Початкові уявлення про Інтернет

Про матеріал

Початкові уявлення про Інтернет.

Мета:

  • навчальна: формувати уявлення про Інтернет;
  • розвивальна: розвивати спостережливість, пам'ять, мовлення;
  • виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, презентація.

Методи роботи. Ігрові методи, метод «Мікрофон», робота в парах.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання,браузер. картки, роздатковий матеріал, мультимедійне обладнання.

Перегляд файлу

 

 

 

 

Перегляд файлу

Урок 11 Початкові уявлення про Інтернет

 

Урок 11. Початкові уявлення про Інтернет.

Мета:

  • навчальна: формувати уявлення про Інтернет;
  • розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;
  • виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Методи роботи. Ігрові методи, метод «Мікрофон», робота в парах.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання,браузер. картки, роздатковий матеріал, мультимедійне обладнання.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Привітання.

Сядьте, діти, всі рівненько.

Усміхніться всі гарненько,

Настрій на урок візьмемо,

Й працювати розпочнемо.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

Гра «Що переплутав художник?»

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Розгадайте ребус і дізнайтеся тему нашого уроку.

Повідомлення теми та мети уроку:

  • Тема нашого сьогоднішнього уроку: «Початкові уявлення про Інтернет». Мета уроку: формувати уявлення про Інтернет, вчитися орієнтуватися в інформаційному просторі, розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

Колись дуже давно люди жили без електрики і відповідно не мали тих пристроїв, що нині так полегшують життя людини.

Передавання повідомлень було справою складною і тривалою.

Завдяки винаходу електрики з’явилися перші пристрої, що полегшили та прискорили передавання повідомлень на відстань:

  • телеграф
  • радіо
  • телефон
  • телебачення

Та людство не зупинялось на у своїх винаходах - для швидкого опрацювання інформації було створено комп’ютер. Перший комп’ютер в Україні розробив Сергій Лебедєв.

Комп’ютер стрімко увірвався у життя людини. Переваги зберігання та опрацювання інформації за допомогою комп’ютера були очевидні.

І науковці вирішили об’єднати кілька комп’ютерів і створили першу у світі комп’ютерну мережу.

V. Засвоєння нових знань

Ось таким чином було створено першу всесвітню комп'ютерну мережу, яка має назву Інтернет.

Інтернет – це всесвітня комп'ютерна мережа.

Комп'ютерна мережа – два і більше компютерів з'єднаних  між собою.

Кожен користувач Інтернету має доступ до величезної кількості різноманітних даних. Не виходячи з дому ви можете ознайомитися з малюнками, текстами, музикою та іншими даними.

Електронна пошта – це безкоштовний поштовий сервіс для надсилання повідомлень (текст, відео, звук, зображення та інше)

Браузер – програма для здійснення пошуку в Інтернеті

Є також служби новин, які повідомляють про останні події у світі.

Спеціальні пошукові системи. Вони допомагають знайти інформацію в Інтернеті за характерним (ключовим) словом або фразою.

Інтернет-магазин — це віртуальний магазин. У ньому немає полиць із товарами на них. Є перелік товарів, їх фото та ціни. Можна вибрати, що тобі потрібно, замовити книги, одяг, солодощі, іграшки. Замовлені товари тобі привезуть додому.

 Але крім корисної інформації в Інтернеті також багато шкідливих даних, тому треба дотримуватись правил безпечного користування інтернетом.

Перегляд відео «Безпечний Інтернет».

VІ. Фізкультхвилинка (рухлива)

А зараз, діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та спробуємо повторити всі ці дії, які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

 

VІІ. Формування вмінь та навичок

Завдання: склади слово із відповідних букв у назвах поданих пристроїв.

 

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

VIII. Підбиття Підсумків уроку

  1. Продовж речення: «Інтернет – це…».
  2. Яким чином раніше відбувалась передача повідомлень?
  3. Назви пристрої, які раніше використовували для пе­редавання повідомлень на відстань.
  4. Які переваги мають комп’ютери, з’єднані в комп’ютерну мережу?

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Доброго дня!

Номер слайду 2

Що переплутав художник?

Номер слайду 3

Розгадай ребусІнтернетнет

Номер слайду 4

Початкові уявлення про Інтернет. Тема:

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Розділ 4 § 12 Комп'ютерна мережа – два і більше комп’ютерів з'єднаних між собою.

Номер слайду 12

Браузер – програма для здійснення пошуку в Інтернеті

Номер слайду 13

Кожен користувач Інтернету має доступ до величезної кількості різноманітних даних. Не виходячи з дому ви можете ознайомитися з малюнками, текстами, музикою та іншими даними

Номер слайду 14

Електронна пошта – це безкоштовний поштовий сервіс для надсилання повідомлень (текст, відео, звук, зображення та інше)

Номер слайду 15

Розділ 4 § 12

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Є також служби новин, які повідомляють про останні події у світі

Номер слайду 18

Є спеціальні пошукові системи. Вони допомагають знайти інформацію в Інтернеті за характерним (ключовим) словом або фразою.

Номер слайду 19

Інтернет-магазин — це віртуальний магазин. У ньому немає полиць із товарами на них. Є перелік товарів, їх фото та ціни. Можна вибрати, що тобі потрібно, замовити книги, одяг, солодощі, іграшки. Замовлені товари тобі привезуть додому.

Номер слайду 20

Інтернет. Фото, відео, аудіо, документи. Листування. Спілкування. Пошук. Пошук друзів

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Чи знаєш ти, що 29 жовтня 1969 року вчені вперше з’єднали два комп’ютери, що були розташовані на відстані 500 км один від одного. Цей день вважається офіційним днем народження Інтернету.

Номер слайду 24

Склади слово із відповідних букв у назвах поданих пристроїв.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Модем

Номер слайду 25

Повторення правил техніки безпеки в комп’ютерному класі

Номер слайду 26

Практичне завдання. Відкрити браузер Opera на робочому століПоставити вказівник миші в меню Пошук. Ввести слово Природа. Натиснути ПОШУКПереглянути результати. Природа. Природа

Номер слайду 27

rr

Номер слайду 28

1. Продовж речення: «Інтернет – це…».2. Назви пристрої, які раніше використовували для пе­редавання повідомлень на відстань. 3. Які переваги мають комп’ютери, з’єднані в комп’ютерну мережу?

Номер слайду 29

Дякую за увагу!До побачення!r

zip
Додано
23 листопада 2018
Переглядів
971
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку