Закріплення звукового значення літери пп. аналітико- синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами

Про матеріал
Мета: закріплювати вміння читати склади, слова, речення з буквою Пп, виконувати звуковий та звуко-буквений аналіз слів; розвивати творчу уяву, образне мислення; виховувати любов до прекрасного.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Закріплення звукового значення літери пп. аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Мета: закріплювати вміння читати склади, слова, речення з буквою Пп, виконувати звуковий та звуко-буквений аналіз слів; розвивати творчу уяву, образне мислення; виховувати любов до прекрасного.

Номер слайду 2

Мотивація навчальної діяльностіГра «Подумай» На дошці — малюнки: груша, помідор, слива, абрикос, вишня, яблуко.— Що зайве? Чому?— Назвіть перший звук у слові помідор.— У назвах яких овочів зустрічається цей звук?— Отже, з яким звуком ви ознайомитеся на уроці? 

Номер слайду 3

Повідомлення теми і завдань уроку— Сьогодні ви ознайомитесь з новим звуком [п], дізнаєтесь, якою буквою він позначається на письмі, навчитеся читати слова з нею, вивчите скоромовку.   МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКАРобота над чистомовкою Пу-пу-пу, пу-пу-пу! Йду на ринок по крупу. Па-па-па, па-па-па! Дуже добра ця крупа! Пи-пи-пи,пи-пи-пи! Зварю кашу із крупи! Пу-пу-пу, пу-пу-пу! Миші з'їли всю крупу! 

Номер слайду 4

Робота за «Букварем» 1. Розглядування малюнків. Складання звуко-складових моделей слів пилка, липа, сапа, визначення позиції нового звука2. Викладення звукової моделі слова пава3. Робота зі складовою таблицею— Назвіть звуки, що позначають букви у червоних кружечках.— Назвіть звуки, що позначають букви у синіх кружечках.— Прочитайте надруковані склади. Читання складів по горизонталі, по вертикалі з нарощуванням темпу.

Номер слайду 5

Продовження роботи за Букварем Розглядування малюнка— Кого ви бачите на малюнку?— Що роблять дівчатка?— Що робить хлопчик?— Коли такі дійства можуть відбуватися?

Номер слайду 6

Фізкультхвилинка. Руки вгору підіймаєм,А тоді їх опускаєм,А тоді скоріш, скоріш. Тупай, тупай веселіш.

Номер слайду 7

1. Читання слів, поданих у підручнику в аналітико-синтетичній формі (………)—  Що спільного в цих словах? (Склади пав і си). А що відмінне? Читання стовпчика слів «луною» за вчителем. 2. Бесіда за сюжетним малюнком—  Кого ви бачите на малюнку?—  Що роблять діти? 

Номер слайду 8

Гра « Хто в будиночку живе?» - Дайте в цьому будиночку оселі тваринам, у назвах яких є два склади – на першому та другому поверсі, а три склади - на третьому поверсі, чотири – на четвертому. (Черепаха, пінгвін, павук, півень, мавпа, папуга, поросята).

Номер слайду 9

Гра «День - ніч» (резерв)- Коли я скажу слово «ніч», ви заплющите очі (у цей час вчитель складає слово з літер розрізної азбуки). По команді «день» - розплющуйте очі й читаєте слово. По команді «ніч» можна змінювати чи ховати лише одну літеру. Діти прочитують слово й визначають зміни. Пара – мара – мама - мапа – мавпа. Співак – співав – поспів – спів – спав.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Гра «Посади дерево» - Хто пригадає найбільше слів, що закінчуються та починаються на – па (хто правильно називає слово, той прикріплює листочок до макету дерева).- Чому потрібно берегти дерева? Па - -па пава лапа пальто мавпа Панас липа Павло лупа. Гра «Найкращий фотограф» Закрийте підручник і пригадайте слова в яких є звук П. (Панас, поспіли, Павлик, Полінка, повна, висипав, половину). Чому деякі слова написані з великої букви?

Номер слайду 13

Читання та вивчення скоромовки

Номер слайду 14

ПІДСУМОК УРОКУ— Сьогодні ви багато працювали. Дякую вам за гарну роботу! А тепер утворіть коло і візьміться за ручки. Відчуваєте тепло долоньок одне одного? Посміхніться одне одному і всі разом скажіть: «Дякуємо за співпрацю»

Номер слайду 15

pptx
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
1958
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку