Використання методу 6 капелюхів при роботі з віршем Платона Воронька «У лісі є зелена хата»
Білий капелюх
Виразно прочитати вірш, та назвати рими використані у ньому.
Зміни форму слів- назв предметів, щоб вони відповідали на запитання хто? Що?
Лісі- ________________ Риби- __________________________-
Хата- ____________________ Сала-___________________________
Ведмежата-_________________ Ковбаси-_____________________________
Мамі-_____________________ Синком-_____________________________
Меду-__________________ Корзині-_____________________________
Червоний капелюх
Які почуття у вас викликає даний вірш?
Біля кожної стофи (рядочка) наклейте відповідний смайлик.
Постав запитання до підкреслених слів. Що вони означають? С.26 підручника
Чорний капелюх
Знайди та прочитай рядки з вірша які викликають сум чи негативні емоції.
Вибери слова з вірша, які є назвами ознак. Добери до них споріднені (спільнокореневі).
Жовтий капелюх
Знайди та прочитай рядки з вірша які викликають радість. Чому?
Поміркуй, чому ведмежаті потрібно виконати прохання мами.
Зелений капелюх Метод «РАФТ»
Р – роль
А- аудиторія
Ф- форма
Т- тема
Синій капелюх
Склади сенкан
Іменник
2 прикметника
3 дієслова
Речення
Іменник – синонім
Синій капелюх