Тема: Почуття людини, емоції
Мета: ознайомити учнів з поняттям «емоції», «почуття» «настрій людини»; розкрити їх значення і вплив на здоров’я людини; вчити розпізнавати різні види почуттів; розвивати навички спілкування з однолітками, дорослими людьми, виявляючи доброзичливість, ввічливість, тактовність; сприяти вихованню у дітей бажання постійно піклуватися про своє здоров’я.
Обладнання: підручник, зошит з друкованой основою, презентація
Тип уроку: засвоєння вмінь і навичок
Хід уроку
I Організаційний момент
Стали, діти, всі рівненько,
Посміхнулися гарненько,
Настрій на урок взяли,
Й працювати почали.
I I Актуалізація знань
Сьогодні понеділок 27 січня 2020 року, пора року зима, погода за вікном..
В мене гарний настрій, коли…
-Який у вас сьогодні настрій? А який був учора?
-Що таке настрій?
-Який буває настрій?
-Від чого залежить настрій?
-Що потрібно робити, щоб у вас був гарний настрій?
I I I Повідомлення теми уроку
Сьогодні ми будемо говорити про емоції та настрій людини.
I V Вивчення нового матеріалу
Зазвичай, усім хочеться, щоб кожен день минав весело,цікаво,щасливо. Що потрібно для цього? Напевно, щоб ніхто не зіпсував настрою, тобто не образив, не обізвав, не повідомив поганих новин. Але не завжди тільки це є причиною поганого настрою, а якісь переживання і почуття,які хвилюють людину. Вони називаються настроєм. Ми легко помічаємо, який він у тих, хто поруч з нами. Тому що бачимо у виразі обличчя, у поведінці, вчинках, розмові. Людина може радіти, сумувати, боятися, дивуватися, бачити прекрасне в оточуючому світі.
Розгляньте малюнки на с.14-15 підручника і розкажіть, що зображені на них діти відчувають.
Що на твою думку може покращити настрій батькам (зелений), або зіпсувати (червоний)
Покажи на своєму обличчі вираз:
V Підсумок уроку
І не скупіться на слова ласкаві.
Щоб добрим людям добре всім було,
Щоб людяність цвіла у кожній справі.