Почуття людини, емоції

Про матеріал
Тема: Почуття людини, емоції Мета: ознайомити учнів з поняттям «емоції», «почуття» «настрій людини»; розкрити їх значення і вплив на здоров’я людини; вчити розпізнавати різні види почуттів; розвивати навички спілкування з однолітками, дорослими людьми, виявляючи доброзичливість, ввічливість, тактовність; сприяти вихованню у дітей бажання постійно піклуватися про своє здоров’я.
Перегляд файлу

Тема: Почуття людини, емоції

Мета: ознайомити учнів з поняттям «емоції», «почуття» «настрій людини»; розкрити їх  значення і вплив на здоров’я людини; вчити розпізнавати різні види почуттів; розвивати навички  спілкування з однолітками, дорослими людьми, виявляючи  доброзичливість, ввічливість,  тактовність; сприяти вихованню у  дітей бажання постійно  піклуватися про своє здоров’я.

Обладнання: підручник, зошит з друкованой основою, презентація

Тип уроку: засвоєння вмінь і навичок

                                               Хід уроку

I Організаційний момент

Стали, діти, всі рівненько,
Посміхнулися гарненько,
Настрій на урок взяли,
Й працювати почали.
I I Актуалізація знань

  1. Новини синоптиків

Сьогодні понеділок 27 січня 2020 року, пора року зима, погода за вікном..

  1. Продовжи фразу

В мене гарний настрій, коли…

  1. Мозковий штурм

-Який у вас сьогодні настрій? А який був учора?
-Що таке настрій?
-Який буває настрій?
-Від чого залежить настрій?
-Що потрібно робити, щоб у вас був гарний настрій?
I I I  Повідомлення теми уроку

Сьогодні ми будемо говорити про емоції та настрій людини.

I V Вивчення нового матеріалу

  1. Презентація
  • Які бувають емоції
  1.  Міні – повідомлення.             

Зазвичай, усім хочеться, щоб кожен день минав весело,цікаво,щасливо. Що потрібно для цього? Напевно, щоб ніхто не зіпсував настрою, тобто не образив, не обізвав, не повідомив поганих новин. Але не завжди тільки це є причиною поганого настрою, а якісь переживання і почуття,які хвилюють людину. Вони називаються настроєм. Ми легко помічаємо, який він у тих, хто поруч з нами. Тому що бачимо у виразі обличчя, у поведінці, вчинках, розмові. Людина може радіти, сумувати, боятися, дивуватися, бачити прекрасне в оточуючому світі.

  1. Робота з підручником

Розгляньте малюнки на с.14-15 підручника і розкажіть, що зображені на них діти відчувають.

  1. Практична робота з лего

Що на твою думку може покращити настрій батькам (зелений), або зіпсувати (червоний)

  • Порядок у квартирі
  • Розбита ваза
  • Розкиданий одяг
  • Помитий посуд
  • Загублений зошит
  1. Фізхвилинка
  2. Робота у друкованому зошиті
  3. Гра «Твоя маска»

Покажи на своєму обличчі вираз:

  • Радість
  • Задоволення
  • Сум
  • Злість
  • Здивування
  • Обурення
  • Гнів
  • Смуток
  1. Гра «Тренуймо емоції»
  1. Насуптеся,як
  • Осіння хмара
  • Сердита людина
  • Зла чарівниця
  1. Посміхніться,як
  • Кіт на сонці
  • Хитра лисиця
  • Весела дитина
  1. Розсердьтеся,як
  • Дитина, в якої забрали яблуко
  • Людина, яку вдарили
  1. Злякайтесь,як
  • Дитина, що загубилася в лісі
  • Заєць, що побавив вовка
  • Кошеня, на якого гавкає собака

V Підсумок уроку

  1. Діти промовляють, доповнюючи речення: «На настрій впливає…», . «Щоб  створити гарний настрій, треба…»
  2. Даруйте людям ласку і тепло.

       І не скупіться на слова ласкаві.

       Щоб добрим людям добре всім було,

       Щоб людяність цвіла у кожній справі.

  1.  Корисні поради. «Як покращити настрій»
    -Усміхнися, подумай про щось приємне.
    -Встань перед дзеркалом і зроби декілька смішних гримас.
    - Заплющ очі, зроби глибокий вдих, потім повільно видихай повітря.
    Стати в коло, взятися за руки, сказати разом «Бажаємо всім хорошого настрою»

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 січня 2020
Переглядів
967
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку