Позакласний захід "ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ ЦІКАВОЇ МАТЕМАТИКИ"

Про матеріал

Позакласний захід "ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ ЦІКАВОЇ МАТЕМАТИКИ". Мета заходу- зацікавити учнів предметом математика; активізувати розумову діяльність учнів.

Перегляд файлу

ПОДОРОЖ  ДО  КРАЇНИ  ЦІКАВОЇ   МАТЕМАТИКИ

Мета : активізувати розумову діяльність учнів; розвивати вміння формулювати і викладати думки; розвивати кругозір учнів; розвивати творчий інтерес до математики; виховувати винахідливість, допитливість.

Задачі :

  • вдосконалення навичок лічби;
  • розвиток  логічного мислення, уяви, кмітливості;
  • формування інтересу до математики.

 

Хід заняття

І. Вступ

- Діти,сьогодні ми здійснимо подорож до країни цікавої математики. Ми будемо розв’язувати, лічити, відгадувати, мислити. Все це ми будемо робити граючись.

Цікава математика підготувала для вас завдання, і якщо ви всі їх розв’яжете, то станете почесними громадянами її країни.

ІІ. Розминка

  • Діти, уважно подивіться на малюнок і скажіть з яких геометричних фігур він складається.

Порахуйте скільки на малюнку прямокутників.

 

C:\Users\X\Desktop\Screenshot_15.png

У кожного з вас на парті лежить конверт, складіть, будь ласка свою картинку з геометричних фігур.

ІІІ. Математичні загадки

Справжніх друзів на обід

запросив до себе кіт.

Став він думать і гадать,

Чим їх буде пригощать:

Їжачок, 12 киць, 3 крота.

Скільки друзів у кота?

***

25 каченят стали дружно

в один ряд:

8 побігло купатись.

Скільки залишилось гратись?

***

Є акваріум в Тимка.

В ньому – рибка золота,

А в його сусідки Іри

Таких рибок аж 4.

Порахуйте ви оті

Рибки золоті.

***

2 маленькі хрущі

Заховались на кущі.

Ще хрущиків 5 на вишеньці сидять.

Давайте міркувать

Раптом підуть дощі,

Скільки потрібно плащів

Для наших хрущів?

***

2 веселих буряки

Танцювали залюбки.

15 огірочків не забарились

в хороводі закружились.

Морквиця в пляс пішла

У червоному намисті.

Скільки разом всіх

«городніх» артистів?

ІV. Завдання на увагу та вміння мислити

  • Півтора лимона стоять півтори гривні. Скільки коштують десять лимонів?
  • У дворі були кури і собаки. Михайлик порахував їхні лапи, вийшло 10.

Скільки  могло бути у дворі курей і собак?

  • Петрик, Наталка і Євгенко катались на велосипедах. У них були триколісні та двоколісні велосипеди , всього 8 коліс. Скільки були триколісних велосипедів?

V. Головоломка  « Квадрат  доданків »

Кожний  квадрат головоломки  містить числа від 21 до 29. За межами квадратів записані суми чисел по вертикалі та горизонталі. Обчисли всі відсутні числа і запиши їх у відповідні комірки квадратів.

 

C:\Users\X\Desktop\Screenshot_18.png

 

 

C:\Users\X\Desktop\Screenshot_19.png

 

Відповіді

C:\Users\X\Desktop\Screenshot_16.png

 

C:\Users\X\Desktop\Screenshot_17.png

 

VІ. Гра « Змійка»

Послідовно  з’єднай  усі  числа від 1 до 30. Заповни порожні клітинки числами , яких не вистачає.

 

 

 

C:\Users\X\Desktop\Screenshot_16.png

 

C:\Users\X\Desktop\Screenshot_15.png

Відповіді

C:\Users\X\Desktop\Screenshot_18.png

 

C:\Users\X\Desktop\Screenshot_17.png

 

VІІ. Ребуси

 

img5

img11

C:\Users\X\Desktop\Screenshot_15.png

VІІІ. Підсумок

  • Діти, ви – молодці!Ви гарно працювали. Тому Цікава Математика запрошує вас бути почесними гостями , які зможуть часто відвідувати її країну.

 

docx
Додано
19 липня 2018
Переглядів
2184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку