Планування "Індивідуальний план з фізкультури сімейної форми навчання учня 3 класу НУШ"

Про матеріал
Індивідуальний план з фізкультури сімейної форми навчання учня 3 класу НУШ за Програмою Р.Б.Шияна
Перегляд файлу

 

Індивідуальний навчальний план з «Фізичної культури»

учня 3 класу Дячка Вадима,

який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

План складено відповідно до Типової освітньої програми,розробленої рід керівництвом Р.Б.Шияна

Навчальний матеріал

Очікувані результати

Дата / Види конт-ролю

Змістова лінія «Базова рухова активність».

Загально розвивальні вправи,

Положення тіла у просторі,

Елементи акробатики

Дитячий фітнес,

 Ходьба

 

Вправи для розвитку фізичних якостей

 

 

 

 

 

 

 

 

Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів».

 

Рухливі ігри, народні ігри для активного відпочинку.

Елементи спортивних ігор (баскетболу)

Елементи гандболу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Змістова        лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

Загальнорозвивальні вправи на формування постави,попередження плоскостопості

Вправи на релаксацію.

Дихальні вправи.

Вправи для профілактики захворювань органів зору.

Елементарні способи регулювання фізичного навантаження. Самоконтроль за показниками частоти серцевих скорочень.

 

вправляється у виконанні комплексів загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки та самостійно з використанням різних предметів та без них [4 ФІО 1-1.1-1];

виконує різновиди ходьби, бігових вправ та бігу [4 ФІО 1-1.1-2];

виконує різні види гімнастичних вправ та вправи дитячого фітнесу [4 ФІО 1-1.2-1];

аналізує власні помилки у виконанні фізичних вправ та вправляється в їх усуненні [4 ФІО 1-1.2-2];

укладає та виконує комплекси гімнастичних вправ, фізкультурної паузи та фізкультурної хвилинки для відновлення працездатності [4 ФІО 1-1.2-3];

поєднує комплекси загальнорозвивальних вправ зі спеціальними та застосовує їх для розминки [4 ФІО 1-1.2-4];

розрізняє різні фізичні якості людини і доводить, що рівень їх розвитку не може бути підставою для образ [4 ФІО 1-1.2-5]

грає у рухливі, народні ігри та бере участь в естафетах [4 ФІО 2-1.3-1];

вигадує рухливі ігри для використання прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потребу в руховій та ігровій діяльностях [4 ФІО 2-1.3-2];

активно вболіває за результат команди, підбадьорює себе та однокласників [4 ФІО 2-1.3-3];

співпереживає за результат команди та максимально себе виявляє під час гри [4 ФІО 2-1.3-4]

пояснює значення правил чесної гри для особистих та командних досягнень [4 ФІО 2-3.3-1];

бере відповідальність за результат команди під час естафет, ігор [4 ФІО 2- 3.3-2];

розв’язує конфлікти, якщо вони виникають під час проведення естафет чи спортивної гри [4 ФІО 2-3.3-3]; доводить важливість співпраці, спілкування та взаємодії на прикладах досягнення спільних командних цілей [4 ФІО 2-3.3-4];

аналізує свої сильні сторони й обирає відповідні ролі [4 ФІО 2-3.3-5];

дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет на уроках та під час самостійних занять [4 ФІО 2-3.3-6]; регулює власні емоції під час естафет та рухливих ігор, розуміючи, що емоції – частина задоволення від рухової активності [4 ФІО 2-3.3-7];

співпереживає за досягнення команди [4 ФІО 2-3.3-8];

аналізує вплив фізичного навантаження на власний організм [4 ФІО 3-2.1- 1];

добирає із запропонованих засобів для розвитку фізичні якості ті, які на його / її думку є найбільш корисними [4 ФІО 3-2.1-2];

пояснює значення різних видів загартування для організму людини та виховання сили волі; переконує в позитивному впливі загартовування організму;

застосовує елементарні способи регулювання фізичного навантаження (швидкість, тривалість, послідовність виконання фізичних вправ) [4 ФІО 3- 2.3-1];

регулює фізичні навантаження під час занять у школі та самостійних занять [4 ФІО 3-2.3-2] вування та фізичного навантаження на стан здоров’я [4 ФІО 3-2.1-3]

вимірює пульс собі і друзям, аналізуючи вплив фізичних навантажень на організм [4 ФІО 3-2.2-1];

виконує спеціальні вправи для формування правильної постави, запобігання плоскостопості, профілактики захворювань дихальної системи та органів зору [4 ФІО 3-2.2-2]

перевіряє спеціальний інвентар та обладнання перед виконанням фізичних вправ [4 ФІО 3-3.2-1];

пояснює значення правил проведення гри для безпеки власної та інших [4 ФІО 3-3.2-2];

дбає про власну безпеку та безпеку однокласників під час фізкультурної діяльності [4 ФІО 3-3.2-3];

застерігає інших від небезпечної поведінки [4 ФІО 3-3.2-4];

дотримується санітарно-гігієнічних вимог у процесі фізкультурно- оздоровчої діяльності [4 ФІО 3-3.2-5] .

30.01.24

Вимірювання пульсу

 

 

 

 

 

 

24.03.24

Виконання комплексу вправ ранкової гімнастики

 

 

 

 

 

28.04.24

Інструкція проведення рухливої гри.

 

 

 

 

Ознайомлені, згідні:                                Дячок Р.В.

ПОГОДЖУЮ                                                                                                                    ПОГОДЖУЮ              КЕРІВНИК МО                                                                                                          Заступник директора з НВР

 Вчителів початкових класів                                                                                 Полянської гімназії

 Полянської гімназії                                                                                                 __________Світлана МИЧКА

     ____________ Світлана ОРЕШКО

     ________  2024 р.                                                                                                 __________ 2024 р.

 

docx
Додано
20 березня
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку