Планування роботи методичного об'єднання іноземної мови

Про матеріал

Вдало спланована робота методичного об'єднання - це забезпечення високого рівня викладання предмету, удосконалення форм і методів роботи на уроках, розвиток творчості вчителів, впровадження в практику досягнень педагогічної науки.

Перегляд файлу

УЗГОДЖЕНО                                         Перевірено                                               ЗАТВЕРДЖУЮ

На засіданні МО                            «------»---------------2017 н.р.             «------»---------------2017 н.р.     Учителів іноземної мови               Заступник директора з НВР            Директор школи

---   серпня 2017 н.р.                                        / І.І.Гайдук                                   / О.Б.Носач

Керівник МО                                                                

                                / Т.М   Хімич                                                                                                                                         

 

 

 

ПЛАН

 роботи методичного об’єднання

учителів іноземної мови ЗОШ №34

на 2017-2018н.р.

 

 

 

 

 

 

 

I засідання(вересень-жовтень).

Тематика засідання

Хто відповідає

1.

Про виконання плану роботи методич­ного об'єднання вчителів іноземної мо­ви в 2016/17 н. р.

                            Хімич Т.М.

 

2.

Вивчення рекомендацій МОН Украї­ни щодо викладання іноземних мов у 2017/2018 н.р.

    Хімич Т.М.

 

3.

Аналіз навчальних програм.  Розгляд, аналіз календарного плану­вання навчального матеріалу 1—11 класів, програми для індивідуального навчан­ня, календарного планування навчаль­ного матеріалу для індивідуального на­вчання згідно з навчальними програми на 2017/18н. р. учителями.

         Гайдук І.І.

        Хімич Т.М.

4.

 Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів та методичні рекомендації до оновлених програм початкової школи .

Разумна С.В.

5.

Обговорення і затвердження плану ро­боти на 2017/18н. р. Розподіл обов'язків між членами методичного об'єднання.

                         Хімич Т.М.

 

6.

Компетентнісний потенціал галузі «Іноземні мови»

Атрощенко Н.В.

 

7.

Предметний аспект змісту навчальних програм з іноземної мови  для 9 класу.

Лінгвістична компетенція на кінець 9-го

класу.

Петренко Н.Д.

8.

Затвердження матеріалів для  проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад  в 8-11 класах.

Прокопенко О.В.

 

9.

Aтестацiя вчителiв.

Зіменок М.В.-I категорія

Гайдук І.І.

 

 

II засідання(листопад).

Тематика засідання

Хто відповідає

1.

Інтегровані змістові лінії та орієнтовні способи їх реалізації у контексті програми з іноземної мови.

Прокопенко О.В

2.

Ведення шкільної документації.

Методичні рекомендації

щодо заповнення  Класного журналу для загальноосвітніх навчальних закладів.

 

Гайдук І.І.

 

3.

Планування проведення методичного тижня.

 

Вчителі кафедри

4.

Підготовка до педради Практична підготовка учнів до життя в інформаційному просторі”.

Вчителі кафедри

5.

Організація участі у всеукраїнських конкурсах  з англійськоїмови«Гринвіч»,

«Олімпус», «Пазл».

Разумна С.В.

6.

Організація взаємного відвідування уроків.  

Гайдук І.І.

Хімич Т.М.

7.

Практичне заняття-тренінг для вчителів.

Прокопенко О.В

 

 

 III засідання(січень-лютий).

Тематика засідання

Хто відповідає

1.

Розгляд, аналіз календарного плану­вання навчального матеріалу 1—11 класів, програми для індивідуального навчан­ня

на 2-й семестр.

Внутрішкільний контроль:

Розвиток мовленнєвих компетентностей учнів середньої школи через реалізацію інтегрованих змістових ліній у контексті програми з іноземної мови.

 

  Гайдук І.І.

 

2.

Про підсумки проведения ІI туру Всеукраїнських учнівських олімпіад з іноземних мов. Результати моніторингу навчальних досягнень, семестрових контрольних робіт.

Вчителі кафедри

Хімич Т.М.

3.

Огляд методичної літератури

Газета English

Англійська мова і л-ра

British Press

 

Прокопенко О.В.

 

4.

Атестаційний портрет вчителя .

Зіменок М.В

5.

Практичне заняття-тренінг для вчителів.

Хімич Т.М.

6.

Підготовка до педради  Використання проектних технологій у НВП: методика, пошуки, результати.

Вчителі кафедри

 

 

 

 

  IVзасідання(березень).

Тематика засідання

Хто відповідає

1.

Про порядок закінчення 2017/2018 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів  9-х класів. Вивчення, повторення та обговорення нормативних документів.

Гайдук І.І.

Хімич Т.М.

2.

Про виконання рекомендацій внутрішньошкільного контролю.

  Гайдук І.І.

 

3.

Методичне забезпечення проведення державної підсумкової атестації .

Хімич Т.М.

4.

Методика використання  методичних комплексів.З досвіду роботи за комплексами New destinations.

Методичний апарат підручника Карпюк для  9 класу.

Вчителі кафедри

 

5.

Про підготовку наробок вчителів методичного об’єднання з досвіду роботи до Банку педагогічних ідей “Перлини професійної майстерності”.

Вчителі кафедри

 

6.

Проведення олімпіади в 7-х класах.

Хімич Т.М.

Прокопенко О.В.

 

7.

Обговорення та затвердження матеріалів до        державної підсумкової атестації.

 

Вчителі кафедри

 

8.

Підготовка до педради  Співпраця вчителя та учня на уроці як умова самореалізації субєктів освітнього процесу.

Вчителі кафедри

 

 

 

 

 

V засідання( травень).

Тематика засідання

Хто відповідає

1.

Підсумки науково-методичної роботи вчителів кафедри у 2017/18 навчальному році. Шляхи подолання недоліків.

  Гайдук І.І.

Хімич Т.М.

2.

Аналіз роботи МО над проблемними питаннями школи. Планування роботи на
новий навчальний рік.

Аналіз стану виконання навчальних програм з англійської мови у 1-11 класах. Стан ведення шкільної документації.

Гайдук І.І.

Хімич Т.М.

3.

Обмін думками та пропозиціями щодо складання плану роботи кафедри та
планування методичної роботи МО на наступний навчальний рік.

Гайдук І.І.

Хімич Т.М.

4.

Звіт про роботу факультативів та Євро клубу.

 

Разумна С.В.

Прокопенко О.В.

 

 

5.

Самоосвіта вчителів МО.

Вчителі кафедри

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бойко Надія Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 липня 2018
Переглядів
911
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку