Планування 10 клас 2019-2020

Про матеріал
Планування до підручника Карп"юк стане у нагоді вчителю англійської мови (продатоване на 2019-2020 н.р.)
Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування English – 10” (О.Д. Карп'юк)

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Очікувані результати

Комунікативні уміння

Домашнє завдання

 

Starter Unit

  1.  

 

03.09

Про себе і своє ставлення до англійської мови

Wс.13

 

Повідомляє про своє ставлення до англійської мови, аналізує для чого потрібна англійська мова людям

4а с. 9

3а с 8-9

8а с. 12-13

10 с. 14

1,2 с. 8

3б с.9

4б с. 9

5 с. 10

8б с. 13

 

7 с. 10-11

  1.  

06.09

11 с. 14-16

Unit I “People and Relationships”

 

  1.  

10.09

Особистість. Що впливає на особистість?

Wс.20

Прикмет-ник

Описує характер членів родини, друзів.

 

2,3 с. 18-19

1 с. 18

4 с. 19

5 с. 20

6 с. 20-21

  1.  

13.09

Риси характеру

1 с. 21

 

 

3 с. 22

4 с. 22

1,2 с. 21

 

5 с. 22

  1.  

17.09

Розвиток граматичних навичок

 

Used to + Infinitive

Вміє використовувати конструкцію Used to + Infinitive в бесіді

 

 

2 с. 23

4 с. 24

6 с. 25

1 с. 23

3 с. 24

5 с. 24

  1.  

20.09

Друзі

W с.26

Минулий доконан час,

минулий неознач час

Розповідає про початок дружби з друзями

3,4 с. 26

2 с. 25

1 с. 25

5 с. 26

 

6 с. 26

  1.  

24.09

Що думають про мене

Us. с. 28

 

Припускає, що можуть думати про нього інші люди, використовує певні вирази для вираження думки

 

1 с. 27

1б с., 2 с. 28

 

3 с. 28

  1.  

27.09

Мій найкращий друг

 

 

Описує найкращого друга, використовуючи вивчені ЛО та вирази

 

2, 4а,5 с. 29-31

1,3,4б с. 28-30

6а с. 31

6б с. 31

  1.  

01.10

 

Що ти за особистість?

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

3 с. 37

1 с. 36

1,2,4,6,7 с. 32-35

 

3 с. 33

2 с. 36

5 с. 34

4 с. 37-38

 

  1.  

04.10

Unit II “Choose the Career!”

 

  1.  

08.10

Професії

W с.40

 

Веде бесіду про професії

Висловлює своє ставлення до різних професій

 

2,3 с. 40-42

5,6 с. 43

1 с. 40

4 с. 42

  1.  

11.10

 

 

 

 

 

3 с. 44

1,2 с. 43-44

4 с. 44

  1.  

15.10

Розвиток граматичних навичок

 

Past Simple/Present Perfect,

Present Perfect Continuous

 

Використовує граматичні конструкції в реченні (правильно)

 

1,3 c. 45 - 46

2,4 с. 46-47

5 с. 48

6 с. 48

  1.  

18.10

Професії в Україні

W с. 49

Us. с.51

 

Порівнює професії в Україні та за кордоном

4 с. 49

 

1,5, с. 49-50

1,2 с. 51

2 с. 49

3 с. 51

  1.  

22.10

Листування. Типи листів

 

 

Розрізняє типи листів, знає їх структуру

 

3 с. 54-55 с. 52-53

1,2б с. 52-53

 

4 с. 55

  1.  

25.10

Професії.

Повторення вивченого матеріалу

W с. 58

 

 

3 с. 60

1,3 с. 56 – 58

1 с. 60

4 ас. 61-62

2,4,5 с. 56 - 59

2 с. 60

6 с. 59

4б,с с. 62

  1.  

05.11

Unit III “Why Go To School?”

 

  1.  

08.11

Школа. Чи можливе життя без школи?

W с. 65

 

Висловлює думку на рахунок школи в Україні, порівнює її із школою Великої Британії

 

2,3 с. 64-65

1, 5 с. 64 - 67

4 с. 66

6 с. 67

  1.  

12.11

Типи шкіл.

Розвиток граматичних навичок

 

Умовні речення

 

 

 

1 с. 68

1,2,4 с. 70 - 71

2 с. 69

3,5 с. 70-71

6 с. 71

  1.  

15.11

Школи Великої Британії та України

 

 

Порівнює школи Великої Британії та України, дискутує по темі

3,4 с. 72-73

1 с. 72

5 с. 73-74

2 с. 72

 

6 с. 74

  1.  

19.11

Моя школа. Система освіти України

Us. с. 74

 

 

 

1,2,3 с. 74 - 75

 

4 с. 75

  1.  

22.11

Написання офіційних листів

 

 

Пише офіційного листа, дотримується правил

 

1 с. 76

4 с. 78

2,3 с. 76-77

4 с. 78

написати офіційного листа

  1.  

26.11

Американські школи

 

 

Порівнює систему освіти Америки, Британії та України, дискутує по темі

 

2 с. 80-81

5 с. 82

3,4 с. 81-82

6 с. 83

1 с. 80

7 с. 84

  1.  

29.11

Повторення вивченого матеріалу

 

 

Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях

3 с. 84

4 с. 85-86

 

1,2 с. 84

«I can…» с. 86

Unit IV.“Nationale Cuisine”

 

  1.  

03.12

Традиційна британська їжа

W с. 90

 

Порівнює їжу українців та британців, розказує про її особливості

 

3 с. 88-90

1,2 с. 88

6,7 с. 91

 

8 с. 92

  1.  

06.12

Їжа. Корисна та шкідлива їжа

Контроль навичок аудіювання

 

 

Обговорює корисну та шкідливу їжу

Розуміє інформацію під час спілкування, розуміє зміст прослуханих текстів  

 

 

1 с. 93

2,3 с. 93-94

проект «Їжа: корисна та шкідлива»

  1.  

10.12

Розвиток граматичних навичок

Контроль навичок читання

 

Умовні речення 2-го типу

Будує речення, вживаючи умовні речення 2-го типу

Читає з повним розумінням тексти , побудовані на знайомому мовному матеріалі, знаходить необхідну інформацію

 

 

3 с. 95

1,2,4 с. 95-96

5 с. 96

6 с. 96

  1.  

13.12

Великодній піст. Пісні страви

 

 

Описує послідовність приготування страв

4 с. 98

3 с. 97

1,2,5а с. 97-99

 

5б с. 99

  1.  

17.12

Їжа: улюблена й не улюблена

Контроль навичок говоріння

Us. с. 99

 

розказує про свої смаки.

Робить повідомлення в межах вивченої тематики 15-20речень

Бере участь у спілкуванні, обмінюючись інформацією у межах вивченої тематики

 

 

1,2,5 с. 99-100

 

3,4 с. 100

  1.  

20.12

 

Приготування страв

Контроль навичок письма

 

 

Розказує рецепти улюблених страв.

Письмово передає інформацію, адекватно цілям, завданням спілкування 

Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб.

 

 

1,4 с. 101-103

1,2,3 с. 101-102

 

5 с. 103

  1.  

24.12

Меню.

 

 

Описує меню в ресторанах, кафе, порівнює меню

 

5 с. 105-106

3 с. 104

1,2,4с. 104

6 с. 106-107

  1.  

27.12

Повторення вивченого матеріалу

Підсумковий урок

 

 

Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях

4 с. 110

1 с. 108

3 с. 109

 

2 с. 108-109

«I can…» с.110


Unit V. “Communication Technologies”

 

33

14.01

Винаходи і винахідники. Сучасні винаходи

3 с. 112-114

W с.115

 

Дискутує про позитивні та негативні сторони сучасних винаходів, висловлює своє ставлення до Інтернету

 

3 с. 112-114

4 с. 115

1,2 с. 112

8 с. 117

5 с. 115

6 с. 116

7 с. 116

9 с. 117

34

17.01

Комп'ютер, робочий стіл

1 с. 117

 

Називає складові комп’ютера та робочого столу

 

 

1,2а с. 117-118.

4 с. 118-119

2б с. 118,

3 с. 118,

5.6 с. 119-120

7,8 с. 120-121

35

21.01

Інтернет. Месенджер. Переваги та недоліки.

 

 

говорить про переваги та недоліки використання Інтернету та месенджера

3,4 с. 122

1 с. 121

2 с. 121 -

 

5 с. 122

36

24.01

World Wide Web (Всесвітня павутина)

Вебсайти

 

 

Розповідає про свій улюблений сайт, описує його

 

1а с. 123

1б,3 с. 123-124

 

2 с. 124

37

28.01

Написання електронних листів

 

 

Пише електронного листа з дотриманням усіх вимог

 

2 с. 125-126

1,4,5 с. 125-128

3 с. 126

6,7 с. 128-129

38

31.01

Використання Інтернету. Інтернет кафе

 

 

Використовує сленг пов'язаний з комп’ютерною технікою та Інтернетом

 

1 с. 130

4 с. 131

5-7 с. 132-133

2, 3 с. 130 - 131

8 с. 134-135

39

04.02

Повторення вивченого матеріалу

 

 

Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях

3 с. 136-137

4 с. 137

 

1,2 с. 136

«I can…» с.138

Unit VI. “Is The Earth In Dager?”

 

40

07.02

Природні катастрофи

1 с. 140

W с.141

 

Висловлює своє ставлення до збереження природи, дискутує по темі

 

2,3,4 с. 140-144

1 с. 140

5 с. 144-145

6 с. 146

41

11.02

Причини природних катастроф

VLс. 146

 

 

1 с. 146

 

2 с. 147

3 с. 147

42

14.02

Розвиток граматичних навичок

 

Умовні речення

Говорить про природні катаклізми, використовуючи умовні речення

 

1 с. 147

 

 

4 с. 148

43

18.02

Найстрашніші природні катастрофи

 

 

Веде бесіду про найстрашніші природні катастрофи, висловлює свою думку, яким чином можна їх уникнути

 

2,3,5 с. 149-150

 

 

1 с. 149

4 с. 149

44

21.02

Природні катастрофи. Розповіді очевидців

 

Wh-questions

Говорить про природні катаклізми, дискутує по темі

 

3 с. 151

1,2, с. 150-151

 

4 с. 151

45

25.02

Написання творів

 

 

При написанні творів намагається дотримуватись вимог

 

1 с. 152

2-6 с. 153 - 155

 

7 с. 155

46

28.02

Збережемо нашу планету!

 

Wh-questions

говорить про погодні умови, що спричинюють певні природні катастрофи

 

1-4 с. 156 - 159

6,7 с. 160 - 161

 

8 с. 161

47

 

03.03

Повторення вивченого матеріалу

 

 

Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях

3 с. 163

2,4 с. 162

 

1 с. 162

«I can…» с.163

 

Unit VІІ. “The World of Painting”

 

48

06.03

Живопис

W с. 169

 

Порівнює живопис в різних країнах.

 

 

Робить власні висновки щодо жанрів живопису

 

4 с. 166-168

1,2,3 c.166

5 с. 169

6 с.169-170

49

10.03

Живопис у Англії

 

 

 

 

 

1-5 с. 171-175

6 с.175

50

13.03

Колекція національної галереї Лондона

 

 

3,4 с. 176

5 с. 176-177

1,2 с. 175-176

 

проект по темі

51

17.03

Відвідування виставок та музеїв

W с.179

Минулий перфектно- тривалий час

Висловлює власну думку щодо відвідування музеїв та виставок

 

2 с. 178

1,3,4  с. 178-181

 

проект «У музеї»

52

20.03

Написання розробки

 

 

Володіє правилами написання розробки

 

2,3 с. 183-184

1,4 с. 182-184

7 с. 187

6 с. 185-186

53

31.03

Відомі англійські художники

 

Минулий перфектно - тривалий час. 

Робить власні висновки щодо творчості художників

 

3 с. 188-189

4-6 с. 190

7,8 с. 190-192

1,2 с. 188

9 с. 192

54

03.04

Музей мистецтва імені Богдана і Варвари Ханенко

Повторення вивченого матеріалу

 

Ми­нулий перфектно-тривалий час

Висловлює власну думку щодо живопису в Україні

3 с. 195

1,2, 4 с. 194-196

 

 

«I can…» с.163

Unit VIII. “Do You Like Sports?”

 

55

 

07.04

Спорт і дозвілля

 

 

Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

 

3,4 с. 198-200

2,6 с. 198-201

1,5 с. 198-200

7 с. 201

56

10.04

Спортсмени. Види спорту.

 

 

Висловлює захоплення певним видом спорту

 

 

 

1-3 с. 202

4 с. 202

5 с. 203

57

14.04

Розвиток граматичних навичок

 

майбутній

неознач., майбутній тривалий та теперішній тривалий часи

Будує речення , використовуючи вивчені часові форми дієслова

 

1 с. 203

2-4 с. 204-205

5 с. 205-206

6 с. 206

58

17.04

Крикет – улюблений вид спорту англійців

 

 

Висловлює захоплення певним видом спорту

порівнює види спорту в Англії та Україні

4,5 с. 207-208

 

1-3 с. 207

6,7 с. 208

8 с. 209

59

21.04

Ставлення британських учнів до спорту

W с. 210

Слово­творення. Форми дієслів

Висловлює захоплення певним видом спорту

порівнює види спорту в Англії та Україні

 

2 с. 210-211

1,3 с. 209-210

4а с. 211

5 с. 212

60

24.04

Написання тез

 

 

 

1,2 с. 212-213

 

3 с. 213

7,8 с. 214-215

61

28.04

Види спорту. Спортивні ігри Повторення вивченого матеріалу.

 

 

3 с. 221

4,5 с. 216-218,

4 с. 221-222

 

1-3 с. 216,

1 с. 220

8 с. 219,

2 с. 220

Unit IX ”Across State Systems”

 

62

05.05

Україна. Уряд України.

Контроль навичок аудіювання

W с.226

.

Розповідає про уряд України, порівнює британський та американський уряд.

Розуміє інформацію під час спілкування, розуміє зміст прослуханих текстів  

 

2,3,8 с. 224-230

1,4-7 с. 224-229

 

9 с. 231

63

08.05

Політичний устрій України та Великої Британії

Контроль навичок читання

 

 

 

3 с. 233-234

1,2 с. 232-233

 

4 с. 234

Читає з повним розумінням тексти , побудовані на знайомому мовному матеріалі, знаходить необхідну інформацію

64

12.05

Розвиток граматичних навичок

 

Минулі часи

Вживає минулі часи в розповідях, діалогах

 

1 с. 234-235

5 с. 236-237

2,3 с. 235-236

4 с. 236

65

15.05

Канада. Уряд Канади

Контроль навичок говоріння

 

 

Розповідає про уряд Канади, порівнює з іншими країнами

Робить повідомлення в межах вивченої тематики 15-20речень

Бере участь у спілкуванні, обмінюючись інформацією у межах вивченої тематики

2,3 с. 238-239

 

1,с. 237-238

4 с. 240

5 с. 241

66

19.05

Незалежність. День незалежності України

Контроль навичок письма

W с.242

 

Розказує про День незалежності України. Порівнює з інш державами. Письмово передає інформацію, адекватно цілям, завданням спілкування 

Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб.

 

2 с. 242-243

1 с. 242

 

3 с. 243

67

22.05

Написання коротких заміток.

Вибори в Україні.

 

 

Вміє виділяти основну інформацію, розповідає про вибори в Україні.

 

1,2,4 с. 244-246

2-4 с. 247-250

1 с. 247

4 с. 249-250

68

 

26.05

Державний устрій. Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

3 с. 253

1 с. 251-252

 

 

2 с. 252

4 с. 253-254

«I can…» с.163

69

29.05

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Щербак Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пригода Ганна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 березня 2020
Переглядів
2555
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку