Планування логоритміка 5 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з логоритміки для учнів 5 класу І семестр. Складено відповідно до програми з авторським наповненням
Перегляд файлу

Логоритміка

5 - А клас

(2 години на тиждень)

І семестр

№ з/п

Дата проведення

Зміст уроку

Формування

просторових

уявлень

Емоційно-вольовий тренінг

 

Мовно – рухові вправи

Індивiдуальна

робота

 

  1.  

 

Інструктаж з БЖД. Діагностика рівня розвитку психомоторика та мовлення учня

-розвиток координації, просторового орієнтування,

 

-усвідомлення схеми власного тіла.

 

-розвиток кінестетичного, зорового, слухового, рухового контролю;

 

-розвиток вміння рухатись у відповідному

темпі із супутніми рухами;

 

-корекція правильної постави, ходи, грації, рухів;

 

-корекція виразності музичного образу,

 

-розвиток рухової пам’яті,

 

-корекція загальної моторики.

 

-розвиток танцювальних здібностей,

- зменшення м’язового і емоційного напруження,

 

- зняття страху і заборон,

 

- розвиток довільних психічних процесів;

 

-    формування навичок релаксації;

 

-    розвиток вміння передавати емоційні стани;

 

-    розвиток у дітей психічних процесів і властивостей: пам'яті, уваги, мислення,

 

-    регулювання процесів збудження і загальмування;

 

-    розвиток умінь висловлювати свої почуття і емоції за допомогою міміки та пантоміми;

 

-    формування: вміння прогнозувати наслідок дії та зміну емоційного стану, сили голосу;

 

 

-Розвиток артикуляційного праксису,

 

 

 

 

-                           розвиток точності та об’єму рухів артикуляційного апарату;

 

 

 

 

 

-розвиток взаємозалежності мовленнє-вої і моторної діяльності;

 

 

 

-розвиток уміння тримати пози та рухи органів артикуляції та рук одночасно,

 

 

 

-розвиток вміння довільно спрямовувати увагу на емоційні відчуття,

 

-розрізняти та порівнювати емоційні відчуття,

 

-визначати їхній характер;

 

-розвиток вміння одночасно спрямовувати увагу на м’язові відчуття та експресивні рухи, які супроводжу-ють будь-які особисті емоції та емоції, котрі відчувають люди навколо;

 

-розвиток вміння змінювати характер рухів, спираючись на контролювання своїх відчуттів;

 

-розвиток вміння розуміти та розрізняти емоційні стани інших та реагувати адекватними почуттями;

  1.  

 

Діагностика рівня розвитку психомоторика та мовлення учня

  1.  

 

Історичне минуле нашого народу. «Козацькому роду нема переводу». Життя козаків.

  1.  

 

Українські народні пісні. Різновиди пісень.  Вправи з роз­витку голосового апарату

  1.  

 

Українські народні пісні.  Розучення пісень «Ой на горі та й женці жнуть», «Ой, на горі жита много»

  1.  

 

Українські народні пісні. Настрій пісні.

  1.  

 

Українські народні пісні. Звуконаслідувальні ігри зі співом. Фонопедичні вправи

  1.  

 

Фольклор. Дихальна гімнастика. Виконання вправ для розвитку правильного дихання.

  1.  

 

Настрій та емоції. Читання народних творів та визначення характеру героїв.

  1.  

 

Балади. Історичні пісні.

  1.  

 

Приказки та прислів’я. Розвиток пам’яті та мислення.

  1.  

 

Приказки та прислів’я. Розвиток пам’яті та мислення.

  1.  

 

Мудрість у народних казках. Ігровий масаж і пальчикова гімнастика.

  1.  

 

Інсценізація уривків з улюблених народних казок

  1.  

 

Інсценізація уривків з улюблених народних казок

  1.  

 

Казка вчить як на світі жить. Кінезіологічні вправи.

  1.  

 

Оповідання. Читання в ролях. Артикуляційна гімнастика.

  1.  

 

Світ природи. Поезія природи. Виразне читання віршів.

-формування вміння відчувати і розвивати певні групи м'язів,

 

-регулювати м'язовий тонус;

 

-зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба.

 

-розвиток динамічної і статичної координації, рівноваги, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла.

 

-розвиток вміння рухатись у відповідному темпі із супутніми рухами;

 

-корекція правильної постави, ходи, грації, гнучкість рухів;

 

-формування умінь координувати темп і характер своїх рухів з темпом і характером музичного супроводу,

 

-    вчити стимулювати себе в процесі вольової дії за допомогою позитивних емоцій, але й не боятися негативних емоцій;

 

-    підвищувати здатність до довільної психічної саморегуляції та самоконтролю;

-    виховання позитивних якостей особистості;

 

-синхронізація роботи півкуль, поліпшення розумової діяльності, зняття мимовільних ненавмисних рухів.

-передавати рухами органів артикуляції і рук стан м'язів,

 

-знімати зайве напруження та привчати до відчуття легкого напруження;

-розвиток вміння виконувати статичні вправи;

 

-нормаліза-ція фізіологічного дихання;

 

-розвиток правильного мовленнєвого діафрагмального дихання (нормаліза-ції ритму вдиху та формува-ння навички тривалого мовленнєвого видиху)

 

-укріплення дихальної мускулату-ри;

 

-розвиток самоконтролю.

 

 

-розвиток швидкості, гнучкості та оригінальності мислення;

 

-розвиток творчої активності, впевненості в своїх силах, витримки, вольових рис характеру;

 

-приведення голосового апарату в робочий стан;

 

-розвиток тембру, сили голосу, фізіологічного дихання;

 

-розвиток вміння контролювати переключення дихання;

 

-розвиток вміння виконувати голосові вправи;

 

-розвиток вміння проспівувати ряд голосних на плавному видиху, виділяючи наголосом один із них;

 

-   розвиток загальної та дрібної моторики рук;

 

-   розвиток сенсорного сприйняття;

 

-розвиток кінестетичних відчуттів і уявлень.

 

  1.  

 

Поезія природи. Виразне читання віршів. Дихальні вправи.

  1.  

 

Читання творів про пори року. Артикуляційна гімнастика.

  1.  

 

Читання творів про пори року. Артикуляційна гімнастика.

  1.  

 

Світ птахів. Читання творів про пташок. Слухання звукозапису пташиного співу.

  1.  

 

Народні пісні про природу. «Найкраще місце на землі» М. Катричко, Б. Фільц «Любимо землю свою»

  1.  

 

Читання творів про тварин. Вправи на розвиток артикуляційного апарату.

  1.  

 

Звуки природи. Звук лісу, води, моря, явищ природи.

  1.  

 

Повчання в байках. Характеристика героїв.

  1.  

 

Буденність тварин. Джон Кітс «Про коника та цвіркуна»

  1.  

 

Природа у творчості Т. Г. Шевченка. Виразне читання віршів.

  1.  

 

Слухання музичних творів, визначення настрою та емоцій композитора.

  1.  

 

Природа та настрій. Читання творів в ролях.

  1.  

 

Читаємо відкриту книгу природи. Робота над текстом.

  1.  

 

Читаємо відкриту книгу природи. Робота над текстом.

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
510
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку