Планування ранкових зустрічей 1 тижня за модельною навчальною програмою Р.Б.Шияна

Про матеріал

Планування ранкових зустрічей 1 тижня за модельною навчальною програмою Р.Б.Шияна.

При плануванні використано матеріали проекту " Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів.Нова українська школа" та збірок " Ранкові зустрічі", " Тематичні дні у 1 класі" видавництва " Основа"

Перегляд файлу

Планування

ранкових зустрічей 1 класі

за модельною навчальною програмою Р.Б. Шияна

 

з/п

 

Тема  дня

 

Очікувані результати учіння

 

Освітня

галузь

 

Навчальна діяльність

 

Дата план

Дата факт

 

Тематичний тиждень « Я – школяр»

 

1.

(1)

 

 Навіщо мені ходити до школи? Що я очікую від шкільного життя?

 

 

 Теми для щоденника вражень:

 

1.Школа,що мені подобається.

 

2. Мені сподобалось (не сподобалось в школі).

 

3. Мій перший день у школі.

 

 

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників(вітання,

знайомство,запитання,

прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

 

-вступає в діалог,підтримує й ініціює діалог на теми,які викликають зацікавлення;

 

-ставить запитання до усного повідомлення і відповідає на запитання стосовно теми тижня;

 

-висловлює думку про почуте.

 

 

МОВ

МИО

 

1.Знайомство.

 

2.Введення правила класу.

 

3.Виконання пісні про школу.

 

4. Вправа

«Обери позицію».

 

5.Ігри « Хто чого хоче навчитися в школі», «Будуємо школу».

 

 

 

 

 

2.

(2)

 

Хто я? Хто мої одноклассники?

 

Теми для щоденника вражень:

 

1.Мені подобається разом...

 

2. Я у колі однокласників.

 

3. Мої однокласники.

 

 

- з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

 

- ставиться з повагою до інших осіб, підтримує та приймає інших.

 

 

МОВ

СЗО

 

1. Називання свого імені та імені однокласника за допомогою інтерактивної гри.

 

2.Робота в парах і групах.

 

 

 

 

3.

(3)

 

Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?

 

Теми для щоденника вражень:

 

1.Ідучи додому,я ...

 

2. Я знаю такі дорожні

знаки …

 

3. Моя дорога додому.

 

 

- з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію

 

МОВ

 

1.Ігри «М'ячик-світлофор»,

«Моя вулиця».

 

2.Перегляд мультфільму « Неслуха на прогулянці».

 

 

 

 

4.

(4)

 

 

Тематичний день: «Яким має бути школяр?»

 

 

 

Теми для щоденника вражень:

 

1.Я прийшов/ прийшла до школи навчитися …

 

2. У школі мені

подобається …

 

3. Я сьогодні відчуваю, що …

 

 

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

 

- взаємодіє в парі і групі;

 

- розвиває вміння уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;

 

-усвідомлює правила безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі;

 

- бере участь у сюжетно – рольовій грі стосовно теми тижня;

 

- мотивує свою готовність( неготовність) до навчання.

 

 

МОВ

МАО

МИО

 

1. Вправи «Серветки», «Крісло автора», «Я-ерудит»,

«Створення образу сучасного школяра», «Хвилинка щастя»

 

2. Творча робота «Маленькі письменни-ки», «Складання загадок».

 

3.Дослідницький практикум.

 

4.Виконання малюнка

«Рука допомоги»

 

 

 

 

5.

(5)

 

Що покласти у шкільний ранець?

 

Теми для щоденника вражень:

 

1.Мій друг Портфелик.

 

2. Мої помічники в школі.

 

3. Хто живее у моєму портфелику?

 

 

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

 

 

МОВ

 

1.Складання казки за асоціативними малюнками.

 

2.Тренуваль-но- практична вправа « Як правильно зібрати портфель?»

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Людина і світ, Планування
НУШ
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
1850
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку