Планування за підручником О.Карпюк 8 клас. Складене відповідно до чинної програми. 70 уроків.
Планування за підручником О.Карпюк 8 клас. Складене відповідно до чинної програми. 70 уроків.
8 клас. (2 години на тиждень) 1 семестр. |
||||||||||||||||||||||
Тема. Повторення. |
||||||||||||||||||||||
Урок 1 1 |
3 поверненням до школи |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 4) |
Порядок слів у реченні. "Sentence Expansion" |
|
(с. 4-5) |
Впр. 1, 6 (с.4,6) |
Впр. 5 (с.5) |
Впр. 7 (с.6) |
||||||||||||||
Тема 1. Засоби масової інформації: преса. Unit 1. Mass Media: the Press |
||||||||||||||||||||||
Урок 2 |
Епоха інформації |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1 (с. 8) |
Теперішній неозначений час |
Впр. 3(a) (с. 9-10) |
Впр. 2(b) (С.9) |
Впр. 1, 2(a) (с. 8, 9) |
Граматичні вправи |
Впр. 3(b) (с. 10) |
||||||||||||||
Урок 3 |
Епоха інформації |
Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с. 10) |
Минулий неозначений час |
Впр. 3 (с. 9) |
Впр. 4 (с. 10) |
Впр. 5 (с. 10) |
Впр. 6, 7 (с. 11) |
Впр. 9 (с. 11) |
||||||||||||||
Урок 4 vVvA |
Фліт Стріт |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1(Ь) (с. 12) |
Майбутній неозначений час |
Впр. 2 (с. 12)' |
Впр. 1(b) (с. 12) |
Впр. 1(a), 5(с. 12, 13) |
Впр. 2 (с. 13) |
Впр. 7 (с. 13) |
||||||||||||||
Урок 5 |
Новини. Звідки ви дізнаєтесь про них? |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3, 4 (с. 15) |
Теперішній неозначений час, минулий неозначений час, майбутній неозначений час |
|
Впр. 4, 7 (с. 14-15) |
Впр. 1-3 (с. 14-15) |
Впр. 6 (с. 16) |
Впр. 9 (с. 16) |
||||||||||||||
№ та дата уроку |
Мовленнєва ситуація |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||||||||
Урок 6 |
Служба новин |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(с. 17) |
Контрастування граматич- • них часів |
Впр. 4 (с. 18) |
Впр. 2, 6 (с. 17-18) |
Впр. 1, 3, 8 (с. 17, 18) |
Впр. 3 (с 17) |
Впр. 9 (с. 19) |
||||||||||||||
Урок 7 |
Газета та її структура |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 20) |
Контрастування граматичних часів |
Впр. 4 (с 21) |
Впр. 3 (С.21) |
Впр. 1(a) (с. 20) |
Граматичні вправи |
Впр. 1(b) (с. 20) |
||||||||||||||
Урок 8 |
Газета та її структура |
Лексичні одиниці теми |
Контрастування граматич- -них часів |
|
Впр. 5 (с. 22) |
Впр. 7 (с. 22) |
Впр. 6 (с. 22) |
Впр. 8 (с. 22) |
||||||||||||||
Урок 9 |
Читаючи газету |
То draw smb's attention, to comment, key note, to deal with |
Теперішній неозначений, минулий неозначений час, майбутній неозначений час |
Впр. 4 (Ь) (с. 25) |
Впр. 4(a) (с. 24) |
Впр. 2, 3, 5 (с. 23, 24, 26) |
Граматичні вправи |
Впр. 7 (с. 26) |
||||||||||||||
Урок 10 V 4 |
Пишучи новини |
A quality newspaper, a tabloid, a local gazette, to carry around, to keep up with, the art section, the TV guide, the business page |
Теперішній неозначений час, минулий неозначений час |
Впр. 3 (с. 28) |
Впр. 1(a), 2(с. 26, 27) |
Впр. 2(b) (с. 27) |
Write a News Story using Writing Lab (p.28) |
Впр. 5 (с. 28) |
||||||||||||||
№ та дата уроку |
Мовленнєва ситуація |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашне" '-завдання |
||||||||||||||||||
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Пиеъмо |
||||||||||||||||
Урок 11 г*>& Vf} |
Планування шкільної газети |
10 невідомих слів із впр.1, 2(с. 29, ЗО) |
Типи питальних речень |
|
Впр. 1 (с. 24) |
Впр. 1 (с. 29 ) |
Впр. 2 (с. 30) |
Виготовити постер "School Newspaper" |
||||||||||||||
Урок 12 |
«Як я видавав сільськогосподарську газету». Домашнє читання |
Лексичні одиниці теми (с. 155) |
|
Впр. 7, 9 (с. 159-160) (І-ІІ варіанти) |
Впр. 1 (с. 155-158) |
Впр. 3, 5 (с. 154, 159) |
Впр. 2, 6 (с. 158, 159) (I—II варіанти) |
Впр.16 (с. 161) |
||||||||||||||
Урок 13 |
Урок корекції знань, умінь та навичок. .. (Тематична) і |
Лексичні одиниці теми. Гра "Am ,1 Right?" |
Минулий неозначений час активного та пасивного станів ^<ЬО< |
|
Впр. 2 (с.31) |
Впр. 1 (с.31) |
Впр. 3, 4 (с. 31, 32) |
Впр. 5 (с. 32) |
||||||||||||||
Урок 14 %' |
Моє навчання в школі |
Лексичні одиниці теми. Вир. 2 (с. 34) |
Вживанні дієслова іо Ье |
Впр. 3 (с. 35) |
Впр. 2 (с. 34) |
Впр. 1 (с. 34) |
Граматичні вправи |
Впр. 8 (с 41) |
||||||||||||||
Урок 15 |
Моє навчання в школі |
Лексичні одиниці теми. Linking Words and Phrases (с. 36) |
Теперішній неозначений час |
|
Writing Lab: Linking Words and Phrases |
Впр. 6, 7, 8 (с. 37) |
Впр. 5 (с. 36) |
Впр. (с. 37) |
||||||||||||||
№ та дата уроку |
Мовленнєва ситуація |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||||||||
Урок 16 |
Навчання в українській школі |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1(a) (с. 38) |
Теперішній тривалий час |
Впр. 4 (с. 39-40) |
Впр. 3 (с. 39) |
Впр. 2 (с. 39) |
Впр. 1(b) (с. 38-39) |
Впр. 4 (с. 39) |
||||||||||||||
Урок 17 |
Навчання в українській школі |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 39) |
Контрастування теперішніх часів |
Впр. 5(a) (с. 40) |
Впр. 6 (с.40) |
Впр. 5(b), 7 (с. 40-41) |
Граматичні вправи |
Впр. 8 (с. 40) |
||||||||||||||
Урок 18 |
Початкова та середня освіта в Україні |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(b) (с 42) |
|
Впр. 4 (с. 42) |
Впр. 2(b) (с. 42) |
Впр. 1, 2(a), 5 (с. 41-43) |
Впр. 3 (с. 42) |
Впр. 6 (с. 43 ) |
||||||||||||||
Урок 19 |
Шкільні предмети |
Лексичні одиниці теми. Гра"Right or Wrong" |
Питальні речення в теперішньому неозначеному часі |
Впр. 3 (с. 45) |
Впр. 3 (с. 45) |
Впр. 1, 2, 5, 6 (с. 44, 46) |
Впр. 4 (с. 45) |
Впр. 7 (с. 46) |
||||||||||||||
Урок 20 |
Школи у Великій Британії |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1 (с. 47) |
Розділові запитання (короткі відповіді) |
Впр. 3(a) (с. 48) |
Впр. 2 (с. 47-48) |
Впр. 5 (с. 49) |
Впр. 3(b) (с. 48) |
Впр. 4 (с. 48) |
||||||||||||||
11 |
Школи |
Лексичні одн- |
Розділові запп- |
Bzp. 7 |
Впр. 7(a) |
Впр. 8 ir 501 |
Впр. 7(ЬТ^ |
ir ~—' |
||||||||||||||
V -і |
|
тт ....... - | ж_) |
||||||||||||||||||||
|
|
-1--1 „,""„„ ] |
||||||||||||||||||||
уроку |
спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
|
||||||||||||||
Урок 22 |
Заняття після уроків |
Лексичні одиниці теми. Гра "Definitions" |
Речення зі з'єднувальними сполучниками If / Unless |
Впр. 3 (с. 54-55) |
Впр. 2 (с. 54) |
Впр. 1, 4 (с. 54-55) |
Впр. 5, 6 (с. 55, 56) |
Впр. 7 (с. 56) |
||||||||||||||
Урок 23 |
Планування шкільної газети |
Лексичні одиниці теми. Гра "Let's tell" |
Речення зі з'єднувальними сполучниками If 1 Unless |
|
|
Впр. 1 (с. 57) |
Впр. 2 (с. 57) |
Виготовити постер "School Newspaper" |
||||||||||||||
Урок 24 |
«Міс Хані». Домашнє читання |
Лексичні одиниці теми (с. 162) |
|
Впр. 7, 10 (с. 165-166) (І—II варіанти) |
Впр. 1 (с. 162-164) |
Впр. 12, 13 (с. 167) |
Впр. 2, 4 (с. 164) (І—II варіанти) |
Впр. 16 (с. 167) |
||||||||||||||
Урок 25 |
Урок корекції знань, умінь та навичок. \ (Тематична)' |
Лексичні одиниці теми |
Теперішні часи (повторення) |
|
Впр. 4 (с. 58-59) |
Впр. 1 (с. 58) |
Впр. 4 (с. 55) |
Впр. 6 (с. 59) |
||||||||||||||
Тема 3. Книги таЧіисьменники. Unit 3. Books and Writers |
||||||||||||||||||||||
Урок 26 |
Оповідання, оповідання... |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 63) |
Майбутній неозначений пасивний стан дієслова |
Впр. 3 (с. 64) |
Впр. 2 (с. 63) |
Впр. 1, 5, 7(с. 62, 65) |
Впр. 4(a) (с. 64) |
Впр. 8 (с. 65) |
||||||||||||||
№ та дата уроку |
Мовленнєва ситуація |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||||||||
Урок 27 fvfi А'і |
Історія виникнення книги |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 67) |
|
Впр. 4 (с. 67) |
Впр. 3 (с. 67) |
Впр. 1 (с. 66) |
Граматичні вправи |
Скласти план-розповідь до тексту, впр. 3 (с. 67) |
||||||||||||||
Урок 28 щм |
Історія виникнення книги |
Лексичні одиниці теми. "Guessing Game" |
Майбутній неозначений пасивний стан дієслова |
Впр. 5 (с. 68) |
Впр. 4 (с. 68) |
Впр. 2, 7 (с. 66, 69) |
Впр. 5(a), 6(с. 68, 69) |
Впр. 8 (с. 69) |
||||||||||||||
Урок 29 |
Похід до бібліотеки. Контрольна робота з аудіювання |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 70-71) |
Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Впр. 2(a) (с. 70) |
Впр. 3 (с. 70-71) |
Впр. 1 (с. 70) |
Впр. 2(b) (с. 70) |
Впр. 4 (с. 71) |
||||||||||||||
Урок ЗО |
Тарас Шевченко. Контрольна робота з читання |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(с. 74) |
|
Впр. 5(a) (с. 77) |
Впр. 3, 4 (с. 74-76) |
Впр. 1, 3, 6 (с. 74-77) |
Впр. 5(b) (с. 77) |
Впр. 7 (с. 77) |
||||||||||||||
№ та дата уроку |
Мовленнєва ситуація |
Мовний компонент |
/^г^^бвленнввии компонент |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання
|
Читання і ДиГіДПТТІ |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||||||||
Урок 31 |
Британські письменники. Контрольна робота з усного мовлення |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 74) |
Порядок слів у реченні. "Sentence Expansion" |
|
Впр. 2 / (с. 78-79) |
Вор. 1, 3, 64- 65) |
Граматичні вправи |
Впр. 6 (с. 80) |
||||||||||||||
Урок 32 |
Контрольна робота з письма. (Тематична) |
Граматичні вправи |
|
|||||||||||||||||||
II СЕМЕСТР |
||||||||||||||||||||||
Урок 33 |
« Читач книг». Домашнє читання |
Лексичні одиниці теми (с. 168) |
|
Впр. 7,10 (с. 171-172) (I—II варіанти) |
Впр. 1 (с. 168-170) |
Впр. 13, 14 (с. 172) |
Впр. 4,8 (с. 170, 171) (І-ІІ варіанти) |
Впр. 17 (с. 173 |
||||||||||||||
Урок 34 |
Резюме на прочитану книгу |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 82) |
Конструкції типу: I'm sure...; I don't think...; By the way...; As far as I know-It's quite true that...; However... |
Впр. 3 (с. 83) |
Впр. 2 (с. 81-82) |
Впр. 1, 4, 5(с. 81, 83) |
Граматичні вправи |
Впр. 6 (с. 83) |
||||||||||||||
№ та дата уроку |
Мовленнєва ситуація |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||||||||
Урок 35 |
Читачі книг |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 84) |
|
Впр. 1(b) (с. 78) |
Впр. 3(b) (с. 79-80) |
Впр. 3(a) (с. 79) |
Впр. 2 (с. 79) |
Впр. 4 (с. 80) |
||||||||||||||
Урок 36 |
Мої улюблені автори та книги |
Лексичні одиниці теми. Гра "Am I Right?" |
Майбутній неозначений пасивний стан дієслова |
|
Впр. 3 (с. 87-88) |
Впр. 4 (с. 88) |
Впр. 1, 2 (с.87) |
Виготовити постер "My Favourite Author and His Books" |
||||||||||||||
Урок 37 |
Повторення граматичного матеріалу |
Лексичні одиниці теми. Гра"Right or Wrong" |
Майбутній пасивний стан дієслова |
|
Впр. 3 (с. 87-88) |
Впр. 4 (с. 88) |
Впр. 1, 2 (с. 87) |
Впр. 5 (c. 88) |
||||||||||||||
Тема 4. Музика. Unit 4. Listening to Music |
||||||||||||||||||||||
Урок 38 |
Таємниця музики |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1, 3 (с. 90, 91) |
Теперішній простий неозначений час, теперішній тривалий час |
|
Впр. 1 (с. 90) |
Впр. 2, 4 (с. 90, 91) |
Граматичні вправи |
Впр. 3 (с. 90) |
||||||||||||||
Урок 39 |
Таємниця музики |
Лексичні одиниці теми. Впр. 5(с.91, 1-8) |
Майбутній неозначений пасивний стан дієслова |
|
Впр. 5 (с.91) |
Впр. 6 (с. 92) |
Впр. 7 (с. 92) |
Впр. 8 (с. 92) |
||||||||||||||
№ та дата уроку |
Мовленнєва ситуація |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||||||||
Урок 40 |
Музичні стилі |
Лексичні одиниці теми. Впр. 4 (с. 93) |
|
Впр. 3 (с. 92-93) |
Впр. 4(a) (с. 93) |
Впр. 2 (с. 92) |
Впр. 1 (с. 92) |
Впр. 5 (с. 94) |
||||||||||||||
Урок 41 |
Музичні стилі |
Лексичні одиниці теми |
Минулий неозначений пасивний стан дієслова |
Впр. 6 (с. 95) |
Conversation Lab: Talking about Music |
Впр. 5, 8 (с. 94, 95) |
Впр. 7 (с. 95) |
Впр. 9 (с. 95) |
||||||||||||||
Урок 42 |
Музичні інструменти І. |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3(а) (с. 97) |
Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Впр. 1(a) (с. 96) |
Grammar Lab: Reported Speech. Statements |
Впр. 2, 3(c) (с. 96, 97) |
Впр. 3(b) (с. 97) |
Впр. 4(a) (с. 98) |
||||||||||||||
Урок 43 |
Музичні, інструменти |
Лексичні одиниці теми |
Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Впр. 4(b) (с. 98) |
|
Впр. 6, 7 (с. 99) |
Впр. 5 (с. 99) |
Впр. 8 (с. 99) |
||||||||||||||
№ та дата уроку |
Мовленнєва ситуація |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||||||||
Урок 44 |
Уроки музики |
Mellow, moody, frantic, choppy, reggae, chirpy, scrummy, fret, plectrum |
Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Впр. 2 (с. 101) |
Впр. 1, 3 (с. 100-101) |
Впр. 4 (с. 101) |
Впр. 4 (с. 102) |
Впр. 6 (с. 102) |
||||||||||||||
Урок 45 |
На концерті |
Disappointing, superb, spectacular, marvelous, breathtaking |
Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Впр. 1 (с. 103) |
Впр. 3 (с. 104-105) |
Впр. 2 (с. 104) |
Граматичні вправи |
Впр. 4 (с. 105) |
||||||||||||||
Урок 46 |
На концерті |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3 (с. 105) |
Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
|
Впр. 8 (с. 106) |
Впр. 5, 6, 7 (с. 105, 106) |
Впр. 3 (с. 104) |
Впр. 9 (с. 106) |
||||||||||||||
Урок 47 |
Улюблені мелодії |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3(a) (с. 106-107) |
Теперішній доконаний пасивний стан дієслова |
Впр. 1, 2 (с. 107) |
Впр. 4(a) (с. 108) |
Впр. 4(b) (с. 108) |
Впр. 3 (с. 108) |
Впр. 5 (с. 109) |
||||||||||||||
№ та дата уроку |
Мовленнєва ситуація |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||||||||
Урок 48 |
Відомі композитори |
Лексичні одиниці теми. Впр. 3(a) (с. 110) |
|
Впр. 1(a) (с. 109) |
Впр. 2 (с. 109-111) |
Впр. 3 (с. 111) |
Впр. 4 (с. 111) |
Впр. 5 (с.111) |
||||||||||||||
Урок 49 |
Планування шкільної газети |
Лексичні одиниці теми. Гра"Right or Wrong" |
Теперішній доконаний пасивний стан дієслова |
|
|
Впр. 1 (с. 112) |
Впр. 2 (с. 112). Граматичні вправи |
Виготовити постер "What Do You Know About Music?" |
||||||||||||||
Урок 50 |
«У шкільному оркестрі». Домашнє читання Ч4 і.і кия- г-Л |
Лексичні одиниці теми (с. 174) |
|
Впр. 5, 7 (с. 178-179) (І—II варіанти) |
Впр. 1 (с. 174-176) |
Впр.11, 12, 13 (с. 180) |
Впр. 2, 9 (с. 177, 180) (І—II варіанти) |
Впр. 17 (c. 181) |
||||||||||||||
Урок 51 |
Урок корекції знань, умінь та навичок. (Тематична) |
sJOTwV т ^ ^ . Лексичні одиниці теми. Впр. 1(a) (с. 115-116) |
Теперішній доконаний пасивний стан дієслова |
Впр. 1 (с. 113) |
Впр. 3 (с. 113) |
Впр. 2, 6 (с. 113, 114) |
Впр. 4, 5 (с. 114) |
Впр. 7 (c. 114) |
||||||||||||||
№ та дата уроку |
Мовленнєва ситуація |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||||||||
Тема 5. Країни, люди, стиль життя: Великобританія та Україна. Unit 5. Countries, People, Lifestyle: The United Kingdom and Ukraine |
||||||||||||||||||||||
Урок 52 |
Мої друзі по листуванню |
The Internet cafe, confident, ambitious, fault, quick-tempered |
|
Впр. 1 (с. 116) |
Впр. 3 (с. 117) |
Впр. 2, 5 (с. 117, 118) |
Впр. 4, 6 (с. 117, 118) |
Впр. 7 (с. 118) |
||||||||||||||
Урок 53 |
Вільний час підлітків |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 120) |
Модальні дієслова |
Впр. 2 (с. 119-120) |
Впр. 3 (с. 121) |
Впр. 1 (с. 119) |
Граматичні вправи |
Впр. 4 (с. 121) |
||||||||||||||
Урок 54 |
Вільний час підлітків |
Лексичні одиниці теми |
Модальні дієслова |
Впр. 5 (с. 121) |
Впр. 7 (с. 122-123) |
Впр. 6 (с. 121) |
Граматичні вправи |
Впр. 8 (с. 123) k |
||||||||||||||
Урок 55 |
Клімат і погода |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1, 2 (с. 123-124) |
Модальні дієслова |
Впр. 1 (с.123-124) |
Впр. 2 (с. 124-125) |
Впр. 4 (с. 125) |
Впр. 3 (є. 125) |
Впр. 5 (с. 125) |
||||||||||||||
Урок 56 |
За будь-якої погоди... |
Лексичні одиниці теми |
Пряма/ непряма мова: питання |
|
Впр. 3 (с. 126-127) |
Впр. 1, 4 (с. 126, 127) |
Впр. 2, 5 (с. 126, 127) |
Впр. 6 (с. 127) |
||||||||||||||
№ та дата уроку |
Мовленнєва ситуація |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||||||||
Урок 57 |
Біля карти Великої Британії |
Лексичні одиниці теми |
|
Впр. 3 (с. 129) |
Впр. 2 (с. 128-129) |
Впр. 4-6 (с. 129-130) |
Впр. 1 (с. 128) |
Впр. 7 (с. 130) |
||||||||||||||
Урок 58 |
Велика Британія |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1 (с. 131) |
Вживання означеного артикля the |
Впр. 4(a) (с. 133) |
Впр. 2 (с. 131-132) |
Впр. 3, 5 (с. 132-133) |
Впр. 4(b) (с. 133) |
Впр. 6 (с. 133) |
||||||||||||||
Урок 59 |
Велика Британія. Як живуть англійці? |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1, 2 (с. 134, 135) |
|
Впр. 3 (с. 135-136) |
Впр. 2 (с. 134-135) |
Впр. 4 (с. 136) |
Впр. 2 (с. 134-135) |
Впр. 5 (с. 136) |
||||||||||||||
Урок 60 |
Різні країни — різні звичаї |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(с. 137) |
Зміни в непрямій мові |
|
Впр. 2 (с. 137) |
Впр. 1, 4 (с. 136, 139) |
Впр. 3 (с. 139) |
Впр. 5 (с. 139) |
||||||||||||||
Урок 61 |
Любіть Україну... |
Лексичні одиниці теми. Гра "Noughts and Crosses |
|
Впр. 2 (с. 139) |
Впр. 4 (с. 141) |
Впр. 1, 3 (с. 139, 140) |
Вир. 5 (с. 142) |
Впр. 6 (с. 142) |
||||||||||||||
Урок 62 |
Біля карти України | |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 143-144) |
Неозначені артиклі a, an |
Впр. 4 (с. 145-146) |
Впр. 2 (с. 143-144) |
Впр. 6 (с. 146) |
Впр. 2, 5 (с. 143-144, 146) |
Впр. 7 (с. 146) |
||||||||||||||
№ та дата уроку |
Мовленнєва ситуація |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||||||||
Урок 63 |
Контрольна робота з аудіювання ■ |
|
||||||||||||||||||||
Урок 64 |
Україна. Як живуть українці? |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 (с. 147) |
|
Впр. 3 (с. 148) |
Впр. 2 (с. 147) |
Впр. 1, 4, 5(с. 147, 148) |
Граматичні вправи |
Впр. 6 (с. 148) |
||||||||||||||
Урок 65 |
Контрольна робота з читання |
|
||||||||||||||||||||
Урок 66 |
Різні способи життя. Контрольна робота з усного мовлення |
Лексичні одиниці теми. Гра "Definitions" |
Пряма / непряма мова: накази, інструкції та питання у непрямій мові |
Впр. 1 (с. 149) |
Впр. 2 (с. 149) |
Впр. 1 (с. 149) |
Впр. 2 (с. 149) |
Виготовити постер "The Ways People Live in Different Countries" |
||||||||||||||
Урок 67 |
Контрольна робота з письма |
Граматичні вправи |
|
|||||||||||||||||||
Урок 68 |
«Мрії канадського соловейка». Домашнє читання |
Лексичні одиниці теми (с. 182) |
|
Впр. 5, 8 (с. 185-186) (І—II варіанти) |
Впр. 1 (с. 182-184) |
Впр. 10, 12, 14 (с. 187) |
Впр. 2 , (с. 184) (І—II варіанти) |
Впр. 16 (c. 188) |
||||||||||||||
№ та дата уроку |
Мовленнєва ситуація |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Тематика спілкування |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||||||||
Урок 69 |
«Робінзон Крузо для дітей». Домашнє читання |
Лексичні одиниці теми (с. 189) |
|
Впр. 5, 7 (с. 191-192) (І—II варіанти) |
Впр. 1 (с. 189-190) |
Впр. 11, 12 (с. 193) |
Впр. 2, 3 (с. 191) (І—II варіанти) |
Впр. 13 (с. 193) |
||||||||||||||
Урок 70 |
Урок корекції знань, умінь та навичок. \Г (Тематична)' |
Лексичні одиниці теми. Гра "Guessing |
Пряма / непряма мова |
|
Впр. 3, 4 (с. 150-151) |
Впр. 5 (с. 152) |
Впр. 1, 2 (с. 150) |
Впр. 6 (с. 152) |
||||||||||||||