Планування роботи вчителів природничо-математичної студії на 2018-2019 н.р. направленої на розвиток креативного компоненту освітнього середовища та впровадження на уроках хмарно-орієнтованої моделі навчання.
План засідань вчителів природничо-математичної студії
на 2018-2019 н. р.
№ п/п |
Тематика засідань |
Відповідальний |
Відмітки про виконання |
|||||
І засідання-серпень Планування роботи на наступний навчальний рік (інтерактивно-методична нарада)
|
||||||||
1 |
Аналіз роботи ШМК за минулий рік, обговорення, затвердження плану роботи на 2018-20189н. р. |
Гавриш С.П. доповідь |
|
|||||
2 |
Вивчення методичних рекомендацій щодо викладання предметів. |
Глазунов М.М. інформація |
|
|||||
3 |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. |
Вчителі-предметники інформація |
|
|||||
4 |
Вивчення нових Державних стандартів у загальній середній освіті (аналіз нових навчальних програм). |
Вчителі-предметники інформація |
|
|||||
5 |
Готовність предметних кабінетів до роботи в новому навчальному році. |
Буланова І. М., Гавриш С. П. |
|
|||||
6 |
Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси. |
Вчителі-предметники інформація |
|
|||||
7 |
Обговорення структури календарно-тематичного планування |
Вчителі-предметники інформація |
|
|||||
8
|
Розподіл доручень між членами МС.
|
Пазяк І.Б. інформація |
|
|||||
9 |
Проведення діагностичних контрольних робіт з математики. |
Вчителі математики |
|
|||||
9
|
Підготовка до тижня екологічної освіти.
|
Буланова І. М. Овдієнко С. П. Пазяк І.. Б. |
|
|||||
10 |
Підсумки роботи по створенню географічного майданчика |
Пазяк І.. Б.
|
|
|||||
11
|
Обговорення плану роботи динамічних творчих груп з предметів природничо-математичного циклу. |
Вчителі-предметники |
|
|||||
12
|
Оновлення банку олімпіадних завдань та розв’язків І, ІІ і ІІІ етапів. |
Вчителі-предметники |
|
|||||
13
|
Підсумки роботи по створенню пришкільної біологічної ділянки |
Овдієнко С. П. |
|
|||||
|
||||||||
Завдання членам МПС Опрацювати:
|
||||||||
ІІ засідання-жовтень Учитель – каталізатор творчості. (круглий стіл)
|
||||||||
1 |
Участь в конкурсі «Конспект креативного уроку» |
Вчителі-предметники |
|
|||||
2 |
Робота зі здібними та обдарованими учнями. Організація і проведення предметних олімпіад. Підготовка учнів до І-ІІ етапів предметних олімпіад, конкурсів «Кенгуру», «Левеня», «Колосок», «Геліантус». |
Всі вчителі Обмін досвідом |
|
|||||
3 |
Українсько-естонський проект «Міксіке в Україні» (конкурс усного рахунку). Організація та проведення онлайн-турнірів з усного рахунку для учнів 5-11 класів. |
Вчителі-предметники |
|
|||||
4
|
Підготовка до тижня природничих наук. |
Вчителі хімії, біології, географії |
|
|||||
5
|
Підготовка до семінару «Навчаємо мислити творчо і креативно» |
Вчителі- предметники |
|
|||||
6 |
Продовження роботи над розробкою креативних завдань в електронному вигляді |
Вчителі-предметники
|
|
|||||
7 |
Навчально-методичне за безпечення та його ефективне використання у навчально-виховному процесі. |
Портна Т.В. Обмін досвідом |
|
|||||
8
|
Система роботи з обдарованими дітьми в практиці роботи вчителів ПМС |
Вчителі-предметники Обмін досвідом |
|
|||||
9 |
Майстер-клас «Учнівський хімічний експеримент з елементами ужиткової хімії» |
Глазунов М.М.
|
|
|||||
10 |
Заходи для якісної підготовки випускників 11 класу до ЗНО з предметів природничо-математичного циклу. |
Вчителі-предметники |
|
|||||
11
|
Навчально-дидактичне забезпечення викладання географії для розвитку креативного мислення учнів. |
Пазяк І.Б.
|
|
|||||
12 |
Розробка тренажерів-завдань для одного вибіркового класу |
Вчителі-предметники |
|
|||||
13 |
Дослідницька діяльність школярів на базі шкільного кабінету фізики. |
Яресько І.П. |
|
|||||
14 |
Участь у міжнародному інтерактивному природничому конкурсі «Геліантус – 2017» |
Вчителі-предметники |
|
|||||
Завдання членам МПС
|
||||||||
|
||||||||
ІІІ засідання – грудень Освітнє середовище - як третій вчитель. (проблемний семінар)
|
||||||||
1 |
Аналіз роботи МПС за I семестр 2018-2019 н. р. Стан викладання математики. |
Гавриш С.П. доповідь |
|
|||||
2 |
Творчий портрет вчителя, який атестується. |
Вчителі, які атестуються |
|
|||||
3 |
Психологічна підтримка - одна з важливих чинників, необхідних педагогу під час атестації. |
Виступ психолога |
|
|||||
4 |
Аналіз участі учнів у предметних олімпіадах та стан підготовки до ІІI етапу. |
Вчителі-предметники Обговорення |
|
|||||
5 |
«Ярмарок педагогічних ідей»: як я працюю з обдарованими дітьми. |
Вчителі-предметники Обмін досвідом |
|
|||||
6 |
Методика та технологія проведення креативного уроку. |
Глазунов М. М. виступ |
|
|||||
7 |
Впровадження хмарно-орієнтованої моделі навчання |
Буланова І. М. доповідь |
|
|||||
8 |
Розвиток мережної взаємодії як засіб використання технології партнерства для розвитку креативності суб’єктів освітнього середовища |
Краснова О.О. Виступ
|
|
|||||
9 |
Проведення тижня математичних наук. |
Вчителі- предметники |
|
|||||
Завдання членам МПС
|
|
|
|
|||||
|
||||||||
|
|
|||||||
ІV засідання – лютий Аналіз підготовки учнів до ЗНО і ДПА, корекція підготовки. (практичний семінар)
|
||||||||
1 |
Обговорення взаємо відвідування уроків вчителів математично-природничого циклу. |
Гавриш С.П. Вчителі- предметники Інформація |
|
|||||
2 |
Онлайн-тестування учнів 11 класу ЗНО і ДПА. |
Вчителі-предметники |
|
|||||
3 |
Проведення тижня математики, інформатики, фізики. |
Вчителі-предметники |
|
|||||
4 |
Звіт вчителів що атестуються. |
Вчителі, які атестуються |
|
|||||
5 |
Опрацювання нормативних матеріалів про підготовку та проведення ДПА і ЗНО |
Портна Т.В. виступ
|
|
|||||
6
|
Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси.
|
Овдієнко С. П. Інформація |
|
|||||
7
|
Підбір та створення компетентнісних задач у межах певного програмного середовища для учнів 5-8 класів. |
Буланова І. М. обмін досвідом |
|
|||||
8 |
Розробка креативного змісту навчально-пізнавальних задач з хімії |
Глазунов М. М. виступ |
|
|||||
9 |
Інноваційні технології на уроках інформатики. |
Медвєдєв О.Ю. |
|
|||||
10
|
Стан викладання фізики.
|
Глазунов М. М. Інформація |
|
|||||
Завдання членам МПС
|
||||||||
V засідання – травень Аналіз роботи МПС за рік. Планування роботи на наступний навчальний рік.
|
||||||||
1 |
Аналіз роботи МПС за 2018-2019 н. р. Стан використання хмарних сервісів в навчально-виховному процесі. |
Гавриш С.П. Доповідь |
|
|||||
2 |
Звіт вчителів про їхню роботу із самоосвіти. |
Вчителі-предметники звіти |
|
|||||
3 |
Підготовка і виставка власних методичних і дидактичних матеріалів. |
Вчителі-предметники роботи |
|
|||||
4 |
Обговорення пропозицій щодо планування роботи МПС вчителів природничо-математичного циклу на наступний навчальний рік. |
Вчителі-предметники Обговорення |
|
|||||
5 |
Діагностичне анкетування щодо організації методичної роботи на наступний навчальний рік – панорама методичних перспектив. |
Гавриш С.П. Анкетування |
|
|||||
6
|
Виконання навчальних програм
|
Гавриш С.П. |
|
|||||
7
|
Перспективи використання хмарно-орієнтованого середовища ЗНЗ |
Буланова І. М.
|
|
|||||
8
|
Аналіз результатів роботи з обдарованими дітьми за 2018-2019 н.р. |
Вчителі-предметники
|
|
|||||
9
|
Обмін досвідом з розробки конспектів (планів) уроків учителів природничо-математичних дисциплін. |
Вчителі-предметники
|
|
|||||
10
|
Аналіз застосування креативних технологій навчання на уроках. |
Глазунов М. М.
|
|
|||||