Календарне планування складено відповідно до нових ПРОГРАМ МІНІСТЕРСТВА освіти і науки України, рекомендованих для дітей з особливими освітніми потребами ( ООП дітей) з українською мовою навчання.
Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її коригування з урахуванням специфіки конкретного класу.
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Спрямованість корекційно – розвивальної роботи |
1 / 2 |
Значення занять фізвправами для здоров’я. одяг і взуття для занять. Гігієнічні правила виконання фізвправ. Правила поведінки на уроках у спортивному залі, майданчику з метою запобігання травматизму. |
|
Розвиток позитивної мотивації та звички до занять фізичною культурою. |
|
|
|
|
3 / 4 |
Переодягання у спортивну форму, шикування парами. Організуючі вправи. Розмикання та змикання приставними кроками. КВРГ, спеціальні впр. Бігуна. Дихальні впр. Рухлива гра « Хто де живе?» |
|
Розвиток слухо – зоро – вібраційного сприймання. |
|
|
|
|
5 / 6 |
Гігієнічні основи загартовування. Різновиди ходьби, повільний біг до 2 хв. Спеціальні вправи бігуна. Біг з утриманням правильної постави. Дихальні впр. Рухливі ігри, естафети. |
|
Розвиток організаційного компоненту мислення ( усвідомлення завдання, організація виконання завдань). |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 / 8 |
Організуючі впр. Ходьба на носках: з високим підняттям стегна; напівприсівши; на внутрішніх і зовнішніх частинах ступні; з різним положенням рук. Комплекс імітаційних вправ. Рухливі ігри. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 / 10 |
Біологічна потреба організму в рухах. Ранкова гімнастика (зарядка) школяра. Різновиди ходьби. Рівномірний біг у повільному темпі. КВРГ. Рухливі ігри, естафети. |
|
Корекція психоемоційної напруги. |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 - 12 |
КВРГ. Ходьба і рівномірний біг у повільному темпі. Дихальні вправи. Вправи для розвитку сили рук. Рухлива гра « Потяг» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 - 14 |
КРВГ. Повільний біг парами. Естафети. |
|
|
|
|
|
|
15 - 16 |
КВРГ ( у колі ). Біг: з високим підніманням стегна; із закиданням гомілки; з виносом прямих ніг уперед. Рухливі ігри, забави. |
|
Закріплення навички правильного дихання. |
|
|
|
|
17 - 18 |
Загальні відомості про здоровий спосіб життя. КВРГ з предметами. Біг на швидкість до 20 м. Рухлива гра « Вовк у рові». |
|
|
|
|
|
|
19 - 20 |
КВРГ з предметами. Стрибки :на одній і на обох ногах на місці; з просуванням уперед; з поворотом. Рухлива гра « Бездомний заєць». |
|
Профілактика порушень та корекція функцій опорно – рухового апарату. |
|
|
|
|
21 - 22 |
КВРГ для формування правильної постави. Постава школяра. Правильна ходьба. Рухлива народна гра « Ріпка» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 - 24 |
КВРГ з предметами. Вправи з рівноваги ( на гімнастичній лаві): різні стійки з одночасними рухами руками; нахили тулуба; пересування на носках. Рухливі ігри. |
|
Розвиток гнучкості, координації рухів. |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 - 26 |
КВРГ з предметами. Метання: тримання малого м’яча, метання у вертикальну ціль з відстані 3 – 4 м. Рухлива гра. Естафета з м’ячами. |
|
|
|
|
|
|
27 - 28 |
КВРГ з предметами. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 4 – 5 м. Вправи з рівноваги: ходьба з високим підняттям колін; присід і напівприсід з різними положеннями рук. Ігри і забави за вибором учнів. |
|
Розвиток узгодженості, чіткості виконання рухових дій. |
|
|
|
|
29 - 30 |
КВРГ з предметами. Акробатика: групування; перекати у групуванні вбік (вліво – вправо). Вправи для розвитку сили рук. Рухлива гра « Колобок». |
|
|
|
|
|
|
31. |
Біологічна потреба руху. |
|
|
32 |
Твій руховий режим дня. КВРГ з предметами. Акробатика: групування, перекати у групуванні вперед – назад. Рухлива гра « Подоляночка». |
|
Розвиток зорового, кін естетичного та вібраційно – тактильного контролю виконання рухової дії. |
|
|
|
|
33 - 34 |
Організуючі впр. КВРГ. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямах. Кроки з підскоком. Рухлива гра. |
|
|
|
|
|
|
***** |
Одяг і взуття для занять на свіжому повітрі. Катання на санках. |
******* |
|
35 - 36 |
Загартовування людини. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямах. Приставні кроки з притупуванням. Рухливі справи. |
|
Розвиток діалогічного мовлення. |
|
|
|
|
**** |
Загартування людини. Катання на санках. |
******* |
|
37 - 38 |
Зимові види спорту. КВ ритмічної гімнастики. Кроки з підскоком. Рухливі ігри. |
|
|
|
|
|
|
**** |
Зимові види спорту. Катання на санках. |
******* |
|
39 - 40 |
КВ ритмічної гімнастики. Кроки галопу. Лазіння по горизонтальній лаві в упорі стоячи на колінах уперед і назад. Рухлива гра. |
|
Закріплення навички узгодження дихання з рухом. |
|
|
|
|
**** |
Бесіда : « Спорт взимку в Україні». Катання на санках. |
******* |
|
41 - 42 |
КВ ритмічної гімнастики. Поєднання танцювальних кроків. Дихальні вправи. Елементи українських народних танців. Рухлива гра. |
|
|
|
|
|
|
**** |
Катання на санках. Рухливі ігри. |
******* |
|
43 - 44 |
КВ ритмічної гімнастики. Перелітання через дві похилі гімнастичні лави, що стоять паралельно на відстані 30 см під кутом 20*. Рухливі ігри. |
|
Профілактика та корекція плоскостопості. |
|
|
|
|
**** |
Лижна підготовка. Лижний інвентар. Стояння на лижах з упором на палиці. Рухливі ігри. |
******* |
|
45 - 46 |
Уроки за вибором учнів. |
|
|
47 - 48 |
КВРГ. Вправи – комплекси:
|
|
Розвиток короткочасної та тривалої пам’яті, збільшення обсягу оперативної пам’яті. |
49 - 50 |
КВРГ з предметами. Ловіння і передача м’яча двома руками від грудей на місці, з кроком, зі зміною місць. Ведення м’яча. Естафети. |
|
|
|
|
|
|
51 - 52 |
Руховий режим дня і загальний вплив фізичних навантажень на організм. КВРГ зі скакалками. Рухливі ігри, естафети. |
|
|
|
|
|
|
53 - 54 |
КВРГ. Повільний біг у парах. Повороти переступанням у русі. Сприяти розвитку сили рук за допомогою ловіння, відбивання м’яча. Рухливі ігри з м’ячем. |
|
Виховання комунікаційних навичок, вміння співпрацювати в парі. |
|
|
|
|
55 - 56 |
Повільний біг у парі. КВРГ. Метання малого м’яча у стінку з відстані 3 – 4 м. Естафети з м’ячами. |
|
|
|
|
|
|
57 - 58 |
КВРГ з гімнастичними палицями. Сприяти розвитку гнучкості. Рівновага. Рухливі ігри, естафети. |
|
|
|
|
|
|
59 - 60 |
КВРГ зі скакалками. Акробатика: групування, перекати у різні сторони з різних положень. Рухливі ігри. |
|
Розвиток :
|
|
|
|
|
61 - 62 |
Ходьба широкими кроками, випадами, присівши з утриманням правильної постави. Бесіда: « Як стати сильним». Сприяти розвитку сили рук: підтягування у висі лежачи на низькій перекладині. Рухливі ігри. |
|
|
|
|
|
Виховання:
|
63 - 64 |
Продовження теми попередніх уроків ( уроки № 61 – 62) |
|
|
|
|
|
Формування м’язового корсету. |
65 - 66 |
Гігієнічні основи загартовування. Правила приймання водних процедур, повітряних і сонячних оздоровчих засобів. Рухливі ігри. |
|
|
|
|
|
|
67 - 68 |
Підсумкові і резервні уроки. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|