План засідань методичного об’єднання вчителів початкових класів у 2018-2019 навчальному році

Про матеріал
Зазначений План засідань методичного об’єднання вчителів початкових класів у 2018-2019 навчальному році розроблено з урахуванням концепції «Нова українська школа».
Перегляд файлу

ПЛАН РОБОТИ

МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

 ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Лохвицької ЗОШ I-III ступенів № 2

на 2018/19 навчальний рік

 

Голова МО: Лазука Наталія Павлівна

 

І. Аналіз роботи методичного об’єднання за підсумками 2017-2018 навчального року.

 

У період, коли освіта України набуває кардинальних змін, виникає необхідність в оновленні методів та прийомів навчання, в залученні інноваційних методик процесу формування в учнів предметних та життєвих компетентностей. Сучасному суспільству потрібні громадяни, які здатні приймати нестандартні рішення, тобто підходити до вирішення тієї чи іншої проблеми, самоконтролю вати та само оцінювати результати своєї діяльності.

Основним завданням учителя на нинішньому етапі розвитку нашого суспільства є забезпечення виходу кожного учня на рівень базової освіти та встановлення розвитку пізнавальної і творчої активності, формування не тільки предметних компетентностей учнів, а й самоосвітніх. Тому всі аспекти навчання повинні бути спрямовані на розвиток творчої особистості розкриття обдарованості кожної дитини.

Керуючись методичною проблемою школи, методичне об’єднання вчителів початкових класів у 2017-2018 навчальному році працювало над проблемою: «Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес».

Мета роботи методичного об'єднання вчителів - створення комфортних умов для навчання, за яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, відчуває себе частинкою соціуму, його невід'ємною ланкою. Тому ця проблема і охопила всі сфери шкільного життя, весь навчально-виховний процес, де в центрі стоїть особистість - учень, з інтелектуальним, фізичним, творчим потенціалом.

Робота методичного об’єднання була спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів, впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти; застосування в інноваційному навчанні інтерактивних технологій; створення умов для формування ключових компетентностей учнів, педагогів; інтеграцію у навчально-виховному процесі дітей з особливими потребами. Головним напрямком у роботі методичного об’єднання вчителі обрали модернізацію навчально-виховного процесу шляхом впровадження інтерактивних технологій. Робота над проблемою методичного об’єднання була тісно пов’язана з роботою над загальношкільною методичною проблемою.

Всі 8 вчителів нашого методичного об’єднання мають вищу освіту. Одним із шляхів підвищення професійної компетентності педагога є атестація, яку кожен вчитель проходить раз на 5 років.

У 2017/2018 навчальному році, згідно графіка атестації педагогічних працівників, було проатестовано вчителів початкових класів – Хоменко С.І. та Пономаренко Т.М. За результатами атестації відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії.

Серед найпоширеніших форм методичної роботи: психолого-педагогічні консультації, семінар-практикум, психолого-педагогічний семінар, теоретичний семінар, співбесіди, консультації на актуальні теми, відкриті уроки, огляди новинок психолого-педагогічної та методичної літератури, круглі столи, майстер-клас, предметні тижні, методичні оперативки.

На засіданнях обговорювались питання, що стосуються впровадження нових технологій навчання і реалізації проблеми, над якою працювали вчителі. Одним із шляхів удосконалення професійної компетентності педагога є ефективне застосування традиційних та інноваційних освітніх технологій. Аналіз відвіданих уроків та позакласних заходів показав, що вчителі творчо підходять до реалізації проблеми школи, проблеми МО та власної проблеми. Усі члени МО, надаючи перевагу особистісно орієнтованій системі навчання, обирають педагогіку співробітництва, уроки будують на діяльнісній основі, учень активно працює сам, у парах, групах – на всіх етапах уроку, навчаючись самостійно здобувати знання і застосовувати їх.

Самоосвіта педагога – це складова моделі розвитку ключових компетентностей учителів початкових класів і один із шляхів реалізації проблеми. Сьогодні важливим є не тільки вміння оперувати власними знаннями, а й бути готовим змінюватись та пристосовуватись до нових потреб ринку праці, оперувати та управляти інформацією, активно діяти, швидко приймати рішення, навчатись впродовж життя. Результатом цього є самодостатня, творча особистість педагога. Професійне самовдосконалення вчителя здійснювалось через самоосвіту, а також через активну участь у різноманітних методичних заходах.

Члени МО брали активну участь у міських семінарах, майстер-класах, тренінгах,курсах підвищення кваліфікації, вебінарах.

Свою діяльність вчителі початкових класів спрямовують на пошук наукових новинок, на створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів навчання і виховання дітей, а головне – на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем.

Це створило умови для активізації творчого потенціалу педагога, для підвищення професійного та методичного рівня сучасного вчителя, формування педагога-новатора, спонукало до самоосвіти.

Всі члени методичного об’єднання активно долучились до вивчення і обговорення нових документів МОН України, що стосуються реформи освіти у рамках концепції Нової української школи :

 

  • Закон України «Про освіту», прийнятий 05.09.2017 року;
  • концепція «Нова українська школа», затверджена постановою КМУ від 14.12.2016 № 988;
  • Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою КМУ від 21.02.2018 № 87;
  • наказ МОН від 16.08.2017 № 1187 «Про затвердження експериментального навчального плану початкової школи експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють в межах дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти»
  • наказ МОН України від 13.07.2017 № 1021  «Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у ЗНЗ І ступеня».

 

Відповідно до наказу МОН України від 16.08.2017 №1182 «Про створення робочих груп із розроблення навчальних програм для Нової української школи», з метою запровадження компетентнісного підходу та нового змісту початкової освіти вчителі МО прийняли участь у громадських обговореннях двох проектів Типових освітніх програм для початкової школи та навчальні програми з української мови як державної.

З лютого 2018 року вчителі Лазука Н.П., Пигар Н.Ю., Хоменко С.І. та Заліська Я.І., які навчатимуть учнів перших класів у 2018/19 і 2019/20 навчальних роках, активно долучились до програми з підвищення кваліфікації педагогічних працівників: «Особливості організації освітнього процесу у 1-му класі в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти». Педагоги отримали сертифікат, який дає право викладати в 1 класі Нової української школи.

Члени МО вчителів початкових класів приймають активну участь в онлайн-конференціях, інтернет-марафонах, вебінарах, тренінгах, де розглядаються важливі питання реформування освіти, розбудовування Нової укранської школи.

Із початку 2017/18 навчального року розпочалася підготовка педагогічних працівників за двокомпонентною моделлю проекту «Вчимося жити разом». Дерев'янко А.В., Лазука Н.П., Пигар Н.Ю., Пономаренко Т.М., Хоменко С.І., Лісова А.С. успішно пройшли навчання за онлайн-курсом з методики розвитку соціальних навичок у дітей і підлітків «Вчимося жити разом» (обсяг 60 годин) і отримали сертифікати.

Протягом року вчителі працювали  над всебічним розвитком дитини шляхом виявлення здібностей учнів, їх нахилів, формували вміння вчитися, самостійно здобувати знання, практично і творчо застосовувати їх. Виховували інтерес до знань, бажання добре вчитися, бути корисним своїй країні.

Учителі МО мають високий рівень професіоналізму, використовують сучасні досягнення науки, ефективні технології навчання, індивідуальний підхід до кожного учня. Учителі Лазука Н.П. та Дерев’янко А.В. є постійними членами районних комісій олімпіад та конкурсів (конкурс знавців української мови  імені Петра Яцика, математика, «Я і Україна»).

Всі учні початкових класів взяли активну участь у проведенні «Тижня початкової школи», який проходив у січні 2018 року, згідно плану, під девізом: «Кожен день у нас цікавий, веселий, плідний і яскравий (Кольоровий тиждень)».

Робота була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності вчителів та учнів, були цікавими, корисними, сприяли інтелектуальному та творчому розвитку учнів.

Вчителі та їх вихованці приймали участь у заходах різного рівня: предметні олімпіади, конкурси. Згідно плану роботи методичного об’єднання, проведено шкільну олімпіаду з математики серед учнів 3-4 класів, конкурс знавців української мови ім. П. Яцика серед учнів 3-4 класів.

Учні початкової школи брали активну участь у всеукраїнських інтерактивних конкурсах: у всеукраїнському конкурсі «Колосок» - 67 учнів,  міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» - 77 учнів, всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник»- 48 учнів.

Учні показали хороші результати і отримали дипломи різного ступеня. З кожним роком зростає активність дітей до участі у різного роду конкурсах, де вони показують хороші результати. Це свідчить про те, що наші вчителі на правильному шляху: школа розвиває допитливість дітей, їх пізнавальну активність, тобто формує всебічно розвинену особистість молодшого школяра.

Проаналізувавши рівень методичної роботи з реалізації науково-методичної проблеми можна сказати, що удосконалення методичної компетентності вчителя шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій позитивно позначилось на формуванні професійної майстерності педагогів, створило сприятливі умови для розвитку творчого потенціалу педагогів, їх саморозвитку та самовдосконалення. Така система роботи з педагогічними кадрами сприяла росту педагогічної майстерності.

Керуючись методичною проблемою школи, методичне об’єднання вчителів початкових класів у 2018-2019 навчальному році продовжить працювати над проблемою: «Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес».

 

 

 

 

 

Виходячи з цього та ґрунтуючись на засадах концепції «Нова українська школа»,  МО на 2018-2019 н.р. ставить такі завдання:

  • всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей, розвиток самостійності, творчості та допитливості;
  • створення ефективних засобів методичного супроводу для здійснення освітньої діяльності;
  • забезпечення освітньо-культурних потреб педагогів;
  • розробка стратегічних цілей та оперативне планування освітнього процесу.
  • упровадження сучасних інформаційно-комунікативних технологій навчання в освітній процес;
  • формування позитивного іміджу педагогічної діяльності.

 


Банк даних

методичного об’єднання вчителів початкових класів Лохвицької ЗОШ І-ІІІ ст. №2

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Освіта

Викладає в навч. закладі предмет

Категорія і звання

Попередня атестація

Наступна атестація

Стаж роботи

1.

Дерев’янко Антоніна Василівна

 

 

 

 

 

 

2.

Заліська

 Яна

Іванівна

 

 

 

 

 

 

3.

Лазука

Наталія Павлівна

 

 

 

 

 

 

4.

Лісова

 Антоніна Сергіївна

 

 

 

 

 

 

5.

Пигар

Марина Юріївна

 

 

 

 

 

 

6.

Пархоменко

Валентина Михайлівна

 

 

 

 

 

 

7.

Пономаренко

Тетяна Миколаївна

 

 

 

 

 

 

8.

Хоменко Світлана Іванівна

 

 

 

 

 

 


ІІ. Напрями роботи МО вчителів початкових класів у 2018-2019 н.р.

 

Відповідно до Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87, метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей (динамічна комбінація знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно соціалізуватися, провадити професійну та/або подальшу навчальну діяльність) та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей, розвиток самостійності, творчості та допитливості.

Згідно з «Рекомендаціями Європейського Парламенту та Ради Європи щодо формування ключових компетентностей освіти впродовж життя”в Державному стандарті початкової школи  виокремлено 8 ключових компетентностей:

1. Спілкування рідною / державною мовою.
2. Спілкування іноземними мовами.
3. Математична компетентність та основні компетентності у природничих науках і технологіях:
(А). Математична компетентність.
(Б). Компетентності у природничих науках і технологіях.
4. Інформаційно-цифрова компетентність.
5. Уміння вчитися впродовж життя.
6. Соціальна та громадянська компетентності.
(А). Соціальна компетентність для здоров’я і добробуту.
(Б). Компетентності для демократичного громадянства.
7. Ініціативність і підприємливість.
8. Обізнаність та самовираження у сфері культури.

 

Грунтуючись на цьому, МО визначає своїми напрямами роботи на 2018-2019 н.р.:

  • застосування компетентнісного підходу до навчання, як основу для розвитку ключових компетентностей здобувачів освіти.
  • робота над формуванням вмінь, спільних для всіх ключових компетентностей здобувачів освіти таких як: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, творчість, ініціативність, здатність логічно обґрунтовувати позицію, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, співпрацювати з іншими особами;
  • наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій  (ІКТ) в освітньому процесі, що суттєво розширить можливості педагога, оптимізують управлінські процеси, таким чином формуючи в учня важливі для нашого сторіччя технологічні компетентності;
  • організація навчально-пізнавальної діяльності, виховання та розвитку учнів початкової школи на засадах, визначених професійним стандартом «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», затвердженого наказом Мінсоцполітики від 10.08.2018 № 1143.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Організація самоосвітньої роботи вчителів

 Самоосвіта педагога - це свідома робота над удосконаленням своєї особистості як професіонала, адаптація своїх індивідуально-неповторних особливостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної компетентності і безперервне удосконалення якостей своєї особистості.

 Самоосвіта -  це свідомий рух

від:

 Я - реального (визначити свої сильні і слабкі сторони)

 Я - ретроспективного (яким я був у минулому)

до:

 Я - ідеального (відповідність сучасним вимогам)

 Я - рефлексійного (самоусвідомлення свого самовдосконалення)

 

Завдання самоосвітньої роботи:

  1. вивчати і впроваджувати нові педагогічні технології, форми, методи і прийоми навчання;
  2. відвідувати уроки колег і брати участь в обміні досвідом;
  3. періодично проводити самоаналіз власної професійної діяльності;
  4. удосконалювати свої знання в галузі класичної і сучасної психології та педагогіки;
  5. систематично цікавитися подіями сучасного економічного, політичного і культурного життя;
  6. підвищувати рівень своєї ерудиції, правової та загальної культури.

 

 


Зміст роботи методичного об’єднання на поточний рік

 

Зміст роботи

Термін

Хто виконує

1.

Круглий стіл «Вивчення нового державного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти».

Серпень

2018

Лазука Н.П.

2.

Групова консультація «Зміст та завдання нових навчальних програм для початкової школи».

Огляд кабінетів. Перевірка рівня готовності кабінетів до нового навчального року.

Серпень

2018

Учителі початкових класів

3.

Методична оперативка «Організація навчально-виховної роботи у 1-4 класах відповідно до новоствореного навчально-методичного забезпечення».

Вересень

2018

Учителі початкових класів

5.

Підготовка до проведення конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика  серед учнів початкових класів:

  • класний тур; шкільний тур;

Жовтень-

2018

Лазука Н.П.

Лісова А.С.

Пигар М.Ю.

Пономаре-нко Т.М.

 

 

 

  • районний тур.

Листопад

2018

 

 

6.

Участь в акції «Живи, книго!»

Жовтень, грудень, березень

Учителі початкових класів

7.

Підготовка до проведення «Аукціону методичних ідей».

Грудень

2018

Учителі початкових класів

8.

Підготовка зрізів знань з навчальних предметів.

Грудень

2018

Лазука Н.П.

Пигар М.Ю.

 

9.

Проведення зрізів знань з навчальних предметів. Підсумки за І семестр.

Грудень

2018

Лазука Н.П.

Пигар М.Ю.

 

10.

Аналіз виконання навчальних програм та перевірка відповідності кількості годин і змісту тем, які вивчаються, державним програмам, календарним планам.

Грудень

2018

Учителі початкових класів

12.

Аналіз рівня знань, умінь і навичок учнів з точки зору їх відповідності нормам оцінок і вимогам навчальної програми. Методична оперативка «Що означає вміти вчитися?»

Січень

2019

Учителі початкових класів

13.

День відкритих дверей із майбутніми першокласниками.

Січень

2019

Лазука Н.П.

Пигар М.Ю.

 

14.

Творчий звіт учителів, які атестуються.

Лютий

2019

Лазука Н.П.

Пархоменко В.М.

17.

Аналіз роботи вчителів початкових  класів щодо обсягу й характеру домашніх завдань.

Лютий 2019

Учителі початкових класів

18.

Хід підготовки до Тижня початкових класів.

Лютий

2019

Лазука Н.П.

19.

Круглий стіл «Вивчення й впровадження ППД».

Березень

2019

Лазука Н.П.

 

Участь учителів МО у районному семінарі учителів початкових класів «Формування творчих і пізнавальних здібностей учнів шляхом застосування сучасних форм і методів, прийомів і засобів навчання»

Березень 2019

Учителі початкових класів

20.

Результативність позакласної роботи. Виховання патріотизму, поваги до державних символів.

Березень

2019

Учителі початкових класів

21.

Методичний семінар з теми «Теорія та методика роботи методичного об’єднання початкових класів щодо підготовки учнів молодших класів до навчання у середній ланці освіти».

Березень 2019

Лазука Н.П.

Пигар М.Ю.

 

22.

Проведення зустрічей з майбутніми першокласниками.

Лютий-квітень 2019

Лазука Н.П.

Пигар М.Ю.

 

23.

Результати вивчення стану викладання навчальних предметів початкової школи (Українська мова).

Березень

2019

Дерев'янко А.В.

24.

Опрацювання матеріалів для підсумкової державної атестації.

Квітень

2019

Лазука Н.П.

Пигар М.Ю.

 

25.

Проведення підсумкової державної атестації.

Травень

2019

Лазука Н.П.

Пигар М.Ю.

 

26.

Аналіз виконання державних програм.

Травень

2019

Учителі початкових класів

 


План

 роботи методичного об’єднання учителів початкових класів

на 2018-2019 н.р.

 

Засідання 1                                                                               04 вересня 2018 р.

 

Тема: Нова українська школа.

 

  1. Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД за попередній навчальний рік. (Лазука Н.П.)
  2. Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2018-2019  н.р. (Лазука Н.П.).
  3. Ключові вимоги Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87 (Лазука Н.П.)
  4. Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах у 2018-2019 н. р.:
  • Опрацювання Плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого розпорядженням КМУ від 13.12.2017 № 903 (Хоменко С.І.);
  • деталізоване обговорення розділу «Опис трудових функцій» професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу  загальної середньої освіти» (Дерев'янко А.В.).
  • ознайомитися з наказом МОН України №137 від 13.02.2018 «Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи» (Пигар М.Ю.);
  • опрацювати наказ МОН України №283 від 23.03.2018 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи» (Лісова А.С.);
  • опрацювати Лист МОН України від 03.07.2018р. №1/9-415 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018-2019 н. р.» (Пархоменко В.М.).

 

Завдання для самоосвітньої роботи та роботи між засіданнями:

Опановувати новітні практики, технології, методики, спираючись на знання набуті у ході дистанційного навчання на сайті студії онлайн-освіти EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах.


Засідання 2                                                                            08 листопада 2018 р.

 

Тема. Мовленнєва компетентність.

Державним стандартом початкової школи визначені ключові компетентністі:

 - вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, а також любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях;

- здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами, що передбачає активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади, можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях, оволодіння навичками міжкультурного спілкування.

 

  1.     Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі. (Лазука Н.П.)
  2.     Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе. (Хоменко С.І.)
  3.     Практикум: «Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання»:
  •     технологія «кластера» на уроках літературного читання

(Лісова А.С.);

  •     квестова технологія у навчанні мови і літератури

(Пономаренко Т.М.);

  •     метод проектів на уроках літературного читання (Пигар М.Ю.);
  •     «Кубик Блума» (Пархоменко В.М.);
  •     метод аналогій (Дерев'янко А.В.);
  •     технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення) (Засіська Я.І.);
  1.     Презентація конспектів інтегрованого навчального дня з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.

Робота між засіданнями:

  1.     розробити та провести Тиждень української мови та писемності в початкових класах;
  2.     організувати участь молодших школярів у конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика серед учнів початкових класів, всеукраїнських іграх «Соняшник», інтернет-олімпіадах, творчих конкурсах юних мовознавців.

Засідання 3                                                                                   8 лютого 2019 р.

 

Тема:  Математична компетентність.

 

Державним стандартом початкової школи визначена

математична компетентність, що передбачає виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі, моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань, усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини.

 

  1. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики. «Щоденні 3»: «Математика самостійно», «Математика разом з другом», «Математика письмово».  (Дерев'янко А.В.)
  2. Практитикум: «Аукціон методичних ідей. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики»:
  • кейс-технологія (Пархоменко В.М.);
  • сторітелінг (Пономаренко Т.М.);
  • технологія квестів (Заліська Я.І.);
  • технологія «кольорові капелюхи» (6 капелюхів мислення Едварда Де Боно) (Лазука Н.П.);
  1. Шляхи розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики (Пигар М.Ю.).
  2. Педагогічна технологія STEM (для початкової школи основне завдання – стимулювання допитливості, зацікавленості, мотивації до самостійних досліджень, створення простих приладів, конструкцій тощо.)

 (Заліська Я.І.);

Робота між засіданнями:

  1. Організувати участь молодших школярів у Всеукраїнській грі «Кенгуру», онлайн – олімпіадах;
  2. Взаємовідвідування та аналіз уроків членами методоб’єднання;
  3. Ознайомлення із технологією STEM використовуючи онлайн – джерела.

 

 

 

 

 

 

 


Засідання 4                                                                               14 травня 2019 р.

 

Тема: Педагогіка партнерства.

Підсумок роботи методичного об’єднання за рік

 

  1. Тренінг. Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії     вчителя та учнів. (Лазука Н.П.)
  2. Підсумок роботи МО за 2018-2019 н. р. та планування роботи на 2019-2020 н. р. (Лазука Н.П.)
  3. Звіт членів МО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Лазука Наталія
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
16 лютого 2019
Переглядів
2181
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку