Урок "Запуск програми на виконання з Робочого стола."

Про матеріал

Використання казкотерапії на уроках інформатики

Тема: Практична робота. Запуск програми на виконання з Робочого стола.

Мета.

Навчальна: дати поняття про призначення маніпулятора «миші»; вчити дітей керувати подіями за допомогою миші; повторити правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі.

Розвивальна: розвивати логічне мислення, збагачувати мовлення учнів , загальний кругозір учнів, дрібну моторику руки.

Корекційна:збагачувати активний словниковий запас, розвивати зв'язне мовлення, слухове сприймання, виправляти вади звуковимови.

Виховна: виховувати інтерес у дітей до вивчення комп'ютерної грамоти; закріпити правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі

Перегляд файлу

Комунальний заклад «Чигиринський навчально-реабілітаційний центр Черкаської обласної ради»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала Проценко Оксана Миколаївна,

вчитель інформатики ІІ категорії

 


Клас 2

Урок №7                                                                                        Дата:

Тема: Практична робота. Запуск програми на виконання з Робочого стола.

Мета.

Навчальна:  дати поняття про призначення маніпулятора «миші»; вчити дітей керувати подіями за допомогою миші; повторити правила поведінки і  безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі.

Розвивальна: розвивати логічне мислення, збагачувати мовлення учнів , загальний кругозір учнів, дрібну моторику руки.

Корекційна:збагачувати активний словниковий запас, розвивати зв’язне мовлення, слухове сприймання, виправляти вади звуковимови.

Виховна: виховувати інтерес у дітей до вивчення комп’ютерної грамоти; закріпити правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі

Обладнання і ППЗ: програма «Poli_M», презентація, дидактичний матеріал.

Хід уроку

  1.               Нервово-психологічна підготовка:

Як зайшли до класу, діти,

Припиняйте гомоніти!

Слід усім запам'ятати:

Тут не варто пустувати!

  1.               Актуалізація опорних знань:

Сьогодні у нас з вами не простий урок, а урок-подорож до казки «Колобок». Отже . Жили собі дід і баба. От одного разу дід і каже бабі:

- Спечи мені, бабо, колобка!

- Та в нас борошна нема! – відказує старенька.

- А ти у коморі помети, у засіках поскреби то й набереться.

Помела бабуся у коморі, поскребла у засіках та й назбирала жменьку борошна.

Замісила тісто, спекла його у печі та й поклала колобок на віконце холонути.

 А колобок лежав-лежав, стрибнув з віконця та й покотився до лісу.

Котиться колобок, котиться, а назустріч йому - заєць:

- Колобок, колобок, я тебе з’їм!

А колобок йому:  - Не їж  мене, зайчику, я тобі про будову комп'ютера розкажу. А в цьому мені допоможуть учні. Вони відгадають загадки.

 

Подивись у це вікно.
Знаєш, чарівне воно.
На вікні немає штор.
Що це, діти?            (відповіді дітей).

Є багато різних кнопок
І струнка статура.
Відгадайте, діти, що це?
Це …             (відповіді дітей).

Що це за поважний
Загадковий коробок?
Лампочкою посміхнувся…
Діти, це…     (відповіді дітей).

Кросворд про будову комп’ютера.

Та відпустив заєць колобка.

 

Котиться колобок далі, а на зустріч йому - вовк. Побачив колобка та й каже:

ВОЛК new 1

- Колобок, колобок, я тебе з’їм!

А колобок йому:

- Не їж мене, вовчику ,я  з тобою пограюся. А цьому нам допоможуть учні.

Гра «Пазли»

На партах лежать пазли пристроїв.

Складіть та поясніть призначення цього пристрою. (відповіді дітей).

  1.               Повідомлення теми і мети:

Котиться далі колобок. Його шлях лежить через чарівну поляну з квітами.

Допоможіть зібрати букет для колобка і тоді ми дізнаємося про тему нашого уроку ….(діти збирають квіти і клеять на вазу).

  •                   Молодці, отже тема сьогоднішнього уроку
    Запуск програми на виконання з Робочого стола. Практична робота.
  •                   Сьогодні ми закріпимо знання про будову та призначення миші, правила роботи з нею,навчимося працювати з тренажером миші.

Взяв Колобок букет і покотився собі далі, а на зустріч йому - ведмідь:

  •                   “Колобок, колобок, я тебе з’їм!”
  •                   А колобок йому відповідає:
  •                   - Не їж мене, діти тобі про комп'ютерну мишу розкажуть.

Котиться колобок далі, а на зустріч йому - лисичка:

- Добридень, колобочку, добридень, любий, який же ти рум’яний і духмяний! Я вже в лісі чула, що ти розповідаєш про комп'ютери. Я чи сам вмієш працювати на ньому. Дам я тобі завдання, але не просте. Тобі треба навчити мене працювати з мишею.

4. Практична робота з ПК.

  •                   БЖ при роботі на ПК (відповіді дітей).
  •                   Ввімкнення ПК.
  •                   Запуск програми .
  •                   Вимкнення ПК.
  1.               Підсумок уроку:

Наша казка, діти, прийшла до кінця. В неї щасливий кінець, адже колобок далі помандрував,а  ми дізналися про будову миші, навчилися працювати з нею.

Вправа «Мікрофон»

  •                   Що нового ви дізналися на уроці?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. NVO Natasha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
828
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку