Урок № 2 "Звичайні дроби"

Про матеріал
Мета уроку: домогтися засвоєння правила знаходження дробу від числа; сформувати вміння виконувати вправи, у яких передбачено знаходження дробу від числа; розвивати мислення, увагу; формувати вміння міркувати за аналогією, виховувати старанність, працьовитість, самостійність.
Перегляд файлу

Тема уроку: Звичайні дроби

Мета уроку: домогтися засвоєння правила знаходження дробу від числа; сформувати вміння виконувати вправи, у яких передбачено знаходження дробу від числа;  розвивати мислення, увагу; формувати вміння міркувати за аналогією, виховувати старанність, працьовитість, самостійність.

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.

Обладнання та наочність: таблиця, картки.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Перевірка домашнього завдання заданого за підручником: № 683, 685, 687.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань, підготовка до сприйняття нового матеріалу

Виконання усних вправ:

1.Довжина дошки дорівнює 6 м. Що означає відрізати одну третину дошки? дві третини дошки?

2.Чому дорівнює одна восьма числа 24? три восьмих числа 24? п’ять восьмих числа 24?

 

ІV.Вивчення нового матеріалу

 

Як знайти дріб від числа?

 

 (Правило: Щоб знайти дріб від числа, необхідно число помножити на цей дріб. Щоб помножити число на дріб, необхідно це число поділити на знаменник, а потім помножити на чисельник.

Наприклад: Знайти від числа 16. Розв’язок: 16∙ = 16 : 4 ∙ 3 = 12).

 

V. Засвоєння нових знань та вмінь.

1.Робота за підручником (§ 4, п.25)

Письмово: № 690, 692, 697, 704, 706, 710.

2.Самостійна робота

Варіант 1

1.Запишіть у вигляді дробу: дві п'ятих, три сорокових.

2.Запишіть дробом, яка частина кожної із зображених на рисунках фігур заштрихована:

а)   б)

        

                            

 

3.Дріб    має чисельник …, а знаменник …

4.Знайдіть   від числа 24.

5.Скільки градусів становлять   прямого кута?

6.Довжина доріжки в саду дорівнює 18 м. Першого дня замостили плиткою  доріжки, а другого -   решти. Скільки метрів доріжки залишилося замостити плиткою.

 

Варіант 2

1.Запишіть у вигляді дробу: сім одинадцятих, дванадцять сотих.

2.Запишіть дробом, яка частина кожної із зображених на рисунках фігур заштрихована:

а)   б)

        

                            

 

3.Дріб    має чисельник …, а знаменник …

4.Знайдіть   від числа 36.

5.Скільки градусів становлять   розгорнутого  кута?

6.У мікрорайоні 15 будинків. У червні відремонтували    усіх будинків, а в липні  -   решти. Скільки будинків залишилось відремонтувати?

 

VI. Підбиття підсумків уроку.

Запитання:

Поясніть, як знайти від числа 24?

VII. Домашнє завдання.

§ 4, п 25, № 691, 693, 698, 707.

 

docx
Додано
15 грудня 2020
Переглядів
722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку