|
Тематичне планування |
|
|
№ |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата |
1 |
Основні ознаки живого організму. Особливості рослинного організму.
|
1 |
|
2 |
Значення рослин у природі та житті людини. Санітарно-гігієнічна роль рослин.
|
1 |
|
3 |
Екскурсія. Спостереження за осінніми явищами в житті рослин (місце проведення — пришкільна навчально-дослідна земельна ділянка).
|
1 |
|
4 |
Рослини, які рекомендовані для вирощування в приміщеннях.
|
1 |
|
5 |
Практична робота Визначення кімнатних рослин за визначниками. Паспортизація рослин
|
1 |
|
6 |
Рослини в нашому житті. Основні екологічні групи рослин (світлолюбиві, тіневитривалі, теплолюбні, холодостійкі)
|
1 |
|
7 |
Догляд за рослинами Полив рослин. Обприскування. Формування крони, омолоджування. |
1 |
|
8 |
Грунтові суміші для рослин. Пересаджування. |
1 |
|
9 |
Практична робота Підживлення рослин.Полірування листків.
|
1 |
|
10 |
Поняття про живлення. Види живлення. Мінеральне живлення. Значення води, мінеральних та органічних речовин у житті рослин
|
1 |
|
11 |
Практична робота Вплив стимуляторів росту на укорінення живців
|
1 |
|
12 |
Розмноження рослин. Ріст і розвиток рослин. Розмноження рослин за допомогою листкових і стеблових живців, вусами та поділом куща. Пікіровка.
|
1 |
|
13 |
Практична робота Розмноження рослин за допомогою вусів та поділом куща.Визначення схожості насіння рослин і їх висівання.
|
1 |
|
14 |
Захист рослин.Причини виникнення захворювань рослин та методи боротьби. Комахи- шкідники. Грибкові захворювання. Профілактичні заходи для запобігання хвороб рослин.
|
1 |
|
15 |
Практична робота Приготування настоїв для боротьби зі шкідниками. |
1 |
|
16 |
Композиції із кімнатних рослин Створення композицій із кімнатних рослин. Куточок пустелі. Кактусарій. Куточок тропічного лісу. |
1 |
|
17 |
Практична робота Створення композицій із кімнатних рослин. |
1 |
|
18 |
Вирощування рослин без грунту. Гідропоніка. |
1 |
|
19 |
Рослинний світ рідного краю. |
1 |
|
20 |
Культурні рослини. Різноманітність місцевих сортів зернових, овочевих та плодових культур. |
1 |
|
21 |
Шкідливий вплив забрудненого повітря на рослину. Порівняння дихання та фотосинтезу |
1 |
|
22 |
Будова рослинної клітини. Тканини рослин та їх функції. Органи рослин: будова, різноманітність та виконувані функції. |
1 |
|
23 |
Угруповання, створені людиною. Вплив діяльності людини на різноманітність видів в угрупованні. |
1 |
|
24 |
Охорона угруповань як середовища життя рослин. |
1 |
|
25 |
Життєві форми кімнатних рослин. Декоративнолистяні декоративноквіткові кімнатні рослини.
|
1 |
|
26 |
Рослини - барометри |
1 |
|
27 |
Демонстрування видів рослин різних
природних зон, сортів культурних рослин.
|
1 |
|
28 |
Рослини – хижаки, рослини - паразити |
1 |
|
29 |
Лабораторний дослід: Утворення крохмалю на світлі у листках рослин.
|
1 |
|
30 |
Лабораторийі дослід: Визначення ролі мінеральних речовин у житті рослин.
|
1 |
|
31 |
Демонстрування досліду: Випаровування води листками.
|
1 |
|
32 |
Демонстрування досліду: Дихання рослин (на прикладі насінини).
|
1 |
|
33 |
Демонстрування досліду: Рух води і мінеральних речовин по рослині.
|
1 |
|
34 |
Екскурсія. Природні угруповання. Спостереження за весняними явищами в житті рослин. Вплив людини на рослини. |
1 |
|
35 |
Екскурсія. Вивчення рослинного світу заповідних територій рідного краю. |
1 |
|