Погоджено: Затверджено:
Заступник директора Директор школи
з навчально- виховної роботи
________________________ ________________________
________________________ ________________________
Індивідуальні заняття
2 клас
1 година на тиждень
№ |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Формування читацької компетентності: навички читання (правильність, спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного) вголос |
|
2 |
Формування навички усних обчислень
|
|
3 |
Вправляння у звуковому аналізі слів |
|
4 |
Формування комунікативної компетентності, досвіду мовленнєвої діяльності: аудіативні вміння, уміння переказувати зміст прочитаного твору
|
|
5 |
Формування навичок розв’язування задач за малюнками і схемами |
|
6 |
Формування навичок списування |
|
7 |
Формування комунікативної компетентності: уміння складати усне висловлювання за змістом прочитаного, прослуханого.
|
|
8 |
Формування обчислювальних навичок додавання і віднімання в межах 100.
|
|
9 |
Творча робота над правописом
|
|
10 |
Формування читацької компетентності: досвіду читацької діяльності учнів (обізнаність з колом дитячого читання, практичне засвоєння літературознавчих понять)
|
|
11 |
Формування графічних навичок (виконання геометричних завдань)
|
|
12 |
Формування монологічного мовлення (усно) |
|
13 |
Формування читацької компетентності: досвіду читацької діяльності учнів (уміння працювати з літературним твором) |
|
14 |
Вправляння у розв’язуванні рівнянь
|
|
15 |
Формування уміння будувати словосполучення та речення, пов’язувати їх у зв’язну розповідь.
|
|
16 |
Формування читацької компетентності: досвіду читацької діяльності учнів (уміння працювати з дитячою книжкою)
|
|
17 |
Творчі вправи на знаходження периметра прямокутника
|
|
18 |
Формування навичок визначення іменників, прикметників та дієслів у реченнях
|
|
19 |
Формування читацької компетентності: досвіду читацької діяльності учнів (уміння працювати з довідковою літературою) |
|
20 |
Творчі вправи на розв’язування задач геометричного змісту
|
|
21 |
Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення.Запис речень. Розділові знаки в кінці речень.
|
|
22 |
Формування комунікативної компетентності: уміння переказувати зміст прочитаного твору
|
|
23 |
Формування обчислювальних навичок учнів у виразах та задачах при збільшенні в .. та зменшенні в..
|
|
24 |
Формування діалогічного мовлення
|
|
25 |
Формування читацької компетентності: навички читання (правильність, спосіб, виразність, темп, розуміння прочитаного) вголос |
|
26 |
Вправи на засвоєння таблиць множення і ділення.
|
|
27 |
Формування навичок складання усного твору-розповіді
|
|
28 |
Формування читацької компетентності: навички читання мовчки |
|
29 |
Порівняння виразів. Творчі вправи.
|
|
30 |
Удосконалення вміння добирати заголовок відповідно до змісту тексту
|
|
31 |
Формування комунікативної компетентності: уміння переказувати зміст прочитаного твору
|
|
32 |
Порядок дій у виразах з дужками. Творчі вправи.
|
|
33 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|