УРОК
Тема уроку. Третя ознака подібності трикутників у мистецтві.
Мета уроку: домогтися розуміння учнями змісту ознаки подібності трикутників за трьома сторонами. Формувати вміння:
.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Хід уроку
1. Організаційний момент
2. Перевірка домашнього завдання
Перевіряємо виконання задач у зошиті.
3. Формулювання мети і задач уроку
Темою нашого уроку є третя ознака подібності трикутників.
Мета уроку: домогтися розуміння учнями змісту ознаки подібності трикутників за трьома сторонами.
Формувати вміння:
Давайте з вами пригадаємо де у нашому повсякденному житті зустрічається подібність.( слайд 1,2)
Подібність також зустрічається у мистецтві (музиці, театрі, хореографії, живопису та інше). (слайд 3)
Зокрема розглянемо хореографію.
Питання:
Виконання вправи танець з різними темпами.
Тепер звернемо увагу на образотворче мистецтво.
Є в математиці таке поняття як фрак тали. (слайд 9)
Фракта́л (лат. fractus — подрібнений, дробовий) — нерегулярна, самоподібна структура. В широкому розумінні фрактал означає фігуру, малі частини якої в довільному збільшенні є подібними до неї самої. Термін фрактал увів 1975 р Бенуа Мандельброт.
4. Актуалізація опорних знань. (слайд 10)
5. Вивчення нового матеріалу
План викладення теми (слайд 11)
III |
|
Якщо , то ∆АВС ∆А1В1С1 |
Наслідки з ознак подібності трикутників
6. Первинне закріплення нових знань учнів
Виконання усних вправ (слайд 12)
Виконання письмових вправ
№ 451.
Практична робота. (слайд 15)
Зробить висновок. Записуємо висновок у зошиті
Задача про Ейфелеву вежу.( слайд 16)
Як фотографічна картка Ейфелевої вежі (див.фото) допоможе визначити її висоту? Розв’яжіть задачу, якщо основа вежі 125м. (обчислюємо висоту вежі за фотографією і за фігурами).
Практичне застосування подібності . Задача про єгипетські піраміди. (слайд 17)
7. Підбиття підсумків уроку
Питання класу
8. Домашнє завдання: п 10, №439, 452
1