Індивідуальний навчальний план з «Української мови»
учня 3 класу Дячка Вадима,
який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
План складено відповідно до Типової освітньої програми,розробленої під керівництвом Р.Б.Шияна ІІ семестр
За підручником «Українська мова 3 клас 2 ч.» І.О.Большакова
https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ukrainska-mova-bolshakova-2020-2.pdf
№ 3/п |
ТЕМА |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ДАТА / ВИД перевірки |
||
1 |
Прик метник
|
зважає на ситуації спілкування: враховує умови, учасників, мету [4 МОВ 1-1.1-1]; з увагою сприймає усні репліки діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування [4 МОВ 1-1.1-2]; обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених [4 МОВ 1-1.1- 3]; зіставляє почуте з власним досвідом [4 МОВ 1-1.1-4] перефразовує репліки в діалозі [4 МОВ 1-1.2-1]; передає зміст усного повідомлення (послідовність подій у розповіді; перелік ознак в описі; наведені аргументи в міркуванні) [4 МОВ 1-1.2-2]; переказує текст творчо (зміна оповідача в тексті-розповіді; зміна послідовності переліку наведення ознак у тексті-описі; зміна послідовності аргументів у тексті-міркуванні) [4 МОВ 1-1.2-3]; передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць [4 МОВ 1-1.2-4] виокремлює інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усне оголошення, усний відгук, усний стислий переказ) [4 МОВ 1-1.3-1]; прогнозує, як відібрану інформацію можна використати корисно [4 МОВ 1-1.3-2]; систематизує та узагальнює необхідну інформацію [4 МОВ 1-1.3- 3] визначає тему усного повідомлення [4 МОВ 1-1.4-1]; визначає головну думку тексту [4 МОВ 1-1.4-2]; зіставляє тему і головну думку усного повідомлення з власними спостереженнями, поведінкою, досвідом [4 МОВ 1-1.4-3]; пояснює можливий вплив висловлення на слухача [4 МОВ 1-1.4-4] висловлює своє ставлення до усного повідомлення (наприклад, прагнення спростувати або шукати додаткові аргументи на захист) [4 МОВ 1-1.5-1]; обґрунтовує своє ставлення до усного повідомлення наводячи приклади з власного досвіду, а також, спираючись на набуті наукові знання [4 МОВ 1-1.5-2]; визначає позицію мовця (категоричність чи невпевненість; дотримання етикету (ввічливість) чи порушення етикетних норм), аргументовано погоджується з нею або заперечує її [4 МОВ 1-1.5- 3] добирає словесні й несловесні засоби спілкування з огляду на мету та умови спілкування, враховуючи наявність варіантів [4 МОВ 1-1.7-1]; робить висновок про узгодженість або неузгодженість словесних і несловесних засобів спілкування та намірів у поведінці співрозмовника [4 МОВ 1-1.7-2]; використовує різні форми візуалізації (малюнки, графіки, схеми, таблиці) для супроводу своїх поглядів під час презентації, щоби привернути увагу слухачів [4 МОВ 1-1.7-3]; створює есе для висловлювання власних поглядів та усної презентації [4 МОВ 1-1.7-4]; використовує засоби художньої виразності для досягнення комунікативної мети (привітання, побажання, вияв співчуття, захоплення) [4 МОВ 1-1.7-5]; правильно інтонує різні види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням [4 МОВ 1-1.7-6] передбачає й описує свої емоції та емоції співрозмовника, коли пропонує для читання або перегляду книгу, фільм, гру тощо [4 МОВ 1-1.8-1]; доречно використовує у власному мовленні формули мовленнєвого етикету, зважає на різні види тональності (звичайна, фамільярна, вульгарна) [4 МОВ 1-1.8-2] 2. Змістова лінія «Читаємо» прогнозує орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації (ілюстрації, таблиці, схеми, графіки тощо) [4 МОВ 2-2.1-1]; читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою [4 МОВ 2-2.1-2]; розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в тексті [4 МОВ 2-2.1-3]; ставить запитання різної спрямованості: до змісту твору, до автора, до читача [4 МОВ 2-2.1-4]; знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання [4 МОВ 2- 2.1-5]; відтворює фактичну інформацію з тексту [4 МОВ 2-2.1-6]; добирає і впорядковує потрібну інформацію з таблиць, графіків, схем тощо [4 МОВ 2-2.1-7]; установлює послідовність дій персонажів художніх творів [4 МОВ 2-2.1-8]; зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом [4 МОВ 2-2.1-9]
описує свої емоції, пережиті під час читання художнього твору, наводить приклади вчинків персонажів, які викликали відповідні емоції[4 МОВ 2-2.3-1]; аналізує емоційний стан персонажів, пояснює причини відповідних переживань персонажів [4 МОВ 2-2.3-2]; використовує власний емоційний досвід для оцінювання емоційного стану персонажів художнього твору [4 МОВ 2-2.3-3]; пояснює, кому з літературних персонажів співчуває і чому [4 МОВ 2-2.3-4] оцінює правдоподібність описаних подій і тверджень із тексту, спираючись на свої уявлення про світ і власний досвід [4 МОВ 2- 2.4-1]; висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо) [4 МОВ 2-2.4-2]; оцінює надійність джерела інформації, обґрунтованість висновків [4 МОВ 2-2.4-3]; визначає роль елементів форми (слова автора, діалог персонажів, опис, виражальні засоби мови) для розуміння змісту [4 МОВ 2-2.4- 4]; виражає свої почуття та емоції щодо прочитаного мовою мистецтва [4 МОВ 2-2.4-5] визначає мету читання й обирає відповідно до неї тексти (книжки) (для задоволення, розваги, знаходження потрібної інформації) [4 МОВ 2-2.5-1]; пояснює, наскільки обрані тексти допомогли досягнути мети читання [4 МОВ 2-2.5-2]; добирає необхідну інформацію з різних джерел: шукає її у словниках, довідниках, енциклопедіях, бібліотеці, інтернеті [4 МОВ 2-2.5-3] добирає та створює ілюстративний матеріал до художнього тексту [4 МОВ 2-2.6-1]; складає план тексту [4 МОВ 2-2.6-2]; узагальнює, систематизує, класифікує інформацію з тексту у вигляді таблиць, схем [4 МОВ 2-2.6-3] переробляє прочитаний твір: уводить нових персонажів, змінює події або їх час, змінює оповідача тощо [4 МОВ 2-2.7-1]; створює власний художній текст, наслідуючи сюжетні та стильові особливості прочитаного тексту [4 МОВ 2-2.7-2]; створює власний текст, використовуючи елементи кількох прочитаних текстів [4 МОВ 2-2.7-3] 3. Змістова лінія «Взаємодіємо письмово» записує текст (від руки чи за допомого клавіатури – за потреби) в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел [4 МОВ 3-3.1-1]; створює самостійне письмове висловлення (розповідь, опис, міркування) на теми, які його / її цікавлять, за прочитаним твором, про ситуацію з життя в школі, сім’ї тощо, зважаючи на мету та адресата [4 МОВ 3-3.1-2]; створює тексти зі щоденного життя (запрошення, оголошення, афіші тощо) з дотриманням типових ознак жанру [4 МОВ 3-3.1-3]; створює художні тексти (загадки, лічилки, невеликі казки, байки, вірші тощо) [4 МОВ 3-3.1-4]; переказує письмово текст розповідного змісту з елементами опису або міркування, висловлює своє ставлення до того, про що пише [4 МОВ 3-3.1-5]; записує свою думку про предмет висловлення; формулює запитання та відповіді під час письмового спілкування [4 МОВ 3-3.1-6]; оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримуючися норм літературної мови, за потреби звертається до словників [4 МОВ 3- 3.1-7] створює повідомлення для інтернет-спілкування, дотримуючися норм етикету онлайнового спілкування (нетикету) [4 МОВ 3-3.2-1]; використовує відповідні емотикони для вираження особистих емоцій [4 МОВ 3-3.2-2]; створює документи для спілкування та поширення результатів діяльності, індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм [4 МОВ 3-3.2-3] визначає, чи відповідає створений текст меті, перевіряє грамотність написаного [4 МОВ 3-3.3-1]; удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст тексту [4 МОВ 3-3.3-2]; обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, малій групі, відзначає позитивні характеристики [4 МОВ 3-3.3-3]; висловлює, за підтримки вчителя, поради щодо можливого вдосконалення тексту [4 МОВ 3-3.3-4] 4. Змістова лінія «Досліджуємо медіа» визначає мету простого медіатексту (усна реклама, аудіокнига, мультфільм, комп’ютерна гра), пояснює, кому він адресований [4 МОВ 4-1.4-1]; визначає правдоподібність описаних подій і тверджень з медіатексту, виходячи з власного досвіду [4 МОВ 4-1.4-2]; визначає роль елементів форми (голос, музичний супровід, фонові шуми, кольори, спецефекти тощо) для розуміння змісту [4 МОВ 4- 1.4-3]; розрізняє факти й судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію [4 МОВ 4-1.4-4] описує враження від змісту і форми медіатексту [4 МОВ 4-2.4-1]; висловлює власні погляди на події, явища, предмети, цінності, представлені в простому медіатексті [4 МОВ 4-1.5-2]; оцінює вплив на власне сприйняття окремих елементів медіатексту [4 МОВ 4-1.5-3]; пояснює, чи змінилося під впливом медіатексту власне уявлення або думки про предмет повідомлення і як саме [4 МОВ 4-1.5-4] 5. Змістова лінія «Досліджуємо мовлення» з’ясовує будову слова; утворює нові слова, пояснює роль закінчень, значення префіксів і суфіксів для правильного вживання слів усно та на письмі [4 МОВ 5-4.1-1]; перевіряє орфограми доречним способом (за орфографічним словником; зміною форми слова або добором споріднених слів, за правилом) у процесі письма та пояснює свій вибір [4 МОВ 5-4.1-2]; удосконалює свою вимову, зважаючи на фонетичні закономірності (збіг приголосних, кінцевий приголосний, наголошені та ненаголошені голосні тощо) [4 МОВ 5-4.1-3]; утворює в процесі мовлення відповідні граматичні форми слів різних частин мови [4 МОВ 5-4.1-4]; вправно будує речення, зважаючи на мету висловлювання [4 МОВ 5-4.1-5]; поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії [4 МОВ 5-4.1-6]; доречно використовує у власних висловленнях слова з переносним значенням, синоніми, антоніми, багатозначні слова й пояснює таке слововживання [4 МОВ 5-4.1-7]; обґрунтовує пунктограми (у межах вивченого) для правильного оформлення висловлення на письмі [4 МОВ 5-4.1-8] створює ігри зі словами на основі запропонованих [2 МОВ 5-4.2- 1]; творить власні художні тексти (усмішки, вірші, казки, оповідання тощо) на основі відомих [2 МОВ 5-4.2-2]; експериментує із власними текстами, стилізує їх, наприклад, трансформуючи речення, додаючи епітети, порівняння тощо [2 МОВ 5-4.2-3];розпізнає уривок із власного тексту серед запропонованих уривків і пояснює характерні ознаки власного мовлення [2 МОВ 5-4.2-4]; пояснює вплив власного мовлення на співрозмовника [2 МОВ 5-4.2-5] 6. Змістова лінія «Театралізуємо» обговорює враження від драматизації, зосереджуючи увагу на тому, як словесні і несловесні засоби доповнюють один одного для зображення емоційного стану персонажа, його намірів [4 МОВ 6-2.3- 1]; добирає, працюючи в групі, аудіосупровід до вистави серед запропонованих музичних фрагментів [4 МОВ 6-2.3-2] створює, працюючи в групі, п’єсу на основі відомого твору (інсценізована казка, казка, казка на новий лад тощо) [4 МОВ 6-2.7- 1]; імпровізує, використовуючи голос і мову тіла (міміку, жести, поставу, рухи) для виконання запропонованої/ обраної ролі , надає варіанти несловесних засобів (міміку, жести, поставу, рухи) і пояснює, чому обраний один із них [4 МОВ 6-2.7-2] передає своє враження від побаченої вистави у письмових відгуках (наприклад, запис у щоденнику вражень або в класному альманасі) [4 МОВ 6 – 3.1-1]; створює, працюючи в групі, фотозвіт для шкільної газети чи сайту про підготовку вистави або про виставу [4 МОВ 6-3.1-2]; створює в групі театральну програмку, запрошення [4 МОВ 6-3.1- 3] описує характерні риси мовлення персонажа п’єси після перегляду вистави (повторювані слова, швидкість, гучність тощо) [4 МОВ 6- 4.2-1]; установлює зв'язок між характерними рисами мовлення персонажа п’єси та реакцією його співрозмовника [4 МОВ 6-4.2-2] |
|
||
2. |
Чис Лівник
|
27.02 / Діагностична робота №3 Списування |
|||
3. |
Займенник
|
|
|||
4. |
Дієслово
|
12.03 / Т. Шевченко «Садок вишневий коло хати...» (вивчення напам'ять) |
|||
5. |
Службові частини мови (Приймен ник,сполучник,вигук)
|
27.03 / Діагностична робота №5 Мовна тема «Частини мови» |
|||
6. |
Словоспо лучення і речення
|
16.05 / Діагностична робота №7 Робота з літературним твором/медіатекстом |
|||
7. |
Текст
|
23.05 Діагностична робота №8 Диктант
|
Ознайомлені,згідні: Дячок Р.В.
ПОГОДЖУЮ ПОГОДЖУЮ
КЕРІВНИК МО Заступник директора з НВР
Вчителів початкових класів Полянської гімназії
Полянської гімназії __________Світлана МИЧКА
____________ Світлана ОРЕШКО
________ 2024 р. __________ 2024 р.