План-завдання для корекції знань учнів з теми: Елементарні геометричні фігури та їхні властивості . Взаємне розміщення прямих на площині.
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником :А.П.Єршов «Геометрія 7»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1
|
Геометричні фігури. Точка , пряма, промінь. |
§ 1 с.5 |
12,14,17 |
|
2 |
Відрізок. Вимірювання та відкладання відрізків. Відстань між двома точками. |
§2 с.7 |
40,42,46 |
|
3 |
Кут. Вимірювання та відкладання кутів. Бісектриса кута. |
§3 с.14 |
73,76 |
|
4 |
Паралельні прямі. |
§4 с.31 |
94,96 |
|
5 |
Суміжні та вертикальні кути . перпендикулярні прямі. Кут між двома прямими. |
§5,6 с.39,45 |
115,120,145,147 |
|
6 |
Контрольна робота №1 |
С.52 |
Задачі до підготовки до к/р №1 |
|
Контрольні запитання: на сторінці 56-57
План-завдання для корекції знань учнів з теми: Трикутники . Ознаки рівності трикутників.
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником : А.П.Єршов «Геометрія 7»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1
|
Трикутник і його елементи. Рівність геометричних фігур. |
§7 с.63 |
183,185,187 |
|
2 |
Перша ознака рівності трикутників та її застосування. |
§8 с.69 |
211,213 |
|
3 |
Перпендикуляр до прямої. Відстань від точки до прямої. |
§9 с.76 |
233,235 |
|
4 |
Друга ознака рівності трикутників та її застосування. |
§10 с.83 |
256,258 |
|
5 |
Види трикутників . Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознака. |
§11 с. 90 |
276,284 |
|
6 |
Медіана , бісектриса, висота трикутника. Властивості та ознаки рівнобедреного трикутникка. |
§12 с.99 |
309,311 |
|
7 |
Третя ознака рівності трикутників таїї застосування. |
§13 с.108 |
337,339 |
|
9 |
Контрольна робота №2 |
С.113 |
Завдання для підготовки до к/р №2 |
|
10 |
Кути , утворені при перетині паралельних прямих січною |
§14 с. 115 |
362,364 |
|
10 |
Властивість кутів , утворених при перетині паралельних прямих. |
§15 с.123 |
385,387 |
|
9 |
Сума кутів трикутника. Зовнішній вид трикутника. |
§16 с.131 |
415,419 |
|
10 |
Прямокутні трикутники. Ознаки та властивості прямокутних трикутників. |
§17 с.139 |
451,453 |
|
11 |
Співвідношення між сторонами та кутами .Нерівність трикутника. |
§ 18 с.146 |
485,490 |
|
6 |
Контрольна робота №3 |
С.152 |
Завдання для підготовки до к/р №3 |
|
Контрольні запитання сторінки 156-157
План-завдання для корекції знань учнів з теми: Коло і Круг.
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником : А.П.Єршов «Геометрія 7»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1 |
Коло і круг |
§19 с.165 |
539,543 |
|
2 |
Дотична до кола,її властивості та ознака |
§20 с.170 |
567,570 |
|
3 |
Геометричне місце точок |
§22 с.187 |
617,621 |
|
4 |
Описане і вписане кола трикутника. |
§23 с.195 |
650,651 |
|
5 |
Контрольна робота №4 |
С.150
|
Завдання для підготовки до к/р №4 |
|
Контрольні запитання сторінки 207-208