Логоритміка
5 - А клас
(2 години на тиждень)
І семестр
№ з/п |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Формування просторових уявлень |
Емоційно-вольовий тренінг
|
Мовно – рухові вправи |
Індивiдуальна робота
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Діагностика рівня розвитку психомоторика та мовлення учня |
-розвиток координації, просторового орієнтування,
-усвідомлення схеми власного тіла.
-розвиток кінестетичного, зорового, слухового, рухового контролю;
-розвиток вміння рухатись у відповідному темпі із супутніми рухами;
-корекція правильної постави, ходи, грації, рухів;
-корекція виразності музичного образу,
-розвиток рухової пам’яті,
-корекція загальної моторики.
-розвиток танцювальних здібностей, |
- зменшення м’язового і емоційного напруження,
- зняття страху і заборон,
- розвиток довільних психічних процесів;
- формування навичок релаксації;
- розвиток вміння передавати емоційні стани;
- розвиток у дітей психічних процесів і властивостей: пам'яті, уваги, мислення,
- регулювання процесів збудження і загальмування;
- розвиток умінь висловлювати свої почуття і емоції за допомогою міміки та пантоміми;
- формування: вміння прогнозувати наслідок дії та зміну емоційного стану, сили голосу;
|
-Розвиток артикуляційного праксису,
- розвиток точності та об’єму рухів артикуляційного апарату;
-розвиток взаємозалежності мовленнє-вої і моторної діяльності;
-розвиток уміння тримати пози та рухи органів артикуляції та рук одночасно,
|
-розвиток вміння довільно спрямовувати увагу на емоційні відчуття,
-розрізняти та порівнювати емоційні відчуття,
-визначати їхній характер;
-розвиток вміння одночасно спрямовувати увагу на м’язові відчуття та експресивні рухи, які супроводжу-ють будь-які особисті емоції та емоції, котрі відчувають люди навколо;
-розвиток вміння змінювати характер рухів, спираючись на контролювання своїх відчуттів;
-розвиток вміння розуміти та розрізняти емоційні стани інших та реагувати адекватними почуттями; |
|
|
Діагностика рівня розвитку психомоторика та мовлення учня |
||||
|
|
Історичне минуле нашого народу. «Козацькому роду нема переводу». Життя козаків. |
||||
|
|
Українські народні пісні. Різновиди пісень. Вправи з розвитку голосового апарату |
||||
|
|
Українські народні пісні. Розучення пісень «Ой на горі та й женці жнуть», «Ой, на горі жита много» |
||||
|
|
Українські народні пісні. Настрій пісні. |
||||
|
|
Українські народні пісні. Звуконаслідувальні ігри зі співом. Фонопедичні вправи |
||||
|
|
Фольклор. Дихальна гімнастика. Виконання вправ для розвитку правильного дихання. |
||||
|
|
Настрій та емоції. Читання народних творів та визначення характеру героїв. |
||||
|
|
Балади. Історичні пісні. |
||||
|
|
Приказки та прислів’я. Розвиток пам’яті та мислення. |
||||
|
|
Приказки та прислів’я. Розвиток пам’яті та мислення. |
||||
|
|
Мудрість у народних казках. Ігровий масаж і пальчикова гімнастика. |
||||
|
|
Інсценізація уривків з улюблених народних казок |
||||
|
|
Інсценізація уривків з улюблених народних казок |
||||
|
|
Казка вчить як на світі жить. Кінезіологічні вправи. |
||||
|
|
Оповідання. Читання в ролях. Артикуляційна гімнастика. |
||||
|
|
Світ природи. Поезія природи. Виразне читання віршів. |
-формування вміння відчувати і розвивати певні групи м'язів,
-регулювати м'язовий тонус;
-зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба.
-розвиток динамічної і статичної координації, рівноваги, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла.
-розвиток вміння рухатись у відповідному темпі із супутніми рухами;
-корекція правильної постави, ходи, грації, гнучкість рухів;
-формування умінь координувати темп і характер своїх рухів з темпом і характером музичного супроводу,
|
- вчити стимулювати себе в процесі вольової дії за допомогою позитивних емоцій, але й не боятися негативних емоцій;
- підвищувати здатність до довільної психічної саморегуляції та самоконтролю; - виховання позитивних якостей особистості;
-синхронізація роботи півкуль, поліпшення розумової діяльності, зняття мимовільних ненавмисних рухів. |
-передавати рухами органів артикуляції і рук стан м'язів,
-знімати зайве напруження та привчати до відчуття легкого напруження; -розвиток вміння виконувати статичні вправи;
-нормаліза-ція фізіологічного дихання;
-розвиток правильного мовленнєвого діафрагмального дихання (нормаліза-ції ритму вдиху та формува-ння навички тривалого мовленнєвого видиху)
-укріплення дихальної мускулату-ри;
-розвиток самоконтролю.
|
-розвиток швидкості, гнучкості та оригінальності мислення;
-розвиток творчої активності, впевненості в своїх силах, витримки, вольових рис характеру;
-приведення голосового апарату в робочий стан;
-розвиток тембру, сили голосу, фізіологічного дихання;
-розвиток вміння контролювати переключення дихання;
-розвиток вміння виконувати голосові вправи;
-розвиток вміння проспівувати ряд голосних на плавному видиху, виділяючи наголосом один із них;
- розвиток загальної та дрібної моторики рук;
- розвиток сенсорного сприйняття;
-розвиток кінестетичних відчуттів і уявлень.
|
|
|
Поезія природи. Виразне читання віршів. Дихальні вправи. |
||||
|
|
Читання творів про пори року. Артикуляційна гімнастика. |
||||
|
|
Читання творів про пори року. Артикуляційна гімнастика. |
||||
|
|
Світ птахів. Читання творів про пташок. Слухання звукозапису пташиного співу. |
||||
|
|
Народні пісні про природу. «Найкраще місце на землі» М. Катричко, Б. Фільц «Любимо землю свою» |
||||
|
|
Читання творів про тварин. Вправи на розвиток артикуляційного апарату. |
||||
|
|
Звуки природи. Звук лісу, води, моря, явищ природи. |
||||
|
|
Повчання в байках. Характеристика героїв. |
||||
|
|
Буденність тварин. Джон Кітс «Про коника та цвіркуна» |
||||
|
|
Природа у творчості Т. Г. Шевченка. Виразне читання віршів. |
||||
|
|
Слухання музичних творів, визначення настрою та емоцій композитора. |
||||
|
|
Природа та настрій. Читання творів в ролях. |
||||
|
|
Читаємо відкриту книгу природи. Робота над текстом. |
||||
|
|
Читаємо відкриту книгу природи. Робота над текстом. |