Планування "Індивідуальний план з української мови з учнем 3 класу сімейної форми навчання"

Про матеріал
Індивідуальний план з української мови з учнем 3 класу сімейної форми навчання НУШ за Програмою Р.Б.Шияна
Перегляд файлу

Індивідуальний навчальний план з «Української мови»

учня 3 класу Дячка Вадима,

який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

План складено відповідно до Типової освітньої програми,розробленої під керівництвом Р.Б.Шияна  ІІ семестр

За підручником «Українська мова 3 клас 2 ч.» І.О.Большакова

https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ukrainska-mova-bolshakova-2020-2.pdf

№ 3/п

ТЕМА

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

   ДАТА / ВИД

    перевірки

 

1

 

Прик метник

 

1. Змістова лінія «Взаємодіємо усно»

зважає на ситуації спілкування: враховує умови, учасників, мету [4 МОВ 1-1.1-1];

з увагою сприймає усні репліки діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування [4 МОВ 1-1.1-2];

обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених [4 МОВ 1-1.1- 3];

зіставляє почуте з власним досвідом [4 МОВ 1-1.1-4]

перефразовує репліки в діалозі [4 МОВ 1-1.2-1];

передає зміст усного повідомлення (послідовність подій у розповіді; перелік ознак в описі; наведені аргументи в міркуванні) [4 МОВ 1-1.2-2];

переказує текст творчо (зміна оповідача в тексті-розповіді; зміна послідовності переліку наведення ознак у тексті-описі; зміна послідовності аргументів у тексті-міркуванні) [4 МОВ 1-1.2-3];

передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць [4 МОВ 1-1.2-4]

виокремлює інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усне оголошення, усний відгук, усний стислий переказ) [4 МОВ 1-1.3-1];

прогнозує, як відібрану інформацію можна використати корисно [4 МОВ 1-1.3-2];

систематизує та узагальнює необхідну інформацію [4 МОВ 1-1.3- 3]

визначає тему усного повідомлення [4 МОВ 1-1.4-1];

визначає головну думку тексту [4 МОВ 1-1.4-2];

зіставляє тему і головну думку усного повідомлення з власними спостереженнями, поведінкою, досвідом [4 МОВ 1-1.4-3];

пояснює можливий вплив висловлення на слухача [4 МОВ 1-1.4-4]

висловлює своє ставлення до усного повідомлення (наприклад, прагнення спростувати або шукати додаткові аргументи на захист) [4 МОВ 1-1.5-1];

обґрунтовує своє ставлення до усного повідомлення наводячи приклади з власного досвіду, а також, спираючись на набуті наукові знання [4 МОВ 1-1.5-2]; визначає позицію мовця (категоричність чи невпевненість; дотримання етикету (ввічливість) чи порушення етикетних норм), аргументовано погоджується з нею або заперечує її [4 МОВ 1-1.5- 3]

добирає словесні й несловесні засоби спілкування з огляду на мету та умови спілкування, враховуючи наявність варіантів [4 МОВ 1-1.7-1];

робить висновок про узгодженість або неузгодженість словесних і несловесних засобів спілкування та намірів у поведінці співрозмовника [4 МОВ 1-1.7-2];

використовує різні форми візуалізації (малюнки, графіки, схеми, таблиці) для супроводу своїх поглядів під час презентації, щоби привернути увагу слухачів [4 МОВ 1-1.7-3];

створює есе для висловлювання власних поглядів та усної презентації [4 МОВ 1-1.7-4];

використовує засоби художньої виразності для досягнення комунікативної мети (привітання, побажання, вияв співчуття, захоплення) [4 МОВ 1-1.7-5];

правильно інтонує різні види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням [4 МОВ 1-1.7-6]

передбачає й описує свої емоції та емоції співрозмовника, коли пропонує для читання або перегляду книгу, фільм, гру тощо [4 МОВ 1-1.8-1];

доречно використовує у власному мовленні формули

мовленнєвого етикету, зважає на різні види тональності (звичайна, фамільярна, вульгарна) [4 МОВ 1-1.8-2]

2. Змістова лінія «Читаємо»

прогнозує орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації (ілюстрації, таблиці, схеми, графіки тощо) [4 МОВ 2-2.1-1];

читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою [4 МОВ 2-2.1-2];

розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в тексті [4 МОВ 2-2.1-3];

ставить запитання різної спрямованості: до змісту твору, до автора, до читача [4 МОВ 2-2.1-4];

знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання [4 МОВ 2- 2.1-5];

відтворює фактичну інформацію з тексту [4 МОВ 2-2.1-6];

добирає і впорядковує потрібну інформацію з таблиць, графіків, схем тощо [4 МОВ 2-2.1-7];

установлює послідовність дій персонажів художніх творів [4 МОВ 2-2.1-8];

зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом [4 МОВ 2-2.1-9]

виявляє в тексті неочевидну інформацію, узагальнює її [4 МОВ 2- 2.2-1];

виділяє ключові слова та пояснює, як вони допомагають зрозуміти зміст тексту [4 МОВ 2-2.2-2];

виявляє зв’язки в текстах: між окремими частинами тексту, між частинами тексту і темою або головною думкою [4 МОВ 2-2.2-3];

досліджує елементи тексту (слова автора, діалог персонажів, опис, виражальні засоби мови) [4 МОВ 2-2.2-4];

розрізняє в тексті факти і судження, знаходить між ними зв’язок [4 МОВ 2-2.2-5];

висловлює припущення про наміри автора тексту, обґрунтовує свої думки [4 МОВ 2-2.2-6];

формулює під час і після читання тексту запитання для можливої дискусії [4 МОВ 2-2.2-7];

установлює причиново-наслідкові зв’язки між подіями, вчинками персонажів та їхніми стосунками з іншими персонажами [4 МОВ 2- 2.2-8];

виявляє деталі тексту, важливі для розуміння ідей;

розпізнає стиль тексту і пояснює, як він впливає на сприймання інформації [4 МОВ 2-2.2-9];

формулює ідеї тексту, пов’язує їх із власним досвідом [4 МОВ 2- 2.2-10]

описує свої емоції, пережиті під час читання художнього твору, наводить приклади вчинків персонажів, які викликали відповідні емоції[4 МОВ 2-2.3-1];

аналізує емоційний стан персонажів, пояснює причини відповідних переживань персонажів [4 МОВ 2-2.3-2];

використовує власний емоційний досвід для оцінювання емоційного стану персонажів художнього твору [4 МОВ 2-2.3-3];

пояснює, кому з літературних персонажів співчуває і чому [4 МОВ 2-2.3-4]

оцінює правдоподібність описаних подій і тверджень із тексту, спираючись на свої уявлення про світ і власний досвід [4 МОВ 2- 2.4-1];

висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо) [4 МОВ 2-2.4-2];

оцінює надійність джерела інформації, обґрунтованість висновків [4 МОВ 2-2.4-3];

визначає роль елементів форми (слова автора, діалог персонажів, опис, виражальні засоби мови) для розуміння змісту [4 МОВ 2-2.4- 4];

виражає свої почуття та емоції щодо прочитаного мовою

мистецтва [4 МОВ 2-2.4-5]

визначає мету читання й обирає відповідно до неї тексти (книжки) (для задоволення, розваги, знаходження потрібної інформації) [4 МОВ 2-2.5-1];

пояснює, наскільки обрані тексти допомогли досягнути мети читання [4 МОВ 2-2.5-2];

добирає необхідну інформацію з різних джерел: шукає її у словниках, довідниках, енциклопедіях, бібліотеці, інтернеті [4 МОВ 2-2.5-3]

добирає та створює ілюстративний матеріал до художнього тексту [4 МОВ 2-2.6-1];

складає план тексту [4 МОВ 2-2.6-2];

узагальнює, систематизує, класифікує інформацію з тексту у вигляді таблиць, схем [4 МОВ 2-2.6-3]

переробляє прочитаний твір: уводить нових персонажів, змінює події або їх час, змінює оповідача тощо [4 МОВ 2-2.7-1];

створює власний художній текст, наслідуючи сюжетні та стильові особливості прочитаного тексту [4 МОВ 2-2.7-2]; створює власний текст, використовуючи елементи кількох прочитаних текстів [4 МОВ 2-2.7-3]

3. Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»

записує текст (від руки чи за допомого клавіатури – за потреби) в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел [4 МОВ 3-3.1-1];

створює самостійне письмове висловлення (розповідь, опис, міркування) на теми, які його / її цікавлять, за прочитаним твором, про ситуацію з життя в школі, сім’ї тощо, зважаючи на мету та адресата [4 МОВ 3-3.1-2]; створює тексти зі щоденного життя (запрошення, оголошення, афіші тощо) з дотриманням типових ознак жанру [4 МОВ 3-3.1-3];

створює художні тексти (загадки, лічилки, невеликі казки, байки, вірші тощо) [4 МОВ 3-3.1-4];

переказує письмово текст розповідного змісту з елементами опису або міркування, висловлює своє ставлення до того, про що пише [4 МОВ 3-3.1-5];

записує свою думку про предмет висловлення; формулює запитання та відповіді під час письмового спілкування [4 МОВ 3-3.1-6];

оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримуючися норм літературної мови, за потреби звертається до словників [4 МОВ 3- 3.1-7]

створює повідомлення для інтернет-спілкування, дотримуючися норм етикету онлайнового спілкування (нетикету) [4 МОВ 3-3.2-1];

використовує відповідні емотикони для вираження особистих емоцій [4 МОВ 3-3.2-2];

створює документи для спілкування та поширення результатів діяльності, індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм [4 МОВ 3-3.2-3]

визначає, чи відповідає створений текст меті, перевіряє грамотність написаного [4 МОВ 3-3.3-1];

удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст тексту [4 МОВ 3-3.3-2];

обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, малій групі, відзначає позитивні характеристики [4 МОВ 3-3.3-3];

висловлює, за підтримки вчителя, поради щодо можливого вдосконалення тексту [4 МОВ 3-3.3-4]

4. Змістова лінія «Досліджуємо медіа»

визначає мету простого медіатексту (усна реклама, аудіокнига, мультфільм, комп’ютерна гра), пояснює, кому він адресований [4 МОВ 4-1.4-1];

визначає правдоподібність описаних подій і тверджень з медіатексту, виходячи з власного досвіду [4 МОВ 4-1.4-2];

визначає роль елементів форми (голос, музичний супровід, фонові шуми, кольори, спецефекти тощо) для

розуміння змісту [4 МОВ 4- 1.4-3];

розрізняє факти й судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію [4 МОВ 4-1.4-4]

описує враження від змісту і форми медіатексту [4 МОВ 4-2.4-1];

висловлює власні погляди на події, явища, предмети, цінності, представлені в простому медіатексті [4 МОВ 4-1.5-2];

оцінює вплив на власне сприйняття окремих елементів медіатексту [4 МОВ 4-1.5-3];

пояснює, чи змінилося під впливом медіатексту власне уявлення або думки про предмет повідомлення і як саме [4 МОВ 4-1.5-4]

5. Змістова лінія «Досліджуємо мовлення»

з’ясовує будову слова; утворює нові слова, пояснює роль закінчень, значення префіксів і суфіксів для правильного

вживання слів усно та на письмі [4 МОВ 5-4.1-1]; перевіряє орфограми доречним способом (за орфографічним словником; зміною форми слова або добором споріднених слів, за правилом) у процесі письма та пояснює свій вибір [4 МОВ 5-4.1-2];

удосконалює свою вимову, зважаючи на фонетичні закономірності (збіг приголосних, кінцевий приголосний, наголошені та ненаголошені голосні тощо) [4 МОВ 5-4.1-3];

утворює в процесі мовлення відповідні граматичні форми слів різних частин мови [4 МОВ 5-4.1-4];

вправно будує речення, зважаючи на мету висловлювання [4 МОВ 5-4.1-5];

поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії [4 МОВ 5-4.1-6];

доречно використовує у власних висловленнях слова з переносним значенням, синоніми, антоніми, багатозначні слова й пояснює таке слововживання [4 МОВ 5-4.1-7];

обґрунтовує пунктограми (у межах вивченого) для правильного оформлення висловлення на письмі [4 МОВ 5-4.1-8]

створює ігри зі словами на основі запропонованих [2 МОВ 5-4.2- 1];

творить власні художні тексти (усмішки, вірші, казки, оповідання тощо) на основі відомих [2 МОВ 5-4.2-2]; експериментує із власними текстами, стилізує їх, наприклад, трансформуючи речення, додаючи епітети, порівняння тощо [2 МОВ 5-4.2-3];розпізнає уривок із власного тексту серед запропонованих уривків і пояснює характерні ознаки власного мовлення [2 МОВ 5-4.2-4];

пояснює вплив власного мовлення на співрозмовника [2 МОВ 5-4.2-5]

6. Змістова лінія «Театралізуємо»

обговорює враження від драматизації, зосереджуючи увагу на тому, як словесні і несловесні засоби доповнюють один одного для зображення емоційного стану персонажа, його намірів [4 МОВ 6-2.3- 1];

добирає, працюючи в групі, аудіосупровід до вистави серед запропонованих музичних фрагментів [4 МОВ 6-2.3-2]

створює, працюючи в групі, п’єсу на основі відомого твору (інсценізована казка, казка, казка на новий лад тощо) [4 МОВ 6-2.7- 1];

імпровізує, використовуючи голос і мову тіла (міміку, жести, поставу, рухи) для виконання запропонованої/ обраної ролі , надає варіанти несловесних засобів (міміку, жести, поставу, рухи) і пояснює, чому обраний один із них [4 МОВ 6-2.7-2]

передає своє враження від побаченої вистави у письмових відгуках (наприклад, запис у щоденнику вражень або в класному альманасі) [4 МОВ 6 – 3.1-1];

створює, працюючи в групі, фотозвіт для шкільної газети чи сайту про підготовку вистави або про виставу [4 МОВ 6-3.1-2];

створює в групі театральну програмку, запрошення [4 МОВ 6-3.1- 3]

описує характерні риси мовлення персонажа п’єси після перегляду вистави (повторювані слова, швидкість, гучність тощо) [4 МОВ 6- 4.2-1];

установлює зв'язок між характерними рисами мовлення персонажа п’єси та реакцією його співрозмовника [4 МОВ 6-4.2-2]

 

 

 

2.

 

Чис

Лівник

 

27.02 / Діагностична робота №3 

Списування

 

3.

 

Займенник

 

 

 

4.

 

Дієслово

 

12.03 / Т. Шевченко «Садок вишневий коло хати...» (вивчення напам'ять)

 

5.

 

Службові частини мови (Приймен ник,сполучник,вигук)

 

27.03 / Діагностична робота №5

Мовна тема

«Частини мови»

 

6.

 

Словоспо лучення і речення

 

16.05 / Діагностична робота №7

Робота з літературним твором/медіатекстом

 

7.

 

Текст

 

 

23.05 Діагностична робота №8

Диктант

 

   

    Ознайомлені,згідні:                      Дячок Р.В.

    ПОГОДЖУЮ                                                                                                                     ПОГОДЖУЮ

     КЕРІВНИК МО                                                                                                                  Заступник директора з НВР

     Вчителів початкових класів                                                                                          Полянської гімназії

     Полянської гімназії                                                                                                        __________Світлана МИЧКА

     ____________ Світлана ОРЕШКО

     ________  2024 р.                                                                                                            __________ 2024 р.

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
20 березня
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку