Мета: закріплювати вміння читати склади, слова, речення з буквою Пп, виконувати звуковий та
звуко-буквений аналіз слів; розвивати творчу уяву, образне мислення; виховувати любов до
прекрасного.
Закріплення звукового значення літери пп. аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Мета: закріплювати вміння читати склади, слова, речення з буквою Пп, виконувати звуковий та звуко-буквений аналіз слів; розвивати творчу уяву, образне мислення; виховувати любов до прекрасного.
Номер слайду 2
Мотивація навчальної діяльностіГра «Подумай» На дошці — малюнки: груша, помідор, слива, абрикос, вишня, яблуко.— Що зайве? Чому?— Назвіть перший звук у слові помідор.— У назвах яких овочів зустрічається цей звук?— Отже, з яким звуком ви ознайомитеся на уроці?
Номер слайду 3
Повідомлення теми і завдань уроку— Сьогодні ви ознайомитесь з новим звуком [п], дізнаєтесь, якою буквою він позначається на письмі, навчитеся читати слова з нею, вивчите скоромовку. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКАРобота над чистомовкою Пу-пу-пу, пу-пу-пу! Йду на ринок по крупу. Па-па-па, па-па-па! Дуже добра ця крупа! Пи-пи-пи,пи-пи-пи! Зварю кашу із крупи! Пу-пу-пу, пу-пу-пу! Миші з'їли всю крупу!
Номер слайду 4
Робота за «Букварем» 1. Розглядування малюнків. Складання звуко-складових моделей слів пилка, липа, сапа, визначення позиції нового звука2. Викладення звукової моделі слова пава3. Робота зі складовою таблицею— Назвіть звуки, що позначають букви у червоних кружечках.— Назвіть звуки, що позначають букви у синіх кружечках.— Прочитайте надруковані склади. Читання складів по горизонталі, по вертикалі з нарощуванням темпу.
Номер слайду 5
Продовження роботи за Букварем Розглядування малюнка— Кого ви бачите на малюнку?— Що роблять дівчатка?— Що робить хлопчик?— Коли такі дійства можуть відбуватися?
Номер слайду 6
Фізкультхвилинка. Руки вгору підіймаєм,А тоді їх опускаєм,А тоді скоріш, скоріш. Тупай, тупай веселіш.
Номер слайду 7
1. Читання слів, поданих у підручнику в аналітико-синтетичній формі (………)— Що спільного в цих словах? (Склади пав і си). А що відмінне? Читання стовпчика слів «луною» за вчителем. 2. Бесіда за сюжетним малюнком— Кого ви бачите на малюнку?— Що роблять діти?
Номер слайду 8
Гра « Хто в будиночку живе?» - Дайте в цьому будиночку оселі тваринам, у назвах яких є два склади – на першому та другому поверсі, а три склади - на третьому поверсі, чотири – на четвертому. (Черепаха, пінгвін, павук, півень, мавпа, папуга, поросята).
Номер слайду 9
Гра «День - ніч» (резерв)- Коли я скажу слово «ніч», ви заплющите очі (у цей час вчитель складає слово з літер розрізної азбуки). По команді «день» - розплющуйте очі й читаєте слово. По команді «ніч» можна змінювати чи ховати лише одну літеру. Діти прочитують слово й визначають зміни. Пара – мара – мама - мапа – мавпа. Співак – співав – поспів – спів – спав.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Гра «Посади дерево» - Хто пригадає найбільше слів, що закінчуються та починаються на – па (хто правильно називає слово, той прикріплює листочок до макету дерева).- Чому потрібно берегти дерева? Па - -па пава лапа пальто мавпа Панас липа Павло лупа. Гра «Найкращий фотограф» Закрийте підручник і пригадайте слова в яких є звук П. (Панас, поспіли, Павлик, Полінка, повна, висипав, половину). Чому деякі слова написані з великої букви?
Номер слайду 13
Читання та вивчення скоромовки
Номер слайду 14
ПІДСУМОК УРОКУ— Сьогодні ви багато працювали. Дякую вам за гарну роботу! А тепер утворіть коло і візьміться за ручки. Відчуваєте тепло долоньок одне одного? Посміхніться одне одному і всі разом скажіть: «Дякуємо за співпрацю»