Планування ранкових зустрічей 2 тижня за модельною навчальною програмою Р.Б.Шияна2

Про матеріал

Планування ранкових зустрічей 2 тижня " Мій /наш клас " за модельною навчальною програмою Шияна.

Використано посібники видавництва "Основа" - "Тематичні дні у 1 класі", "Ранкові зустрічі" та матеріали проекту "Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів.Нова українська школа."

Перегляд файлу

Планування

ранкових зустрічей 1 класі

за модельною навчальною програмою Р.Б. Шияна

 

з/п

 

Тема  дня

 

Очікувані результати учіння

 

Освітня

галузь

 

Навчальна діяльність

 

Дата план

Дата факт

 

Тематичний тиждень «Мій/наш клас»

 

6

(1)

 

 Як знайти свою класну кімнату?

 

 Теми для щоденника вражень:

 

1. У школі мені подобається...

 

2. Що б я змінив(ла) у класі.

 

3. Мій клас.

 

 

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників(вітання,

знайомство,запитання,

прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

 

- уживає форму кличного відмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;

 

- виробляє разом з однокласниками доброчесні правила взаємодії, переконує, що вони потрібні.

 

 

МОВ

МИО

 

1.Ігри « Чи знаєш ти свій клас?», «Так чи ні?.

 

2.Вправа

« Моя рука і мої пальчики».

 

3.Екскурсія по школі»

 

 

 

 

7.

(2)

 

Як почуватися комфортно у класі?

 

Теми для щоденника вражень:

 

1. У класі мені подобається...

 

2. До школи я іду з ...

 

3. Якщо б я міг( могла) змінити в класі дещо, я б ...

 

 

- з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

 

- уживає форму кличного ввідмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;

 

- уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність іншого;

 

-спілкується з учителькою, однокласниками.

 

 

МОВ

ГІО

СЗО

 

1. Вправи «Доброго ранку», «Створюємо гарний настрій», « Я хочу дружити»,

 « Кошик для сміття»,

«Валіза чемності».

 

2.Слухання притчі про цвяхи.

 

 

 

 

8.

(3)

 

Як створити безпеку і затишок у класі?

 

Теми для щоденника вражень:

 

1.Місце в класі, де мені добре.

 

2.На перерві мені подобається…

 

3. Клас моєї мрії.

 

 

- з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію;

 

- уживає форму кличного ввідмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;

 

- уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність іншого;

 

- пояснює, що робити в ситуаціях небезпеки вдома або в школі;

 

-визнаачє коло осіб, які можуть надати допомогу в разі небезпеки.

 

 

МОВ

ГІО

СЗО

 

 

1.Слухання й обговорення уривка казки М.А.Панфіло-вої «Ігри у школі»

 

2.Введення правила класу «Усе робитиму вчасно».

 

 

 

 

9.

(4)

 

 

Тематичний день: «Як стати класною  спільнотою?»

 

 

 

Теми для щоденника вражень:

 

1.Мені подобається разом.

 

2. З ким із одноклаників я хотів(хотіла) би погратися разом?

 

3. Які ігри мені подобаються найбільше?

 

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

 

- уживає форму кличного ввідмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;

 

- уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність іншого;

 

- визначає з однокласниками важливість спільноти класу і пояснює свою думку.

 

 

 

 

 

МОВ

МАО

МИО

ГІО

ФІО

 

1. Ігри « В цьому класі друзі всі»,

« Вище – нижче»,

« Скільки нас?», «Хор», «Оркестр»

 

2. Вправи «Мікрофон»,

«Малюємо разом», «Подарунок другові».

 

 

2. Групова робота робота «Галявина квітів».

 

3.Творча робота «Наша емблема».

 

4.Естафети.

 

 

 

 

10.

(5)

 

Чого ми можемо досягнути спільно?

 

Теми для щоденника вражень:

 

1.У колективі я почуваюся…

 

2. За що я люблю наш клас.

 

3. Мої враження?

 

 

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

 

- уживає форму кличного ввідмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;

 

- уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність іншого;

 

- грає в ігри  з римою.

 

 

 

 

 

 

МОВ

 

1.Хвилинка медитації.

 

2.Вправи

«Сонечко», «Добра тваринка», «Створюємо картину разом».

 

3.Гра

«Добери словечко».

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Процюк Наталя
    Дуже цікавий матеріал!Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Суховєєва Лідія Олександрівна
    Дякую. Натхнення та успіхів, здоров'я і терплячості.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Єрмілова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Природознавство, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
9947
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку