Планування з фізичної культури для дітей з особливими освітніми потребами

Про матеріал

Календарне планування складено відповідно до нових ПРОГРАМ МІНІСТЕРСТВА освіти і науки України, рекомендованих для дітей з особливими освітніми потребами ( ООП дітей) з українською мовою навчання.

Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її коригування з урахуванням специфіки конкретного класу.

Перегляд файлу

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

1 / 2

Значення занять фізвправами для здоров’я. одяг і взуття для занять. Гігієнічні правила виконання фізвправ. Правила поведінки на уроках у спортивному залі, майданчику з метою запобігання травматизму.

 

Розвиток позитивної мотивації та звички до занять фізичною культурою.

 

 

 

 

3 / 4

Переодягання у спортивну форму, шикування парами. Організуючі вправи. Розмикання та змикання приставними кроками. КВРГ, спеціальні впр. Бігуна. Дихальні впр. Рухлива гра « Хто де живе?»

 

Розвиток слухо – зоро – вібраційного сприймання.

 

 

 

 

5 / 6

Гігієнічні основи загартовування. Різновиди ходьби, повільний біг до 2 хв. Спеціальні  вправи бігуна. Біг з утриманням правильної постави. Дихальні впр. Рухливі ігри, естафети.

 

Розвиток організаційного компоненту мислення ( усвідомлення завдання, організація виконання завдань).

 

 

 

 

 

 

 

 

7 / 8

Організуючі впр. Ходьба на носках:   з високим підняттям стегна;  напівприсівши;

на внутрішніх і зовнішніх частинах ступні; з різним положенням рук. Комплекс імітаційних вправ. Рухливі ігри.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 / 10

Біологічна потреба організму в рухах. Ранкова гімнастика (зарядка) школяра. Різновиди ходьби. Рівномірний біг у повільному темпі. КВРГ. Рухливі ігри, естафети.

 

Корекція психоемоційної напруги.

 

 

 

 

 

 

 

 

11 - 12

КВРГ. Ходьба і рівномірний біг у повільному темпі. Дихальні вправи. Вправи для розвитку сили рук. Рухлива гра « Потяг»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13 - 14

КРВГ. Повільний біг парами. Естафети.

 

 

 

 

 

 

15 - 16

КВРГ ( у колі ). Біг: з високим підніманням стегна; із закиданням гомілки; з виносом прямих ніг уперед. Рухливі ігри, забави.

 

Закріплення навички правильного дихання.

 

 

 

 

17 - 18

Загальні відомості про здоровий спосіб життя. КВРГ з предметами. Біг на швидкість до 20 м.  Рухлива гра  « Вовк у рові».

 

 

 

 

 

 

19 - 20

КВРГ з предметами. Стрибки :на одній і на обох ногах на місці; з просуванням уперед; з поворотом. Рухлива гра « Бездомний заєць».

 

Профілактика порушень та корекція функцій опорно – рухового апарату.

 

 

 

 

21 - 22

КВРГ для формування правильної постави. Постава школяра. Правильна ходьба. Рухлива народна гра « Ріпка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23 - 24

КВРГ з предметами. Вправи з рівноваги ( на гімнастичній лаві): різні стійки з одночасними рухами руками; нахили тулуба; пересування на носках. Рухливі ігри.

 

Розвиток гнучкості, координації рухів.

 

 

 

 

 

 

 

 

25 - 26

КВРГ з предметами. Метання: тримання малого м’яча, метання у вертикальну ціль з відстані 3 – 4 м. Рухлива гра. Естафета з м’ячами.

 

 

 

 

 

 

27 - 28

КВРГ з предметами. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 4 – 5 м. Вправи з рівноваги: ходьба з високим підняттям колін; присід і напівприсід з різними положеннями рук. Ігри і забави за вибором учнів.

 

Розвиток узгодженості, чіткості виконання рухових дій.

 

 

 

 

29 - 30

КВРГ з предметами. Акробатика: групування; перекати у групуванні вбік (вліво – вправо). Вправи для розвитку сили рук. Рухлива гра « Колобок».

 

 

 

 

 

 

31.

Біологічна потреба руху.

 

 

32

Твій руховий режим дня. КВРГ з предметами. Акробатика: групування, перекати у групуванні вперед – назад. Рухлива гра « Подоляночка».

 

Розвиток зорового, кін естетичного та вібраційно – тактильного контролю виконання рухової дії.

 

 

 

 

33 - 34

Організуючі впр. КВРГ. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямах. Кроки з підскоком. Рухлива гра.

 

 

 

 

 

 

*****

Одяг  і взуття для занять на свіжому повітрі. Катання на санках.

*******

 

35 - 36

Загартовування людини. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямах. Приставні кроки з притупуванням. Рухливі справи.

 

Розвиток діалогічного мовлення.

 

 

 

 

****

Загартування людини. Катання на санках.

*******

 

37 - 38

Зимові види спорту. КВ ритмічної гімнастики. Кроки з підскоком. Рухливі ігри.

 

 

 

 

 

 

****

Зимові види спорту. Катання на санках.

*******

 

39 - 40

КВ ритмічної гімнастики. Кроки галопу. Лазіння по горизонтальній лаві в упорі стоячи на колінах уперед і назад. Рухлива гра.

 

Закріплення навички узгодження дихання з рухом.

 

 

 

 

****

Бесіда : « Спорт взимку в Україні». Катання на санках.

*******

 

41 - 42

КВ ритмічної гімнастики. Поєднання танцювальних кроків. Дихальні вправи. Елементи українських народних танців. Рухлива гра.

 

 

 

 

 

 

****

Катання на санках. Рухливі ігри.

*******

 

43 - 44

КВ  ритмічної  гімнастики. Перелітання  через дві похилі гімнастичні лави, що стоять паралельно на відстані 30 см під кутом  20*. Рухливі ігри.

 

Профілактика та корекція плоскостопості.

 

 

 

 

****

Лижна підготовка.  Лижний інвентар. Стояння на лижах з упором на палиці. Рухливі ігри.

*******

 

45 - 46

Уроки за вибором учнів.

 

 

47 - 48

КВРГ. Вправи – комплекси:

  • нахили тулуба вперед з положення сидячи;
  • стрибок  у довжину з місця. Рухлива гра на увагу.

 

Розвиток короткочасної та тривалої пам’яті, збільшення обсягу оперативної пам’яті.

49 - 50

КВРГ з предметами. Ловіння і передача м’яча двома руками від грудей на місці, з кроком, зі зміною місць. Ведення м’яча. Естафети.

 

 

 

 

 

 

51 - 52

Руховий режим дня і загальний вплив фізичних навантажень на організм. КВРГ зі скакалками. Рухливі ігри, естафети.

 

 

 

 

 

 

53 - 54

КВРГ. Повільний біг у парах. Повороти  переступанням у русі. Сприяти розвитку сили рук за допомогою ловіння, відбивання м’яча. Рухливі ігри з м’ячем.

 

Виховання комунікаційних навичок, вміння співпрацювати в парі.

 

 

 

 

55 - 56

Повільний біг у парі. КВРГ. Метання малого м’яча у стінку з відстані 3 – 4 м. Естафети з м’ячами.

 

 

 

 

 

 

57 - 58

КВРГ з гімнастичними палицями. Сприяти розвитку гнучкості. Рівновага. Рухливі ігри, естафети.

 

 

 

 

 

 

59 - 60

КВРГ зі скакалками. Акробатика: групування, перекати у різні сторони з різних положень. Рухливі ігри.

 

Розвиток :

  • спритності;
  • дрібної моторики ніг;
  • усвідомленого розуміння зверненого мовлення;
  • довільного сприймання;
  • узгодженості та чіткості рухових дій;
  • витривалості.

 

 

 

 

61 - 62

Ходьба широкими кроками, випадами, присівши з утриманням правильної постави. Бесіда: « Як стати сильним». Сприяти розвитку сили рук: підтягування у висі лежачи на низькій перекладині. Рухливі ігри.

 

 

 

 

 

Виховання:

  • дисциплінованості;
  • гуманності;
  • доброзичливості.

63 - 64

Продовження теми попередніх уроків ( уроки № 61 – 62)

 

 

 

 

 

Формування м’язового корсету.

65 - 66

Гігієнічні основи загартовування. Правила приймання водних процедур, повітряних і сонячних оздоровчих засобів. Рухливі ігри.

 

 

 

 

 

 

67 - 68

Підсумкові і резервні уроки. Рухливі ігри за вибором дітей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Богоренко Наталія
    Доброго вечора! Чи є у Вас розробки цих уроків? готова придбати!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Планування
Інкл
Додано
2 липня 2018
Переглядів
1422
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку