№ ур. |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції |
Експоненти мовленнєвих функцій.. |
Лексика |
Фонетика |
Граматика |
Аудіюван ня |
Читання |
Письмо |
Мовлення |
Соціокультурна та соціолінгвістична компетенції |
Загальнонавчальна компетенція |
Дом завд. |
1 |
|
Повторення Про себе |
Привітати і запросити друга, запитати і відповісти про ім’я, розказати алфавіт, похвалити когось |
Hello! Welcome to the club What’s your name? I’m Helen Well done! |
And, hello, I’m, this is, welcome to the club, what’s your name, let’s, letter, sing with me, well done |
Інтонація привітань та запитань про імя, |
Скорочена форма What’s, I’m |
Пісня вп.4 с.3, вп.1 с.1 |
Вп.1 с.1 |
С.1-2 РЗ |
Вп.3 с.2, вп.5 с.4 |
— знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних із повсякденним життям; |
— розрізняти і продукувати незнайомі звуки; |
С.3-4 РЗ |
2 |
|
Повторення Їжа |
Вибачитися перед кимось, похвалити за відповідь, спитати та відповісти за малюнком |
Sorry! It’s OK, Well done! Great! |
A banana, a cake, a pizza, a sandwich, an apple, an egg, an ice-cream, an orange, an umbrella |
Вимова нових слів |
Вживання артиклів a/an |
В.1,2 с.5-6 |
Вп.1 с.5 |
С.5 РЗ |
Вп.3 с.6 |
С.6 РЗ, слова до диктанту |
||
3 |
|
Повторення Шкільні предмети |
Сказати, що складаєш у портфель, коротко спитати і відповісти |
A pen and a pencil, a ruler and a rubber. Is it a pen? Yes, it is? No, it is not |
A pen, a pencil, a ruler, a rubber, a book, a cassette |
Вимова нових слів, інтонація коротких відповідей |
Словосполучення з and, короткі відповіді |
Вп. 4, 5 с.7 |
Вп.5 с.7 |
с.7 РЗ |
Ввп.6 с.8 |
С.8 РЗ, слова до диктанту |
||
4 |
|
Повторення Класна кімната |
Давати і виконувати команди, заперечува ти інформацію |
Stand p! listen! Look! Sit down! Open your book! Point to the door |
Window, pencil-case, bag, chair, desk, door, board, teacher |
Інтонація інструкцій, наголос у двоскладових словах: window, pencil |
Багатозначна дієслово look at |
Вп.4 с.10 |
Вп.2 с.9 Вп.4,5 с.10 |
С.9 РЗ |
Вп.3 с.10 |
С.10 РЗ |
||
5 |
|
ПовторенняЦифри |
Вміти порахувати речі на малюнку та у класі |
One bag, two bags, one door, two pencil-cases |
One, two,…ten, again, more, hour, say, rhyme, then
|
Звуки [z], [s] у множині іменників |
Множина іменників |
вп.7 с.11 |
Вп.6,7 с.11 |
С.11 РЗ |
Вп.6,7 с.11 |
Вп.9 с.11, с.12 РЗ |
||
|
||||||||||||||
6 |
|
Повторення Іграшки |
Спонукати когось подивитися на іграшку, знайти іграшку |
Look at my toys! Find a blue boat! |
Balloon, boat, drum, kite, wow, miaow, toy, yoyo, ball, big, bike, blue, doll, plane, red train wonderful |
Наголос у нових словах |
Look at іграшки |
Вп.1 с.13 |
Вп.1 с.13 вп.2 с.14 |
С.17 РЗ |
Вп.2,3 с.14 |
— знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних із повсякденним життям; |
— розрізняти і продукувати незнайомі звуки; |
С.18 РЗ |
7 |
|
Повторення Кольори |
Вміти називати кольори речей |
This is a green and orange balloon |
Black, brown, green, orange, pink, purple, white, yellow |
Вимова нових слів, темп у читанні тексту |
Послідовність прикметників a big blue train, a green, yellow balloon |
Вп.4,5 с.15 |
Вп.4,5 с.15 |
С.19 РЗ |
Вп.6,7 с.16 |
С.20 РЗ |
||
8 |
|
Підсумковий урок по темі «Повторення» |
Активно вживати вивчені мовленнєві зразки усно та на письмі |
Вивчені експоненти |
Активізація лексики |
Інтонація в розповідних реченнях |
Вивчені структури |
Вп.3 с.14 РЗ Вп.1 с.29 |
Запитання вчителя |
Вп.5 с.15 |
Вп.2 с.30 РЗ |
Повторити вичені слова |
||
9 |
|
Сім’я |
Привітати з днем народження |
Happy birthday! |
Happy, birthday, oh, dear, sister, cousin, that, Who’s that? |
Вимова нових слів |
Скорочення Who’s, that’s, I’m, she’s, he’s |
С.21 |
С.21 |
С.25 РЗ вп.2 |
Вп.1 с.21 |
С.25 РЗ вп.1, вивч.слова |
||
10 |
|
Члени родини |
Розказати про членів родини |
This is my aunt |
Aunt, brother, come, family, father, grandfathergrandmother, mother, see, uncle |
Вимова міжзубних звуків |
Займенник my |
С.22 |
С.22 пісня “Come and see my father” |
С.26 РЗ |
Виконання пісні |
Написати про свою родину вп.6 с.24 |
||
11 |
|
Сім’я клоунів |
Розповісти про членів сім’ї
|
It’s Bobo’s cousin |
Her, his |
Інтонація в зв’язних реченнях |
Займенник з her, his |
С.24, РЗ с.27 |
С.22 |
С.27 РЗ |
Вп.4 с.23 |
|
Вп.6 с.28 РЗ |
|
12 |
|
Моя сім’я |
Розповісти про членів сім’ї, їхні імена, вік |
He is my cousin. He’s 8/ His name is David |
Активізація лексики попередніх уроків |
Послідовність звуків [z], [s] у словосполученні this is |
This, that |
С.24 РЗ вп.7 с.28 |
Вирази класного вжитку |
С.28 РЗ вп.7 |
Вп.5 с.24 |
— знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних із повсякденним життям; |
|
Принести фото членів родини, вміти їх описати |
13 |
|
Людина, професії |
Вміти привітатися неформально |
Hi! Hello! |
Bus driver, doctor, farmer, shop, he’s, she’s, shopkeeper, true, false |
Вимова скорочень Susan’s- Susan is |
Susan’s= Susan is |
Вп.1,2 с.17 |
вп.1 с.17 |
Вп.2 с.21 РЗ |
Вп.3 с.18 |
вп.2 с.21 РЗ, вивч.слова |
||
14 |
|
Хто вони за професією |
Назвати професії |
He’s a teacher |
Taxi |
Повторення приголосних звуків |
He’s/ She’s+ професія |
Вп.2 с.17, РЗ с.22 |
Гра Hangman TB с.84 |
Вп.3 с.22 РЗ |
Вп.3 с.18 |
Вп.4 с.22 РЗ, творча робота |
||
15 |
|
Працівник зоопарку |
Відгадати професію, розпитати про професію |
Is Steve a taxi-driver/ a farmer? Yes, he is/ No, he isn’t |
Zookeeper |
Повторення голосних звуків |
Is he/she a…yes he/she is, No he/she isn’t |
Вп.4 с.19 |
Вп.4 с.19 |
Вп.7 с.23 РЗ |
Вп.5,6 с.20 |
Вп.6 с.23 РЗ |
||
16 |
|
Різні професії |
Розповісти про людину з додатковою інформацією |
This is Steve. He’s a zookeeper. He’s a good zookeeper |
Активізація лексики за темою |
Інтонація простого речення |
Артикль а з назвою професії |
С.20 , с.24 РЗ |
Гра «Відгадай професію» с.85 №22 |
Вп.8 с.24 РЗ |
Вп.5 с.20, опис малюнків |
Вп.9,10 с.24 РЗ |
||
17 |
|
Професії моїх батьків |
Розповісти про професії батьків |
My father is a doctor |
Good, uncle, aunt |
Повторення дифтонгів |
Повторення граматичних структур |
С.20, с.24 РЗ |
Розповіді товаришів |
Описати професії батьків (5-7 речень) |
Розповіді про батьків |
С.30,31 РЗ |
||
18 |
|
Види діяльності |
Запитати, хто що може робити |
Can you read? Yes, I can. No I can’t |
Anything, can, can’t, count, do, hop, jump, read, ride, run, swim, write |
Вимова слів Can/ can’t |
Can/ can’t +дієслово руху |
С.29 |
С.29 |
вп.1 с.37 РЗ |
Вп.1 с.29, вп.3 с.30
|
Вивчити слова, написати їх по рядку |
||
19 |
|
Що я можу робити |
Запитати, хто що може робити |
What can you do? I can read and write. |
Fly |
Інтонація коротких відповідей |
Короткі відповіді Yes, I can, No I can’t |
С.30 |
Вп.2 с.30 |
Вп.3 с.38 РЗ |
Вп.3 с.30 |
— знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних із повсякденним життям; |
|
Написати 5 речень про свого друга |
20 |
|
Що можуть інші |
Висловити заперечення |
No, he can’t fly |
Comic, great, man, pupil, water, woman |
Інтонація у питаннях з сan |
Порядок слів у питанні з can |
С.31 вп.4 |
С.31 вп.4 |
Вп.3 с.46 РЗ |
Chain game TB с.33 №7 |
Вп.4 с.46 РЗ |
||
21 |
|
Що можуть супергерої |
Розповісти про інших |
He can fly. He can jump. |
Активізація лексики |
Смисловий наголос у питаннях |
He/ she/ can/can’t |
С.31 вп.4 |
Твердження вчителя (№2 с.33 ТВ) |
С.39 вп.4,5 РЗ |
Вп.5 с.32 |
С.40 вп.7 |
||
22 |
|
Що може суперучень |
Запитати і розповісти про суперучня |
Can he fly? Yes, he can. Can he count? No, he can’t |
Активізація лексики |
Повторення віршів, що вивчалися на попередніх уроках |
He/ she/ can/ can’t |
С.40 вп.6 РЗ |
Вирази класного вжитку |
диктант |
Вп.6 с.32 |
Повторити вивчену лексику |
||
23 |
|
Урок контролю та корекції знань умінь і навичок |
Активно вживати вивчені зразки у мовленні |
Вивчені зразки |
Повторення лексики |
Інтонація зв’язного мовлення. |
Вивчені граматичні структури |
Вп.5 с.87 вп.2 с.88 ТВ |
Запитання вчителя |
Вп.2,3,4 с.68-687 ТВ |
Відповіді на запитання вчителя |
Творча робота “I can” |
||
24 |
|
Одяг |
Описати свій одяг |
I’m wearing a red and white T-shirt |
Cowboy, dress, hat trousers, nurse, pirate, shirt, shoe, T-shirt, wearing |
Вимова дієслів з закінченням –ing |
The Present Continuous |
Вп.1 с.53 |
Вп.1 с.53 |
Вп.1 с.69 РЗ |
Повторення нових слів за вчителем |
Вп.2 с.69 |
||
25 |
|
Одяг для хлопців і дівчат |
Ввічливо попрощатися |
See you next time! Good-bye |
Jumper, sandals, shorts, skirt, socks |
Shirt, skirt [ɜ] |
This is / these are |
Вп.2 с.54 |
Вп.2 с.54 |
Вп.3 с.70 |
Вп.3 с.54 |
Вп.3 с.54 Усно, вивчити слова |
||
26 |
|
Одяг. Бути охайним |
Слова співчуття |
Oh, no! Oh, dear |
Class, photo, smile, time for |
Інтонація в діалогах |
I’m wearing = I am wearing |
Вп.4 с.55 |
Вп.4 с.55 |
Вп.5 с.71 РЗ |
Вп.3 с.54 |
Вп.6,7 с.72 РЗ |
||
27 |
|
Наш одяг |
Розповісти про свій проект |
I’m wearing a yellow T-shirt, etc. |
Активізація лексики |
Вимова скорочень Peter’s, Jane’s |
Present Continuous |
Вп.5 с.56 |
Вп.4 с.55 |
Вп.6 с.56 |
Описати товариша |
— знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних із повсякденним життям; |
|
Підготувати все для творчої роботи |
28 |
|
Одяг. Урок-проект |
Активно вживати вивчені зразки у мовленні |
Вивчені зразки |
Активізація лексики на письмі |
Ритм і темп у читанні тексту |
Present Continuous |
Зачитування творчої роботи “Models” |
Вирази класного вжитку |
Творча робота |
Творча робота |
Повторити лексику |
||
29 |
|
Контроль читання та аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до письма |
||
30 |
|
Контроль письма |
Підготуватися до усного мовлено |
|||||||||||
31 |
|
Контроль усного мовлення |
Повторити лексику |
|||||||||||
32 |
|
Урок узагальнюючого повторення |
Повторити граматичні правила |
|||||||||||
|
||||||||||||||
33 |
|
Зовнішність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 |
|
Захоплення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 |
|
Щоденні обов’язки. Година |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 |
|
Дім. Квартира |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 |
|
Місяці. Дати |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 |
|
Навчальні предмети. Дні тижня. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 |
|
Числа 1-100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 |
|
Контроль читання та аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 |
|
Контроль усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 |
|
Урок узагальнюючого овторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|