Подорож країною Права

Про матеріал
Мета. Формувати уявлення про права дитини. Ознайомити учнів з документами, в яких записані права дітей. Дати уявлення про поняття «право», «Конституція», «Конвенція», «ООН». Формувати життєві компетенції, основи духовно-морального розвитку особистості, самоповагу, основи безпеки власної життєдіяльності. Виховувати почуття гідності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Подорож країною Права

Номер слайду 2

Номер слайду 3

У мене, діти, в руках чарівна скринька, у ній – найцінніший скарб планети Земля. Хто з вас хоче його побачити, може зазирнути на дно скриньки.- То кого ви побачили у чарівній скриньці?- Що або хто, на вашу думку, є найціннішим скарбом на Землі? (Людина)- Чому ви так вважаєте? (Дійсно, людина – найцінніший скарб. Кожен з вас особистість, і саме такої людини, як ви, більше на цій землі не має і не буде, але завжди повинні пам’ятати, що всі люди на землі мають однакові права. Сьогодні з вами ми помандруємо країною Права. Дитина, як і кожна людина , від народження має права та обов’язки. А всі права дітей записані в Основному Законі нашої держави. Як називається Основний Закон держави? Так, діти, це – Конституція

Номер слайду 4

2. Королівство Казкового права4. Гори загадок1. Містечко Законів5. Весела галявина для ігор. Мапа країни Права3. Море обов'язків

Номер слайду 5

У 1959 р. міжнародне співтовариство прийняло Декларацію прав дитини, щоб спільно допомагати обездоленим дітям. Можливо, хтось знає, що означає слово «декларація»? (Декларація - це заява, урочисте проголошення загальних положень прав ). Декларація - це просто. Оголошення всіх прав.Є права й в дітей, звичайно,Треба, щоб усяк їх знав.І по правилах хороших,По закону треба жить. А в 1989 р. всі прогресивні країни світу, в тому числі й наша, підписали Конвенцію прав Книга прав дитини – це закон,Вона називається Конвенція ООН. 

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

* Змалку не щастить Данилку. Звуть його усі «дитинко»,«Гей, ти!», «хлопчик» чи «маля». Як же право на … (ім’я)?* Мама Дмитрика кохає,Одягає, доглядає. Ще й встигає на роботу. Ось де право на … (турботу).* Лихо трапилось в Ігната - Не пустив до школи тато,Бо не знав татусь, що діти. Мають право на … (освіту).* Щоб не завдавали шкоди. Струм, вода, вогонь, негода,Висота, хвороба, спека,Маєш право на … (безпеку).* Захворіла Анжеліка - Їй дають в лікарні ліки. З яким правом справу маєм?Як його ми називаєм?Із подякою, з любов’ю. Маєм право на … (здоров’я).

Номер слайду 10

Гра «Так» або «Ні».- Усі діти мають право на любов і турботу (+)- Усі діти рівні у своїх правах (+)- Кожна дитина має право їсти тільки цукерки, морозиво і чіпси (-)- Усі діти мають право на повноцінне харчування (+)- Усі діти мають право відмовлятися від обіду (-)- Усі діти мають право на освіту (+)- Усі діти мають право на відпочинок і дозвілля (+)- Кожна дитина має право одержувати сніданок в ліжко (-)- Жодна дитина не повинна мити посуд (-)- Усі діти мають право на здоров’я та медичну допомогу (+)- Жодна дитина не повинна прибирати власну кімнату (-)- Кожна дитина має право на життя (+)- Кожна дитина має право мати вдома собаку або кота (+)

pptx
Додав(-ла)
Иванова Алла
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Виховна робота
Інкл
Додано
5 травня 2020
Переглядів
2191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку