Урок. Площа прямокутника. Розв'язування задач

Про матеріал

Урок застосування та вдосконалення знань, умінь та навичок з математики в 5 класі з теми "Площа прямокутника. Розв'язування задач"

Перегляд файлу

Тема уроку:   Розв’язування задач і вправ

Формування компетентностей:

предметна компетентність: вдосконалити знання учнів про поняття площа і площа прямокутника; формувати навички роботи з різними одиницями вимірювання площ та обчислення площі прямокутника і квадрата. навчити застосовувати знання про площу прямокутника та її властивості під час розв'язування задач на комбінації геометричних фігур.

ключові компетентності:

•спілкування державною мовою — грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію;

• математична компетентність — оперувати числовою інформацією;

• уміння вчитися впродовж життя — визначати мету навчальної діяльності, відбирати й  застосовувати потрібні знання та  способи діяльності для досягнення цієї мети

Очікувані результати -  навчити учнів розв'язувати задачі:

1) на обчислення сторони прямокутника за площею і відомою іншою стороною;

2) обчислення площ фігур, що є комбінацією декількох прямокутників;

Обладнання уроку:  підручник 

Тип уроку:  застосування та вдосконалення знань, умінь та навичок.

 

1.Організаційний момент

Налаштування на роботу

 2.Перевірка домашнього завдання

Графічний диктант («Вірю - Не вірю»)

  1. Сторона квадрата 8см, його площа 16 см²
  2. Основа степені 125- число 12
  3. 7²=14
  4. Площа квадрата 25 м², тоді його сторона 5м
  5. Куб різниці чисел 5 і 4 дорівнює 1
  6. Площа прямокутника зі сторонами 4дм і 3дм дорівнює 12дм²
  7. Число 13 – показник степені 134
  8. Гектар – одиниця вимірювання площі
  9. Площу не можна виміряти в мм²
  10. 23=6
  11. 17=7
  12. 032=0

3.Актуалізація опорних знань і вмінь

Повідомлення теми та мети уроку  

Що таке одиничний квадрат?

Що означає визначити площу фігури?

За яким правилом знаходять площу прямокутника?

Записати формулу для обчислення площі прямокутника, квадрата.

Назвати одиниці виміру площі.

 

4.Мотивація навчальної діяльності

Чи правильним є твердження?

1) Якщо дві фігури рівні, то їх площі рівні;

2) якщо площі двох фігур рівні, то ці фігури рівні;

3) якщо два квадрати мають рівні площі, то вони рівні;

4) якщо два прямокутники мають рівні периметри, то їх площі рівні.

5. Розв’язування задач

 

Робота з підручником  №580,  №584, №586

 

Додаткові вправи

6. Самостійна робота

№590

 

7.Підсумок уроку, рефлексія  Гра «Незакінчене речення»

(Усне розв’язування вправ) Для подальшого розв’язування вправ і задач нам необхідно перевірити як ви зрозуміли попередній матеріал. Отже, закінчіть речення…

•Для обчислення площі прямокутника треба…довжину помножити на ширину

•Рівні фігури мають рівні…  площі

•Площа  фігури дорівнює… сумі площ її частин

•Площа прямокутника  із сторонами 11см і 3см дорівнює…

•Площа прямокутника дорівнює 56 см². Знайдіть його ширину, якщо довжина дорівнює 8 см.  

 

8.Домашнє завдання

Повторити формули площі, п.21

№№ 581, 585, 587*, №4, с.139

doc
Додано
13 грудня 2020
Переглядів
1426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку