Планування корекційних занять, 2 клас, 3 години на тиждень.

Про матеріал
Календарне планування розраховано на рік, підходить для дітей з ЗПР, РАС та помірними проявами навчальних труднощів. Вік 1-4 клас. Розраховано на 3 години на тиждень - 2 години корекція когнітивної сфери і 1 година - емоційно - вольової сфери.
Перегляд файлу

Тема заняття

Дата

Год.

Прим.

1

Діагностика розвитку пізнавальних процесів(проведення відповідних методик)

 

 

1

 

2

Фізичне Я.

Створення тілесного образу -

позитивне сприйняття свого тіла, зовнішності, ставлення до тіла. Поглиблення знань про турботу за своїм тілом.

 

 

1

 

3-4

Розвиток уміння орієнтуватися у просторі(вміти визначати та розташовувати певний предмет стосовно іншого,складати розповідь про розташування цих предметів з використанням прийменників над, під,біля і т.д, вміти складати схеми класу, своєї кімнати,шкільного подвір’я).

 

 

 

2

 

5

Фізичне Я.

Удосконалення сприймання та розрізнення зорових, слухових, нюхових, смакових, тактильних, пропріоцептивних відчуттів.

 

 

 

1

 

6

Поглиблення знань та умінь розповідати про різні

властивості навколишніх предметів за вибором вчителя.

 

 

1

 

7

Фізичне Я.

Розвиток самоспостереження за тілесними відчуттями, ритмом дихання,усвідомлення рухових можливостей свого тіла.

 

 

1

 

8

Розвиток логічного мислення .( Вправи на розвиток уміння знаходити однакові властивості  або ознаки предметів)

 

 

1

 

9

Фізичне Я.

Усвідомлення процесу свого дорослішання і змін у своєму тілі.

 

 

1

 

 

10

Розвиток логічного мислення.(Вправи на розвиток уміння знаходити відмінне у  властивостях предметів)

 

1

 

11

Розвиток логічного мислення (Вправи на об’ єднання предметів у групи за певною ознакою, назва групи предметів одним словом.)

 

1

 

12

Розвиток креативного мислення. (Вправи на знаходження нестандартних рішень.

 

1

 

13

Фізичне Я.

Розвиток тілесної регуляції(саморегуляція,навички управління руховою активністю).

 

1

 

14

Часові поняття: назва днів тижня та місяців

 

1

 

15

Розвиток логічного мислення.(Вправи на розвиток уміння порівнювати предмети).

 

 

 

1

 

16

Формування відповідального ставлення до себе, свого життя і навколишнього світу «Хочу та не можна»

 

1

 

17

Характеристика предметів. Якого кольору? З чого зроблене? Для чого використовується?

 

1

 

18

Розвиток уміння відтворити на обмеженій площині (парта, магнітна дошка, набірне полотно, аркуш паперу) розміщення одного реального предмета відносно інших за зразком і за словесною вказівкою.

 

1

 

19

Психічне Я.

Розвиток сприйняття та розпізнавання власних почуттів та емоцій, їх вираження, розвиток співчуття та емпатії.

 

1

 

20

Розвиток  розуміння і точне словесне визначення просторових відношень між реальними предметами: вгорі, внизу, справа в кутку, в середині, в кінці, прямо;

один за одним, поміж, перед, в одному ряду, один над одним;

верхній, нижній, лівий, правий (куток); середина; правий, лівий, верхній, нижній (бік).

 

 

 

21

Розвиток логічного мислення.(Вправи на розвиток уміння встановлювати відношення між предметами і поняттями (рід-вид)

 

1

 

22

Вчуся стримувати свої почуття «Знай дорослий і дитя, злість погане почуття!»

 

1

 

23

Розвиток уміння пояснювати на малюнку, візерунку, схемі розміщення предмета та його частин відносно інших.

 

1

 

24

Створення сюжетних малюнків з поданих геометричних фігур за власним задумом.

 

1

 

25

Психічне Я

Розвиток вміння розрізняти фізіологічні та психологічні потреби та бажання, вподобання.

 

1

 

26

Розвиток логічного мислення.(Вправи на розвиток уміння  розрізняти протилежні за значенням поняття)

 

1

 

27

Розвиток логічного мислення.(Вправи на розвиток уміння  розрізняти протилежні за значенням поняття)

 

1

 

28

Психічне Я.

Створення позитивного ставлення до себе – поглиблення уявлень про особистісні якості, риси характеру.

 

1

 

29

Розвиток креативного мислення. (Вправи на знаходження нестандартних рішень.

 

1

 

30

Розвиток креативного мислення. (Вправи на знаходження нестандартних рішень.

 

1

 

31

Психічне Я.

Створення позитивного образу свого Я:усвідомлення своїх особистісних якостей,сильні сторони свого Я (уміння, переваги та можливості),почуття компетентності,почуття гідності.

 

1

 

32-33

Поглиблення уявлень: «Що відбувається в

природі в різні пори року».

 

2

 

34

Психічне Я.

Розвиток творчого самовияву,уяви, фантазії,втілення в рухах образів уяви за власним бажанням.

 

1

 

35-36

Удосконалення розуміння послідовності зображених подій

(4-5 малюнки), з подальшим збільшенням їх кількості.

 

2

 

37

Психічне Я.

Розвиток вольових якостей:дисциплінованість,дотримання правил, витримка,наполегливість,організованість,самостійність,прийняття рішень, здійснення й обґрунтування свого

вибору, висловлення власної точки зору.

 

1

 

38-39

Розвиток навичок розуміння прихованого змісту сюжетних малюнків.

 

2

 

40

Соціальне Я. Міжособистісна взаємодія

Емоційне зближення у групі, почуття довіри і захищеності

вміння розповідати про себе.

 

1

 

41-42

Увага. Розвиток довільної уваги

 

2

 

43

Соціальне Я. Міжособистісна взаємодія

Розвиток навички емоційно-безпечної поведінки,співпраці.

 

1

 

44

Увага. Розвиток довільної уваги

 

1

 

45

Розширення об’єму уваги.

 

1

 

46

Соціальне Я.Міжособистісна взаємодія.

Поглиблення знань про взаємодопомогу,поняття дружби та її ознак,турботи про інших,поваги до інших,добрих вчинків.

 

1

 

47-48

Розвиток креативного мислення. (Вправи на знаходження нестандартних рішень.

 

2

 

49

Соціальне Я . Соціальні ролі

Усвідомлення ролі «Я – школяр»,шкільні правила,шкільні обов’язки.

 

 

1

 

50-51

Розширення здатності не відволікатись від мети, цілеспрямовано і активно аналізувати об’єкти, тримати зосередженість на об’єкті уваги.

 

2

 

52

Фізичне Я.

Розвиток тілесної регуляції(саморегуляція,навички управління руховою активністю).

 

1

 

53-54

Контроль переходу від активного до пасивного стану.

 

2

 

55

Соціальне Я. розширення рольового репертуару.

Розвиток вміння брати на себе роль інших,дотримуватися правил акторської гри.

 

 

1

 

56-57

Розвиток дрібної моторики рук   

 

2

 

58

Вчуся стримувати свої почуття «Прожену я геть образу - стану радісним одразу»?»

 

1

 

59-60

Розрізнення основних і проміжних кольорів та їх відтінків. Розвиток уміння назвати основні і проміжні кольори та деякі їх відтінки. Розвиток уміння вибрати предмет за назвою кольору. Розвиток уміння добирати до зразка предмети і предметні малюнки такого самого кольору без його назви

 

2

 

61

Формування відповідального ставлення до себе, свого життя і навколишнього світу «Хочу та не можна»

 

1

 

62-63

Систематизація уявлень  про колір, форму, величину предметів. Знаходження у навколишньому оточенні предметів певної форми, що повністю співпадають з простими геометричними фігурами (круг, трикутник, квадрат, куля, куб).

 

2

 

64

Формування активної соціальної позиції «Пречудово в світі жити і по-справжньому дружити»

 

1

 

65-66

Розвиток уміння підбирати предмети однакові за зразком за формою і кольором, формою і величиною, тієї ж форми, але іншого кольору і величини.

 

2

 

67

Вчуся стримувати свої почуття «Знай дорослий і дитя, злість погане почуття!»

 

1

 

68-69

Словесне позначення основних властивостей предметів.

 

2

 

70

Мої вольові якості:

дисциплінованість, дотримання правил витримка самостійність навички прийняття рішень ініціативність наполегливість.

 

1

 

71-72

Поняття: великий-маленький, більший-менший; рівні за розміром, високий-низький, вищий- нижчий, рівні за висотою; товстий-тонкий, товщий-тонший, рівні за товщиною; широкий- вузький, ширший-вужчий, рівні за шириною; довгий- короткий, довший-коротший, рівні за довжиною.

 

2

 

73

Моя гра

рухливі ігри, організовані дорослим сюжетно-рольова гра: задум гри, постановка ігрових цілей та задач ігрові дії, ігрові предмети ,правила гри, зміст гри, сюжет (ланцюжок рольових дій, рольових діалогів).

 

1

 

74-75

Визначення подібності та відміни між предметами на основі порівняння за певним зразком.

 

2

 

76

Усвідомлення свого оточення та його значення у своєму житті:

моя сім’я, моя роль у сім'ї (донька / син, сестра / брат, онука / онук), мій клас (відчуття себе частиною спільноти ровесників).

 

1

 

77-78

Розвиток уміння розповідати про різні властивості предметів. Характеристика предметів. Якого кольору? З чого зроблене? Для чого використовується?

 

2

 

79

Усвідомлення свого оточення та його значення у своєму житті:

моя сім’я, моя роль у сім'ї (донька / син, сестра / брат, онука / онук), мій клас (відчуття себе частиною спільноти ровесників).

 

1

 

80-81

Розвиток мови та словникового запасу.

 

2

 

82

Міжособистісна взаємодія

звертання до знайомих / незнайомих дорослих та дітей вміння говорити про себе у ситуації знайомства, співпраця поняття “дружби” та її ознак,добрі справи.

 

1

 

83-84

Проведення психо - діагностичних методик на визначення рівня розвитку цілісного сприйняття, конструктивності мислення, просторової орієнтації, продуктивності та стійкості уваги.

 

2

 

85

Закріплення пройденого матеріалу.

 

1

 

 

docx
Додано
11 жовтня
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку