Планування логопедичних занять.Ламбдацизм.

Про матеріал
Дані матеріали допоможуть ефективно спланувати та організувати роботу вчителя-логопеда з дітьми-логопатами у подоланні ламбдацизму в початкових класах.
Перегляд файлу

Ламбдацизм

 

 

 

п/п

 

Зміст заняття

Дата

Клас/група

 

Примітка

А

Б

В

  1.  

Урок - знайомство.

 

 

 

 

  1.  

Обстеження усного мовлення. Звуконаслідування.

 

 

 

 

  1.  

Обстеження стану граматичної будови мови. Звукоутворення.

 

 

 

 

  1.  

Обстеження загальної артикуляційної моторики. Будова артикуляційного апарату.

 

 

 

 

  1.  

Обстеження слухової уваги. Розвиток слухової уваги на немовних звуках.

 

 

 

 

  1.  

Артикуляційний тренінг для постановки звука [Л]

 

 

 

 

  1.  

Артикуляційний тренінг для постановки звука [Л].

 

 

 

 

  1.  

Постановка звука [Л]. Вправа-гра «Рябко»

 

 

 

 

  1.  

Постановка звука [Л]. Вправа-гра «Бокс»

 

 

 

 

  1.  

 Постановка звука [Л]. Вправа-гра «М'яч», «Забий гол»

 

 

 

 

  1.  

 Постановка звука [Л]Вправа-гра «Рябко»

 

 

 

 

  1.  

 Постановка звука [Л]. Вправа-гра «Бокс»

 

 

 

 

  1.  

 Постановка звука[Л] . Вправа-гра «М'яч», «Забий гол»

 

 

 

 

  1.  

Постановка звука [Л]. Вправа «Забий гол»

 

 

 

 

  1.  

Постановка звука [Л]. Вправа «Подорож песика»

 

 

 

 

  1.  

Постановка звука [Л']. Вправа «Весела гірка»

 

 

 

 

  1.  

Постановка звука [Л']. Вправа «Батут»

 

 

 

 

  1.  

Постановка звука [Л]'. Вправа «Дзвони»

 

 

 

 

  1.  

Постановка звука [Л]'. Вправа «Юні піаністи»

 

 

 

 

  1.  

Постановка звука [Л']. Вправа «Юні піаністи»

 

 

 

 

  1.  

 Введення звука [Л] у відкритий склад.

 

 

 

 

  1.  

Введення звука [Л] у закритий склад.

 

 

 

 

  1.  

Диференціація звуків [Л-Л' ]у складах.

 

 

 

 

  1.  

Диференціація звуків[ Л-Л'] у складах.

 

 

 

 

  1.  

Диференціація звуків [Л-Л'] у словах.

 

 

 

 

  1.  

Диференціація звуків [Л-Л' у словах.

 

 

 

 

  1.  

Звук [Л у словах зі складом ЛА.

 

 

 

 

  1.  

Звук[Л] у словах зі складом ЛО.

 

 

 

 

  1.  

Звук [Л] у словах зі складом ЛУ.

 

 

 

 

  1.  

Звук [Л] у словах зі складом ЛЕ.

 

 

 

 

  1.  

Звук [Л] у словах зі складом ЛИ.

 

 

 

 

  1.  

Звук [Л] у словах зі складом ЛІ.

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л] на початку слова.

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л] у середині слова.

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л] у кінці слова.

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л] під час гри «Ти мені – я тобі».

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л] під час гри «Ти мені – я тобі».

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л] під час гри «Логодарц».

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л] під час гри «Логодарц».

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л]. Звуко-буквений аналіз слів. Загадки.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л]. Звуко-буквений аналіз слів. Загадки.

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л] у чистомовках зі складом ЛА.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л] у чистомовках зі складом ЛО.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л] у чистомовках зі складом ЛУ.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л]у чистомовках зі складом ЛЕ.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л]у чистомовках зі складом ЛИ.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л] у чистомовках зі складом ЛІ.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л] у словосполученні.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л ]у словосполученні.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л] у реченні.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л] у реченні.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л] у скоромовці. Читання (повторення) у помірному темпі пошепки, уголос.

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л] у скоромовці. Читання у темпі,властивому мовленню пошепки, уголос.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л] у скоромовці. Читання у швидкому темпі пошепки, уголос.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л] у скоромовці. Читання у швидкому темпі пошепки, уголос з логоритмічним навантаженням.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л ] у скоромовці. Читання у швидкому темпі пошепки, уголос з логоритмічним навантаженням.

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л] у скоромовці. Промовляння у швидкому темпі пошепки, уголос з логоритмічним навантаженням.

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л] під час гри «Скажи навпаки».

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л] під час гри «У пошуках скарбів». Називання предметів, явищ за малюнком.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л] під час гри «У пошуках скарбів». Називання предметів, явищ за малюнком.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л] під час гри «У пошуках скарбів». Називання предметів, явищ за малюнком.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука[Л ]під час гри «У пошуках скарбів». Називання предметів, явищ за малюнком.

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л] під час гри « Що сховалось?». Називання предметів, явищ за малюнком; опис предметів, явищ зображених на малюнку.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л]під час гри « Що сховалось?». Називання предметів, явищ за малюнком; опис предметів, явищ зображених на малюнку; поєднання даних предметів, явищ, зображених на малюнку у змістовну розповідь, бувальщину і т .п.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л] під час гри « Що сховалось?». Називання предметів, явищ за малюнком; опис предметів, явищ зображених на малюнку; поєднання даних предметів, явищ, зображених на малюнку, у змістовну розповідь ,бувальщину і т.п.

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л ]під час гри « Що сховалось?». Називання предметів, явищ за малюнком; опис предметів, явищ ,зображених на малюнку; поєднання даних предметів ,явищ, зображених на малюнку ,у змістовну розповідь, бувальщину, небувальщину і т.п.

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука[Л] у вірші. Читання.

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л] у вірші. Читання. Розучування.

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л] у вірші. Читання. Розучування. Декламування.

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л ]у вірші. Читання. Розучування. Декламування.

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л]. Казка(Ознайомлення)

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація  звука [Л] Казка (Переказ)

 

 

 

 

  1.  

Автоматизація звука [Л] Казка (Театралізація)

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л] Діалогічне мовлення. Читання, аналіз оповідання.

 

 

 

 

  1.  

 Автоматизація звука [Л] Діалогічне мовлення. Читання, аналіз оповідання.

 

 

 

 

  1.  

Урок-настанова « Кожен ,правильно вимовлений звук,- це вже музика»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єгорова Галина Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Додано
9 лютого 2020
Переглядів
3097
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку