Ламбдацизм
№ п/п |
Зміст заняття |
Дата Клас/група |
Примітка |
||||
А |
Б |
В |
|||||
|
Урок - знайомство. |
|
|
|
|
||
|
Обстеження усного мовлення. Звуконаслідування. |
|
|
|
|
||
|
Обстеження стану граматичної будови мови. Звукоутворення. |
|
|
|
|
||
|
Обстеження загальної артикуляційної моторики. Будова артикуляційного апарату. |
|
|
|
|
||
|
Обстеження слухової уваги. Розвиток слухової уваги на немовних звуках. |
|
|
|
|
||
|
Артикуляційний тренінг для постановки звука [Л] |
|
|
|
|
||
|
Артикуляційний тренінг для постановки звука [Л]. |
|
|
|
|
||
|
Постановка звука [Л]. Вправа-гра «Рябко» |
|
|
|
|
||
|
Постановка звука [Л]. Вправа-гра «Бокс» |
|
|
|
|
||
|
Постановка звука [Л]. Вправа-гра «М'яч», «Забий гол» |
|
|
|
|
||
|
Постановка звука [Л]Вправа-гра «Рябко» |
|
|
|
|
||
|
Постановка звука [Л]. Вправа-гра «Бокс» |
|
|
|
|
||
|
Постановка звука[Л] . Вправа-гра «М'яч», «Забий гол» |
|
|
|
|
||
|
Постановка звука [Л]. Вправа «Забий гол» |
|
|
|
|
||
|
Постановка звука [Л]. Вправа «Подорож песика» |
|
|
|
|
||
|
Постановка звука [Л']. Вправа «Весела гірка» |
|
|
|
|
||
|
Постановка звука [Л']. Вправа «Батут» |
|
|
|
|
||
|
Постановка звука [Л]'. Вправа «Дзвони» |
|
|
|
|
||
|
Постановка звука [Л]'. Вправа «Юні піаністи» |
|
|
|
|
||
|
Постановка звука [Л']. Вправа «Юні піаністи» |
|
|
|
|
||
|
Введення звука [Л] у відкритий склад. |
|
|
|
|
||
|
Введення звука [Л] у закритий склад. |
|
|
|
|
||
|
Диференціація звуків [Л-Л' ]у складах. |
|
|
|
|
||
|
Диференціація звуків[ Л-Л'] у складах. |
|
|
|
|
||
|
Диференціація звуків [Л-Л'] у словах. |
|
|
|
|
||
|
Диференціація звуків [Л-Л' у словах. |
|
|
|
|
||
|
Звук [Л у словах зі складом ЛА. |
|
|
|
|
||
|
Звук[Л] у словах зі складом ЛО. |
|
|
|
|
||
|
Звук [Л] у словах зі складом ЛУ. |
|
|
|
|
||
|
Звук [Л] у словах зі складом ЛЕ. |
|
|
|
|
||
|
Звук [Л] у словах зі складом ЛИ. |
|
|
|
|
||
|
Звук [Л] у словах зі складом ЛІ. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] на початку слова. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] у середині слова. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] у кінці слова. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] під час гри «Ти мені – я тобі». |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] під час гри «Ти мені – я тобі». |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] під час гри «Логодарц». |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] під час гри «Логодарц». |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л]. Звуко-буквений аналіз слів. Загадки. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л]. Звуко-буквений аналіз слів. Загадки. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] у чистомовках зі складом ЛА. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] у чистомовках зі складом ЛО. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] у чистомовках зі складом ЛУ. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л]у чистомовках зі складом ЛЕ. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л]у чистомовках зі складом ЛИ. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] у чистомовках зі складом ЛІ. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] у словосполученні. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л ]у словосполученні. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] у реченні. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] у реченні. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] у скоромовці. Читання (повторення) у помірному темпі пошепки, уголос. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] у скоромовці. Читання у темпі,властивому мовленню пошепки, уголос. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] у скоромовці. Читання у швидкому темпі пошепки, уголос. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] у скоромовці. Читання у швидкому темпі пошепки, уголос з логоритмічним навантаженням. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л ] у скоромовці. Читання у швидкому темпі пошепки, уголос з логоритмічним навантаженням. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] у скоромовці. Промовляння у швидкому темпі пошепки, уголос з логоритмічним навантаженням. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] під час гри «Скажи навпаки». |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] під час гри «У пошуках скарбів». Називання предметів, явищ за малюнком. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] під час гри «У пошуках скарбів». Називання предметів, явищ за малюнком. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] під час гри «У пошуках скарбів». Називання предметів, явищ за малюнком. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука[Л ]під час гри «У пошуках скарбів». Називання предметів, явищ за малюнком. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] під час гри « Що сховалось?». Називання предметів, явищ за малюнком; опис предметів, явищ зображених на малюнку. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л]під час гри « Що сховалось?». Називання предметів, явищ за малюнком; опис предметів, явищ зображених на малюнку; поєднання даних предметів, явищ, зображених на малюнку у змістовну розповідь, бувальщину і т .п. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] під час гри « Що сховалось?». Називання предметів, явищ за малюнком; опис предметів, явищ зображених на малюнку; поєднання даних предметів, явищ, зображених на малюнку, у змістовну розповідь ,бувальщину і т.п. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л ]під час гри « Що сховалось?». Називання предметів, явищ за малюнком; опис предметів, явищ ,зображених на малюнку; поєднання даних предметів ,явищ, зображених на малюнку ,у змістовну розповідь, бувальщину, небувальщину і т.п. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука[Л] у вірші. Читання. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] у вірші. Читання. Розучування. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] у вірші. Читання. Розучування. Декламування. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л ]у вірші. Читання. Розучування. Декламування. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л]. Казка(Ознайомлення) |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] Казка (Переказ) |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] Казка (Театралізація) |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] Діалогічне мовлення. Читання, аналіз оповідання. |
|
|
|
|
||
|
Автоматизація звука [Л] Діалогічне мовлення. Читання, аналіз оповідання. |
|
|
|
|
||
|
Урок-настанова « Кожен ,правильно вимовлений звук,- це вже музика» |
|
|
|
|
||