Календарно-тематичне планування з хімії 11 клас (35 год.)
№ |
Дата |
Тема |
Примітки |
|
|
Періодичний закон і періодична система хімічних елементів |
|
1. |
|
Вступний інструктаж з БЖД. Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів |
|
2. |
|
Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів. Електронні та графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів |
|
3. |
|
Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів |
|
4. |
|
Принцип «мінімальної енергії». Збуджений стан атома |
|
5. |
|
Валентні стани елементів. Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів |
|
6. |
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
Хімічний зв'язок і будова речовини |
|
7. |
|
Ковалентний зв’язок. Йонний, металічний, водневий хімічні зв’язки |
|
8. |
|
Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіона амонію) |
|
9. |
|
Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови |
|
|
|
Хімічні реакції |
|
10. |
|
Необоротні й оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє. Гідроліз солей. Лабораторний дослід № 1. Визначення рН водних розчинів солей. |
|
11. |
|
Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму. |
|
12. |
|
Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції |
|
13. |
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
Неорганічні речовини та їх властивості. |
|
14. |
|
Неметали. Загальна характеристика неметалів |
|
15. |
|
Фізичні властивості неметалів. Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів. Явище адсорбції |
|
16. |
|
Окисні та відновні властивості неметалів |
|
17. |
|
Застосування неметалів. Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном |
|
19. |
|
Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері. Оксиди неметалічних елементів |
|
20. |
|
Кислоти. Кислотні дощ |
|
21. |
|
Особливості взаємодії металів з концентрованою сульфатною та з нітратною кислотою. |
|
22. |
|
Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів узято в надлишку |
|
23. |
|
Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови. |
|
24 |
|
Алюміній: фізичні й хімічні властивості. Залізо: фізичні й хімічні властивості. Застосування металів та їхніх сплавів. Лабораторні досліди № 3–8. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію, силікат- і ортофосфат-іонів. |
|
25 |
|
Тематичне оцінювання |
|
26. |
|
Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію |
|
27. |
|
Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі. Поняття про жорсткість води та способи її усунення |
|
28. |
|
Сучасні силікатні матеріали. Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти. Лабораторний дослід № 2. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів
|
|
29. |
|
Якісні реакції на деякі йони Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.
|
|
30. |
|
Практична робота 1. Якісні реакці |
|
31. |
|
Генетичні зв’язки. Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук. |
|
32. |
|
Практична робота 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами |
|
|
|
Хімія і прогрес людства. |
|
33. |
|
Зелена хімія |
|
34 |
|
Значення хімії для сучасного суспільства |
|
35 |
|
Контрольна робота |
|