Подорож у країну дорожніх знаків

Про матеріал

Захід для учнів 3-5 класів, для вивчення та повторення правил дорожнього руху. Пісні, вірші, загадки, вікторини. перегляд відеоролика, сценки - якнайкраще сприяють запам"ятовуванню правил дорожнього руху.

Перегляд файлу

Подорож у країну дорожніх знаків

( Всі учасники співають пісню )
Друже запам’ятай 
Ти важливі поради 
І увагу звертай 
На дорожні знаки.
Це наука проста,
Але дуже важлива.

І завжди памятай,
Ти людина щаслива !
Приспів:
Червоне світло 
Пішоходу підскаже 
«Обережно мій друже, 
Шлях закритий, зажди» 
Світло зелене 
Посміхнеться до тебе 
Посміхнеться і скаже:«Іди
Юний інспектор руху 1
-    Діти, сьогодні ми з вами поговоримо про правила дорожнього руху. У нас прекрасний настрій і якщо ми подивимось навкруги, то побачимо, що наша школа та будинки, в яких ви живете знаходяться поруч з вулицею. І якщо уважно прислухатись, то почуємо гудіння автомобілів. Іноді вони мчать на великій швидкості. Поруч з дорогою прокладено доріжку для пішоходів - яку називають тротуаром. Вам тепер часто потрібно переходити вулицю : зранку ви поспішаєте до школи, а після уроків повертаєтесь додому. Щоб спокійно переходити вулицю, потрібно знати правила дорожнього руху.
Юний інспектор руху 2
Правила руху в нашій країні 
Для пішоходів усюди єдині 
Знати добре їх всі повинні 
І дівчатка і хлоп’ятка,
І зайці і тигренятка,
А також дорослі люди ...
От тоді порядок буде.
Ведуча - Сьогодні ми будемо з вами подорожувати ! Відвідаємо Країну Дорожніх знаків. Але чому ж нас ніхто не зустрічає?
ЮІРЗ - Ой, погляньте, лист якийсь ... Давайте прочитаємо !
ЮІР - 1 (читає листа)
«Ми жителі країни Дорожніх знаків,знаходимось у біді. Ми потрапили у полон до Поміхи - Неуміхи. І тепер у нашій країні відбуваються постійні аварії. Допоможіть нам !»
Ведуча
- Діти, допоможемо ?
ЮІР-З
-    Тут, напевно,скаже хтось :
Щось цікаве відбулось ?
Всі пропали переходи.
Не заплачуть пішоходи.
І самі знайдуть шляхи,
Щоб дорогу перейти !
Світлофор чомусь мовчить 
Ну і що - хай не горить !
Ведуча
Діти, а ви як гадаєте ? Чи потрібні правила дорожнього руху і світлофор? Навіщо вони потрібні ?
(Несподівано вбігає Поміха-Неуміха. Хватає листа, читає,вигукує ).
Поміха -Неуміха
- Ха-ха-ха ! Допомоги захотіли !
Не буде їм допомоги ніякої! 
Та і хто їм допоможе ?
Ведуча
Ми допоможемо ! Правда, діти ?
(Поміха-Неуміха дивиться в зал )
Поміха-Неуміха
-    А ви хто такі ?
ЮІР-З
- Ми учні 6-го класу 

Поміха-Неуміха
-A-а ! ... Допомогти захотіли ? Ніколи вам не вдасться допомогти ! Не отримаєте ви світлофор і дорожні знаки. Я їх гарно сховала! Шлях туди довгий і важкий, і ніякими знаками не позначений !
Ю1Р-1
- Діти, ви злякалися її ? Ну що є, тоді не будемо втрачати час і рушаймо в дорогу !
(Плачучи заходить дорожній знак).
Дорожній знак
-Я- Дорожній знак. Мене зачарувала Поміха - Неуміха. Я і мої друзі не можемо нікому показати правил дорожнього руху. Я зможу відкрити знак, тільки тоді, коли ви допоможете мені зняти чари, а для цього ви повинні відгадати загадки.
Ведуча
Загадки
1.    Біжать чотири брати
І один одного догнати не можуть.  (Колеса)
2.    Тримаюсь лиш я на ходу,
Як зупинити - упаду.    (Велосипед)
3.    Дім по вулиці повзе 
На роботу всіх везе,
Не на курячих ногах,
А у гумових чобітках.  (Автобус)
4.    Підмигне зеленим оком - ми йдемо,
Підмигне червоним - стоїмо.      (Світлофор)
Дорожній знак
-    Впізнали мене ? (Відкриває знак «Пішохідний перехід»). Де ви мене можете зустріти ?
Ведуча
-    Правильно! Діти, ми запрошуємо Дорожній знак подорожувати разом з нами і попросимо бути суддею в нашій невеличкій вікторині. За кожну правильну відповідь, дорожній знак буде дарувати подарунки :

Вікторина
1.    Де і як повинні рухатись пішоходи ?   (по тротуару)
2.    У яких місцях пішоходам дозволяється переходити вулицю ? (там де є пішохідний перехід)
3.    Що означає зелений сигнал світлофора ? (можна переходить вулицю)
4.    Які наземні транспортні засоби ви знаєте ? (машина, автобус, мотоцикл)
5.    Де повинні перебувати пішоходи, які не встигли перейти дорогу ? 
6.    Що означає жовтий сигнал світлофора ?  (приготуватись)
(Вбігає кіт. Голосно співає пісню).

Кіт (пісенька на мотив «Вместе весело шагать ...)
Інтенсивний нині рух на дорозі /Зр.
Для інспектора ДАІ день в тривозі / Зр.
Треба дати лад на вулицях і вуличках.
Не встигаю на роботі з’їсти булочку.
Нас життя знать про дорогу всіх заставило,
Раз словечко, два словечко.
Вийде правило! - Мяу -мяу !
Ведуча
-    Ти що, Коте, не знаєш правил дорожнього руху ? Не бачиш, який знак стоїть? Це ж знак, який забороняє звукові сигнали!
Кіт
-    А навіщо мені їх знати ? Я прекрасно обійдусь і без них !
Ведуча
-    Ну, що ж, зараз перевіримо. Скажи, як треба переходити вулицю ?
Кіт
-    Як-як ? - На чотирьох лапах !
Ведуча
-    Діти, Кіт дав правильну відповідь ? А як треба ?

ЮІР-1
Пішохід,пішохід !
Пам’ятай про перехід !
І підземний і надземний,
Що на зебру схожий,
Знай, що тільки перехід 
Всім нам допоможе !
Ведуча
-    Правильно. А тобі, Коте, друге запитання: Як треба обходити автомобіль ?
Кіт
-    А навіщо його обходити ? Можна й перестрибнути або пролізти під колесами!
Ведуча
-    Знову неправильно ! А тепер відповідай на останнє запитання: Чи можна гратись на проїжджій частині ? Чому ?
Кіт
-    Дивлячись у що?! В шахи - не можна, тому, що машини всі фігури позбивають! А ось у м’яча - можна! І ще й як. Ого-го!
Ведуча
-    А ви, діти, згодні з котом ? Чи можна грати на проїжджій частині? Чому?
(Вбігає Поміха -Неуміха. Звертається до Кота)
Поміха - Неуміха
-    Не слухай їх ! Дуже цікаво гратись на дорозі! Скільки ми з тобою аварій скоїмо! (продовження Вместе весело шагать)
(Поміха - Неуміха танцює з Котом і дітьми )
Ведуча
-    Годі ! A-ну припиніть!
Поміха-Неуміха
-    Не слухай їх Котику ! Вони ж нічого не знають! От спитай їх чи знають вони хоч щось про світлофор?
ЮІР -З
-    Так, знаємо ! Це слово складається з двох частин : «Світло і фор».
Слово «Світло» - всім зрозуміле, а «фор» походить від грецького слова «форос, що означає «носій». А разом — «носій світло». В нього три кольори.

Відеоролик про світлофор.
Поміха - Неуміха (тягне Кота)
-    Ходімо, аварії чинить!
(Йдуть,співаючи частівки)
Частівки
По дорозі йшла Одарка,
Роззявила рота.
То й наїхала на неї 
Новенька «Тойота».
На дорозі грався Вася 
Їв банан і ковбасу 
А тепер лежить в лікарні 
Руки-ноги у гіпсу !

(Чутно гуркіт. Вбігає Кіт з перев’язаною лапою)
Ведуча
-    Ой, що трапилось ?
Кіт
-    Я потрапив в аварію, бо не знаю правил дорожнього руху, але вже дуже хочу їх вивчити! Допоможіть мені!
 

(Учні розповідають вірші)
Учень 1
Якщо правила не вчить,
Це є - небезпека.
Вас машина зіб’є вмить,
Та, що мчить здалека.
Учень 2
Коли дуже поспішаєш 
І часу ніяк не маєш,
Не біжи, а зупинись – 
Шлях уважно роздивись !
Учень З
Щоб не трапилось біди,
Шанувати треба знаки.
На дорозі - небезпечно,
То ж обачним будь доречно !
Учень 4
І проспекти, і бульвари .
Всі шумливі в наші дні,
Ти проходь по тротуару 
Лиш по правій стороні !
Пустувати тут де люди,
Заборонено!
Стань взірцевим пішоходом !
Це - дозволено !
Учень 5
Бігаючи не забудь :
Переходити перехрестя – 
Особливо пильним будь.
Йти коли червоне світло,
Заборонено !
На зелене, навіть дітям,
Йти - дозволено !
Поміха -Неуміха ( заходить )
Все ! Я пропала ! Мої чари тепер безсильні! Я йду від вас!
Знак
Всі жителі нашої країни дуже вам вдячні, і обіцяємо допомагати вам на дорогах !
Ведуча
Ми зробили сьогодні велику справу: врятували від Поміхи - Неуміхи Дорожні знаки і Світлофор !
На вулицях країни Дорожніх знаків не буде більше безладу. І тепер на перехресті нас завжди вітатиме Світлофор і світитимуть його вогні 
Червоний - стій,
Жовтий - приготуйся,
Зелений - йди !
Всі учасники співають фінальну пісню

Пісня «Вчать у школі»
Правила дорожні знать,
Добре їх запам’ятать
Вчать у школі (3 рази)
І дорогу перейти,
Бути чемними завжди,
Вчать у школі. (3 рази)

Знаки різнії вивчать
На дорогу теж зважать,
Вчать у школі (3 рази).
Щоб здоров’я зберегти
І уникнути біди,
Вчать у школі.(3 рази)

Всі разом: Повторюйте всі на світі правила дорожні,

Бо без них, ой, люди добрі, прожити не можна!

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Ференц Діна
Пов’язані теми
Основи здоров’я, Сценарії
Додано
21 листопада 2018
Переглядів
1172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку