Календарне планування з історії всесвітньої.
9 клас (1,5 година на тиждень, 35 – на рік)
Всесвітня історія: підручник для 9 класу загальноосвітніх
навчальних закладів . Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 20.03.2017р. №417)/ І.Я. Щупак– Київ : Оріон, 2017. – 208 с.
Урок |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
1.
|
ВСТУП. Історія Нового часу. Утвердження індустріального суспільства. |
|
|
ТЕМА 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн |
|||
2.
|
Причини і початок революції у Франції. Повалення монархії та встановлення республіки у Франції. |
|
|
3. |
Якобінська диктатура та її падіння. Термідоріанський режим. |
|
|
4. |
Консульство та імперія у Франції. Наполеон І. |
|
|
5. |
“Сто днів” Наполеона. Віденський конгрес. Утворення священного союзу |
|
|
6. |
Практична заняття. Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона. |
|
|
7. |
Урок контролю та корекції знань з розділу «Європа в час Французької революції та наполеонівських війн» |
|
|
ТЕМА 2. Європа й Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815-1870рр) |
|||
8. |
Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Практичне заняття. Суспільні наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення. |
|
|
9. |
Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії. |
|
|
10. |
Франція в період реставрації. Революція 1830р. Липнева монархія. Австрійська імперія доби Маттерніха. |
|
|
11. |
«Весна народів». Революції 1848-1849рр. у країнах Західної й Центральної Європи. |
|
|
12. |
Об’єднання Німеччини |
|
|
13. |
Об’єднання Італії. |
|
|
14. |
Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст. |
|
|
15. |
Громадянська війна в США і Реконструкція Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській Америці. |
|
|
16. |
Урок контролю та корекції знань з розділу «Європа й Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815-1870рр)» |
|
|
ТЕМА 3. Модернізації країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.. Пробудження Азії. |
|||
17. |
Монополізація економіки. Завершення формування індустріального суспільства у розвинених країнах світу. Практичне заняття. «Еволюція європейського соціалістичного руху від радикального до поміркованих форм і легальної парламентської діяльності» |
|
|
18. |
Франко-прусська війна та її наслідки. Третя республіка у Франції. |
|
|
19. |
Німецька імперія. Канцлерство О. фон Бісмарка. Перехід Німеччини до «світової політики» |
|
|
20. |
Втрата Великою Британією промислової першості. Ліберальні реформи Д. Ллойд Джорджа. |
|
|
21. |
Економічне піднесення США. «Чесний курс» Т.Рузвельта. «Нова демократія» В.Вільсона. |
|
|
22. |
«Великі реформи» в Росії. Революція 1905-1907рр. Столипінська реформа. |
|
|
23. |
Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утвердження нових незалежних держав на Балканах |
|
|
24. |
Формування індустріального суспільства у провідних державах Європи і в США |
|
|
25. |
«Доба Мейдзі» в Японії. Початок японської територіальної експансії |
|
|
26. |
Сунь Ятсен. Сіньхайська революція |
|
|
27. |
Спроби модернізації Османської імперії. Практичне заняття. «Суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки» |
|
|
28. |
Урок контролю та корекції знань з розділу «Модернізації країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.. Пробудження Азії» |
|
|
ТЕМА 4. Міжнародні відносини в другій половині ХІХ – початку ХХ ст. |
|||
29. |
Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст.. Утворення військово-політичних блоків. Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХХ ст.. |
|
|
ТЕМА 5. Розвиток культури та повсякденне життя (кінець ХVІІІ – поч. ХХ ст.) |
|||
30. |
Наукові й технічні досягнення. Література та мистецтво. Архітектура. Музика. |
|
|
31. |
Практичне заняття. «Масове виробництво. Зародження масової культури» |
|
|
32. |
Науково-технічна революція зламу ХІХ - ХХ ст.. та її вплив на людину й суспільство |
|
|
33. |
Основні ідеї, здобутки та виклики «довгого» ХІХ століття |
|
|
34. |
Урок контролю та корекції знань з розділу «Міжнародні відносини в другій половині ХІХ – початку ХХ ст.», «Розвиток культури та повсякденне життя (кінець ХVІІІ – поч. ХХ ст.)» |
|
|
35. |
Підсумкове узагальнення |
|
.