Презентація "Звичайні дроби"

Про матеріал
Мета уроку: сформувати поняття звичайних дробів; розглянути нові поняття, такі як чисельник дробу, знаменник дробу, риска дробу та з’ясувати функції цих елементів дробу; сформувати вміння читати й записувати звичайні дроби; ставити запитання і розпізнавати проблему, вибирати й застосовувати знання та способи діяльності для досягнення мети.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Пролунав дзвінок, Розпочавсь урок, Речі для уроку діти мають І за парти тихенько сідають.

Номер слайду 2

Увага, загадка:це – дрібні свинцеві кульки для стрільби з мисливської зброї;це – часті, переривчасті звуки, наприклад, "барабанний …";він може бути правильний чи неправильний, звичайний чи десятковий.

Номер слайду 3

Тема уроку: «Звичайні дроби» Мета уроку: сформувати поняття звичайних дробів; розглянути нові поняття, такі як чисельник дробу, знаменник дробу, риска дробу; навчитися читати й записувати звичайні дроби.

Номер слайду 4

𝟏𝟑 

Номер слайду 5

𝟑𝟒 

Номер слайду 6

𝟓𝟔 𝟑𝟔 

Номер слайду 7

Записи 12,  13,  314,  247… називають звичайними дробамиабо просто дробами.  

Номер слайду 8

Звичайні дроби записують за допомогою двох натуральних чисел і риски дробу. Розглянемо дріб: 𝟏𝟑  𝟏𝟑 Знаменник. Риска дробу. Чисельник

Номер слайду 9

Знаменник дробу показує, на скільки рівних частин поділили щось ціле, а чисельник – скільки таких частин взяли.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

𝟑𝟒 

Номер слайду 12

Фізкультхвилинка. П’ять на дев’ять сорок п’ять. Стали рівно біля парт. П’ять на п’ять двадцять п’ять. Починаємо наш старт. Чотири на дев’ять тридцять шість. Руки вгору, руки вниз. Шість на сім сорок два. Подивились пильно скрізь. Шість на чотири двадцять чотири. Головою покрутили. Вісім на вісім шістдесят чотири. Потім разом всі присіли. Три на дев’ять двадцять сім. Піднялись, понагинались. Шість на шість тридцять шість І здоровими зостались.

Номер слайду 13

Робота з підручником:№ 680, № 681, № 682, № 684, № 686

Номер слайду 14

Робота з картками:дай відповіді на запитання.

Номер слайду 15

Інтерактивна гра «Знайди пару»

Номер слайду 16

Домашнє завдання: п.25, №№ 683, 685, 687, інтерактивне завдання.

pptx
Додано
15 грудня 2020
Переглядів
931
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку