Підготувала: вчитель фізичної культури Кудінова Лілія В’ячеславівна
Сумська початкова школа №14 СМР
План-конспект уроку з
фізичної культури для учнів 3 класу
Тема уроку: Рухливі ігри та естафети.
Мета: Розвити швидкість та спритність у дітей на уроці фізичної культури. Виховати дисциплінованість, чемність та дружність.
Тривалість уроку: 45 хв.
Завдання:
Інвентар: свисток, фішки, баскетбольні м'ячі, тенісні м'ячі, тенісні ракетки, великі м'ячі з ручками.
Місце проведення: Спортивний зал.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|||
Підготовча частина уроку (12 хв.) |
||||||
1.
|
Шикування в одну ширенгу, привітання,повідомлення завдань уроку, правил техніки безпеки на уроці легкої атлетики, вимірювання ЧСС, команди та повороти на місці. |
1 хв.30 сек.
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття.
|
|||
|
||||||
2.
3. |
Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання.
В.п.-о.с. 1-4 колові оберти головою вправо; 5-8 колові оберти головою вліво; Впр.2. 1-2-руки вгору, мах лівою назад; 3-4 теж з првої Впр.3.
3-4 теж право 6-8 р. Впр. 4. Кругові рухи руками: 1-4 Кругові оберти вперед; 5-8 кругові оберти назад; Впр. 5. Рушничок. Впр. 6. Кругові оберти в тулубі. Впр. 7. В.п.- стійка ноги нарізно 1-нахил до правої ноги; 2-нахил посередині; 3-нахил до лівої ноги; 4-в.п. Впр.8. Млин Впр.9. 1-випад вправо, руки в сторони 2-в.п. 3-4 теж саме вліво. Впр.10. Присідання. Впр.11 В.п.-о.с. 1-упор присівши 2-упор лежачи 3-упор присівши 4-в.п.6-8 р. Впр. 12. Стрибки: “Швидкий старт” Впр.13. Вправи на відновлення дихання.
|
2 хв.
3 хв.
5 хв. 6-8 р. 6-8 р.
6-8 р.
6-8р.
6-8р.
6-8р.
10р.
6-8р.
7-10р.
6-8р. |
Звернути увагу на правильне виконання. Руки на пояс. Руки за голову. Руки в сторони. Руки на коліна. Руки зігнуті в ліктях, вперед. Руки ззаду на сідницях зовнішньою стороною кисті.
Руки на поясі.
Махи виконувати повні. Повороти повні, руки прямі. Виконувати вірно, з прямими руками, ноги на ширині плечей. Коліна рівні.
Випади глибокі, спина рівна. Руки за головою.
Руки на поясі. Виконувати чітко та активно.
Руки на поясі. Виконувати повільно.
Руки за головою. П’яти від підлоги не відриваємо.
Вдих через ніс, видих через рот. |
|||
Основна частина уроку (20 хв.)
1.
2
3
4
5 |
Шикування учасників в дві колони та пояснення завдання. Естафета “Хто швидше”. Учасники естафети повинні побігти змійкою через жовті фішки та повернутись змійкою назад і передати естафету іншому учаснику. Естафета “Теніс”. За сигналом вчителя учасник з тенісною ракеткою та тенісним м’ячем повинен пробігти до фішки так, щоб тенісний м’яч не впав на підлогу. Естафета “Стрибунці”. Учасники повинні прострибати на великому м’ячі з ручками навколо фішки та повернутись назад звичайним бігом тримаючи м’яч в руках. Естафета “Веселі пари”. Учасники з м’ячем,стиснути між грудьми, стрибають приставним кроком навколо фішки так само повертаються назад. Вправи на відновлення дихання. Рухлива гра “Вибивний”.
|
3хв.
5хв.
5хв.
2хв.
2хв. 9хв. |
Правила безпеки.
Слідкувати за правильним виконанням. Увага на велике ЧСС!!!
Ігровий метод виконання.
Тримати ручки міцно. Зігнуті коліна.
Руки в сторони. Звернути увагу на самопочуття учнів. Виконувати правильно та чесно. Не штовхатись. |
|||
Заключна частина уроку (3 хв.) |
||||||
1.
|
Перешикування в одну колону.
|
3 хвилина 3 хвилина 1 хвилина |
Звернути увагу на самопочуття учнів. Увага на велике ЧСС! |
|||