Читання
За підручником О. Савченко (частина 2)
(3,5 години на тиждень)
І семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
До школи, до книги, до друзів душа поривається знов! |
|
1 |
Знайомство з підручником. Вступ до теми. В. Бичко «Літо, до побачення!» (Частина 2, с. 3-4) |
|
2 |
Створюємо усний журнал (с. 5) |
|
3 |
Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6) |
|
4 |
Наш клас – одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю…» Прислів’я (с. 7-8) |
|
5 |
Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша (с. 8-9) |
|
6 |
Хитрощі не люблять совісті. В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила» Прислів’я. Переказування казки. (с. 10-11) |
|
7 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
8 |
Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13) |
|
9 |
Потрібно учитись – завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчик і вовчик» (с.14) |
|
10 |
Осінь – золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани…» Д. Павличко «Небеса прозорі…» (напам’ять) (с. 15-17) |
|
11 |
Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Г. Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18) |
|
12 |
Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (українська народна казка) (с. 18) |
|
13 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 19) |
|
14 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови |
|
15 |
Вступ до теми. Колискові пісеньки – перлинки української мови. О. Кротюк «Ходить сон». Колискові пісні: «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой люлі…» (за вибором напам’ять) (с. 20-23) |
|
16 |
Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам’ять) (с. 23-24) |
|
17 |
Лічилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок. (с. 24-26) |
|
18 |
Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27) |
|
19 |
Народ скаже – як зав’яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка народних прислів’їв (за вибором напам’ять) (с. 27-29) |
|
20 |
Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» (с. 29) |
|
21 |
Робота з дитячою книжкою |
|
22 |
На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка – добавлянка (с. 30-31) |
|
23 |
Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с.32-33) |
|
24 |
У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан-Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині» (с. 34) |
|
25 |
Що в людині найцінніше? З. Мензатюк «Золоте серце» (с. 35) |
|
26 |
Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». І. Січовик «Кістку пес в зубах тримав». Т. Корольова «Рано-вранці в центрі міста» (с. 36-37) |
|
27 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 37) |
|
28 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
В кожній казці є урок, мов у квіточці медок |
|
29 |
Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майданович «Примовка до казки». «Вовк та собака» (українська народна казка) Прислів’я. (с. 38-39) |
|
30 |
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання. (с. 40-41) |
|
31 |
Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 43-44) |
|
32 |
Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказування казки (с. 43-44) |
|
33 |
Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка). Складання плану твору і переказування за ним казки. (с. 45-46) |
|
34 |
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48) |
|
35 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
36 |
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48) |
|
37 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 49) |
|
|
Щоб у серці жила Батьківщина |
|
38 |
Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрасний. М. Чумарна «Маленька і велика». «Роде наш красний» (українська народна пісня) (с.50-51) |
|
39 |
Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина» (с. 52) |
|
40 |
Петриківський розпис. Н. Поклад «Петриківські диво-квіти» (с. 53) |
|
41 |
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А. Костецький «Батьківщина» (напам’ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів. (с. 54-55) |
|
42 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
43 |
Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (с. 54-55) |
|
44 |
Україна наша – вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) (с. 56) |
|
45 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 57) |
|
|
Зачарувала все зима |
|
46 |
Вступ до теми. Досліджуємо текст. В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки (с. 59) |
|
47 |
Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки (с. 60) |
|
48 |
Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадка – добавлянка (с. 62-63) |
|
49 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
50 |
Зимові дива. Зимові свята. В. Багірова «Лист до Чудотворця». І. Малкович «Молитва Ангелу». О. Наконечна «Свято Миколая» (с. 64-65) |
|
51 |
Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета (с. 66) |
|
52 |
Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання (с. 67) |
|
53 |
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Колядники». Інсценізація дійства (с. 68) |
|
54 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима…» (с. 69) |
|
55 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
56 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|