Подорож заповідниками

Про матеріал
Закріплювати основні поняття і терміни, вміння описувати тварин різної групи, визначати їх істотні ознаки, уявлення про ланцюги живлення; формувати різностороннє уявлення про світ тварин, про їх значення у природі і цінності для людини, розвивати уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.
Перегляд файлу

Квест «Подорож заповідниками»

(урок ЯДС у 4 класі)

Мета: узагальнювати та систематизувати знання учнів з теми; закріплювати основні поняття і терміни, вміння описувати тварин різної групи, визначати їх істотні ознаки, уявлення о ланцюгах живлення; формувати різностороннє уявлення про світ тварин, про їх значення у природі і цінності для людини,  розвивати уміння встановлювати причинно-наслідкові звязки, розвивати комунікативні здібності, уміння порівнювати й узагальнювати; спостерігати, робити висновки; розвивати уяву, мислення, виховувати любов та бережливе ставлення до природи, бажання захищати тварин від знищення, допомагати їм.  

Обладнання: маршрутні листи, презентація

Хід заходу

І. Організаційна частина.

1. Привітання

Зібратися разом - це початок,

Триматися разом - це прогрес,

Працювати разом - це успіх!

Бажаю успіху!

 2. Психологічний момент.

- Привітайтеся один з одним, усміхниться, щоб урок пройшов у теплій дружній атмосфері, адже: «Якщо хочеш, щоб життя тобі усміхнулося – спочатку усміхнися сам життю».

Усміхнімось, друзі, квітам,

травам, деревам і людям.

І нехай в усьому світі

краси й добра прибуде.

3.  Вступна бесіда.

Вчитель.

- Що належить до природи?

- Яке значення природи в житті людини?   

- Природа самодостатня і цінна сама собою. І завдання людини — не зашкодити, оскільки вона є лише частинкою цієї природи. Ми живемо на прекрасній планеті Земля та всі відповідальні за неї. Але люди забруднюють довкілля, шкодячи цим і собі. Сьогодні ми хочемо привернути загальну увагу до збереження природи.

          Зникає багато видів рослин, тварин , комах. Лише в заповідниках ми можемо спостерігати за деяким з тварин. Тож сьогодні відправляємося в подорож заповідниками і зберемо ті види, що занесені до Червоної книги.

                               Правила гри

Для успішного руху команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.

1. Отримайте маршрутний лист.

2. Рушаючи в подорож, не забувайте про правила вихованості та почуття такту до своїх суперників. За виконані завдання отримуйте фото представників фауни та флори заповідників України. .

3. Застосовуйте при виконанні завдань всю вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!

4. На виконання кожного із завдань у вас до 10 хвилин. Не намагайтесь зекономити час – додаткових балів це не принесе, а от за перевищення ліміту часу бали знімаються.

5. Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним в вашому маршрутному листі.

                              

                                ПОЧАТОК ГРИ-КВЕСТУ

 

По сигналу організатора команди шикуються. Капітани отримують стартові листи та маршрутний лист зі схемою руху команди по станціях. Діти ознайомлюються з правилами проходження маршруту.

Організатор дає команді дозвіл для старту та записує час відправлення. Кожна з них рухається у напрямку заданої точки. Біля кожної точки перебуває організатор, який дає завдання, оцінює відповідь та спрямовує до наступної точки. На кожній станції команда повинна виконати практичне завдання і відповісти на теоретичні запитання. Зупинка на кожній станції займає не більше 10 хв. За кожну правильну відповідь на запитання нараховується 1 бал.

                                    

                                                        Станція «Тварини»

1)Розташувати малюнки за групами. Зліпити з пластиліну невистачаючих тварин : 1) риби     2) голкошкірі    3) плазуни.

 

Молюски

 

 

Моллюски: описание, общая информация и фотографии | ZOODOMМОЛЛЮСКИ РАССКАЖУТ О СУДЬБЕ КОНТИНЕНТОВ | Уральское отделение РАН

 

 

 

Цікаві факти про риб

риби

Черви

 

 

Черви красные калифорнийские - купить по лучшей цене в Киеве от компании  "Товары для рыбалки и отдыха "BEBEKA"" - 692520959

Безпанцирні земноводні — Вікіпедія Земноводні: картинки, стокові Земноводні фотографії, зображення | Скачати з  Depositphotos®

земноводні

Членистоногі

 

 

Членистоногі - тварини, типи, клас   Скорпион. Chlenistonogy, ядовитый, emirates., deserts, scorpion. | CanStock Річковий рак - будова, розмноження

 

 

Плазуни - Світ тварин

плазуни

Жалкі

 

 

Жалкі, їхня різноманітність та значення » mozok.click

Відстань, яку долають перелітні птахи, вражає учених

птахи

Голкошкірі

 

 

БІОСВІТИглокожие тварини: опис, назви, фото - природа 2021Иглокожие тварини: опис, назви, фото - природа 2021Иглокожие тварини: опис, назви, фото - природа 2021

Клас ссавці - презентация онлайн

ссавці

Губки

 

 

Цікаві факти про губку, які ви не чули | Цікаво і корисно знати Природные губка. Для чего может пригодиться морская губка? Использование  губок человеком

 

                 Безхребетні

            Хребетні

                              

 

2) Назвати головні ознаки. За кожну складену групу по 1 балу, додавати по 1 балу за кожну названу ознаку.

 

Птахи (тіло вкрите пір’ям, дзьоб, мають крила)

Комахи (6 ніг, тіло складається: голова, груди, черевце)

Звірі (Тіло вкрите хутром, вигодовують малят молоком)

Риби (тіло вкрите лускою, зябра, плавники)

Павук – не комаха, бо має 8 кінцівок.

 

3) Гра «Так чи ні»

 

 Учням читаються питання на які треба відповісти «так» чи «ні». Виграє та команда, яка за 1 хвилину відповіла на більшу кількість запитань.

 - Тварини, яких люди розводять у своєму господарстві називають дикими (ні)

 - Горобець – це перелітний птах (ні)

 - Бджола – це комаха (так)

 - Сорока – це зимуючий птах (так)

 - Тварини, які самі добувають їжу і влаштовують житло називають дикими (так)

 - Комахи мають 10 ніг (ні)

 - Комахи мають 3 пари ніг (так)

 - Перелітними називають птахів, які на зиму не відлітають у теплі краї (ні)

 - Травоїдні звірі – це тварини, які живуть у траві (ні)

 - Зимуючими називають птахів, які на зиму не відлітають у теплі краї (так)

 - Жаби – це земноводні тварини (так)

 - Істотна ознака комах – це 6 ніг (так)

 - Риби дихають киснем, розчиненим у воді (так)

 - Ведмідь – це всеїдна тварина (так)

 - Лось – це рослиноїдна тварина (так)

 - Тварини – це частина живої природи (так)

 - Черепахи, крокодили – це плазуни (так)

 - Риби можуть жити як у солоній, так і у прісній воді (так)

 - Тіло вкрито пір’ям – це істотна ознака комах (ні)

 - Тварини мають усі ознаки живих організмів (так)

 - Найчисленніша група тварин – це птахи (ні)

 - Найчисленніша група тварин – це комахи (так)

 - Земноводні дихають киснем повітря (так)

 - Тіло плазунів укрите вологими лусочками (ні)

 - Червона книга – це книга червоного кольору (ні)

 

 

                     Станція «Птахи»

  1. Прослухати відео-запис «Голоси птахів» і визначити , якої пташки голос. https://www.youtube.com/watch?v=Qd3dM41x29I

Відгадай пташку за її голосом/пізнавальне відео про спів птахів/звуки та назви птахів для дітей

     2) Дібрати до фото назви птахів.

 

                  Станція  «Комахи»

1)Заповнити таблицю «Життєвий цикл метелика»

                                тека вчителя 2 клас зміни демонстраційний матеріал купити ціна купить цена  "Ранок НП" Ціна (цена) 98.80грн. | придбати купити (купить) тека вчителя 2  клас зміни демонстраційний матеріал купити ціна купить цена "Ранок

  1. Дібрати назву до фото метеликів.
  2. Махаон і Подалірій | Газета «День»      Махаон
  3. Синявець Бавій — Вікіпедія   Синявець
  4. Аполлон (комаха) — Вікіпедія    Аполлон

 

3) Вирізати метеликів, викласти релакційну доріжку з метеликів.

Бабочки черные на стене – Ой! — Стройматериалы Пирамида в Демихово       Бабочки украшение на стену

 

                Станція «Подорож до лісу»

1)Гра "Можна - не можна". Як поводитися в природі? Бережливе ставлення до природи  

https://youtu.be/qu6UR5MfnX8

  1. Переглянути ілюстрації «Поведінка в лісі» , дібрати заборонні знаки, коментувати вибір.

ДСНС попереджає — Березанська районна державна адміністрація. Миколаївська  область, Україна.Правила поведінки в природі" - YouTube

 

 

ІV. Підведення підсумків. Нагородження переможців.

 

- На сьогоднішньому уроці для мене найбільш цікавим відкриттям було

- Сьогоднішній урок навчив мене...

 

 

 

docx
Додано
5 грудня 2021
Переглядів
442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку