За підручником В. Наумчука, М. Наумчик, Н. Коник «Українська мова та читання» 2 клас (Частина 1)
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Сторінки підручника |
Примітки |
|
Повторення вивченого у 1 класі. Люби Україну, люби рідну мову всім серцем своїм |
|||
|
|
Батьківщина у кожного одна. В. Новомирова «Батьківщина» |
с. 14 |
|
|
|
Ми – українці. А. М’ястківський «Наш рід». Читання в особах |
с. 14–15 |
|
|
|
Для чого людина живе на світі. В. Сухомлинський «Чорнобривці» |
с. 16–17 |
|
|
|
Україна – рідний край. М. Петрів «Рідний край» (напам'ять). М. Савка «Україна». Порівняння віршів |
с. 17–18 |
|
|
|
Мова – безцінний скарб народу. С. Цушко «Наша мова» |
с. 19 |
|
|
|
Позакласне читання. Моя Батьківщина |
с. 19 |
|
|
|
Перевір себе |
с. 19 |
|
|
|
Виникнення і розвиток письма. М. Сергієнко «Як виникла писемність». Переказування тексту |
с. 33–35 |
|
|
|
Як придумали літери? Легенда про виникнення писемності (з інтернет-ресурсу) |
с. 35–36 |
|
|
|
Як придумали літери? Легенда про виникнення писемності (з інтернет-ресурсу) |
с. 35–36 |
|
|
|
Як за допомогою предметів передати інформацію? Предметне письмо (з інтернет-ресурсу) |
с. 37–38 |
|
|
|
Як передавали інформацію у давнину. «Послання від скіфів» (легенда, яку розповів Геродот) |
с. 38–39 |
|
|
|
Як за допомогою малюнків передати інформацію? «Малюнкове письмо» (з інтернет-ресурсу) |
с. 39 |
|
|
|
Позакласне читання. Усе про книжку |
с. 39 |
|
|
|
Перевір себе |
с. 39 |
|
|
|
Осінь-чарівниця вже прийшла до нас. Р. Завадович «Ішла собі осінь тиха». К. Перелісна «Золота осінь». Порівняння віршів |
с. 52–54 |
|
|
|
Кольори осені. М. Стратієнко «Осіння казочка». В. Сухомлинський «Чому опадає листя з дерев?». Читання в особах |
с. 54–56 |
|
|
|
Таємниці природи. А. Кислій «Про що розповів вітер» |
с. 56 |
|
|
|
Як тварини готуються до приходу осені. «Осінь на порозі» (за М. Сладковим) |
с. 56–58 |
|
|
|
Примхи осінньої погоди. «В осінній час сім погод у нас» (за І. Сенченком). Н. Малевич «Парасолька» |
с. 58–59 |
|
|
|
Позакласне читання. Осінніми стежками |
с. 59 |
|
|
|
Перевір себе |
с. 59 |
|
|
|
Добре роби — буде добре й тобі. М. Чумарна «Добра порада» |
с. 67–69 |
|
|
|
Добре роби — буде добре й тобі. М. Чумарна «Добра порада» |
с.67-69 |
|
|
|
Подарунок від бабусі. М. Богуславський «Ліки від простуди» |
с. 69–70 |
|
|
|
Корисні поради. П. Влодек «Як гукнеш, так і відгукнеться». О. Чертова «Дениско, котрий не любив чистити зуби» |
с. 71–72 |
|
|
|
Світ дитинства. М. Чумарна «Чого на світі не буває?». |
с. 72–73 |
|
|
|
Світ дитинства. Б. Вовк «Бережіть воду» |
с. 74 |
|
|
|
Найзаповітніша мрія. В. Кухалашвілі «Коли я був чарівником». С. Пантюк «Пан Перевертас» |
с. 75–76 |
|
|
|
Позакласне читання. У кожну пору року приваблива землі краса |
с. 76 |
|
|
|
Перевір себе |
с. 76 |
|
|
|
Лічилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок (за вибором напам’ять) |
с. 86–87 |
|
|
|
Прислів’я і приказки. Скоромовки. Грицько Бойко «Пилип і Прокіп», «В альтанці» (за вибором напам’ять) |
с. 88–89 |
|
|
|
Загадки. Читання і відгадування загадок (за вибором напам’ять). Складання загадки |
с. 90 |
|
|
|
Веселинки. І. Січовик «Страшний вовк», «Ласунець», «Наввипередки». Грицько Бойко «Знайду», «Пояснила» |
с. 91–92 |
|
|
|
Діагностична робота. Аудіювання |
|
|
|
|
Колискові пісні. Н. Кулик «Сонько-Дрімко». Н. Гуркіна «Колисанка уночі» |
с. 93 |
|
|
|
Позакласне читання. Народ скаже – як зав’яже |
с. 93 |
|
|
|
Перевір себе |
с. 93 |
|
|
|
Як розділити по правді? «Лисичка-суддя». Складання продовження казки |
с. 100–101 |
|
|
|
По роботі й нагорода. «Півник і двоє мишенят» |
c. 101 |
|
|
|
Кожному своє. «Чому гуси миються у воді, коти – на печі, а кури порпаються в поросі» |
с. 102–103 |
|
|
|
Вчи лінивого не молотом, а голодом. «Лінива дівчина» |
с. 104–106 |
|
|
|
Вчи лінивого не молотом, а голодом. «Лінива дівчина» |
с. 104–106 |
|
|
|
Що потрібно людині для щастя. «Три бажання» |
с. 106–108 |
|
|
|
Позакласне читання. Усміхнімося, звеселімося |
с. 108 |
|
|
|
Перевір себе |
с. 108 |
|
|
|
Жадібність і нечесність до добра не приведуть. «Верблюд-суддя» (болгарська казка) |
с. 116–117 |
|
|
|
Хочеш їсти калачі — не сиди на печі. «Курочка, мишка та півник» (угорська казка) |
с. 117 |
|
|
|
Чому виникла війна між тваринами. «Чому миші, коти й собаки між собою не мирять» (чеська казка) |
с. 118 |
|
|
|
Чому виникла війна між тваринами. «Чому миші, коти й собаки між собою не мирять» (чеська казка) |
с. 119–120 |
|
|
|
Різні птахи в’ють гнізда по-різному. «Сорочаче гніздо» (англійська казка) |
с. 120 |
|
|
|
Кожен народ має свої казки. «Пухкенький млинець» (німецька казка). |
с. 120–122 |
|
|
|
Кожен народ має свої казки. «Пухкенький млинець» (німецька казка). Інсценізація казки |
с.120-122 |
|
|
|
Позакласне читання. Чарівний світ казок |
с. 122 |
|
|
|
Перевір себе |
с. 122 |
|
|
|
Зимові дива. Н. Красоткіна «Сніжний привіт». В. Конопелець «Якого кольору сніг» |
с. 135–136 |
|
|
|
Білі шати зими. В. Паронова «Прихід зими» |
с. 137–138 |
|
|
|
Сестрички-сніжинки. «Мільйон мільйонів сестричок» (за З. Мензатюк) |
с. 138–140 |
|
|
|
Сестрички-сніжинки. «Мільйон мільйонів сестричок» (за З. Мензатюк) |
с. 138–140 |
|
|
|
Улюблене свято всіх дітей. Л. Пономар «19 грудня – День святого Миколая». О. Кротюк «Доброму Миколаю» |
с. 140–142 |
|
|
|
Діагностична робота. Читання вголос. |
|
|
|
|
Новий рік вже ступає на поріг. Н. Кирпа «Новий рік». |
с. 142 |
|
|
|
Новий рік вже ступає на поріг. М. Чопик «Посадім ялинку» |
с. 143 |
|
|
|
Позакласне читання. Знайомство з дитячими журналами.
|
с. 143 |
|
|
|
Перевір себе .Узагальнення та систематизація знань за 1 семестр |
|
|