Побудова речень із дієсловами теперішнього й майбутнього часу.(Дистанційне навчання)
Добрий ранок! Настав час для уроку української мови.
Відкривай зошит і починай працювати.
Тридцяте березня
Класна робота
1. Виконання вправи 349 (с. 153-154 підручника).
Словникова робота
Іван-чай — багаторічна рослина. (Зверни увагу на орфограму в написанні слова.)
----Прочитайте текст, розкриваючи дужки. Перекажіть.
✵ Спишіть перших два абзаци тексту, розкриваючи дужки. Підкресліть дієслова. Визначте їх час. особу й число.
Особу й час дієслова визначаємо за допомогою особових займенників (я, ти, він, вона, воно, ми, ви, вони), питання й закінчення дієслова. Наприклад: займає — що він робить? — 3-тя особа однини; почнуть — що вони зроблять? — 3-тя особа множини.
2. Робота з правилом (с. 154 підручника).
3. Виконання вправи 352. Спишіть третій і четвертий абзаци тексту вправи 349. розкриваючи дужки.
Та цікавить він ще й своєю самовідданістю. Як (припускати) перший морозець, усі крайні рослини (нахиляти) свої голівки до середини купини й (затуляти) собою інших. Померзнуть, (загинути) крайні, а середні, як тільки сонечко підіб’ється вгору, (починати) так пишатися, ніби ніякого морозу й не було.
І так щодня. Тільки тоді, як усе засипле снігом, замерзає, гине остання квіточка іван-чаю (За Володимиром Дубовкою).
✵ Позначте в дієсловах особові закінчення.
4.Домашнє завдання.
Виконати тест