№ |
Дата |
Зміст уроку |
Примітки |
Я, моя родина, мої друзі. Професії батьків. Мої друзі та їхні вподобання. Країни і народи світу. Шкільне життя. Розклад уроків. |
|||
1 |
01.09 |
Введення та активізація лексичного матеріалу з теми «Особисті профайли». Розвиток навичок пошукового читання. |
|
2 |
03.09 |
Знайомство. Кількісні числівники. Формування навичок діалогічного мовлення з опорою на таблицю. |
|
3 |
06.09 |
Країни та національності. Розповідь про себе та інших. Розвиток навичок письма із зоровою опорою. |
|
4 |
07.09 |
Мій профайл. Форми дієслова to be. Побудова стверджувальних та заперечних речень із дієсловом to be. |
|
5 |
07.09 |
Знайомство з людьми з інших країн. Побудова питальних речень та коротких відповідей із дієсловом to be. Вживання дієслова to be у діалогічному мовленні. |
|
6 |
08.09 |
Професії. Введення та відпрацювання лексики у мовленнєвих ситуаціях. Вживання неозначеного артиклю a/an у мовленні. |
|
7 |
10.09 |
Модальне дієслово can у стверджувальних, заперечних та питальних реченнях. Вживання дієслова can для опису умінь та навичок учнів. |
|
8 |
13.09 |
Введення та активізація лексичного матеріалу з теми «Шкільні предмети». Виконання лексико-комунікативних вправ. |
|
9 |
14.09 |
Розвиток навичок аудіювання з метою виокремлення певної інформації. Надання інформації про себе. Знайомство з іншими людьми. |
|
10 |
14.09 |
Виконання творчого завдання. Розвиток навичок письма із зоровою опорою. |
|
11 |
15.09 |
Англомовні країни світи. Розвиток навичок пошукового читання. Повторення та систематизація знань граматичного та лексичного матеріалу |
|
12 |
17.09 |
Лексико-граматичний тест. |
|
13 |
20.09 |
Урок позакласного читання. Підсумковий урок. |
|
Я, моя родина, мої друзі. Мої родинні зв’язки. Професії батьків. Мої друзі та їхні вподобання. Зовнішність, характер. |
|||
14 |
21.09 |
Введення та активізація лексичного матеріалу з теми «Члени родини». Розвиток навичок пошукового читання. |
|
15 |
21.09 |
Розповідь про своє родинне дерево. Розвиток навичок монологічного мовлення з зоровою опорою. |
|
16 |
22.09 |
Опис зовнішності людини. Введення та відпрацювання лексики за темою у мовленнєвих ситуаціях. |
|
17 |
24.09 |
Відеоклас. Особливості зовнішності людей різних національностей. Побудова стверджувальних та заперечних речень із дієсловом have got / has got. |
|
18 |
27.09 |
Побудова питальних речень та коротких відповідей із дієсловом have got / has got. Вживання дієслова have got / has got у діалогічному мовленні. |
|
19 |
28.09 |
Object pronouns. Possessive adjectives / pronouns. Відпрацювання граматики у мовленнєвих ситуаціях. |
|
20 |
28.09 |
Множина іменників. Irregular plurals. Опис зовнішності свого друга. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
21 |
29.09 |
Характер. Введення та відпрацювання лексики за темою у мовленнєвих ситуаціях. Вживання прикметників антонімів у мовленні. |
|
22 |
01.10 |
Опис людей. Розвиток навичок діалогічного мовлення з зоровою опорою. Виконання фонетичних вправ. |
|
23 |
04.10 |
Виконання творчого завдання. Написання запису в блозі про відому людину. |
|
24 |
05.10 |
Всесвітньовідомі брати і сестри. Розвиток навичок аудіювання та читання задля загального та детального розуміння. |
|
25 |
05.10 |
Громадянство. Розвиток навичок вивчаючого читання. Узагальнення пройденого лексичного та граматичного матеріалу. |
|
26 |
06.10 |
Лексико-граматичний тест. |
|
27 |
08.10 |
Урок позакласного читання. Підсумковий урок. |
|
Рідне місто. Місцезнаходження. Моя оселя. Моя кімната. |
|||
28 |
11.10 |
Введення та активізація лексичного матеріалу з теми «Моя оселя». Виконання лексико-комунікативних вправ. |
|
29 |
12.10 |
У будинку. Вживання лексики у монологічному мовленні. Розвиток навичок вивчаючого та пошукового читання. |
|
30 |
12.10 |
Меблі та розташування в кімнатах. Розвиток навичок монологічного мовлення з опорою на таблицю. |
|
31 |
13.10 |
Словниковий диктант. Вживання граматичної конструкції There is/ There are, a/an/some/any при описуванні кімнат. |
|
32 |
18.10 |
Вживання this / these / that / those у мовленні. Порядкові числівники. Виконання лексико-комунікативних вправ. |
|
33 |
19.10 |
Прийменники місця. Опис фото улюбленої кімнати. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
34 |
19.10 |
Групова робота: створення ідеального будинку та його презентація. Розвиток навичок монологічного мовлення за зразком. |
|
35 |
20.10 |
Види помешкань. Відеоклас. Розвиток навичок аудіювання задля детального розуміння. |
|
36 |
22.10 |
Оренда квартири. Складання та відтворення діалогів за зразком. Виконання фонетичних вправ. |
|
37 |
23.10 |
Опис своєї квартири. Написання електронного листа другу. Розвиток навичок письма. |
|
38 |
02.11 |
Обговорення житла монархів у Об’єднаному Королівстві. Розвиток навичок читання задля детального розуміння. |
|
39 |
02.11 |
Підготовка до написання самостійної роботи. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
|
40 |
03.11 |
Самостійна робота з граматики. Виконання лексико-комунікативних вправ. |
|
41 |
05.11 |
Values. Відеоклас. Національна гордість. Розробка та презентація власного прапору з опорою на таблицю. |
|
42 |
08.11 |
Public Speaking Skills. Підготовка до виконання творчого завдання «Прапор України». |
|
43 |
09.11 |
Презентація проектів. Розвиток навичок аудіювання задля детального розуміння. Систематизація знань за модулем 1 |
|
44 |
09.11 |
Тестове оцінювання за модулем 1. Підсумковий урок. |
|
Шкільне життя. Робочий день. Відпочинок і дозвілля. Види відпочинку та занять. Захоплення. Вільний час. |
|||
45 |
10.11 |
Аналіз тестового оцінювання. Введення та опрацювання лексики за темою «Повсякденні справи». |
|
46 |
12.11 |
Час. Дні тижня. Вживання лексики у мовленнєвих ситуаціях. Розвиток навичок вивчаючого читання. |
|
47 |
15.11 |
Словниковий диктант. Написання електронного листа другу про свій типовий робочий день. |
|
48 |
16.11 |
Вживання Present Simple у стверджувальних реченнях. Закінчення -s у дієслів третьої особи однини. |
|
49 |
16.11 |
Побудова заперечних і питальних речень з Present Simple. Короткі відповіді. Вживання граматики у мовленнєвих ситуаціях. |
|
50 |
17.11 |
Прислівники частоти. Розповідь про свій робочий тиждень. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
|
51 |
19.11 |
Захоплення. Прийменники часу. Розвиток навичок діалогічного мовлення з зоровою опорою. |
|
52 |
22.11 |
Вільний час. Складання та відтворення діалогів за зразком. Виконання фонетичних вправ. |
|
53 |
23.11 |
Виконання творчого завдання. Написання запису в блозі про свій вихідний. |
|
54 |
23.11 |
Хобі та спорт. Узагальнення лексичного та граматичного матеріалів. |
|
55 |
24.11 |
Граматичний тест. |
|
56 |
26.11 |
Урок позакласного читання. Підсумковий урок. |
|
Природа. Природні явища |
|||
57 |
29.11 |
Введення та активізація лексичного матеріалу з теми «Дикі тварини». Розвиток навичок пошукового читання. |
|
58 |
30.11 |
Частини тіла тварин. Вживання лексики у мовленнєвих ситуаціях для опису тварин. |
|
59 |
30.11 |
Словниковий диктант. Виконання лексико-комунікативних вправ. |
|
60 |
01.12 |
Модальні дієслова must / mustn’t, can / can’t / could. Розвиток навичок аудіювання задля детального розуміння |
|
61 |
03.12 |
Питальні слова. Вживання питальних слів у діалогічному мовленні для запиту інформації про тварин. |
|
62 |
06.12 |
Групова робота. Пошук інформації та складання квізу про тварин. |
|
63 |
07.12 |
Введення та активізація лексики з теми «Свійські тварини». Виконання лексико-комунікативних вправ. |
|
64 |
07.12 |
Притулок для тварин. Складання та відтворення діалогів за зразком. Виконання фонетичних вправ. |
|
65 |
08.12 |
Заповнення анкети для волонтерства в притулку для тварин. Розвиток навичок письма. |
|
66 |
10.12 |
Унікальні тварини. Ведення та опрацювання додаткової лексики. Розвиток навичок пошукового читання. |
|
67 |
13.12 |
Повторення та систематизація знань граматичного та лексичного матеріалу. |
|
68 |
14.12 |
Лексико-граматичний тест. |
|
69 |
14.12 |
Урок позакласного читання. Підсумковий урок. |
|
70 |
15.12 |
Контроль аудіювання. |
|
71 |
17.12 |
Контроль читання. |
|
72 |
20.12 |
Контроль письма. |
|
73 |
21.12 |
Контроль говоріння. |
|
74 |
21.12 |
Відеоклас. Лексико-граматичні ігри. |
|
75 |
22.12 |
Вікторина «Пізнай світ». Робота у командах. |
|
76 |
24.12 |
Урок позакласного читання. Виконання лексико-комунікативних вправ. |
|
77 |
28.12 |
Різдво в Великобританії та Україні. Розвиток навичок читання та переказу тексту. |
|
78 |
28.12 |
Відеоклас. Розвиток навичок аудіювання задля загального розуміння. |
|
79 |
29.12 |
Узагальнення лексичного та граматичного матеріалів. |
|