Планування з української мови для 1 класу ІІ семестр за підручником Н.М.Кравцової,О.Д.Придаток

Про матеріал
Планування з української мови для 1 класу на ІІ семестр розроблено з очікуваними результатами навчальних досягнень учнів з предмету. Можна користуватися,хто працює за підручником Н.М.Кравцова та О.Д.Прилаток
Перегляд файлу

                                                                календарне планування з української мови

                                                 1 клас

на ІІ семестр 2022/2023 року

 

18 тижнів х 5 годин = 90 годин

 

БУКВЕНИЙ ПЕРІОД

 

уроку

Зміст уроку

Дата

Очікувані результати

ком

1.

Повторення вивченого в І семестрі. Звук [ш], позначення його буквою «ша». Мовно-логічні ігри. (С. 3-4) Написання рядкової букви ш, великої букви Ш. (С. 3

 

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

2.

Закріплення знань про звукове значення букви «ша». Опрацювання тексту «Школа». Інтонування речень, різних за метою висловлювання. (С. 5) Написання  великої букви Ш. (С. 3)

 

розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

-пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

 

3.

Вправи на вимову слів зі звуком [ш]. Опрацювання тексту

«Друзі пізнаються в біді». (С. 6-7) Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування слів,

речень, поданих рукописним шрифтом. (С. 5)

 

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

-пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

4.

Звук [ж], позначення його буквою «же». Читання складів, слів з

вивченими буквами) Написання рядкової букви ж, складів, слів з нею. (С. 6) Розви- ток зв’язного мовлення.

 

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

-пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

 

 

 

5

. Опрацювання тексту «Журавель і Жоржина». (С.9) Списування друкованих речень. (С. 9)

 

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо,розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

-пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

6.

Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Опрацювання тексту «Книжка — джерело знань». (С. 10) Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів з вивченими

буквами. (С. 7)

 

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки,скоромовки, забавлянки тощо-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

7.

Закріплення вмінь читати тексти з вивченими буквами. Українська народна казка «Казка про жолудь». (С. 11) Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з

ними.

 

-- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

-пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

8.

Звук [г], позначення його буквою «ге». Читання слів, речень.

. Написання рядкової букви г, складів, слів з вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. (С. 9)

 

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

-пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

 

9.

Текст «Розмова птахів». (С. 12-13) Робота з дитячою книгою.Написання вивчених букв

 

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

-пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

10.

Написання великої букви Г, складів, слів з вивченими буквами.

(С. 10)Читання тексту «Довга лоза» з вивченими літерами. (С. 14)

 

пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

 

11.

Читання віршів з вивченими літерами. (С. 15).Списування з друкованого шрифту

 

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки,

-скоромовки, забавлянки тощо

обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

-пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

 

12.

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Читання складів, слів і речень.

 (С. 16) Написання рядкової букви ґ. Письмо складів, слів з вивченими

буквами. Складання словосполучень. (С. 11)

 

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки,скоромовки, забавлянки тощо-пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

 

13.

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Гарні ґаздині» (С. 17) Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими

буквами. (С. 12)

 

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

-пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- 

 

 

14.

Буква «є». Позначення нею звуків [йе]. Позначення м’якості попереднього приголосного і звука [е]. (С. 18) Написання рядкової букви є, складів, слів

 

аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

,- пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

 

15.

 Розвиток зв’язного мовлення.Написання великої літери Є, слів,речень з нею

 

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

-пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

 

16.

Закріплення звукових значень букви «є». Читання текстів з ви-

вченими літерами. (С. 19) Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису-

вання друкованого речення. (С. 14

 

. -читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

 

17.

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Весняні да-

рунки». (С. 20-21) Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запис речень за малюнками і словами. (С. 15)

 

 -читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо -

-поєднує безвідривно елементи  букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;

- 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

20.

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Гостини».

(С. 25) Закріплення вмінь писати вивчені букви. Відновлення слів. Одне

слово — різні значення. Складання речень зі словом ручка. (С. 18)

 

 

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

--творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); 

- 

 

21.

Звуки [ц], [ц′], позначення їх буквою «це». Читання складів,

слів з вивченими літерами. (С. 26-27) Написання рядкової букви ц, складів, слів з вивченими бук-

вами. (С. 19)

 

 

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

--читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для

-глибшого розуміння змісту тексту

 пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

 

22.

Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів з вивченими

буквами. (С. 20).Читання віршованих текстів з вивченими літерами. (С. 27)

 

 

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

-пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-розрізнює друковане і рукописне письмо

 

 

23.

Розвиток зв’язного мовлення. ).Читання віршованих текстів з вивченими літерами. (С. 28) Закріплення вмінь писати вивчені букви

 

 

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

 

24.

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Справжні

друзі». (С. 29) Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого речення. (С. 21)

 

 

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

 записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

-списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;,

 

25.

Буква «ю», позначення нею звуків [йу]. Читання складів, слів і

тексту з вивченими літерами. (С. 30) Написання рядкової букви ю, складів, слів з вивченими буквами. (С. 22)

 

 

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

-пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи  букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

- 

 

 

26

 Робота з дитячою книжкою.Діалог «Ділова розмова друзів» Закріплення вмінь писати вивчені букви.

 

 

- дотримуючись читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості 

-пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи  букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

записує окремі слова та речення;

-списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту;

 

27.

Буква «ю», позначення нею м’якості попереднього приголос-

ного і звука [у]. (С. 32

Написання великої букви Ю, складів, слів з вивченими бук-

вами. Списування з друкованого. (С. 23)

 

 

- дотримуючись читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості 

-пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи  букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

записує окремі слова та речення;

-списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;

- 

 

28.

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Конкурс ма- люнків». (С. 33) Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкова- ного речення. Вправа на розрізнення твердих і м’яких приголосних звуків. (С. 24)

 

 

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

-зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє

написане

 

29.

Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання складів, слів з вивченими літерами. (С. 34) Написання рядкової букви х, складів, слів з вивченими бук- вами. Відновлення слів. (С. 25)

 

 

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні

звуки);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

 

 

30.

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Похвала».

(С. 35) Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (С. 26)

 

 

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє

написане

 

31.

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Буду пека- рем» (С. 36-37) Закріплення вмінь писати вивчені букви.

 

 

 

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;-розрізняє головне і другорядне в тексті;

-зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

 пише малі і великі рукописні буквиз дотриманням правильної форми, висоти, ширини

 

32.

Розвиток зв’язного мовлення. Списування з друку ваного. Доповнення речення словом, позначеним малюнком.

(С. 27)

 

 

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

пише малі і великі рукописні буквиз дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

 

33.

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів з

вивченими літерами. (С. 38) Написання рядкової букви ф, складів, слів з вивченими бук-

вами. Утворення слів з букв іншого слова. (С. 28)

 

 

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);-читає правильно та виразно

пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

 

34.

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Софійка-фа-

нтазерка» (С. 39) Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування з друкованого. (С. 29)

 

 

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

 

35-36.

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Фея у

школі» (С. 40-41) Робота з дитячою книжкою Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкова-

них речень. (С. 30)

2

 

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

-досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо;

-пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами

-творить і записує  нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

 

37.

Буква «ї», позначення нею звуків [йі]. Читання складів, слів з вивченими літерами. (С. 42) Написання рядкової букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Практичне вжи-

вання прийменників. (С. 31)

 

 

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

-пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;,

 

38.

Закріплення звукових значень букви «ї». Читання вірша Л. Сав- чук «Моя Україна — це пісенька мами…» (С. 43) Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з ви вченими буквами. Відновлення деформованого речення. (С.

32)

 

 

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

-пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;

- 

 

 

39-40.

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Вітерець і

книжечка» (С. 44-45) Закріплення вмінь писати вивчені букви. Змінювання іменників за числами (без уживання термінів). (С. 33)

2

 

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;

-перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

-складає розповідь за опорними словами і малюнком

 

 

41.

Буква «ща», позначення нею звуків [шч]. Читання складів, слів

і тексту з вивченими літерами. (С. 46) Написання рядкової букви щ, складів, слів з вивченими буквами. (С. 34) Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

-пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- 

 

 


Без имени-1 

42-43.

Закріплення звукових значень букви «ща». Читання тексту

«Що таке щастя?» (С. 47) Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Записування відповідей на запитання. (С. 35-36)

2

.

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки,

-скоромовки, забавлянки тощо

обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

-пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- 

 

 

44.

Звуки Без имени-2 , , буквосполучення «дз». Читання складів, слів, словосполучень з вивченими літерами. (С. 48) Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. (С. 37)

 

34.

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

-досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

-списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;

 

45.

Закріплення звукових значень буквосполучення «дз». Опрацю- вання тексту «Краса навколо нас». (С. 49)

Робота з дитячою книжкою Закріплення вмінь писати вивчені букви. Словотворчі вправи. (С. 38)

 

35.

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

-списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;

-перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

доповнює і записує речення за змістом

-

 

 

46.

Звук Без имени-1 , буквосполучення «дж». Читання складів, слів, сло- восполучень і тексту з вивченими літерами. (С. 50-51) Написання слів з буквосполученням дж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Словотворчі вправи. (С. 39)

 

36.

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

- пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- 

 

47.

Апостроф. Читання слів з вивченими літерами. (С. 52) Написання слів з апострофом, складів, слів з вивченими буквами. (С. 40)

 

37.

аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

48..

Закріплення вмінь читати. Опрацювання казки Валентини Кра-

вець «Казка про апостроф». (С. 53) Написання слів з апострофом. Списування друкованих речень.

(С. 41)

 

38.

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

-досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

 

ПІСЛЯБУКВЕНИЙ ПЕРІОД

49.

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Котик- школяр» (автор Кость Вагилевич) (С. 54) Повторення написання букв у, д, з, в, б. Спостереження за вжи ванням синонімів, антонімів (без уживання термінів). (С. 42)

Розвиток зв’язного мовлення.

 

.

читає народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

-досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

50.

Опрацювання тексту «Лінива Оленка» ((автор Борис Вовк) (С. 55) ) Повторення написання букв И и, Й й, Ш ш, Ц ц, Щ щ. Списування з друкованих речень. Добір прикметників до іменників (без ужи вання термінів). (С. 43

 

 

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші,

народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

 - прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

51.

Робота над легендою «Чому сорока будує кілька хатинок»

(С. 56) Повторення написання букв А а, Л л, М м. Мовно-логічні

вправи. Письмо слів з вивченими буквами. (С. 44)

 

 

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-розрізняє головне і другорядне в тексті;

-визначає тему і головну думку в тексті;

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

52.

Робота над виразним читанням вірша Валентини Кравець «На

галявці у ліску». (С. 57) Робота з дитячою книжкою Повторення написання букв К к. Списування друкованого. До-

бір протилежних за значенням слів. (С. 45)

 

 

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-розрізняє головне і другорядне в тексті;

-визначає тему і головну думку в тексті;

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

-досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

53.

Робота над розумінням і виразним читанням вірша Олександра

Пархоменка «Співучі колоски». (С. 58) Зіставлення друкованих і рукописних букв. Відновлення речення. Творче списування з друкованого. (С. 46)

 

 

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки,

скоромовки, забавлянки тощо-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

54.

Засвоєння правил мовленнєвого етикету. Робота над казкою Василя Сухомлинського «Як бджола знаходить квітку конва-

лії». (С. 59) Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами. Спи сування з друкованого. (С. 47)

 

 

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-розрізняє головне і другорядне в тексті;

-визначає тему і головну думку в тексті;

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

-пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами

-досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

55-56.

Усвідомлене читання казки Оксани Іваненко «Сонечко». (С. 60-61) Повторення написання букв О о, Ю ю. Буквений квест. Слово- творчі вправи. (С. 48)

 

45.

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для

відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

-імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-розрізняє головне і другорядне в тексті;

визначає тему і головну думку в тексті;

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

57-58.

Стара казка на новий лад. Читання творів Миколи Петренка

Повторення написання букв У у, Ч ч. Словотворчі вправи. Тво- рче списування надрукованого речення. (С. 49)

Розвиток зв’язного мовлення. «Утікач», Світлани Ходій «Колобок на новий лад». (С. 62-63)

 

46.

:читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

-імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

-читає за ролями фрагменти літературного твору

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

59.

Робота над українською народною казкою «Кабан під дубом».

(С. 64) Повторення написання букв Е е, З з. Словотворчі вправи. Списування з друкованого. (С. 50)

 

47.

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

-імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

-зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

60.

Робота над виразним читанням вірша Марини Павленко «Хто

біліє, хто бігає». (С. 65) Повторення написання букв Б б, В в. Словотворчі вправи. Списування з друкованого. (С. 51)

 

48.

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

-імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

-читає за ролями фрагменти літературного твору;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

61.

Загадкова грядочка. Українські народні загадки. (С. 66) Повторення написання букв І і, Ї ї, Н н. Складання речення,

словосполучень. Списування з друкованого. (С. 52)

Робота з дитячою книжкою

 

49.

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

-імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

-читає за ролями фрагменти літературного твору;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 


 

62.

Робота над авторськими загадками Олександра Прилуцького

«Загадочки квочки». (С. 67) Повторення написання букв ґ, Ґ. Словотворчі вправи. Добір влучного слова в реченні. (С. 53)

 

 

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

63-64.

 (С. 54)Опрацювання оповідання Олега Буценя «Айстри» Написання слів з подовженими приголосними. (С. 68-69)

 

 

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

-імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

-читає за ролями фрагменти літературного твору;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

65-66.

Культура спілкування. Виразне читання вірша Анатолія Качана

«Мобільна розмова». (С. 70-71) Відновлення тексту. Списування з друкованого. (С. 55)

 

52.

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

-імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

-читає за ролями фрагменти літературного твору;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього текст;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

67-68

Кого називаємо другом? Усвідомлення змісту оповідання Во-

лодимира Сенцовського «Полуниці на вареники». (С. 72-73) Алфавіт. Читання букв алфавіту, списування алфавіту. (С. 56-

57) Розвиток зв’язного мовлення

 

 

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

-імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

-читає за ролями фрагменти літературного твору;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;. -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

69-70

Букет скоромовок. Вправляння у швидкому читанні скоромо-

вок Оляни Рути, Ліни Біленької, Андрія Німенка. Усвідомлене читання української народної казки «Казка-загадка». (С. 74-75) Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. По-

будова і записування речень. (Тут і далі — робота в зошиті без друкованої основи.)

 

 

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

-імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

-читає за ролями фрагменти літературного твору;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

71-72

Моя мама найкраща. Опрацювання казки Василя Сухомлин-

ського «Найгарніша мама». (С. 76-77) (С. 75) Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка?

яке? які?. Виконання завдання за зразком.

 

55

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

-читає за ролями фрагменти літературного твору;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

-створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами;

-удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний

текст (лексика, будова речення, форми слова); -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

73-74

Букет лічилок. Читання лічилок Дмитра Чередниченка, Марії Людкевич, Оксани Сенатович, Григорія Чубая, Марії Пономаре-

нко. (С. 78-79 Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роб- лять?. Утворення і записування речень з поданими словами) Робота з дитячою книжкою

 

56

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

-імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

-читає за ролями фрагменти літературного твору;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

-створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами;

-удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний

текст (лексика, будова речення, форми слова);.

 

75-76

Брати наші менші. Опрацювання оповідання Григорія Поволо-

цького «Хлопчик та їжак». (С. 80-81 Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?.

Вправляння у читанні числових виразів.)

 

57

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

-імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

-читає за ролями фрагменти літературного твору;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів;

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

-створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами;

-удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний

текст (лексика, будова речення, форми слова);

 

77-78

Кольоровий світ навколо. Виразне та усвідомлене читання ві-

рша Тамари Коломієць «Олівці». (С. 82-83) Розвиток уявлення про службові слова. Складання і запису-

вання речень зі службовими словами.

 

58

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

-використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

-імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

-читає за ролями фрагменти літературного твору;

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

79-80

Моя допомога дорослим. Робота над оповіданням Миколи Ма-

гери «Бабусин помічник» Уживання великої букви в словах.

 

59

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

- імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

- читає за ролями фрагменти літературного твору;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

81-82

Виразне читання вірша Миколи Сингаївського «Що сказало со-

нце?». (С. 86-87) Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок. Розвиток зв’язного мовлення.

 

60

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

- імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

- читає за ролями фрагменти літературного твору;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- розрізняє друковане і рукописне письмо;

- списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;

- виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя;

складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя);

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує

- частини слова)

 

83-84

Що таке охайність? Робота над оповіданням Андрія Коцюбин-

ського «Чий Максимко?». (С. 88-89) Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок.

 

61

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

- імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

- читає за ролями фрагменти літературного твору;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

85-86

Я вже вмію читати! Читання української народної казки «Лиси- чка і глечик», оповідання Миколи Герасименка «Магніт».

(С. 90-91) Побудова, правильне інтонування і записування запитань

 

62

. читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

- імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

- читає за ролями фрагменти літературного твору;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

-поповнює власний словниковий запас;

-списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

87

Виразне читання вірша Володимира Верховеня «Канікули».

(С. 92) Побудова і записування речень. Підсумковий урок Робота з дитячою книжкою

 

63

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

- імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

- читає за ролями фрагменти літературного твору;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами;

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова);

- відновлює деформований текст;

 

88-90               Резервний урок

docx
Додано
22 березня
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку