1. Виконайте обчислення в стовпчик. 560 - 206 = 786 + 94 = 504 - 46 = 147 + 888 =
|
2. Розв'яжіть задачу. До магазину привезли 8 коробок цукерок по 30 кг у кожній коробці та 9 коробок печива по 20 кг в кожній коробці. Скільки всього кг продуктів привезли в магазин?
|
3. Порівняйте і поставте знак >, <, =. 7 дм 7 см ... 77 см 320 см ... 3 дм 4 хв 10 с ... 420 с 480 хв ... 6 годин
|
4. Побудуйте прямокутник зі сторонами 4 см і 6 см. Знайдіть його периметр і площу, а третю частину зафарбуйте.
|
5. Побудуйте два різних прямокутника, площі яких однакові і дорівнюють 16 см2. Обчисліть периметри отриманих прямокутників.
|
Картка №6
Картка №7
1. Виконайте обчислення в стовпчик. 162 · 3 = 123 · 4 = 565 : 5 = 942 : 2 =
|
2. Розв'яжіть задачу. До дитячого санаторію привезли 12 ящиків полуниці по 6 кг та 11 ящиків вишні по 7 кг. Скільки всього кг ягід привезли?
|
3. Розв'яжіть рівняння. 4 · x = 84 x : 2 = 232
|
4. Обчисліть. 81 см 5 мм + 2 см 3 мм =
|
Картка №8
1. Виконайте обчислення в стовпчик. 151 · 3 = 143 · 2 = 966 : 6 = 942 : 3 =
|
2. Розв'яжіть задачу. Учні висадили 3 ряди яблунь по 16 дерев у ряду та 12 рядів слив по 6 дерев у кожному ряду. Яких дерев посадили більше і на скільки?
|
3. Розв'яжіть рівняння. 3 · x = 69 x : 3 = 234
|
4. Обчислить. 32 см 4 мм + 9 см 2 мм =
|