"Подорож в Лего країну"

Про матеріал
Заняття-квест з логіко-математичного розвитку «Подорож в Лего Країну». Мета: закріплювати навички дітей орієнтуватись в просторі, вміння виконувати завдання за словесними вказівками дорослого; закріплювати навички лічби в межах 10; удосконалювати вміння додавати та віднімати в межах 7, викладати результат цеглинками лего-конструктора;
Перегляд файлу

Заняття-квест з логіко-математичного розвитку «Подорож в Лего Країну».

Мета: закріплювати навички дітей орієнтуватись в просторі, вміння виконувати завдання за словесними вказівками дорослого; закріплювати навички лічби в межах 10; удосконалювати вміння додавати та віднімати в межах 7, викладати результат цеглинками лего-конструктора; сприяти розвитку мовлення;закріпити знання дітей про слово, речення;

вправляти в складанні речень; вчити інтонаційно виділяти звуки на початку, в середині, в кінці слова; визначати місце звука в слові, розвивати фонематичний слух; закріпити кольори; вчити дітей взаємодіяти в процесі спільної діяльності; розвивати логічне мислення, конструктивні здібності, увагу, пам’ять, спостережливість, дрібну моторику рук; розвивати зорове і просторове сприйняття; виховувати самостійність, терплячість, пізнавальний інтерес, потребу у спільній роботі; вміння знаходити вихід із складних ситуацій; застосовувати набутий досвід на практиці, в повсякденному житті.

 

Матеріали та обладнання: музичний супровід, ЛЕГО-конструктор, пластини, предметні картинки, технологічні карти, ноутбук.

 

 

 

 

 

Діти заходять в групову кімнату.

  •                  Подивіться, до нас завітали гості. Давайте з ними привітаємося за допомогою цеглинок (діти підходять до столів з цеглинками і будують башточки-привітання):

-Доброго ранку, сонце привітне! (показують жовту цеглинку)

-Доброго ранку, небо блакитне! (показують блакитну цеглинку і ставлять її на попередню)

-Доброго ранку у небі пташки! (показують синю цеглинку і ставлять її на поперндню)

-Доброго ранку, зимові дубки! (показують зелену цеглинку і ставлять її на попередню)

-Доброго ранку подих зими! (показують помаранчеву  цеглинку і ставлять її на попередню)

-Доброго ранку тобі і мені! (показують червону цеглинку і ставлять її на попередню )

-Доброго ранку, всім нашим гостям! (руки перед собою)

Всім миру й тепла! Доброго дня!!!

- Діти, оберіть цеглинку зеленого кольору, якщо у вас  дуже гарний настрій.

Якщо настрій нормальний, спокійний, то оберіть жовту цеглинку.

Якщо ж настрій з якихось причин не зовсім приємний – оберіть червону цеглинку.

Діти обирають цеглинки відповідно свого настрою. Якщо в когось поганий настрій, то обґрунтовують чому саме.

- Діти, сьогодні зранку прийшло повідомлення на електронну пошту нашої групи. Давайте переглянемо його.

Діти разом з вихователем переглядають відео повідомлення по ноутбуку та карту.

- Отож, підніміть башточку з усіх Шести цеглинок ті, хто хотів би сьогодні відправитись у подорож та допомогти лего-чоловічкам?

Вихователь показує дітям мапу, діти роздивляються її.

– Отож, діти, давайте візьмемо з собою мапу, рюкзачки, 6 цеглинок і вирушимо в подорож на допомогу лего- чоловічкам.

Треба зчепитися міцно мізинчиками, як деталі Лего, та вирушати в Лего – країну(ідуть змійкою по групі).

- Перша підказка – це на мапі  телефон. Як ви вважаєте, для чого він нам потрібен? Так, щоб подзвонити. Тут є якісь цифри, мабуть, це номер-підказка. Давайте подзвонимо по ньому. Допоможіть мені, назвіть всі цифри. (дзвонять і дітям загадують загадку: Є великий, є малий,
З вантажами, легковий.
По дорогах поспішає,
У собі людей катає.

Відповідь: машина.

Діти підходять до іграшкових машин у групі і знаходять конверт із завданнями:

1.«Порахуй склади».

Вам треба порахувати склади в слові «машина» та показати стільки цеглинок, скільки складів

(діти підходять до столів і працюють з 6 цеглинками).

 2.«Склади літеру».

З якого звука починається слово «машина»? а з якої літери? Треба викласти літеру «М» з цеглинок на столах.

3.«Мнемодоріжки з Лего».

Вам потрібно скласти речення за допомогою схем-доріжок та лего-цеглинок. Ви повинні знайти цеглинку такого кольору, який відповідає дії, що підходить до будови речення.

 Діти працюють за столами, користуючись схемами-доріжками, умовними позначками та 6 цеглинками.

4.«Звукова башточка». Кожній дитині роздають по 3 цеглинки 2×2 червоного і жовтого кольора.

Вам потрібно побудувати башточку з цеглинок. Якщо почуєте в слові звук {м}, то поставте червону цеглинку, якщо інший звук, то жовту цеглинку (ромашка, стіл, ведро, дим, гелікоптер, молоко).

  • Ми виконали всі завдання, і  тепер в нас є додаткові цеглинки. (вихователь складає цеглинки у свій рюкзак).
  • Давайте подивимось на карту.

 Діти знаходять на карті скрипичний ключ.

- Що ж це може означати? (відповіді). У нас музична пауза «Кулачки як молоточки» (з 2 цеглинками однакового кольору).

Діти знову розглядають мапу і бачать повітряні кульки.

-Діти, що нам треба шукати? (відповіді). Так, звісно, кульки.

Діти знаходять кульки.

- На кульках є цифри, це означає, що треба виконувати завдання послідовно, починаючи з 1 кульки.

 Подивимось, яке завдання у кульці номер 1.

Дитина пробиває кульку № 1, діти сідають за столи.

Завдання 1. «Геометричні фігури».

- Побудуйте будь ласка квадрат з 6 цеглинок.

- Перетворіть квадрат на прямокутник.

- Побудуйте трикутник.

- Перетворіть трикутник на ромб.

- Побудуйте круг (його неможливо побудувати, в нього немає кутів і сторін).

Діти пробивають кульку №2

Завдання 2. «Орієнтація на пластині» (роздати пластини і цеглинки2×2).

-покладіть жовту цеглинку 2×2 у верхній лівий кут,

-червону у нижній правий кут,

-голубу – у центр пластини,

-рожеву – під голубу,

-чорну  -  у верхній правий кут,

-зелену – над голубою,

-білу – у нижній лівий кут. (порівняти зі зразком вихователя).

Діти пробивають кульку №3.

Завдання 3. «Розвʼяжи приклади».

Завдання дітей — знайти суму або різницю та викласти відповідь за допомогою лего-цеглинок (у стовпчик).

 

 

 Діти пробивають кульку №4.

Завдання 4. «Порахуй смаколики»

-Діти, вам треба порахувати кількість солодощів в мішку та показати відповідь цеглинкою.

-Діти ми виконали всі завдання і повітряні кульки дарують нам ще цеглинки. Отож вирушаємо далі.

Діти дивляться на карту і знаходять нотку.

-Що ж це означає? – В нас музпауза.№9 (роздати цеглинки 2×2 трьох кольорів всім різні).

-Діти, подивіться, залишилась ще одна підказка.

Діти знаходять на карті - стілець.

-Що це може означати? Роздивіться уважно свої стільці.

Діти дивляться під стільці і знаходять конверт із завданням під стільцем вихователя.

Гра з лего-цеглинками «Який колір загубив художник?».

Поставте цеглинку такого кольору, який художник загубив та не разфарбував.

Діти виконують завдання за столами.

Вихователь: Ви виконали всі завдання та зібрали всі цеглинки. Тепер ви можете побудувати будиночки для лего-чоловічків.

Діти сідають на підлогу і будують під музику.

Під музику заходить Лего-Чоловічок:

-Добрий день, діти, я дуже вам дякую за допомогу, тепер у нас  є нові будиночки! За вашу допомогу хочу вам подарувати новий конструктор  лего-сістем (дарує коробку з конструктором).

Вихователь: Давайте подякуємо за подарунок та попрощаємся з Лего-чоловічком (уходить).

Діти, вам сподобалась подорож?

Працювали ви завзято,

Дуже вправні ви, малята,

А тепер скажіть мені,

Що сподобалось, що ні?

 

  • А я вам хочу подякувати за те, що ви так добре сьогодні попрацювали!

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ткаченко Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
демидова віта
Додано
26 березня 2020
Переглядів
1923
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку