Планування ранкових зустрічей 2 тижня " Мій /наш клас " за модельною навчальною програмою Шияна.
Використано посібники видавництва "Основа" - "Тематичні дні у 1 класі", "Ранкові зустрічі" та матеріали проекту "Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів.Нова українська школа."
№ з/п |
Тема дня |
Очікувані результати учіння |
Освітня галузь |
Навчальна діяльність
|
Дата план |
Дата факт |
|
Тематичний тиждень «Мій/наш клас» |
|||||||
6 (1) |
Як знайти свою класну кімнату?
Теми для щоденника вражень:
1. У школі мені подобається...
2. Що б я змінив(ла) у класі.
3. Мій клас.
|
- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників(вітання, знайомство,запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
- уживає форму кличного відмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;
- виробляє разом з однокласниками доброчесні правила взаємодії, переконує, що вони потрібні.
|
МОВ МИО |
1.Ігри « Чи знаєш ти свій клас?», «Так чи ні?.
2.Вправа « Моя рука і мої пальчики».
3.Екскурсія по школі»
|
|
|
|
7. (2) |
Як почуватися комфортно у класі?
Теми для щоденника вражень:
1. У класі мені подобається...
2. До школи я іду з ...
3. Якщо б я міг( могла) змінити в класі дещо, я б ...
|
- з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
- уживає форму кличного ввідмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;
- уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність іншого;
-спілкується з учителькою, однокласниками.
|
МОВ ГІО СЗО |
1. Вправи «Доброго ранку», «Створюємо гарний настрій», « Я хочу дружити», « Кошик для сміття», «Валіза чемності».
2.Слухання притчі про цвяхи.
|
|
|
|
8. (3) |
Як створити безпеку і затишок у класі?
Теми для щоденника вражень:
1.Місце в класі, де мені добре.
2.На перерві мені подобається…
3. Клас моєї мрії.
|
- з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію;
- уживає форму кличного ввідмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;
- уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність іншого;
- пояснює, що робити в ситуаціях небезпеки вдома або в школі;
-визнаачє коло осіб, які можуть надати допомогу в разі небезпеки.
|
МОВ ГІО СЗО
|
1.Слухання й обговорення уривка казки М.А.Панфіло-вої «Ігри у школі»
2.Введення правила класу «Усе робитиму вчасно».
|
|
|
|
9. (4)
|
Тематичний день: «Як стати класною спільнотою?»
Теми для щоденника вражень:
1.Мені подобається разом.
2. З ким із одноклаників я хотів(хотіла) би погратися разом?
3. Які ігри мені подобаються найбільше? |
- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
- уживає форму кличного ввідмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;
- уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність іншого;
- визначає з однокласниками важливість спільноти класу і пояснює свою думку.
|
МОВ МАО МИО ГІО ФІО |
1. Ігри « В цьому класі друзі всі», « Вище – нижче», « Скільки нас?», «Хор», «Оркестр»
2. Вправи «Мікрофон», «Малюємо разом», «Подарунок другові».
2. Групова робота робота «Галявина квітів».
3.Творча робота «Наша емблема».
4.Естафети.
|
|
|
|
10. (5) |
Чого ми можемо досягнути спільно?
Теми для щоденника вражень:
1.У колективі я почуваюся…
2. За що я люблю наш клас.
3. Мої враження?
|
- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
- уживає форму кличного ввідмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;
- уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність іншого;
- грає в ігри з римою.
|
МОВ |
1.Хвилинка медитації.
2.Вправи «Сонечко», «Добра тваринка», «Створюємо картину разом».
3.Гра «Добери словечко». |
|
|
|