Українська мова
(за підручником К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова)
ІІ семестр
Всього 122 години, 3,5 годин на тиждень
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
53. |
06.01 |
Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- (с.74-75) |
|
54 |
07.01 |
Визначаю рід, число і відмінок прикметників (с.76-77) |
|
55 |
08.01 |
Розбираю прикметник як частину мови (с.78-79) |
|
Пригадую числівники |
|
||
56 |
13.01 |
Розпізнаю числівники в реченні і тексті (с.80-82) |
|
57 |
14.01 |
Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 (с.82-84) |
|
58 |
15.01 |
Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби (с.84-85) |
|
59 |
17.01 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про своє ставлення до персонажів тексту. Тема для спілкування: «Стосунки між однолітками» (с. 28-31 зошит «Малюю словом») |
|
Досліджую займенник |
|
||
60 |
20.01 |
Розпізнаю займенники (с.86-87) |
|
61 |
21.01 |
Досліджую особові займенники (с.88-89) |
|
62 |
22.01 |
Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-ої особи (с.90-92) |
|
63 |
27.01 |
Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи (с.92-94) |
|
64 |
28.01 |
Розбираю займенники як частину мови (с.94-96) |
|
65 |
29.01 |
Закріплення і застосування знань про займенники |
|
66 |
31.01 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Справжня дружба» (с. 32-34 зошит «Малюю словом») |
|
67 |
03.02 |
Діагностувальна робота з тем «Числівник» і «Займенник» |
|
Дізнаюсь більше про дієслово |
|
||
68 |
04.02 |
Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаю дієслова (с.97-99) |
|
69 |
05.02 |
Розпізнаю неозначену форму дієслова (с.99-101) |
|
70 |
10.02 |
Змінюю дієслова за числами (с.101-103) |
|
71 |
11.02 |
Визначаю часи дієслів (с.103-105) |
|
72 |
12.02 |
Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу (с.106-107) |
|
73 |
14.02 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні інтереси. Тема для спілкування: «Моє хобі» (с. 35-37 зошит «Малюю словом») |
|
74 |
17.02 |
Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу (с.108-109) |
|
75 |
18.02 |
Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу (с.110-111) |
|
76 |
19.02 |
Утворюю дієслова минулого часу (с.112-113) |
|
77 |
24.02 |
Досліджую дієслова на -ся (с.114-115) |
|
78 |
25.02 |
Розбираю дієслово як частину мови (с.116-117) |
|
79 |
26.02 |
Діагностувальна робота з теми «Дієслово» |
|
80 |
28.02 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Бурулька» (с. 38-40 зошит «Малюю словом») |
|
81 |
03.03 |
Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення і застосування знань про дієслово. |
|
Досліджую прислівник |
|
||
82 |
04.03 |
Спостерігаю за прислівниками (с.118-119) |
|
83 |
05.03 |
Розрізняю прислівники і прикметники (с.120-122) |
|
84 |
10.03 |
Правильно записую прислівники (с.123-124) |
|
85 |
11.03 |
Утворюю прислівники (с.124-125) |
|
86 |
12.03 |
Діагностувальна робота: Диктант |
|
87 |
14.03 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розмірковування на задану тему. Тема для спілкування: «Мій рідний край» (с. 41-43 зошит «Малюю словом») |
|
88 |
17.03 |
Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення і застосування знань про прислівник. |
|
Будую речення |
|||
89 |
18.03 |
Пригадую знання про речення. (с.126-127) |
|
90 |
19.03 |
Розпізнаю і будую речення різних видів (с.128-129) |
|
91 |
31.03 |
Визначаю головні і другорядні члени речення (с.130-131) |
|
92 |
01.04 |
Встановлюю зв’язок слів у реченні (с.132-133) |
|
93 |
02.04 |
Спостерігаю за однорідними членами речення (с.134-135) |
|
94 |
04.04 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання вибіркового переказу тексту. Тема для спілкування: «Кмітливий грак» (с. 44-46 зошит «Малюю словом») |
|
95 |
07.04 |
Складаю речення з однорідними членами (с.136-138) |
|
96 |
08.04 |
Застосовую знання про речення (с.138-139) |
|
97 |
09.04 |
Повторення і закріплення знань про речення |
|
Застосовую знання про текст |
|||
98 |
14.04 |
Пригадую будову тексту (с.140-141) |
|
99 |
15.04 |
Визначаю тему і мету тексту (с.142-143) |
|
100 |
16.04 |
Складаю план тексту (с.145-146) |
|
101 |
18.04 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання чарівної казки. Тема для спілкування: «Якби я був чарівником (була чарівницею)» (с. 47-48 зошит «Малюю словом») |
|
102 |
21.04 |
Розрізняю різновиди текстів (с.146-148) |
|
103 |
22.04 |
Будую текст-опис (с.149-150) |
|
104 |
23.04 |
Діагностувальна робота: Письмовий твір |
|
105 |
28.04 |
Аналіз діагностувальної роботи. Будую текст-міркування (с.150-152) |
|
106 |
29.04 |
Складаю есе (с.152-154) |
|
107 |
30.04 |
Розрізняю стилі текстів (с.154-155) |
|
108 |
02.05 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Миколка, Вітя і цуцик» (с. 49-51 зошит «Малюю словом») |
|
109 |
05.05 |
Діагностувальна робота: Письмовий переказ |
|
110 |
06.05 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань про текст |
|
Повторюю і застосовую вивчене |
|
||
111 |
07.05 |
Пригадую вивчене (с.156-157) |
|
112 |
12.05 |
Діагностувальна робота: Диктант |
|
113 |
13.05 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
114 |
14.05 |
Застосовую знання з мови (с.158-159) |
|
115 |
16.05 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свою мрію. Тема для спілкування: «Моя заповітна мрія» (с. 52-55 зошит «Малюю словом») |
|
116 |
19.05 |
Діагностувальна робота: Списування |
|
117 |
20.05 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
118 |
21.05 |
Вправи на повторення вивченого |
|
119 |
26.05 |
Повторення і закріплення вивченого. |
|
120 |
27.05 |
Повторення і закріплення вивченого. |
|
121 |
28.05 |
Повторення і закріплення вивченого. |
|
122 |
30.05 |
Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за 2 семестр. |
|