"Подорож із зимонькою-Зимою"

Про матеріал
Тематичне заняття призначене для дітей старшого дошкільного віку. В ньому використано інноваційні підходи для розучування пісень, музично-ритмічних рухів, слухання музики та ігор, а саме: логоритмічні вправи, динамічні вправи, музикування за методикою К.Орфа, координаційні вправи тощо.
Перегляд файлу

«Подорож із  зимонькою-зимою»

Тематична заняття для дітей старшого дошкільного віку

Музичний керівник

Корякіна Н. С.

Під музику до зали заходять діти, сідають на стільчики

 

Музичний керівник:

Що за гості поспішають?

Бачу я своїх малят!

Всі проходьте і ставайте,

Всі на місті?

Діти:Так!

Музкерівник:

Перед тим, як розпочати,

Хочу з вами привітатись.

 

РОЗСПІВКА: «Привітаюсь я з тобою»

 

Гарно ми всі привіталися, а тепер послухайте казку, яку принісмені лісовий вітерець.

За синіми морями, за високими горами, в густому лісі на узліссі стоїть хатинка,але цей ліс незвичайний. У ньому і птахи, і звірі, і навіть дерева розмовляють. Ось і розповіли вони, що живе в цій хатинці старий, але дуже мудрий дідусь.Є в нього чарівна палиця. Стукне він нею об землю і дива творяться : то сніг іде, то квіти розпускаються, то яблука достигають. А звати того дідуся - Рік. Єу нього чотири доньки. Та такі гарні, що й очей не можна відірвати: добрі,швидкі, ласкаві, але між собою не схожі:

1.  Найменша вітає журавлів, пробуджуєполя, небеса, струмки, заквітчує гаї – це Весна.

  2. Добра і весела, завжди з квітами і ягодами – це щедре літо.

  3. Золотокоса красуня, в золотому намисті, що без пензля і без фарб скрізь

малює золотом листя. Це – Осінь.

  А щоб взнати, як звали найстаршу доньку, вам потрібно відгадати загадку:

 

Трійка, трійка прилетіла.

Скакуни в тій трійці білій.

В санях тих сидить дівиця –

Білокоса, білолиця,

Рукавом махає -

Сріблом все вкриває.

Хто ця красуня?

 

Діти

Зима!

 

 

Музкерівник

Так, малята. Справді, це зима сьогодні у гості до нас завітала. І хоче зимонька запросити нас у цікаву подорож чарівних звуків.

Ви знаєте, що у світі існує безліч звуків, які нас оточують. Звуки є різні, ось послухайте:

Логоритмічна вправа:

У нашому залі тиша – діти притуляють пальчика до рота

А десь шкребеться миша – шкрябають по колінцях

Прислухайтесь: дзеньдзень

Пісеньку муха співає весь день -  «дз-дз-дз»

На вулиці чуємо гомін машин – «др-др-др»

Звук у мотора є – «р-р-р»

Звук є у шин – «ш-ш-ш»

Звук є у квітки, є у струмка.

У кожного пісенька лине своя.

Музкерівник:

Бачите, дітки, як багато нас оточує різних звуків? Та  сьогодні ми з вами починаємо подорож у всесвіт  звуків не звичних, а звуків музичних

(читаю вірші і озвучую їх на інструментах)

На дивних планетах, в музичному краї,

Вітри на сопілочках полечку грають.

(гра на сопілці)

У марші чіткому

Крокують краплини

(гра на металофоні)

І пісня туманів над річкою лине

(гра на дзвониках)

У тому співучому дивному краї

Музичні пригоди на тебе чекають.

Музкерівник:

Всесвіт музичних звуків складається з різних планет, яких не можна знайти на жодній мапі. Проте вони існують.

Де ж ці планети? Де ж цей загадковий всесвіт?

Хто нам в цьому допоможе? Хто розповісти нам зможе?

 

(Музкерівник дістає Сніжинку – Звуковинку)

Музкерівник:

Ось погляньте-но  сніжинка,

Це сніжинка - Звуковинка

І для нас влаштує свято

Ми полинем у світи.

Помандруємо  завзято,

Любий друже, я і ти!

А щоб краще мандрувати,

Лижі не забудем взяти.

Координаційна гра: «Ми йдемо на лижах в ліс»

 

Музкерівник:

Ось перед нами планета барвистої музики.

(На середину ставлю скриньку, питаю в дітей – що це?  Відповідь)

 

Музична скринька – наш друг чарівний,

У всесвіт звуків відкриє шлях зоряний.

 

Слухання твору «Музична скринька»

 

Музкерівник:

Скринька наша, відчиняйся,

Відчиняйся чарівна.

Таємниці, гарний настрій

Подарує нам вона.                                         

Діти, давайте зазирнемо в музичну скриньку і подивимось, хто там живе?

 

(всі разом заглядаємо у скриньку, дістаємо з неї різні предмети /склянки з водою, камінці, мішечки, паперові смужки, дерев’яні ложки, дзвоники, палички)

 

В скриньці нашій ціле місто,

Назвемо його Дінь-день.

Звукам зручно тут, не тісно,

Вони грають цілий день.

Пропоную дітям утворити звуки різними способами, зокрема:

- Перелити воду зі склянки у склянку;

- Постукати камінцями один об один;

- Подмухати на паперову смужку;

- Пошарудіти мішечком;

- Потрясти пляшечкою з крупою ;

- Постукати дерев’яними ложками одна об одну.

 

Музкерівник:

А тепер давайте разом спробуємо утворити свій оркестр. (дітям роздаються відерця із дерев’яними паличками)

 

Оркестр: «Бум-бум»

Музкерівник:

А тепер ми з вами помандруємо до планети Співаночки.

Давайте пригадаємо вже знайому вам пісню.

(Діти пригадують любу пісню з вивченого матеріалу, виконують її самостійно)

Пісня: на вибір

Музкерівник

Так гарно поспівали, та попереду вже на нас чекає планета – Танцюринка.

Тож часу не гаємо,

Танцювати починаємо.

 

Танок: «Bebishark»

 

Музкерівник:

Так гарно  у нас виходить мандрувати, та час до планети -Ігринки завітати

 

Пропоную вам, малята

Музикантами всім стати.

В коло гарно станемо

З пляшечками граємо.

 

Дітки беруть пляшечки. Стають  в коло.

 

ГРА: «Оркестр» 

 

Музкерівник:

Я оркестром диригую,

Музикантами керую.

Ось вам знак – рука моя.

Покажу все чітко я.

Як змахну, хай знає кожний:

Починати грати можна.

 

Після гри діти сідають на місця.

 

Музкерівник:

Ось і скінчилася наша подорож,

Цікаво сьогодні було нам  мандрувати,

Та час додому вирушати.

 

Під музику діти виходять з зали.

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
17 березня 2023
Переглядів
221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку