Заняття для дітей середньої групи по економічному вихованню Подорож ляльки Лол і Робокара Поллі

Про матеріал
Розкрити послідовність процесу руху продукту від виробника до покупця. Поглиблювати уявлення дітей про гроші, їх необхідність та цінність; значення здійснення вибору під час покупок, роль реклами. Дати розуміння того, що є те, чого не можна купити за гроші. Розвивати мовленнєву активність, вміння міркувати, комунікативні навички. Виховувати самостійність у висловлюваннях та особистісні якості дошкільнят, пов’язані з економічною діяльністю.
Перегляд файлу

Картинки по запросу картинка лол куклаКартинки по запросу картинка робокар полиЗаняття для дітей середньої групи по економічному вихованню

 

Подорож ляльки Лол і Робокара Поллі

Мета. Розкрити послідовність процесу руху продукту від виробника до покупця. Поглиблювати уявлення дітей про гроші, їх необхідність та цінність; значення здійснення вибору під час покупок, роль реклами. Дати розуміння того, що є те, чого не можна купити за гроші. Розвивати мовленнєву активність, вміння міркувати, комунікативні навички. Виховувати самостійність у висловлюваннях та особистісні якості дошкільнят, пов’язані з економічною діяльністю.

Дидактичний матеріал: іграшки для створення реклами, іграшки з цінниками, фішки зеленого кольору – 15 шт., фішки – червоного, жовтого, синього, білого кольорів – 4 шт., гаманець, грошові купюри номінацією 1, 2 і 5 гривень.

Хід проведення

Вихователь. Діти, в нашій групі є дуже багато різноманітних іграшок. Як ви думаєте звідки вони до нас потрапили? (Відповіді дітей). Так, їх купили в крамницях. А як іграшки потрапили до крамниць? (Міркування дітей). А хочете послухати казочку, яка називається «Подорож ляльки Лол і Робокара Поллі»? (Відповідь дітей).

«Жила-була лялька Лол і машинка Робокар Поллі. Вони народилися на великому заводі, на якому з’явилися також багато інших іграшок. Всі вони були дуже яскраві, красиві, різноманітні і запаковані в красиві коробки. «Цікаво, а для чого нас створили?» - запитала лялька. «Я чув, що нас відвезуть в іграшкові крамниці, і там ми будемо стояти на поличках разом з іншими іграшками» - відповів Робокар Поллі. «А ще в ці крамниці приходять дітки разом з своїми батьками і купують іграшки, які їм сподобалися, а потім з ними граються» - продовжив свою розповідь Робокар Поллі.

І ось одного разу у велику вантажну машину завантажили іграшки, серед яких були  лялька Лол і Робокар Поллі,  і повезли їх до крамниць. Лялька Лол із своїм другом Робокаром Поллі були дуже щасливі, вони мріяли, що їх куплять гарні дітки і  будуть з ними гратися. Але проходив час і ніхто їх не купував, вони стояли і сумувала на своїх полицях».

Вихователь. Як ви думаєте, чому ляльку Лол і Робокара Поллі ніхто не купував? (Тому що купували інші іграшки). Як ви обираєте іграшки в крамницях? На що ви звертаєте увагу? Які іграшки вам найбільше до вподоби? (Відповіді дітей).

Вихователь. Щоб товар купити він повинен бути привабливим, гарної якості, за доступними цінами, а для цього потрібно мати спеціальну інформацію про продукцію, яку ви хочете придбати. Тобто потрібно зробити рекламу, розповісти чому саме краще купити цю іграшку, а не якусь іншу. Зараз я зроблю рекламу ось цій ляльці … вона має гарну сукню, яку легко можна зняти і одягнути іншу за смаком, в неї довге волосся, його можна розчісувати, також у неї згинаються ручки і ніжки в суглобах, ще вона вміє співати пісеньку…

 

Вихователь. Хочете спробувати створити власну рекламу іграшкам? (Відповідь дітей). Для цього ви обєднайтеся в дві команди. Команда хлопчиків буде рекламувати машинку, а команда дівчат – ляльку.

Мовна вправа «Створи рекламу іграшці»

Діти  обєднуюються в команди, обговорюють свої пропозиції, потім представляють свою рекламу

Вихователь. Молодці! Ви дуже гарно прорекламували  іграшки. Я впевнена, що такі іграшки на полицях сумувати не будуть, їх дуже швидко  куплять гарні хлопчики і дівчатка.

Вихователь.

А хочете піти до крамниці куди привезли ляльку Лол і її друга Робокара Поллі? (Відповідь дітей). Але спочатку розглянемо ситуації, які можуть трапитися під час відвідування крамниць.

  • З ким ви ходите до крамниці? (З батьками). Уявіть, що батьки тільки завтра одержать зарплатню. А вам дуже хочеться купити нову іграшку. Що ви будете робити?
  • Уся сім’я вирушила за покупками до крамниці. Купили новий телевізор, мамі – шубу, доньці – ляльку. Повернулися додому, а там виключили світло за несплату. Що потрібно було зробити раніше?
  • Вам потрібно обрати подарунок на день народження друга. В крамниці є дві однакові іграшки, але одна запакована в красиву коробку з бантиком і коштує дорожче, а інша – запакована в звичайну коробку і коштує дешевше. Яку іграшку ви купите?
  • Як потрібно поводити себе в крамницях? (Спокійно, не бешкетувати).
  •  Як розраховуються за товар?
  • Як покупці дізнаються про ціну товару? (На товарі є цінники).  
  • Як ви думаєте, скільки коштує добре слово?
  • Чого не можна купити за гроші? (Любов, здоровя, дружбу).
  • Чи можна брати товар з полиць без дозволу?
  • Які ввічливі слова вживають покупець і продавець?

Вихователь. Пропоную трішки відпочити, а потім піти до крамниці.

Фізкультхвилинка

Вихователь. Ну що ж ми відпочили будемо йти до крамниці. Але вам, напевно, схочеться там щось придбати? (Відповідь дітей).  Щоб купити товар  необхідно мати гроші. А де можна взяти гроші? (Міркування дітей). Так, дорослі працюють і за це отримують заробітну плату. Ви коли будете дорослими також зможете заробляти гроші. А зараз ви ще діти і тому не маєте власних коштів, тому їх вам дають, або ж дорослі самі купують вам речі. У мене є гаманець-скарбничка, коли я кладу туди гроші – це дохід або прибуток, а коли дістаю звідти гроші і витрачаю їх – це витрати. Зараз я зроблю витрати, тобто я дістану гроші з гаманця-скарбнички і дам їх вам, щоб ви могли обрати для себе іграшку яка вам сподобається і купити її.

Вихователь роздає дітям купюри номінацією 1, 2 і 5 гривень.

Діти йдуть до магазину

Вихователь.  Ось ми прийшли до крамниці. Подивіться, як зраділа лялька Лол і Робокар Поллі. Але в цій крамниці немає  продавців. Що ж ми будемо робити? (Міркування дітей). Я пропоную вам о’бєднатися в підгрупи, де в кожній підгрупі будуть і продавець і покупці. А визначитися з тим, хто буде продавцем, а хто покупцями нам допоможуть фішки.   Зараз кожен з вас вибере фішку, кому дістанеться фішка зеленого кольору, ті будуть покупцями, а кому інших кольорів, ті будуть продавцями в тих крамницях, які позначені такими ж кольорами, як і обрана фішка.

Діти обирають фішки, продавці стають за парти з відповідним кольоровим знаком, де лежать іграшки з цінниками, а покупці ходять, дивляться і обирають товар, який подобається, купують його. Вихователь з помічником вихователя допомагають дітям вести діалог між продавцем і покупцем.

Елемент сюжетно-рольової гри «Магазин»

Вихователь. Діти, як ви думаєте чим закінчилася казка «Подорож ляльки Лол і Робокара Поллі».

Вправа «Закінчи казку»

Вихователь. Яку подорож здійснили лялька Лол і Робокар Поллі? Яке значення має реклама при виборі товару? Чи варто завжди довіряти рекламі? Як ви розумієте прислівя: «За гроші не купиш ні батька, ні матері, ні родини». Що найбільше вам сьогодні сподобалося?

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
523
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку