№ |
Тема заняття |
Дата |
Год. |
Прим. |
1 |
Діагностика розвитку пізнавальних процесів(проведення відповідних методик) |
|
1 |
|
2 |
Фізичне Я. Створення тілесного образу - позитивне сприйняття свого тіла, зовнішності, ставлення до тіла. Поглиблення знань про турботу за своїм тілом. |
|
1 |
|
3-4 |
Розвиток уміння орієнтуватися у просторі(вміти визначати та розташовувати певний предмет стосовно іншого,складати розповідь про розташування цих предметів з використанням прийменників над, під,біля і т.д, вміти складати схеми класу, своєї кімнати,шкільного подвір’я). |
|
2 |
|
5 |
Фізичне Я. Удосконалення сприймання та розрізнення зорових, слухових, нюхових, смакових, тактильних, пропріоцептивних відчуттів. |
|
1 |
|
6 |
Поглиблення знань та умінь розповідати про різні властивості навколишніх предметів за вибором вчителя. |
|
1 |
|
7 |
Фізичне Я. Розвиток самоспостереження за тілесними відчуттями, ритмом дихання,усвідомлення рухових можливостей свого тіла. |
|
1 |
|
8 |
Розвиток логічного мислення .( Вправи на розвиток уміння знаходити однакові властивості або ознаки предметів) |
|
1 |
|
9 |
Фізичне Я. Усвідомлення процесу свого дорослішання і змін у своєму тілі. |
|
1 |
|
10 |
Розвиток логічного мислення.(Вправи на розвиток уміння знаходити відмінне у властивостях предметів) |
|
1 |
|
11 |
Розвиток логічного мислення (Вправи на об’ єднання предметів у групи за певною ознакою, назва групи предметів одним словом.) |
|
1 |
|
12 |
Розвиток креативного мислення. (Вправи на знаходження нестандартних рішень. |
|
1 |
|
13 |
Фізичне Я. Розвиток тілесної регуляції(саморегуляція,навички управління руховою активністю). |
|
1 |
|
14 |
Часові поняття: назва днів тижня та місяців |
|
1 |
|
15 |
Розвиток логічного мислення.(Вправи на розвиток уміння порівнювати предмети). |
|
1 |
|
16 |
Формування відповідального ставлення до себе, свого життя і навколишнього світу «Хочу та не можна» |
|
1 |
|
17 |
Характеристика предметів. Якого кольору? З чого зроблене? Для чого використовується? |
|
1 |
|
18 |
Розвиток уміння відтворити на обмеженій площині (парта, магнітна дошка, набірне полотно, аркуш паперу) розміщення одного реального предмета відносно інших за зразком і за словесною вказівкою. |
|
1 |
|
19 |
Психічне Я. Розвиток сприйняття та розпізнавання власних почуттів та емоцій, їх вираження, розвиток співчуття та емпатії. |
|
1 |
|
20 |
Розвиток розуміння і точне словесне визначення просторових відношень між реальними предметами: вгорі, внизу, справа в кутку, в середині, в кінці, прямо; один за одним, поміж, перед, в одному ряду, один над одним; верхній, нижній, лівий, правий (куток); середина; правий, лівий, верхній, нижній (бік). |
|
|
|
21 |
Розвиток логічного мислення.(Вправи на розвиток уміння встановлювати відношення між предметами і поняттями (рід-вид) |
|
1 |
|
22 |
Вчуся стримувати свої почуття «Знай дорослий і дитя, злість погане почуття!» |
|
1 |
|
23 |
Розвиток уміння пояснювати на малюнку, візерунку, схемі розміщення предмета та його частин відносно інших. |
|
1 |
|
24 |
Створення сюжетних малюнків з поданих геометричних фігур за власним задумом. |
|
1 |
|
25 |
Психічне Я Розвиток вміння розрізняти фізіологічні та психологічні потреби та бажання, вподобання. |
|
1 |
|
26 |
Розвиток логічного мислення.(Вправи на розвиток уміння розрізняти протилежні за значенням поняття) |
|
1 |
|
27 |
Розвиток логічного мислення.(Вправи на розвиток уміння розрізняти протилежні за значенням поняття) |
|
1 |
|
28 |
Психічне Я. Створення позитивного ставлення до себе – поглиблення уявлень про особистісні якості, риси характеру. |
|
1 |
|
29 |
Розвиток креативного мислення. (Вправи на знаходження нестандартних рішень. |
|
1 |
|
30 |
Розвиток креативного мислення. (Вправи на знаходження нестандартних рішень. |
|
1 |
|
31 |
Психічне Я. Створення позитивного образу свого Я:усвідомлення своїх особистісних якостей,сильні сторони свого Я (уміння, переваги та можливості),почуття компетентності,почуття гідності. |
|
1 |
|
32-33 |
Поглиблення уявлень: «Що відбувається в природі в різні пори року». |
|
2 |
|
34 |
Психічне Я. Розвиток творчого самовияву,уяви, фантазії,втілення в рухах образів уяви за власним бажанням. |
|
1 |
|
35-36 |
Удосконалення розуміння послідовності зображених подій (4-5 малюнки), з подальшим збільшенням їх кількості. |
|
2 |
|
37 |
Психічне Я. Розвиток вольових якостей:дисциплінованість,дотримання правил, витримка,наполегливість,організованість,самостійність,прийняття рішень, здійснення й обґрунтування свого вибору, висловлення власної точки зору. |
|
1 |
|
38-39 |
Розвиток навичок розуміння прихованого змісту сюжетних малюнків. |
|
2 |
|
40 |
Соціальне Я. Міжособистісна взаємодія Емоційне зближення у групі, почуття довіри і захищеності вміння розповідати про себе. |
|
1 |
|
41-42 |
Увага. Розвиток довільної уваги |
|
2 |
|
43 |
Соціальне Я. Міжособистісна взаємодія Розвиток навички емоційно-безпечної поведінки,співпраці. |
|
1 |
|
44 |
Увага. Розвиток довільної уваги |
|
1 |
|
45 |
Розширення об’єму уваги. |
|
1 |
|
46 |
Соціальне Я.Міжособистісна взаємодія. Поглиблення знань про взаємодопомогу,поняття дружби та її ознак,турботи про інших,поваги до інших,добрих вчинків. |
|
1 |
|
47-48 |
Розвиток креативного мислення. (Вправи на знаходження нестандартних рішень. |
|
2 |
|
49 |
Соціальне Я . Соціальні ролі Усвідомлення ролі «Я – школяр»,шкільні правила,шкільні обов’язки.
|
|
1 |
|
50-51 |
Розширення здатності не відволікатись від мети, цілеспрямовано і активно аналізувати об’єкти, тримати зосередженість на об’єкті уваги. |
|
2 |
|
52 |
Фізичне Я. Розвиток тілесної регуляції(саморегуляція,навички управління руховою активністю). |
|
1 |
|
53-54 |
Контроль переходу від активного до пасивного стану. |
|
2 |
|
55 |
Соціальне Я. розширення рольового репертуару. Розвиток вміння брати на себе роль інших,дотримуватися правил акторської гри.
|
|
1 |
|
56-57 |
Розвиток дрібної моторики рук |
|
2 |
|
58 |
Вчуся стримувати свої почуття «Прожену я геть образу - стану радісним одразу»?» |
|
1 |
|
59-60 |
Розрізнення основних і проміжних кольорів та їх відтінків. Розвиток уміння назвати основні і проміжні кольори та деякі їх відтінки. Розвиток уміння вибрати предмет за назвою кольору. Розвиток уміння добирати до зразка предмети і предметні малюнки такого самого кольору без його назви |
|
2 |
|
61 |
Формування відповідального ставлення до себе, свого життя і навколишнього світу «Хочу та не можна» |
|
1 |
|
62-63 |
Систематизація уявлень про колір, форму, величину предметів. Знаходження у навколишньому оточенні предметів певної форми, що повністю співпадають з простими геометричними фігурами (круг, трикутник, квадрат, куля, куб). |
|
2 |
|
64 |
Формування активної соціальної позиції «Пречудово в світі жити і по-справжньому дружити» |
|
1 |
|
65-66 |
Розвиток уміння підбирати предмети однакові за зразком за формою і кольором, формою і величиною, тієї ж форми, але іншого кольору і величини. |
|
2 |
|
67 |
Вчуся стримувати свої почуття «Знай дорослий і дитя, злість погане почуття!» |
|
1 |
|
68-69 |
Словесне позначення основних властивостей предметів. |
|
2 |
|
70 |
Мої вольові якості: дисциплінованість, дотримання правил витримка самостійність навички прийняття рішень ініціативність наполегливість. |
|
1 |
|
71-72 |
Поняття: великий-маленький, більший-менший; рівні за розміром, високий-низький, вищий- нижчий, рівні за висотою; товстий-тонкий, товщий-тонший, рівні за товщиною; широкий- вузький, ширший-вужчий, рівні за шириною; довгий- короткий, довший-коротший, рівні за довжиною. |
|
2 |
|
73 |
Моя гра рухливі ігри, організовані дорослим сюжетно-рольова гра: задум гри, постановка ігрових цілей та задач ігрові дії, ігрові предмети ,правила гри, зміст гри, сюжет (ланцюжок рольових дій, рольових діалогів). |
|
1 |
|
74-75 |
Визначення подібності та відміни між предметами на основі порівняння за певним зразком. |
|
2 |
|
76 |
Усвідомлення свого оточення та його значення у своєму житті: моя сім’я, моя роль у сім'ї (донька / син, сестра / брат, онука / онук), мій клас (відчуття себе частиною спільноти ровесників). |
|
1 |
|
77-78 |
Розвиток уміння розповідати про різні властивості предметів. Характеристика предметів. Якого кольору? З чого зроблене? Для чого використовується? |
|
2 |
|
79 |
Усвідомлення свого оточення та його значення у своєму житті: моя сім’я, моя роль у сім'ї (донька / син, сестра / брат, онука / онук), мій клас (відчуття себе частиною спільноти ровесників). |
|
1 |
|
80-81 |
Розвиток мови та словникового запасу. |
|
2 |
|
82 |
Міжособистісна взаємодія звертання до знайомих / незнайомих дорослих та дітей вміння говорити про себе у ситуації знайомства, співпраця поняття “дружби” та її ознак,добрі справи. |
|
1 |
|
83-84 |
Проведення психо - діагностичних методик на визначення рівня розвитку цілісного сприйняття, конструктивності мислення, просторової орієнтації, продуктивності та стійкості уваги. |
|
2 |
|
85 |
Закріплення пройденого матеріалу. |
|
1 |
|