Планування ранкових зустрічей 1 тижня за модельною навчальною програмою Р.Б.Шияна.
При плануванні використано матеріали проекту " Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів.Нова українська школа" та збірок " Ранкові зустрічі", " Тематичні дні у 1 класі" видавництва " Основа"
№ з/п |
Тема дня |
Очікувані результати учіння |
Освітня галузь |
Навчальна діяльність
|
Дата план |
Дата факт |
|
Тематичний тиждень « Я – школяр» |
|||||||
1. (1) |
Навіщо мені ходити до школи? Що я очікую від шкільного життя?
Теми для щоденника вражень:
1.Школа,що мені подобається.
2. Мені сподобалось (не сподобалось в школі).
3. Мій перший день у школі.
|
- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників(вітання, знайомство,запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
-вступає в діалог,підтримує й ініціює діалог на теми,які викликають зацікавлення;
-ставить запитання до усного повідомлення і відповідає на запитання стосовно теми тижня;
-висловлює думку про почуте.
|
МОВ МИО |
1.Знайомство.
2.Введення правила класу.
3.Виконання пісні про школу.
4. Вправа «Обери позицію».
5.Ігри « Хто чого хоче навчитися в школі», «Будуємо школу».
|
|
|
|
2. (2) |
Хто я? Хто мої одноклассники?
Теми для щоденника вражень:
1.Мені подобається разом...
2. Я у колі однокласників.
3. Мої однокласники.
|
- з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
- ставиться з повагою до інших осіб, підтримує та приймає інших.
|
МОВ СЗО |
1. Називання свого імені та імені однокласника за допомогою інтерактивної гри.
2.Робота в парах і групах.
|
|
|
|
3. (3) |
Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?
Теми для щоденника вражень:
1.Ідучи додому,я ...
2. Я знаю такі дорожні знаки …
3. Моя дорога додому.
|
- з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію |
МОВ |
1.Ігри «М'ячик-світлофор», «Моя вулиця».
2.Перегляд мультфільму « Неслуха на прогулянці».
|
|
|
|
4. (4)
|
Тематичний день: «Яким має бути школяр?»
Теми для щоденника вражень:
1.Я прийшов/ прийшла до школи навчитися …
2. У школі мені подобається …
3. Я сьогодні відчуваю, що …
|
- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
- взаємодіє в парі і групі;
- розвиває вміння уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
-усвідомлює правила безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі;
- бере участь у сюжетно – рольовій грі стосовно теми тижня;
- мотивує свою готовність( неготовність) до навчання.
|
МОВ МАО МИО |
1. Вправи «Серветки», «Крісло автора», «Я-ерудит», «Створення образу сучасного школяра», «Хвилинка щастя»
2. Творча робота «Маленькі письменни-ки», «Складання загадок».
3.Дослідницький практикум.
4.Виконання малюнка «Рука допомоги»
|
|
|
|
5. (5) |
Що покласти у шкільний ранець?
Теми для щоденника вражень:
1.Мій друг Портфелик.
2. Мої помічники в школі.
3. Хто живее у моєму портфелику?
|
- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
|
МОВ |
1.Складання казки за асоціативними малюнками.
2.Тренуваль-но- практична вправа « Як правильно зібрати портфель?» |
|
|
|