План засідань вчителів природничо-математичної студії

Про матеріал

Планування роботи вчителів природничо-математичної студії на 2018-2019 н.р. направленої на розвиток креативного компоненту освітнього середовища та впровадження на уроках хмарно-орієнтованої моделі навчання.

Перегляд файлу

План засідань вчителів природничо-математичної студії

на 2018-2019 н. р.

 

п/п

Тематика засідань

Відповідальний

Відмітки про виконання

 

І засідання-серпень

Планування роботи на наступний навчальний рік

(інтерактивно-методична нарада)

 

1

Аналіз роботи ШМК за минулий рік, обговорення, затвердження плану роботи на 2018-20189н. р.

Гавриш С.П.

доповідь

 

2

Вивчення методичних рекомендацій щодо викладання предметів.

Глазунов М.М.

інформація

 

3

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.

 Вчителі-предметники

інформація

 

4

Вивчення нових Державних стандартів у загальній середній освіті (аналіз нових навчальних програм).

      Вчителі-предметники

інформація

 

5

Готовність предметних кабінетів до роботи в новому навчальному році.

Буланова І. М., Гавриш С. П.

 

6

Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси.

     Вчителі-предметники

інформація

 

7

Обговорення структури календарно-тематичного планування

Вчителі-предметники

інформація

 

8

 

Розподіл доручень між членами МС.

 

Пазяк І.Б.

інформація

 

9

Проведення діагностичних контрольних робіт з математики.

    Вчителі     математики

 

9

 

 

Підготовка до тижня екологічної освіти.

 

 

Буланова І. М.

Овдієнко С. П. Пазяк І.. Б.

 

10

Підсумки роботи по створенню географічного майданчика

Пазяк І.. Б.

 

 

11

 

Обговорення плану роботи динамічних творчих груп з предметів природничо-математичного циклу.

Вчителі-предметники

 

12

 

Оновлення банку олімпіадних завдань та розв’язків І, ІІ і ІІІ етапів.

Вчителі-предметники

 

13

 

Підсумки роботи по створенню пришкільної біологічної ділянки

Овдієнко С. П.

 

 

Завдання членам МПС

Опрацювати:

  • Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання предметів у 2018-2019 н. р.
  • Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
  • Вимоги щодо ведення класного журналу.
  • Вимоги до календарного та поурочного планування

 

 

ІІ засідання-жовтень

Учитель – каталізатор творчості.

(круглий стіл)

 

1

Участь в конкурсі «Конспект креативного уроку»

        Вчителі-предметники

 

2

Робота зі здібними та обдарованими учнями. Організація і проведення предметних олімпіад. Підготовка учнів до І-ІІ етапів предметних олімпіад, конкурсів «Кенгуру», «Левеня», «Колосок», «Геліантус».

Всі вчителі

Обмін досвідом

 

3

Українсько-естонський проект «Міксіке в Україні» (конкурс усного рахунку). Організація та проведення онлайн-турнірів з усного рахунку для учнів 5-11 класів.

    Вчителі-предметники

 

4

 

Підготовка до тижня природничих наук.

    Вчителі        хімії, біології,    географії

 

5

 

Підготовка до семінару «Навчаємо мислити творчо і креативно»

    Вчителі-  предметники

 

6

Продовження роботи над розробкою  креативних завдань в електронному вигляді

Вчителі-предметники

 

 

7

Навчально-методичне за  безпечення та його ефективне використання у навчально-виховному процесі.

Портна Т.В.

Обмін досвідом

 

8

 

Система роботи з обдарованими дітьми в практиці роботи вчителів ПМС

Вчителі-предметники

Обмін досвідом

 

9

Майстер-клас      «Учнівський хімічний експеримент з елементами ужиткової хімії»

   Глазунов М.М.

 

 

10

Заходи для якісної підготовки випускників 11 класу до ЗНО з предметів природничо-математичного циклу.

    Вчителі-предметники

 

11

 

 Навчально-дидактичне     забезпечення викладання географії для розвитку креативного мислення учнів.

     Пазяк І.Б.   

 

 

12

Розробка тренажерів-завдань для одного вибіркового класу

   Вчителі-предметники

 

13

Дослідницька діяльність школярів на базі шкільного кабінету фізики.

   Яресько І.П.

 

14

Участь у міжнародному інтерактивному природничому конкурсі «Геліантус – 2017»

   Вчителі-предметники

 

 

Завдання членам МПС

 

  1.               Готувати учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, МАН.
  2.               Підготувати завдання  І етапу Всеукраїнських олімпіад.
  3.               Провести учнівські олімпіади відповідно графіку.
  4.               Готувати учнів до участі у ІІ етапі предметних олімпіад.
  5.               Поповнювати методичними розробками  «Office 365».
  6.               Висвітлювати методичні напрацювання  на сторінках фахової літератури та  в     мережі Інтернет.

 

 

                                                        ІІІ засідання – грудень

                                       Освітнє середовище - як третій вчитель.

(проблемний семінар)

 

1

Аналіз роботи МПС за I семестр 2018-2019 н. р.

Стан викладання математики.

Гавриш С.П.

доповідь

 

2

Творчий портрет вчителя, який атестується.

   Вчителі, які атестуються

 

3

Психологічна підтримка - одна з важливих чинників, необхідних педагогу під час атестації.

Виступ психолога

 

4

Аналіз участі учнів у предметних олімпіадах та стан підготовки до ІІI етапу.

Вчителі-предметники

Обговорення

 

5

«Ярмарок педагогічних ідей»: як я працюю з обдарованими дітьми.

Вчителі-предметники

Обмін досвідом

 

6

 Методика та технологія  проведення креативного  уроку.

Глазунов М. М.

виступ

 

7

Впровадження хмарно-орієнтованої моделі навчання

Буланова І. М.

доповідь

 

8

Розвиток мережної взаємодії як засіб використання технології партнерства для розвитку креативності субєктів освітнього середовища

Краснова О.О.

Виступ

 

 

9

Проведення тижня математичних наук.

Вчителі-

предметники

 

 

 

                                                 Завдання членам МПС    

  1.               Продовжувати роботу з обдарованими учнями.
  2.               Працювати над креативним компонентом               освітнього середовища.
  3.               Оформити конспект уроку із застосуванням креативних технологій для обміну     досвідом.
  4.               Постійно ознайомлюватись з новинками методичної, психолого-педагогічної літератури та періодичної преси.
  5.               Впроваджувати на уроках  хмарно-орієнтовану модель навчання.

 

 

 

 

 

 

 

ІV засідання – лютий

Аналіз підготовки учнів до ЗНО і ДПА, корекція підготовки.

(практичний семінар)

 

1

Обговорення взаємо відвідування уроків вчителів математично-природничого циклу.

Гавриш С.П.

Вчителі-  предметники

Інформація

 

 

2

Онлайн-тестування учнів 11 класу ЗНО і ДПА.

Вчителі-предметники

 

3

Проведення тижня математики, інформатики, фізики.

    Вчителі-предметники

 

4

Звіт вчителів що атестуються.

Вчителі, які атестуються

 

5

Опрацювання нормативних матеріалів про підготовку та проведення ДПА і ЗНО

Портна Т.В.

виступ

 

 

6

 

 

Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси.

 

Овдієнко С. П.

Інформація

 

7

 

Підбір та створення компетентнісних задач у межах певного програмного середовища для учнів 5-8 класів.

Буланова І. М.

обмін досвідом

 

8

Розробка креативного змісту навчально-пізнавальних задач з хімії

Глазунов М. М.

виступ

 

9

Інноваційні технології на уроках інформатики.

Медвєдєв О.Ю.

 

10

 

Стан викладання фізики.

 

   Глазунов М. М.

Інформація

 

 

Завдання членам МПС

  1. Опрацювати інструктивно-методичні матеріали щодо підготовки до ДПА та ЗНО.
  2. Підготувати завдання для проведення ДПА.
  3. Поповнювати електронну бібліотеку в хмарному сервісі.

 

 

 

 

V засідання – травень

Аналіз роботи МПС за рік.

Планування роботи на наступний навчальний рік.

 

1

Аналіз роботи МПС за 2018-2019 н. р.

Стан використання хмарних сервісів в навчально-виховному процесі.

     Гавриш С.П.

Доповідь

 

2

Звіт вчителів про їхню роботу із самоосвіти.

Вчителі-предметники

звіти

 

3

Підготовка і виставка власних методичних і дидактичних матеріалів.

Вчителі-предметники

роботи

 

4

Обговорення пропозицій щодо планування роботи МПС вчителів природничо-математичного циклу на наступний навчальний рік.

Вчителі-предметники

Обговорення

 

5

Діагностичне анкетування щодо організації методичної роботи на наступний навчальний рік – панорама методичних перспектив.

     Гавриш С.П.

Анкетування

 

6

 

Виконання навчальних програм

 

      Гавриш С.П.

 

7

 

Перспективи        використання      хмарно-орієнтованого середовища  ЗНЗ

Буланова І. М.

 

 

8

 

Аналіз результатів роботи з обдарованими дітьми  за 2018-2019 н.р.

Вчителі-предметники

 

 

9

 

Обмін досвідом з розробки конспектів (планів) уроків учителів природничо-математичних дисциплін.

Вчителі-предметники

 

 

10

 

Аналіз застосування креативних технологій навчання на уроках.

Глазунов М. М.

 

 

 

 

docx
Додано
24 липня 2018
Переглядів
4634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку