ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ НА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ

Про матеріал
ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ НА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ
Перегляд файлу

Історія України, 9 клас

ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ

НА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ

Очікувані результати:

- учень/учениця знає період діяльності «Руської трійці»;

- розуміє ідейні засади діяльності гуртка «Руська трійця», історичне значення альманаху «Русалка Дністровая»;

- уміє визначати наслідки діяльності «Руської трійці».

Основні поняття та терміни: «Будителі», товариство галицьких греко-католицьких священників для поширення письмами просвіти й культури веред вірян.

Основні дати та події: 1816 р. – створення «Товариства галицьких греко-католицьких священників»; 1837 р. – «Русалка Дністровая».

План уроку:

1. «Будителі» Закарпаття .

2. Товариство галицьких греко-католицьких священників.

3. «Руська трійця».

ХІД УРОКУ:

І. Організаційний момент

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

Запитання для фронтальної бесіди:

Які були найбільші виступи селянства в західноукраїнських землях?

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Завдання для обговорення:

Хто став зачинателями національного відродження в підросійській Україні?

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

Іван Могильницький – «Товариство галицьких греко-католицьких священників».

Олександр Духнович – представник «будителів» Закарпаття.

«Руська трійця»: Маркіян Шашкевич, Іван Вагилевич, Яків Головацький.

 

V. Рефлексія

Завдання для учнів:

Якими фактами можна підтвердити провідну роль греко-католицької церкви в українському національному русі в Галичині та на Закарпатті?

 

VІ. Домашнє завдання

Завдання для учнів:

Опрацювати матеріал підручника.

docx
Додано
23 грудня 2019
Переглядів
680
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку