Планування ранкових зустрічей 3 тижня за модельною навчальною програмою Р.Б.Шияна

Про матеріал

Планування ранкових зустрічей 3 тижня за модельною програмою Р.Б.Шияна.

Методичні орієнтири- книги видавництва "Освіта" "Ранкові зустрічі", "Тематичні дні 1 клас", матеріали проекту " Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів.НУШ"

Перегляд файлу

Планування

ранкових зустрічей у 1 класі

за модельною навчальною програмою Р.Б. Шияна

 

з/п

 

Тема  дня

 

Очікувані результати учіння

 

Освітня

галузь

 

Навчальна діяльність

 

Дата план

Дата факт

 

Тематичний тиждень «Мої друзі»

 

11

(1)

 

Хто такі друзі?/Яким має бути друг( подруга)?

 

 Теми для щоденника вражень:

 

1. Друг – це той, з ким мені добре.

 

2. Ми – друзі нерозлийвода.

 

3.Я вмію дружити.

 

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників(вітання,

знайомство,запитання,

прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

 

- уживає форму кличного відмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;

 

- об'єднується з іншими дітьми у группу для гри;

 

- встановлює дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі.

 

 

МОВ

СЗО

 

1.Ігри

«Чарівний клубочок.

Комплімент», «Знайди пару», «Фотографії друзів».

 

2. Слухання пісні «Справжній друг».

 

 

 

 

 

12.

(2)

 

Як знайти друзів?

 

Теми для щоденника вражень:

 

1. З якою погодою я порівнюю дружбу?

 

2. Які фарби я візьму, щоб намалювати дружбу?

 

3. Мій справжній друг.

 

 

- з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

 

- уживає форму кличного відмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;

 

- підтримує та приймає інших;

 

 

 

МОВ

СЗО

 

1. Гра в колі «Чарівні окуляри», «Добре – погано».

 

2.Вправи «Віночок побажань», «Спрвжній друг»,

«Віночок дружби».

 

3.Групове заняття.

 

 

 

 

13.

(3)

 

Чому нам цікаво разом?

 

Теми для щоденника вражень:

 

1.Я люблю з друзями …

 

2.Мій подарунок другові (подрузі).

 

3.У мене багато(мало) друзів.

 

 

- з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію;

 

 

 

МОВ

 

 

1.Ігри «Так-так-так,ні-ні-ні», «Живі руки», «Мій товариш(това-ришка)».

 

2.Слухання пісні « Коли мої друзі зі мною».

 

3.Групове заняття.

 

 

 

 

 

14.

(4)

 

 

Тематичний день: «Як зберегти дружбу?»

 

 

 

Теми для щоденника вражень:

 

1.Сьогодні я зрозумів (зрозуміла).

 

2. Якщо ми з другом посварились…

 

3. За що мене цінують друзі?

 

 

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

 

- підтримує та приймає інших.

 

МОВ

МАО

СЗО

ТЕО

 

1. Вироблення та прийняття правил дружби.

 

2.Групове заняття.

Методики «Передбачен-ня»,

« Мікрофон», «Два-чотири-всі разом!»

 

3.Вправи «Шифруваль-

ники», «Читання – відповідь»,

 

4.Мімічні вправи.

 

5.Графічний диктант.

 

6.Перегляд мультфільму.

 

 

 

 

 

15.

(5)

 

Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?

 

Теми для щоденника вражень:

 

1.Я турбуюсь про тварин.

 

2. За що я можу подякувати домашньому улюбленцеві?

 

3. Мій домашній улюбленець.

 

- обгрунтовує свої вподобання;

 

- співає дитячі пісні у відповідному настрої,характері;

 

- ділиться емоціями від сприймання мистецьких творів.

 

 

 

 

 

МОВ

МИО

 

1.Вправа «Співаємо ім'я», «Долоньки добра».

 

2.Слухання і обговорення оповідання В.Сухомлинського «Миколка, Вітя і цуцик», вірша І.Кульської

« Боксер».

 

3.Гра «Скажи ласкаво».

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
1450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку