Планування ранкових зустрічей 3 тижня за модельною програмою Р.Б.Шияна.
Методичні орієнтири- книги видавництва "Освіта" "Ранкові зустрічі", "Тематичні дні 1 клас", матеріали проекту " Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів.НУШ"
№ з/п |
Тема дня |
Очікувані результати учіння |
Освітня галузь |
Навчальна діяльність
|
Дата план |
Дата факт |
|
Тематичний тиждень «Мої друзі» |
|||||||
11 (1) |
Хто такі друзі?/Яким має бути друг( подруга)?
Теми для щоденника вражень:
1. Друг – це той, з ким мені добре.
2. Ми – друзі нерозлийвода.
3.Я вмію дружити. |
- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників(вітання, знайомство,запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
- уживає форму кличного відмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;
- об'єднується з іншими дітьми у группу для гри;
- встановлює дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі.
|
МОВ СЗО |
1.Ігри «Чарівний клубочок. Комплімент», «Знайди пару», «Фотографії друзів».
2. Слухання пісні «Справжній друг».
|
|
|
|
12. (2) |
Як знайти друзів?
Теми для щоденника вражень:
1. З якою погодою я порівнюю дружбу?
2. Які фарби я візьму, щоб намалювати дружбу?
3. Мій справжній друг.
|
- з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
- уживає форму кличного відмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова;
- підтримує та приймає інших;
|
МОВ СЗО |
1. Гра в колі «Чарівні окуляри», «Добре – погано».
2.Вправи «Віночок побажань», «Спрвжній друг», «Віночок дружби».
3.Групове заняття.
|
|
|
|
13. (3) |
Чому нам цікаво разом?
Теми для щоденника вражень:
1.Я люблю з друзями …
2.Мій подарунок другові (подрузі).
3.У мене багато(мало) друзів.
|
- з увагою сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію;
|
МОВ
|
1.Ігри «Так-так-так,ні-ні-ні», «Живі руки», «Мій товариш(това-ришка)».
2.Слухання пісні « Коли мої друзі зі мною».
3.Групове заняття.
|
|
|
|
14. (4)
|
Тематичний день: «Як зберегти дружбу?»
Теми для щоденника вражень:
1.Сьогодні я зрозумів (зрозуміла).
2. Якщо ми з другом посварились…
3. За що мене цінують друзі?
|
- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
- підтримує та приймає інших. |
МОВ МАО СЗО ТЕО |
1. Вироблення та прийняття правил дружби.
2.Групове заняття. Методики «Передбачен-ня», « Мікрофон», «Два-чотири-всі разом!»
3.Вправи «Шифруваль- ники», «Читання – відповідь»,
4.Мімічні вправи.
5.Графічний диктант.
6.Перегляд мультфільму.
|
|
|
|
15. (5) |
Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?
Теми для щоденника вражень:
1.Я турбуюсь про тварин.
2. За що я можу подякувати домашньому улюбленцеві?
3. Мій домашній улюбленець. |
- обгрунтовує свої вподобання;
- співає дитячі пісні у відповідному настрої,характері;
- ділиться емоціями від сприймання мистецьких творів.
|
МОВ МИО |
1.Вправа «Співаємо ім'я», «Долоньки добра».
2.Слухання і обговорення оповідання В.Сухомлинського «Миколка, Вітя і цуцик», вірша І.Кульської « Боксер».
3.Гра «Скажи ласкаво».
|
|
|
|