№ |
Дата |
Дата |
|
Тема уроку. |
|
|
|
|
|
Тема 4. Земля як планета. |
|
33 |
|
|
|
Інструктаж з Т/Б. Гіпотези та сучасні уявлення про виникнення Землі. |
|
34 |
|
|
|
Практичне заняття «Знаходження на карті та глобусі екватора, полюсів, меридіанів». |
|
35 |
|
|
|
Ґрунт, його значення. Утворення ґрунту. |
|
36 |
|
|
|
Повітря-суміш газів. Значення повітря. |
|
37 |
|
|
|
Властивості повітря. Практичне заняття |
|
38 |
|
|
|
Вода на Землі. Властивості води. Три стани води. |
|
39 |
|
|
|
Практичні заняття «Дослідження розчинності речовин». «Дослідження впливу різних температур на розчинення цукру (солі) у воді». |
|
40 |
|
|
|
Значення води у природі. Використання води людиною. |
|
41 |
|
|
|
Підсумковий урок за темою «Земля як планета». |
|
|
|
|
|
Тема 5. Планета Земля як середовище життя організмів. |
|
42 |
|
|
|
Організм і його властивості. Клітинна будова організмів. |
|
43 |
|
|
|
Рослини і тварини. Підготовка до навчального проекту. |
|
44 |
|
|
|
Відмінності рослин і тварин. Дослідження впливу температури, світла і вологості на проростання насіння. |
|
45 |
|
|
|
Гриби і бактерії |
|
46 |
|
|
|
Практичне заняття «Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості» |
|
47 |
|
|
|
Практичне заняття «Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів – визначників». |
|
48 |
|
|
|
Чинники середовища життя. |
|
49 |
|
|
|
Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. |
|
50 |
|
|
|
Наземно-повітряне середовище, пристосування організмів до життя у ньому |
|
51 |
|
|
|
Водне, ґрунтове середовище життя. Повторення «Речовини. Фізичні властивості речовин». |
|
52 |
|
|
|
Взаємозв’язки між організмами у природі. |
|
53 |
|
|
|
Екосистеми. |
|
54 |
|
|
|
Захист навчального проекту «Вирощування найвищої бобової рослини» |
|
|
|
|
|
Тема 6. Людина на планеті Земля. |
|
55 |
|
|
|
Людина – частина природи. |
|
56 |
|
|
|
Екологічні проблеми та їх розв’язування. |
|
57 |
|
|
|
Охорона природи. Червона книга. |
|
58 |
|
|
|
Практична робота № 2. «Складання червоної книги Одеської області» |
|
59 |
|
|
|
Заповідники, заказники, національні парки. Захист міні-проектів. |
|
60 |
|
|
|
Практичне заняття «Дослідження екологічних проблем своєї місцевості». |
|
61 |
|
|
|
Контрольна робота. Зв'язок людини з природою. |
|
62 |
|
|
|
Навчальний проект «Смітити не можна переробляти». |
|
63 |
|
|
|
Організація спостережень за природоохоронною діяльністю людей у своїй місцевості. |
|
64 |
|
|
|
Узагальнення |
|
65 |
|
|
|
Повторення. |
|
66 |
|
|
|
Повторення |
|
67 |
|
|
|
Резерв |
|
68 |
|
|
|
Резерв |
|