Планування "Українська мова 6 клас"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 6 класу ІІ семестр (122 год, 3,5 год на тиждень) Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, розроблена на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 зі змінами). Розвиток мовлення – 23 години.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з української мови

для 6 класу

(122 год, 3,5 год на тиждень)

Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, розроблена на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 зі змінами).

Розвиток мовлення – 23 години

ІІ семестр

№ з/п

Тема  уроку

Дата

 

 

Морфологія. Орфографія

Прикметник

68

Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

 

 

69

Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні.

 

 

70

Перехід прикметників з однієї групи в іншу.

 

 

71

РМ № 13. Особливості будови опису природи. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення (розповіді й опису)

 

 

72

Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення.

 

 

73

Повні й короткі форми прикметників. Відмінювання прикметників.

 

 

74

Прикметники твердої і м’якої груп, їх відмінювання.

 

 

75

РМ № 14. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи.

 

 

76

РМ № 15. Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи.

 

 

77

РМ  № 16. Складання й розігрування діалогів на тему шкільного життя з використанням прикметників, що перейшли в іменники.

 

 

78

Узагальнення й систематизація вивченого за темою.

 

 

79

КР № 5. Прикметник. Тест.

 

 

80

Творення прикметників. Перехід прикметників у іменники.

 

 

81

Написання прикметників із суфіксами –еньк-, -есеньк-,         -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-

 

 

82

Букви е, о, и у прикметникових суфіксах –ев- (-єв-), -ов-      (-йов-, -ьов-), -ин-, -ін-, -ичн-. Зміни приголосних при творенні відносних прикметників за допомогою суфіксів -ськ-, -зьк-, -цьк-.

 

 

83

Написання не з прикметниками.

 

 

84

Написання складних прикметників разом і через дефіс.

 

 

85

Написання -н- і -нн- у прикметниках.

 

 

86

Написання прізвищ прикметникової форми. Розбір прикметника як частини мови.

 

 

87

РМ № 17. Складання характеристики знайомої або відомої людини з використанням прикметників у різних відмінкових формах

 

 

88

Узагальнення й систематизація вивченого за темою.

 

 

89

КР № 6. Прикметник. Тест.

 

 

Морфологія. Орфографія

Числівник

90

Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Числівники кількісні і порядкові.

 

 

91

Творення числівників. Числівники прості, складні і складені..

 

 

92

Роздільне написання складених числівників

 

 

93

Відмінювання кількісних числівників. Букв ь в кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.

 

 

94

Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників.

 

 

95

Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з –тисячний.

 

 

96

Узгодження числівників з іменниками

 

 

97

Відмінювання порядкових числівників (система вправ)

 

 

98

Правильне вживання числівників на позначення дат і часу

 

 

99

Творення  числівників. Морфологічний розбір числівника як частини мови.

 

 

100

Узагальнення і систематизація вивченого за темою.

 

 

101

КР № 7.  Числівник. Тест.

 

 

Морфологія. Орфографія

Займенник

102

РМ  № 18. Створення інформаційного допису типу оголошення про певну подію з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі.

 

 

103

РМ № 19. Письмовий твір-роздум про доцільне використання вільного часу з використанням числівників (орієнтовні теми: «Вільний час — можливість для розвитку здібностей», «Гайнування часу — найбільше марнотратство»).

 

 

104

Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням

 

 

105

Розряди займенників за значенням

 

 

106

Особові займенники. Зворотній займенник себе.

 

 

107

РМ № 20. Підготовка до написання  контрольного твору розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на тему: «У чому полягає гідність людини»

 

 

108

РМ № 21.  Контрольний твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на тему: «У чому полягає гідність людини»

 

 

109

Питальні та відносні займенники, їх відмінювання.

 

 

110

Присвійні, вказівні й означальні займенники. Приставний н у формах особових і вказівних займенників.

 

 

111

Перехід з однієї частини мови в іншу (займенника в іменник і частку, числівника й прикметника в займенник).

 

 

112

Уживання займенників для зв’язку речень у тексті.

 

 

113

РМ № 22. Складання листівки на паперових або електронних носіях із запрошенням на урочисту подію (день відкриття школи, ювілей першої вчительки) з використанням займенників, що належать до різних розрядів

 

 

114

Контрольний диктант № 2.   

 

 

115

Неозначені займенники, їх відмінювання. Написання разом і через дефіс неозначених займенників.

 

 

116

Заперечні займенники. Правопис заперечних займенників. Написання займенників із прийменниками окремо.

 

 

117

РМ № 23. Есе «У чому полягає життєвий успіх»

 

 

118

Вказівні та означальні займенники. Розбір займенника як частини мови.

 

 

119

Узагальнення й систематизація вивченого за темою.

 

 

120

КР № 8. Займенник. Тест.  

 

 

Повторення в кінці року

121

Повторення і узагальнення вивченого за рік з лексикології та фразеології, словотвору й орфографії.

 

 

122

Повторення і узагальнення вивченого за рік з морфології.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рудик Каріна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
16 червня 2022
Переглядів
606
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку