Розробка уроку математики для 2 класу за темою « Складання таблиці множення числа 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5» базується на застосуванні мультимедійного ресурсу, створеного у програмі PowerPoint з використанням анімаційних ефектів та аудіо запису для закріплення таблиці множення у формі пісні-гри. Завдання спрямовані на розвиток логічного мислення, уваги, на формування уміння співпрацювати у групі. В процесі уроку формуються цілеспрямованість, почуття взаємодопомоги.
Тема: Складання таблиці множення числа 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5.
Мета: сформувати знання таблиці множення числа 5, уміння застосовувати таблицю для розв’язання виразів і задач; розвивати мислення, пам’ять, мовлення, увагу; виховувати уміння співпрацювати в групі, почуття взаємодопомоги;
Хід уроку.
1(Слайд 1) Чи пригадуєте ви цю казку?
Чим закінчилася історія про лисицю та вовка? Ми сьогодні допоможемо вовку наловити рибки, користуючись своїми знаннями.
(Слайд 2) На уроці, під час складання таблиці множення числа 5, її засвоєння, за кожне правильно виконане завдання наш вовк буде отримувати рибку.
2 Усний рахунок
(Слайд 3) Вам треба знайти добутки чисел, перші множники записані у горизонтальну лінію, другі – у вертикальну. Результати запишіть у два рядочки.
Перевірка: (клацнути) 24,18,9,15,12,27,6,21,
(клацнути) 32,24,12,20,16,36,8,28.
(клацнути) Ми зловили першу рибку.
3 (Слайд 4) Сьогодні будемо складати таблицю множення числа 5.Але поки що ми її не знаємо. Чи можемо сказати, що цей вираз правильний? Як це довести? Що таке множення?
(клацнути) Ще одна рибка для вовка.
4 (Слайд 5) Користуючись правилом, яке ми щойно довели, складемо таблицю множення числа 5, запишемо її у зошит.
(клацнути) Наш улов збільшується.
5 (Слайд 6) Подивіться уважно на таблицю. Чи не помічаєте ви якусь закономірність? Результат закінчується на 5 або на 0. Якщо 5 множать на непарне число, результат закінчується на 5. Якщо 5множать на парне число, результат закінчується на 0.
Робота в парах: допоможіть один одному вивчити і перевірити таблицю множення числа 5. (2-3 хвилини)
(клацнути) Ми спіймали ще одну рибку.
6 (Слайд7) Користуючись таблицею, розв’яжіть вирази.
Перевірка: (клацнути на кожному виразі) 27,12,95,26.
(клацнути) Заробили рибку.
7 (Слайд 8) Пісня «Таблиця множення». Відпочинемо і пригадаємо таблицю, яку ми вже знаємо. (Учні танцюють і підспівують під музику відповіді).
(клацнути) Рибка за гарний спів.
8 (Слайд 9) Робота в групах: розв’яжіть задачі на множення. Запишіть вирази розв’язання.
(клацнути) Перевірка.
(клацнути) Спіймали ще одну рибку.
9 (Слайд 10) Пам’ятаєте, як лисичка забралась у сільську хату? А там господарка наварила вареників… От про ці варенички
вам треба скласти і розв’язати задачу за малюнком і схемою.(Робота в групах.)
(клацнути) Перевірка.
(клацнути) Ви збільшили улов. Молодці.
10 (Слайд 11) Розв’яжіть ланцюжки по варіантах.
(клацнути) Перевірка.
(клацнути) Ще – рибка.
11 Ми назбирали вовку багато риби. А ще показали йому, що знання можуть кожного прогодувати.
Я думаю, він дуже задоволений. (Слайд 12)
12 Підсумок. Ми старанно працювали,
І нові знання придбали.
Дуже вдячний за урок
Нам казковий сірий вовк.
Рибки за правильні відповіді
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|