Закріплення звукового значення літери пп. аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Мета: закріплювати вміння читати склади, слова, речення з буквою Пп, виконувати звуковий та звуко-буквений аналіз слів; розвивати творчу уяву, образне мислення; виховувати любов до прекрасного.
Повідомлення теми і завдань уроку— Сьогодні ви ознайомитесь з новим звуком [п], дізнаєтесь, якою буквою він позначається на письмі, навчитеся читати слова з нею, вивчите скоромовку. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКАРобота над чистомовкою Пу-пу-пу, пу-пу-пу! Йду на ринок по крупу. Па-па-па, па-па-па! Дуже добра ця крупа! Пи-пи-пи,пи-пи-пи! Зварю кашу із крупи! Пу-пу-пу, пу-пу-пу! Миші з'їли всю крупу!
Робота за «Букварем» 1. Розглядування малюнків. Складання звуко-складових моделей слів пилка, липа, сапа, визначення позиції нового звука2. Викладення звукової моделі слова пава3. Робота зі складовою таблицею— Назвіть звуки, що позначають букви у червоних кружечках.— Назвіть звуки, що позначають букви у синіх кружечках.— Прочитайте надруковані склади. Читання складів по горизонталі, по вертикалі з нарощуванням темпу.
Гра «День - ніч» (резерв)- Коли я скажу слово «ніч», ви заплющите очі (у цей час вчитель складає слово з літер розрізної азбуки). По команді «день» - розплющуйте очі й читаєте слово. По команді «ніч» можна змінювати чи ховати лише одну літеру. Діти прочитують слово й визначають зміни. Пара – мара – мама - мапа – мавпа. Співак – співав – поспів – спів – спав.
Гра «Посади дерево» - Хто пригадає найбільше слів, що закінчуються та починаються на – па (хто правильно називає слово, той прикріплює листочок до макету дерева).- Чому потрібно берегти дерева? Па - -па пава лапа пальто мавпа Панас липа Павло лупа. Гра «Найкращий фотограф» Закрийте підручник і пригадайте слова в яких є звук П. (Панас, поспіли, Павлик, Полінка, повна, висипав, половину). Чому деякі слова написані з великої букви?