1 клас
18 тижнів х 5 годин = 90 годин
БУКВЕНИЙ ПЕРІОД
№ уроку |
Зміст уроку |
Дата |
Очікувані результати |
ком |
1. |
Повторення вивченого в І семестрі. Звук [ш], позначення його буквою «ша». Мовно-логічні ігри. (С. 3-4) Написання рядкової букви ш, великої букви Ш. (С. 3 |
|
-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
2. |
Закріплення знань про звукове значення букви «ша». Опрацювання тексту «Школа». Інтонування речень, різних за метою висловлювання. (С. 5) Написання великої букви Ш. (С. 3) |
|
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; -пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; |
|
3. |
Вправи на вимову слів зі звуком [ш]. Опрацювання тексту «Друзі пізнаються в біді». (С. 6-7) Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування слів, речень, поданих рукописним шрифтом. (С. 5) |
|
-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; -пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
4. |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Читання складів, слів з вивченими буквами) Написання рядкової букви ж, складів, слів з нею. (С. 6) Розви- ток зв’язного мовлення. |
|
- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; -пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
|
|
5 |
. Опрацювання тексту «Журавель і Жоржина». (С.9) Списування друкованих речень. (С. 9) |
|
- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо,розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; -пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
6. |
Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Опрацювання тексту «Книжка — джерело знань». (С. 10) Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів з вивченими буквами. (С. 7) |
|
-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки,скоромовки, забавлянки тощо-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
7. |
Закріплення вмінь читати тексти з вивченими буквами. Українська народна казка «Казка про жолудь». (С. 11) Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
|
-- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо -розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; -пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
8. |
Звук [г], позначення його буквою «ге». Читання слів, речень. . Написання рядкової букви г, складів, слів з вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. (С. 9) |
|
-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); -творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; -пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; |
|
9. |
Текст «Розмова птахів». (С. 12-13) Робота з дитячою книгою.Написання вивчених букв |
|
-пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; -пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
10. |
Написання великої букви Г, складів, слів з вивченими буквами. (С. 10)Читання тексту «Довга лоза» з вивченими літерами. (С. 14) |
|
пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; |
|
11. |
Читання віршів з вивченими літерами. (С. 15).Списування з друкованого шрифту |
|
-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, -скоромовки, забавлянки тощо обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; -пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); |
|
12. |
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Читання складів, слів і речень. (С. 16) Написання рядкової букви ґ. Письмо складів, слів з вивченими буквами. Складання словосполучень. (С. 11) |
|
- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки,скоромовки, забавлянки тощо-пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; |
|
13. |
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Гарні ґаздині» (С. 17) Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. (С. 12) |
|
- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; -пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -
|
|
14. |
Буква «є». Позначення нею звуків [йе]. Позначення м’якості попереднього приголосного і звука [е]. (С. 18) Написання рядкової букви є, складів, слів |
|
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); -творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо ,- пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини |
|
15. |
Розвиток зв’язного мовлення.Написання великої літери Є, слів,речень з нею |
|
-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; -читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо -обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; -пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини |
|
16. |
Закріплення звукових значень букви «є». Читання текстів з ви- вченими літерами. (С. 19) Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Спису- вання друкованого речення. (С. 14 |
|
. -читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; |
|
17. |
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Весняні да- рунки». (С. 20-21) Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запис речень за малюнками і словами. (С. 15) |
|
-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо - -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане; - |
|
20. |
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Гостини». (С. 25) Закріплення вмінь писати вивчені букви. Відновлення слів. Одне слово — різні значення. Складання речень зі словом ручка. (С. 18) |
|
|
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); --творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - |
|
21. |
Звуки [ц], [ц′], позначення їх буквою «це». Читання складів, слів з вивченими літерами. (С. 26-27) Написання рядкової букви ц, складів, слів з вивченими бук- вами. (С. 19) |
|
|
-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); --читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для -глибшого розуміння змісту тексту пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; -творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); |
|
22. |
Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів з вивченими буквами. (С. 20).Читання віршованих текстів з вивченими літерами. (С. 27) |
|
|
-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; -пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; -творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -розрізнює друковане і рукописне письмо
|
|
23. |
Розвиток зв’язного мовлення. ).Читання віршованих текстів з вивченими літерами. (С. 28) Закріплення вмінь писати вивчені букви |
|
|
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються |
|
24. |
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Справжні друзі». (С. 29) Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого речення. (С. 21) |
|
|
-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); -творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;, |
|
25. |
Буква «ю», позначення нею звуків [йу]. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. (С. 30) Написання рядкової букви ю, складів, слів з вивченими буквами. (С. 22) |
|
|
-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); -творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; -пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє -
|
|
26 |
Робота з дитячою книжкою.Діалог «Ділова розмова друзів» Закріплення вмінь писати вивчені букви. |
|
|
- дотримуючись читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості -пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє записує окремі слова та речення; -списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; |
|
27. |
Буква «ю», позначення нею м’якості попереднього приголос- ного і звука [у]. (С. 32 Написання великої букви Ю, складів, слів з вивченими бук- вами. Списування з друкованого. (С. 23) |
|
|
- дотримуючись читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості -пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє записує окремі слова та речення; -списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - |
|
28. |
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Конкурс ма- люнків». (С. 33) Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкова- ного речення. Вправа на розрізнення твердих і м’яких приголосних звуків. (С. 24) |
|
|
-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; -зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
29. |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання складів, слів з вивченими літерами. (С. 34) Написання рядкової букви х, складів, слів з вивченими бук- вами. Відновлення слів. (С. 25) |
|
|
- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
|
|
30. |
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Похвала». (С. 35) Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (С. 26) |
|
|
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
31. |
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Буду пека- рем» (С. 36-37) Закріплення вмінь писати вивчені букви.
|
|
|
-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;-розрізняє головне і другорядне в тексті; -зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом пише малі і великі рукописні буквиз дотриманням правильної форми, висоти, ширини |
|
32. |
Розвиток зв’язного мовлення. Списування з друку ваного. Доповнення речення словом, позначеним малюнком. (С. 27) |
|
|
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту пише малі і великі рукописні буквиз дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються |
|
33. |
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів з вивченими літерами. (С. 38) Написання рядкової букви ф, складів, слів з вивченими бук- вами. Утворення слів з букв іншого слова. (С. 28) |
|
|
-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); -творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);-читає правильно та виразно пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються |
|
34. |
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Софійка-фа- нтазерка» (С. 39) Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування з друкованого. (С. 29) |
|
|
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту-поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) |
|
35-36. |
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Фея у школі» (С. 40-41) Робота з дитячою книжкою Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкова- них речень. (С. 30) |
2 |
|
-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту -досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо; -пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами -творить і записує нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) |
|
37. |
Буква «ї», позначення нею звуків [йі]. Читання складів, слів з вивченими літерами. (С. 42) Написання рядкової букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Практичне вжи- вання прийменників. (С. 31) |
|
|
-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); -творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; -пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;, |
|
38. |
Закріплення звукових значень букви «ї». Читання вірша Л. Сав- чук «Моя Україна — це пісенька мами…» (С. 43) Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з ви вченими буквами. Відновлення деформованого речення. (С. 32) |
|
|
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; -пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане; -
|
|
39-40. |
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту «Вітерець і книжечка» (С. 44-45) Закріплення вмінь писати вивчені букви. Змінювання іменників за числами (без уживання термінів). (С. 33) |
2 |
|
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; -перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх; -складає розповідь за опорними словами і малюнком
|
|
41. |
Буква «ща», позначення нею звуків [шч]. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. (С. 46) Написання рядкової букви щ, складів, слів з вивченими буквами. (С. 34) Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); -творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; -пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -
|
|
42-43. |
Закріплення звукових значень букви «ща». Читання тексту «Що таке щастя?» (С. 47) Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Записування відповідей на запитання. (С. 35-36) |
2 |
. |
-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, -скоромовки, забавлянки тощо обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; -пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -
|
|
44. |
Звуки , , буквосполучення «дз». Читання складів, слів, словосполучень з вивченими літерами. (С. 48) Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. (С. 37) |
|
34. |
-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); -творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту -досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; |
|
45. |
Закріплення звукових значень буквосполучення «дз». Опрацю- вання тексту «Краса навколо нас». (С. 49) Робота з дитячою книжкою Закріплення вмінь писати вивчені букви. Словотворчі вправи. (С. 38) |
|
35. |
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; -перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх; доповнює і записує речення за змістом -
|
|
46. |
Звук , буквосполучення «дж». Читання складів, слів, сло- восполучень і тексту з вивченими літерами. (С. 50-51) Написання слів з буквосполученням дж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Словотворчі вправи. (С. 39) |
|
36. |
-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); -творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту - пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини -поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - |
|
47. |
Апостроф. Читання слів з вивченими літерами. (С. 52) Написання слів з апострофом, складів, слів з вивченими буквами. (С. 40) |
|
37. |
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); -творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
48.. |
Закріплення вмінь читати. Опрацювання казки Валентини Кра- вець «Казка про апостроф». (С. 53) Написання слів з апострофом. Списування друкованих речень. (С. 41) |
|
38. |
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту -досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане
|
|
ПІСЛЯБУКВЕНИЙ ПЕРІОД |
|||||
49. |
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Котик- школяр» (автор Кость Вагилевич) (С. 54) Повторення написання букв у, д, з, в, б. Спостереження за вжи ванням синонімів, антонімів (без уживання термінів). (С. 42) Розвиток зв’язного мовлення. |
|
. |
читає народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту -досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо -обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
50. |
Опрацювання тексту «Лінива Оленка» ((автор Борис Вовк) (С. 55) ) Повторення написання букв И и, Й й, Ш ш, Ц ц, Щ щ. Списування з друкованих речень. Добір прикметників до іменників (без ужи вання термінів). (С. 43 |
|
|
- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
51. |
Робота над легендою «Чому сорока будує кілька хатинок» (С. 56) Повторення написання букв А а, Л л, М м. Мовно-логічні вправи. Письмо слів з вивченими буквами. (С. 44) |
|
|
-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -розрізняє головне і другорядне в тексті; -визначає тему і головну думку в тексті; -розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
52. |
Робота над виразним читанням вірша Валентини Кравець «На галявці у ліску». (С. 57) Робота з дитячою книжкою Повторення написання букв К к. Списування друкованого. До- бір протилежних за значенням слів. (С. 45) |
|
|
-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -розрізняє головне і другорядне в тексті; -визначає тему і головну думку в тексті; -розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; -досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
53. |
Робота над розумінням і виразним читанням вірша Олександра Пархоменка «Співучі колоски». (С. 58) Зіставлення друкованих і рукописних букв. Відновлення речення. Творче списування з друкованого. (С. 46) |
|
|
-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
54. |
Засвоєння правил мовленнєвого етикету. Робота над казкою Василя Сухомлинського «Як бджола знаходить квітку конва- лії». (С. 59) Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами. Спи сування з друкованого. (С. 47) |
|
|
-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -розрізняє головне і другорядне в тексті; -визначає тему і головну думку в тексті; -розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; -пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами -досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
55-56. |
Усвідомлене читання казки Оксани Іваненко «Сонечко». (С. 60-61) Повторення написання букв О о, Ю ю. Буквений квест. Слово- творчі вправи. (С. 48) |
|
45. |
- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; -пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -розрізняє головне і другорядне в тексті; визначає тему і головну думку в тексті; -розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
57-58. |
Стара казка на новий лад. Читання творів Миколи Петренка Повторення написання букв У у, Ч ч. Словотворчі вправи. Тво- рче списування надрукованого речення. (С. 49) Розвиток зв’язного мовлення. «Утікач», Світлани Ходій «Колобок на новий лад». (С. 62-63) |
|
46. |
:читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; -розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; -читає за ролями фрагменти літературного твору -читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
59. |
Робота над українською народною казкою «Кабан під дубом». (С. 64) Повторення написання букв Е е, З з. Словотворчі вправи. Списування з друкованого. (С. 50) |
|
47. |
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; -зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
60. |
Робота над виразним читанням вірша Марини Павленко «Хто біліє, хто бігає». (С. 65) Повторення написання букв Б б, В в. Словотворчі вправи. Списування з друкованого. (С. 51) |
|
48. |
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; -читає за ролями фрагменти літературного твору; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
61. |
Загадкова грядочка. Українські народні загадки. (С. 66) Повторення написання букв І і, Ї ї, Н н. Складання речення, словосполучень. Списування з друкованого. (С. 52) Робота з дитячою книжкою |
|
49. |
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; -читає за ролями фрагменти літературного твору; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
62. |
Робота над авторськими загадками Олександра Прилуцького «Загадочки квочки». (С. 67) Повторення написання букв ґ, Ґ. Словотворчі вправи. Добір влучного слова в реченні. (С. 53) |
|
|
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
63-64. |
(С. 54)Опрацювання оповідання Олега Буценя «Айстри» Написання слів з подовженими приголосними. (С. 68-69) |
|
|
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; -читає за ролями фрагменти літературного твору; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
65-66. |
Культура спілкування. Виразне читання вірша Анатолія Качана «Мобільна розмова». (С. 70-71) Відновлення тексту. Списування з друкованого. (С. 55) |
|
52. |
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; -читає за ролями фрагменти літературного твору; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього текст; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
67-68 |
Кого називаємо другом? Усвідомлення змісту оповідання Во- лодимира Сенцовського «Полуниці на вареники». (С. 72-73) Алфавіт. Читання букв алфавіту, списування алфавіту. (С. 56- 57) Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; -читає за ролями фрагменти літературного твору; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;. -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
69-70 |
Букет скоромовок. Вправляння у швидкому читанні скоромо- вок Оляни Рути, Ліни Біленької, Андрія Німенка. Усвідомлене читання української народної казки «Казка-загадка». (С. 74-75) Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. По- будова і записування речень. (Тут і далі — робота в зошиті без друкованої основи.) |
|
|
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; -читає за ролями фрагменти літературного твору; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
71-72 |
Моя мама — найкраща. Опрацювання казки Василя Сухомлин- ського «Найгарніша мама». (С. 76-77) (С. 75) Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком. |
|
55 |
-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; -читає за ролями фрагменти літературного твору; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами; -удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова); -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
73-74 |
Букет лічилок. Читання лічилок Дмитра Чередниченка, Марії Людкевич, Оксани Сенатович, Григорія Чубая, Марії Пономаре- нко. (С. 78-79 Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роб- лять?. Утворення і записування речень з поданими словами) Робота з дитячою книжкою |
|
56 |
-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; -читає за ролями фрагменти літературного твору; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами; -удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова);. |
|
75-76 |
Брати наші менші. Опрацювання оповідання Григорія Поволо- цького «Хлопчик та їжак». (С. 80-81 Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів.) |
|
57 |
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; -читає за ролями фрагменти літературного твору; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами; -удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова); |
|
77-78 |
Кольоровий світ навколо. Виразне та усвідомлене читання ві- рша Тамари Коломієць «Олівці». (С. 82-83) Розвиток уявлення про службові слова. Складання і запису- вання речень зі службовими словами. |
|
58 |
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; -імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; -читає за ролями фрагменти літературного твору; -розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
79-80 |
Моя допомога дорослим. Робота над оповіданням Миколи Ма- гери «Бабусин помічник» Уживання великої букви в словах. |
|
59 |
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; - імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; - читає за ролями фрагменти літературного твору; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
81-82 |
Виразне читання вірша Миколи Сингаївського «Що сказало со- нце?». (С. 86-87) Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
60 |
- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; - імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; - читає за ролями фрагменти літературного твору; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя; складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя); творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує - частини слова) |
|
83-84 |
Що таке охайність? Робота над оповіданням Андрія Коцюбин- ського «Чий Максимко?». (С. 88-89) Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок. |
|
61 |
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; - імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; - читає за ролями фрагменти літературного твору; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
85-86 |
Я вже вмію читати! Читання української народної казки «Лиси- чка і глечик», оповідання Миколи Герасименка «Магніт». (С. 90-91) Побудова, правильне інтонування і записування запитань |
|
62 |
. читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; - імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; - читає за ролями фрагменти літературного твору; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); -поповнює власний словниковий запас; -списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
87 |
Виразне читання вірша Володимира Верховеня «Канікули». (С. 92) Побудова і записування речень. Підсумковий урок Робота з дитячою книжкою |
|
63 |
- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; - імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; - читає за ролями фрагменти літературного твору; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами; - удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова); - відновлює деформований текст; |
|
88-90 Резервний урок