Використання казкотерапії на уроках інформатики
Тема: Практична робота. Запуск програми на виконання з Робочого стола.
Мета.
Навчальна: дати поняття про призначення маніпулятора «миші»; вчити дітей керувати подіями за допомогою миші; повторити правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі.
Розвивальна: розвивати логічне мислення, збагачувати мовлення учнів , загальний кругозір учнів, дрібну моторику руки.
Корекційна:збагачувати активний словниковий запас, розвивати зв'язне мовлення, слухове сприймання, виправляти вади звуковимови.
Виховна: виховувати інтерес у дітей до вивчення комп'ютерної грамоти; закріпити правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі
Комунальний заклад «Чигиринський навчально-реабілітаційний центр Черкаської обласної ради»
Підготувала Проценко Оксана Миколаївна,
вчитель інформатики ІІ категорії
Клас 2
Урок №7 Дата:
Тема: Практична робота. Запуск програми на виконання з Робочого стола.
Мета.
Навчальна: дати поняття про призначення маніпулятора «миші»; вчити дітей керувати подіями за допомогою миші; повторити правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі.
Розвивальна: розвивати логічне мислення, збагачувати мовлення учнів , загальний кругозір учнів, дрібну моторику руки.
Корекційна:збагачувати активний словниковий запас, розвивати зв’язне мовлення, слухове сприймання, виправляти вади звуковимови.
Виховна: виховувати інтерес у дітей до вивчення комп’ютерної грамоти; закріпити правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі
Обладнання і ППЗ: програма «Poli_M», презентація, дидактичний матеріал.
Хід уроку
Як зайшли до класу, діти,
Припиняйте гомоніти!
Слід усім запам'ятати:
Тут не варто пустувати!
Сьогодні у нас з вами не простий урок, а урок-подорож до казки «Колобок». Отже . Жили собі дід і баба. От одного разу дід і каже бабі:
- Спечи мені, бабо, колобка!
- Та в нас борошна нема! – відказує старенька.
- А ти у коморі помети, у засіках поскреби то й набереться.
Помела бабуся у коморі, поскребла у засіках та й назбирала жменьку борошна.
Замісила тісто, спекла його у печі та й поклала колобок на віконце холонути.
А колобок лежав-лежав, стрибнув з віконця та й покотився до лісу.
Котиться колобок, котиться, а назустріч йому - заєць:
- Колобок, колобок, я тебе з’їм!
А колобок йому: - Не їж мене, зайчику, я тобі про будову комп'ютера розкажу. А в цьому мені допоможуть учні. Вони відгадають загадки.
Подивись у це вікно.
Знаєш, чарівне воно.
На вікні немає штор.
Що це, діти? (відповіді дітей).
Є багато різних кнопок
І струнка статура.
Відгадайте, діти, що це?
Це … (відповіді дітей).
Що це за поважний
Загадковий коробок?
Лампочкою посміхнувся…
Діти, це… (відповіді дітей).
Кросворд про будову комп’ютера.
Та відпустив заєць колобка.
Котиться колобок далі, а на зустріч йому - вовк. Побачив колобка та й каже:
- Колобок, колобок, я тебе з’їм!
А колобок йому:
- Не їж мене, вовчику ,я з тобою пограюся. А цьому нам допоможуть учні.
Гра «Пазли»
На партах лежать пазли пристроїв.
Складіть та поясніть призначення цього пристрою. (відповіді дітей).
Котиться далі колобок. Його шлях лежить через чарівну поляну з квітами.
Допоможіть зібрати букет для колобка і тоді ми дізнаємося про тему нашого уроку ….(діти збирають квіти і клеять на вазу).
Взяв Колобок букет і покотився собі далі, а на зустріч йому - ведмідь:
Котиться колобок далі, а на зустріч йому - лисичка:
- Добридень, колобочку, добридень, любий, який же ти рум’яний і духмяний! Я вже в лісі чула, що ти розповідаєш про комп'ютери. Я чи сам вмієш працювати на ньому. Дам я тобі завдання, але не просте. Тобі треба навчити мене працювати з мишею.
4. Практична робота з ПК.
Наша казка, діти, прийшла до кінця. В неї щасливий кінець, адже колобок далі помандрував,а ми дізналися про будову миші, навчилися працювати з нею.
Вправа «Мікрофон»