Подорож математичним океаном

Про матеріал
Конспект уроку з математики для 2 класу з теми "Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розв'язування складених задач"
Перегляд файлу

ПОДОРОЖ МАТЕМАТИЧНИМ ОКЕАНОМ

Конспект уроку з математики (2 клас)

Тема. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розв’язування складених задач.

Мета. Формувати в учнів вміння знаходити значення виразів, які містять дужки. Закріплювати знання щодо порядку дій у виразах з дужками. Вдосконалювати вміння розв’язувати складенні задачі. Розвивати мислення, швидкість думки, пам’ять, увагу, обчислювальні навички. Виховувати інтерес до точних наук.

Обладнання: карта подорожі, координатні таблиці для усного рахунку, сигнальні картки, картки зі схемами задач, роздатковий геометричний матеріал, фішки (кораблики), медалі.

 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу.

Любі діти! У наш клас

Завітали гості щирі!

Привітайте в  добрий час

Гостей посмішкою й миром!

Ми вам раді, люди добрі,

І вітам щиро вас,

І запрошуєм ласкаво

На урок у другий клас!

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку і мотивація навчальної діяльності учнів.

  •        Сьогодні у нас з вами цікавий урок математики. Ми відправимося у подорож по Математичному океану. Але спочатку скажіть, для чого ми вчимо вирази з дужками?
  •        Під час подорожі ми будемо знаходити значення виразів, що містять дужки і розв’яжемо задачу, попрацюємо з геометричним матеріалом. А за правильні відповіді, виконані завдання, будете отримувати кораблики і в кінці уроку визначимо, хто найкраще здійснив подорож Математичним океаном.
  •        Ось перед вами карта цього океану.

ІІІ. Відтворення і корекція знань.

Усний рахунок

  •        Щоб відправитись у подорож, ми маємо підготувати корабель до великого плавання. Та ще всі моряки повинні вміти визначати своє місце знаходження. Зараз ми працюємо з координатними таблицями.

 

 

А

Б

В

Г

Д

Е

Є

Ж

1

2

4

5

3

1

6

5

7

2

3

2

3

6

5

2

3

3

3

5

4

3

7

2

5

6

2

4

4

7

4

2

5

4

2

4

5

2

1

3

2

4

3

3

2

 

 

 

А

Б

В

Г

Д

Е

Є

Ж

2

5

6

8

9

6

8

8

10

3

10

10

11

16

8

13

14

12

4

14

17

15

18

13

17

16

16

5

16

18

18

20

17

20

19

18

 

  •        Яка координата числа 3Б (5А, 4Е …)?
  •        Слухаємо задачу.

Найстаршій доньці морського царя 15 років, а наймолодшій Русалоньці – на 5 років менше. Скільки років Русалоньці?

  •        Якою дією ти дізнався? Чому?
  •        Хто отримав таку ж відповідь?
  •        Молодці! Підготували корабель, визначили координати. Відправимося на Числовий острів.
  •        Подивіться на цей ряд чисел і знайдіть закономірність.

2, 4, 6, 7, 8, 10, 12…

  •          Як назвати їх одним словом? (Парні.)
  •          Яке число зайве? Чому?
  •          Продовжте ряд і назвіть ще три наступних числа. (14, 16, 18.)
  •          Усі моряки ведуть бортові журнали. Отже, сьогодні і ми зробимо записи. Відкрили зошити, записали число нашої подорожі.

Каліграфічна хвилинка

  •      Подивіться ще раз на числовий ряд. Отже, яке число зайве?
  •      Давайте згадаємо, як пишеться цифра 7.

ІV. Узагальнення і закріплення знань.

  •        Вирушаємо і потрапляємо на Обчислювальний острів. Тут мешкають гноми, які дуже люблять розв’язувати приклади. Вони підготували приклади, які вам треба розв’язати.
  •        Ось перше завдання від гномів.

17 – (6 + 2) = 9

17 – 6 + 2 = 13

  •          Яку першу дію виконуємо у виразах з дужками?
  •          Чим відрізняється другий вираз від першого?
  •          Зараз виконаємо самостійно.
  • Вирушаємо далі і потрапляємо на Острів відпочинку.

Рухівка (під музику)

  •          Увага! Ми наближаємося до мису Задачного.

(Для тих учнів, що можуть самостійно справитися із завданням, пропоную наступні задачі на картках:

1. У господині було 19 качок. 8 качок вона поміняла на 5 гусей. Скільки птахів стало у господині?

2. Маса козеняти 9 кг, а ягняти на 2 кг менша. Яка маса козеняти і ягняти разом?

3. Для уроків праці купили 9 аркушів жовтого і 7 синього паперу. За урок витратили 10 аркушів паперу. Скільки аркушів паперу залишилося?

З іншими працюємо колективно)

  •          Тут розташоване селище, в якому живуть люди, що розводять корів. І мешканці цього селища підготували задачу № 204.

Розбір задачі

  •          Про що йде мова у задачі?
  •          Скільки літрів молока надоїли вранці?
  •          Чи відомо скільки надоїли літрів молока ввечері?
  •          А що сказано?
  •          Що зробили з молоком вечірнього удою?
  •          Скільки залишилося літрів молока?
  •          Що запитується у задачі?
  •          Чи можемо зразу дати відповідь на питання? Чому?
  •          Можемо дізнатися скільки літрів молока надоїли ввечері?
  •          Якою дією? Чому?
  •          Тепер можемо дати відповідь?
  •          Якою дією? Чому?
  •          Яка перша (друга) дія?
  •                    Яка відповідь?
  •          Наступна зупинка –  Геометрична бухта. Подивіться уважно на нашу карту. Чий це тут прапор майорить? Це ж пірати! Допоможемо врятуватись від них жителям бухти? Для цього нам необхідно виконати піратські вимоги, а саме розв’язати геометричні завдання.

Робота в парах

  •          На кожній парті лежить конверт з геометричними фігурами.
  •          Ваше завдання 1 хвилину подивитися  на малюнок, а потім скласти з геометричних фігур такий самий малюнок.
  •          Яка пара виконала це завдання, то подає зелений сигнал.
  •          Які геометричні фігури використали?
  •          Скільки трикутників, чотирикутників?

V. Підсумок уроку.

  •        Чи всі завдання ми виконали на уроці?
  •        Що найбільше сподобалося?

 

 

doc
Додав(-ла)
Krasinskaya Inna
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
7 листопада 2022
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку