Урок на тему: "Шкіра і здоров'я"

Про матеріал

УРОК-ТРЕНІНГ

Тема: Шкіра і здоров'я.

Мета

Ознайомлення з функцією та будовою шкіри і головними чинни­ками, що впливають на її здоров'я, розвиток навичок здорового способу життя.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні:

« називають основні функції шкіри;

• пояснюють значення термінів «епідерміс», «дерма», «під­шкірний шар», «алергія»;

• аналізують чинники впливу на здоров'я шкіри;

• доводять, що паління та алкоголь негативно впливають на здоров'я і зовнішній вигляд шкіри;

• демонструють уміння запобігати проблемам під час занять спортом, захистити шкіру від несприятливих погодних умов.

Обладнання і матеріали

Папір, фломастери, маркери, ножиці, скотч, клей.

Що підготувати заздалегідь

• Старі ілюстровані журнали, реклами або упаковки сонцеза­хисних засобів.

Домашнє завдання

• Підручник, § 11. Зошит, завдання 1, с. 35.

Стартові завдання

1.Привітайте учнів, назвіть тему і за­вдання уроку.

2.Знайомство і зворотний зв'язок. Про­довжити фразу: «Я задоволена (неза-доволена) своєю фізичною формою (і конкретно, що хотілося б змінити)».

3.Мозковий штурм: «Які ви знаєте функції шкіри?»

Шкіра — дзеркало організму

-захищає від шкідливих чинників навколишнього середовища;

-є органом виділення, разом із потом із організму виводяться шкідливі речовини (токсини)

-є місцем утворення вітаміну D;

- регулює температуру тіла;

- є органом чуття, за допомогою рецепторів сприймає: дотик, біль, температуру;

- газообмін відбув також і через шкіру (дихальна);

- самоочищувальна (постійне злущування відмерлого шару).

Інформаційне повідомлення «Будова шкіри»

(підручник, с. 78, мал. 33)

Верхній шар – епідерміс (заміна 21-41 день)

Нижній – дерма (потові та сальні залози, волосяний фолікул, больові і теплові рецептори)

Підшкірний шар (складається із жирових клітин, вел. кіл. кровоносних судин)

Робота в групах

1. Учні об'єднуються у 5 груп (гурмани, спортсмени, шибеники, соньки, мандрівники):

гурмани — харчування;

спортсмени — фізичні вправи;

шибеники — паління та алкоголь;

соньки — сон і стрес;

мандрівники — кліматичні умови.

(1.Алергії, діатез, дерматит, грибкові захворювання шкіри, рак шкіри)

2.За допомогою матеріалу параграфа готують презентацію про вплив на здоров'я шкіри відповідних чинни­ків. Для презентацій можна викорис­тати ілюстрації з журналів, упаковки сонцезахисних засобів тощо.

3.Презентації груп, обговорення.

Руханка «Приймаємо душ»

Підсумкові завдання

Сформулювати правила здорової шкіри або намалювати їх у вигляді піктограм.

Наголосіть!

Шкіра — дзеркало організму. На ній відображається те, що корисно для нашого здоров'я,і те, що шкодить йому.

Завершення тренінгу

Оберіть будь-який ритуал завершення тренінгу.

Домашні завдання

Визначити тип своєї шкіри (зошит, с. 35);

Виконати завдання 3 практичної ро­боти № 4 (підручник, с. 89).

Перегляд файлу

УРОК-ТРЕНІНГ

Тема: Шкіра і здоров’я.

Мета

Ознайомлення з функцією та будовою шкіри і головними чинни­ками, що впливають на її здоров'я, розвиток навичок здорового способу життя.

 

Результати навчання

Наприкінці заняття учні:

« називають основні функції шкіри;

• пояснюють значення термінів «епідерміс», «дерма», «під­шкірний шар», «алергія»;

 • аналізують чинники впливу на здоров'я шкіри;

• доводять, що паління та алкоголь негативно впливають на здоров'я і зовнішній вигляд шкіри;

• демонструють уміння запобігати проблемам під час занять спортом, захистити шкіру від несприятливих погодних умов.

 

Обладнання і матеріали

 Папір, фломастери, маркери, ножиці, скотч, клей.

 

Що підготувати заздалегідь

 Старі ілюстровані журнали, реклами або упаковки сонцеза­хисних засобів.

 

Домашнє завдання

 Підручник, § 11. Зошит, завдання 1, с. 35.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Стартові завдання

  1. Привітайте учнів, назвіть тему і за­вдання уроку.
  2. Знайомство і зворотний зв'язок. Про­довжити фразу: «Я задоволена (неза-доволена) своєю фізичною формою (і конкретно, що хотілося б змінити)».
  3. Мозковий штурм: «Які ви знаєте функції шкіри?»

 Шкіра — дзеркало організму

  • захищає від шкідливих чинників навколишнього середовища;
  • є органом виділення, разом із потом із організму виводяться шкідливі речовини (токсини)
  • є місцем утворення вітаміну D;

- регулює температуру тіла;

- є органом чуття, за допомогою рецепторів сприймає: дотик, біль, температуру;

- газообмін відбув також і через шкіру (дихальна);

- самоочищувальна (постійне злущування відмерлого шару).

Інформаційне повідомлення «Будова шкіри»

     (підручник, с. 78, мал. 33)

        Верхній шар – епідерміс (заміна 21-41 день)

        Нижній – дерма (потові та сальні залози, волосяний фолікул, больові і теплові рецептори)

        Підшкірний шар (складається із жирових клітин, вел. кіл. кровоносних судин)

Робота в групах

1. Учні об'єднуються у 5 груп (гурмани, спортсмени, шибеники, соньки, мандрівники):

гурмани — харчування;

спортсмени — фізичні вправи;

шибеники — паління та алкоголь;

соньки — сон і стрес;

мандрівники — кліматичні умови.

  1. Алергії, діатез, дерматит, грибкові захворювання шкіри, рак шкіри)

 

  1. За допомогою матеріалу параграфа готують презентацію про вплив на здоров'я шкіри відповідних чинни­ків. Для презентацій можна викорис­тати ілюстрації з журналів, упаковки сонцезахисних засобів тощо.
  2.   Презентації груп, обговорення.

Руханка «Приймаємо душ»

Підсумкові завдання

Сформулювати правила здорової шкіри або намалювати їх у вигляді піктограм.

Наголосіть!

Шкіра — дзеркало організму. На ній відображається те, що корисно для нашого здоров'я,і те, що шкодить йому.

Завершення тренінгу

Оберіть будь-який ритуал завершення тренінгу.

 

Домашні завдання

Визначити тип своєї шкіри (зошит, с. 35);

Виконати завдання 3 практичної ро­боти № 4 (підручник, с. 89).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дерматит – запальне захворювання шкіри, що розвивається при впливі на неї зовнішніх (фізичних, хімічних, біологічних) подразників.

Причини захворювання: підвищена чутливість шкіри до лікарських речовин зовнішнього застосування (йод, новокаїн, стрептоцид та ін), носіння неправильно підібраного взуття, зіткнення з рослинами-подразниками (кропива, примула, герань та інші), укуси комах (вошей, клопів, бліх тощо) і т. д.

 

 

 

 

 

 

 

 

Грибкові захворювання шкіри (дерматомікози) викликаються патогенними грибками, які паразитують на шкірі та слизових.

Причини захворювання. Джерелом зараження є хворі люди. Зараження часто відбувається при користуванні чужими тапочками, мочалкою, тазом для миття ніг і просто в лазні або в душовій. Сприяють зараженню пітливість ніг, потертість шкіри, варикозне розширення вен ніг.

 

 

Гіпергідроз (підвищена пітливість)
Нервова система людини реагує на емоції почастішанням серцебиття, підвищенням тиску, приведенням м'язів в тонус. А в крайніх ситуаціях реагують і потові залози, які починають виділяти піт.

 

 

 

D:\Тома\ШКОЛА\ОЗ+ОБЖ\7 кл ОЗ\Тр№12 Шкіра і зд\2у.tif

 

 

            

 

  

 

 

 

D:\Мои рисунки\1291012211_ae2102d04a88a8ba27c1e8378ee51ec1-300x236.jpg  

 

      

 

 

     

D:\Тома\ШКОЛА\ОЗ+ОБЖ\7 кл ОЗ\Тр№12 Шкіра і зд\3у.tif

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ковальова Оксана Олександрівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
24 листопада 2018
Переглядів
2729
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку