ПОДОРОЖ МАТЕМАТИЧНИМ ОКЕАНОМ
Конспект уроку з математики (2 клас)
Тема. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розв’язування складених задач.
Мета. Формувати в учнів вміння знаходити значення виразів, які містять дужки. Закріплювати знання щодо порядку дій у виразах з дужками. Вдосконалювати вміння розв’язувати складенні задачі. Розвивати мислення, швидкість думки, пам’ять, увагу, обчислювальні навички. Виховувати інтерес до точних наук.
Обладнання: карта подорожі, координатні таблиці для усного рахунку, сигнальні картки, картки зі схемами задач, роздатковий геометричний матеріал, фішки (кораблики), медалі.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу.
Любі діти! У наш клас
Завітали гості щирі!
Привітайте в добрий час
Гостей посмішкою й миром!
Ми вам раді, люди добрі,
І вітам щиро вас,
І запрошуєм ласкаво
На урок у другий клас!
ІІ. Повідомлення теми, мети уроку і мотивація навчальної діяльності учнів.
ІІІ. Відтворення і корекція знань.
Усний рахунок
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
Е |
Є |
Ж |
1 |
2 |
4 |
5 |
3 |
1 |
6 |
5 |
7 |
2 |
3 |
2 |
3 |
6 |
5 |
2 |
3 |
3 |
3 |
5 |
4 |
3 |
7 |
2 |
5 |
6 |
2 |
4 |
4 |
7 |
4 |
2 |
5 |
4 |
2 |
4 |
5 |
2 |
1 |
3 |
2 |
4 |
3 |
3 |
2 |
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
Е |
Є |
Ж |
2 |
5 |
6 |
8 |
9 |
6 |
8 |
8 |
10 |
3 |
10 |
10 |
11 |
16 |
8 |
13 |
14 |
12 |
4 |
14 |
17 |
15 |
18 |
13 |
17 |
16 |
16 |
5 |
16 |
18 |
18 |
20 |
17 |
20 |
19 |
18 |
Найстаршій доньці морського царя 15 років, а наймолодшій Русалоньці – на 5 років менше. Скільки років Русалоньці?
2, 4, 6, 7, 8, 10, 12…
Каліграфічна хвилинка
ІV. Узагальнення і закріплення знань.
17 – (6 + 2) = 9
17 – 6 + 2 = 13
Рухівка (під музику)
(Для тих учнів, що можуть самостійно справитися із завданням, пропоную наступні задачі на картках:
1. У господині було 19 качок. 8 качок вона поміняла на 5 гусей. Скільки птахів стало у господині?
2. Маса козеняти 9 кг, а ягняти на 2 кг менша. Яка маса козеняти і ягняти разом?
3. Для уроків праці купили 9 аркушів жовтого і 7 синього паперу. За урок витратили 10 аркушів паперу. Скільки аркушів паперу залишилося?
З іншими працюємо колективно)
Розбір задачі
Робота в парах
V. Підсумок уроку.